Ga naar inhoud

Mamalisa : 24 juni 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste Reactie
19 uur geleden zei Mamalisa:

Nee helaas, geen contact met de buren, of tenminste, alleen goedendag en eens sporadisch een praatje eens in het half jaar misschien en vrienden heb ik niet, vriendinnen ook niet. Familie woont niet in de buurt.

Okeej...dan zou ik het wel heeeeel rustig aan doen meid! 

Nig een paar nachtjes :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa whoehoeeee spannend, ben al druk aan de schoonmaak.

dochterlief besloot opeens dat ze woensdag een disco feestje wil organiseren voor vriendinnetjes uit de klas, dus dat heb ik nog even tussendoor ook haha. Geeft wel afleiding, want het gaat al flink kriebelen... Mijn tasje staat al klaar haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames, nog even een vraagje voor de operatie.

ik weet van de eerste keer nog dat ik mijn piercings uit moest doen en ik lees hier overal dat je nuchter moet zijn. Zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden?

mag ik bijvoorbeeld sochtends nog douchen en mijn haren wassen? Mag ik gewoon makeup en deo enzo op? Moeten mijn oorbellen ook uit? Want dan doe ik makkelijke in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mamalisa, van mijn pc mag ik geen makeup, geen deo,geen bodylotion, geen parfum, geen nagellak en sieraden aan. Kale bedoeling dus. Beetje deo had ik eigenlijk wel fijn gevonden maar hij zal al het angstzweet wel gewend zijn denk ik zo ...bah bah. 

Denk dat je wel gewoon mag douche en je haren wassen van tevoren. Ga ik wel doen iig.

Nog 2 nachtjes slapen voor jouw...spannend hoor nu komt het echt dichtbij ineens:43:veel plezier nog met de voorpret!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

had nog gelezen dat je bij het douchen het liefste een gel moet gebruiken zonder olie of lotion er in en geen resten achterlaat. 

Het is al bijna zo ver! Echt spannend meid ik ga aan je denken. Ben echt heel benieuwd naar wat het gaat worden. Nog lekker schoonmaken en dan is het vrijdag. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zinin nou ik denk dat ik dat ook maar aanhoud dan. Helemaal kaal de deur uit :83:

vandaag nog even afleiding, mijn dochter wilde opeens een disco feestje geven dus ben druk bezig om kamertje in orde te maken met slingers en disco lampen en balonnen. En hapjes aan t klaarmaken enzo. Er komen 6 meiden vanmiddag, 7 inclusief mijn dochter :blink: drukke bedoening dus. 

Ff snel een kopje thee en dan weer verder met ballonnen opblazen. Verder ben ik zo goed als klaar gelukkig, mijn tasje staat al klaar en alles is al schoon en opgerumd thuis, morgen nog een laatste rondje poetsen, stofzuigen en dweilen en daarna mn nieuwe tetters halen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Melonas:

had nog gelezen dat je bij het douchen het liefste een gel moet gebruiken zonder olie of lotion er in en geen resten achterlaat. 

Het is al bijna zo ver! Echt spannend meid ik ga aan je denken. Ben echt heel benieuwd naar wat het gaat worden. Nog lekker schoonmaken en dan is het vrijdag. 

 

Oh, bedankt voor de tip, hou ik daar ook rekening mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Mamalisa, spannend hè... nog maar twee nachtjes. Nog even over de operatie... ik mocht ook geen make-up, bodylotion, nagellak en sieraden voor de operatie (daarom heb ik van te voren permanente make-up laten zetten..... om niet met een blote billengezicht op de operatietafel te liggen :45:...onder het mom van; een slimme meid is op de toekomst voorbereid). Maar ik heb nog wel lekker uitgebreid gedoucht en haren gewassen de ochtend van de operatie... vooral omdat dat de eerste dagen na de operatie nogal moeizaam gaat (ik mocht sowieso zes dagen niet douchen i.v.m. mijn drains.). Nou meis, veel plezier vanmiddag tijdens de disco van je dochter. 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

die piercings idd...ik heb m'n navelpiercing en m'n stretchers er thuis al uitgehaald.

Mijn tongpiercings pas net voordat ik de ok in ging. En mijn intieme piercing mocht ik laten zitten. Assistente in de kliniek had dat even nagevraagd en die was geen probleem.  Gelukkig want die had ik er nog nooit uitgehaald en om die, net na de operatie er meteen weer in te doen, daar zag ik nogal tegen op.

Tongpiering en stretchers er weer in gedaan toen ik thuis was. M'n navelpiercing heb ik er uit gelaten.

Make-up, dagverse en bodylotion mocht ook niet. Gelukkig, net als @Jaydee permanente make-up dus niet te bloot.

