Ga naar inhoud

Cccgg : 18 februari 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Op dit moment is er een actie die loopt tot eind okt. bij ACCZ klinieken. Borstvergroting vanaf 1900euro tot eind oktober.

Ook veel positieve verhalen over gehoord van meiden die ik zelf ken die daar geopereerd zijn...

Komt die actie misschien hierdoor.

http://www.borstenforum.com/topic/14398-belangrijk-over-silimed-prothesen-september-2015/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 325
  • Created
  • Laatste Reactie

Ze hebben wel vaker acties en lijkt me niet dat die dan geplaatst worden op dit moment....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat maakt niet zoveel uit. Ik ben iets van 3maanden voor de ok datum voor t eerst ergens geweest.. sommige gaan op consult en worden 2weken later geopereerd. Zeker als je meerdere consults wil dan is t handig om t van tevoren te plannen denk ik. Ik wilde zkr weten dat t kon met mn werk en dat datum vrij was dus ik heb daarom nu pas in november de operatie. Anders had ik wel eerder gewild haha.. moet je dus eigenlijk lekker zelf weten... je kan nu ook al vast op consult gaan hoor dat is niet gek

Wel erg leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat maakt niet zoveel uit. Ik ben iets van 3maanden voor de ok datum voor t eerst ergens geweest.. sommige gaan op consult en worden 2weken later geopereerd. Zeker als je meerdere consults wil dan is t handig om t van tevoren te plannen denk ik. Ik wilde zkr weten dat t kon met mn werk en dat datum vrij was dus ik heb daarom nu pas in november de operatie. Anders had ik wel eerder gewild haha.