Nu is het echt aftellen he @Mamalisa

Veel plezier bij het kinderfeestje x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jaydee:

Hoi @Mamalisa, spannend hè... nog maar twee nachtjes. Nog even over de operatie... ik mocht ook geen make-up, bodylotion, nagellak en sieraden voor de operatie (daarom heb ik van te voren permanente make-up laten zetten..... om niet met een blote billengezicht op de operatietafel te liggen :45:...onder het mom van; een slimme meid is op de toekomst voorbereid). Maar ik heb nog wel lekker uitgebreid gedoucht en haren gewassen de ochtend van de operatie... vooral omdat dat de eerste dagen na de operatie nogal moeizaam gaat (ik mocht sowieso zes dagen niet douchen i.v.m. mijn drains.). Nou meis, veel plezier vanmiddag tijdens de disco van je dochter. 

Xx Jaydee 

Permanente makeup wil ik ook. Eyeliner en wenkbrouwen, maar helaas heb ik daar even geen geld voor, zowel mijn normale rekening als spaarrekening is nu 0 euro haha. Net even gebeld en volgens die mw mocht ik wel gewoon makeup op:blink:

ik denk dat ik gewoon mijn gezicht erop schilder en doekjes meeneem, als het er dan af moet dan hoor ik het wel...

en die disco.... Jezus, ik hoop dat het plafond het houd haha, wat kunnen 7 kleine meisjes een hoop herrie produceren zeg!:lol:

1 uur geleden zei Alexandra:

die piercings idd...ik heb m'n navelpiercing en m'n stretchers er thuis al uitgehaald.

Mijn tongpiercings pas net voordat ik de ok in ging. En mijn intieme piercing mocht ik laten zitten. Assistente in de kliniek had dat even nagevraagd en die was geen probleem.  Gelukkig want die had ik er nog nooit uitgehaald en om die, net na de operatie er meteen weer in te doen, daar zag ik nogal tegen op.

Tongpiering en stretchers er weer in gedaan toen ik thuis was. M'n navelpiercing heb ik er uit gelaten.

Make-up, dagverse en bodylotion mocht ook niet. Gelukkig, net als @Jaydee permanente make-up dus niet te bloot.

Nu is het echt aftellen he @Mamalisa

Veel plezier bij het kinderfeestje x

 

Ik laat mn stretchers zitten, 1 heb ik ooit te snel opgerekt en daar is ie nog een beetje ondersteboven van, als ik mijn plugs eruit haal om ze schoon te maken dan trekt ie al helemaal samen en moet ik flink duwen om hem er weer in te krijgen. Ik hoor wel of dat een probleem is. Tong piercing mocht de 1e keer blijven zitten net als de paar onder de gordel dus ik hoop dat ik alleen mijn navelpiercings eruit hoef te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Mamalisa:

 

en die disco.... Jezus, ik hoop dat het plafond het houd haha, wat kunnen 7 kleine meisjes een hoop herrie produceren zeg!:lol:

 

Hahahaha, leuk hè? 

Ik werk op een BSO met gemiddeld 20 kinderen van 4-12 jaar. Dus ik weet er alles van, hoeveel lawaai ze kunnen produceren :45:. Vooral als het de hele dag regent en ze hun energie niet kwijt kunnen...... dan zijn ze helemaal "gezellig druk" :blink:.

Maar geniet ervan hè, meis. :38:

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo heb het kinderfeestje overleefd, was erg leuk! Altijd blij als het meisje ook blij is :) zo gaat dat als je mama bent he.

bedacht me net dat ik me eind maart, begin april heb ingeschreven op dit forum. Ik stelde mezelf voor in een topic genaamd; prothesewissel...hopelijk ooit.

ik wilde gewoon weer eens kijken op het borstenforum en me weer een beetje gaan inlezen, er zou vast een hoop veranderd zijn na 9 jaar. Ik zou goed de tijd nemen om me weer in te lezen dan zou ik ergens volgend jaar, misschien in 2017 een consult kunnen inplannen bij dr Plovier. Daar ging op dat moment nog mijn voorkeur naar uit want ik wist dat hij ook grote protheses plaatste. 

Maaaaar, zo'n 5 foto's later van dames die net hun nieuwe boobies hadden en ik hing al aan de telefoon voor een consult met dr Nio, favoriet op het forum dus de moeite waard om eens te gaan kijken, misschien zou ik toch al wel in september kunnen ipv in 2017 pas? En ja hoor, niet veel later stond mijn afspraak vast, 15 augustus! En jullie weten allemaal hoe dat is afgelopen, ik kreeg een telefoontje dat die datum niet kon doorgaan, dus ja joh verplaats maar naar vrijdag 24 juni, wat zeg je dat is al over een week? Ja geen probleem hoor.

ingeschreven in april, boobjob in juni. Slechte invloed dit forum! Jullie ook allemaal met je tieten foto's. Nou ik hoop dat jullie blij zijn dames, overmorgen krijg ik ze. Nog bedankt he!   ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Heavenli dankje meis, ik ben 11 uur aan de beurt, moet er om 7 uur zijn, maar neem gewoon een boekje mee en mn vader is er, ik vermaak me wel hoor.

ga nu de ipad weg leggen, kan me toch niet concentreren. Zenuwen! Whoehoe bijna nieuwe tetten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.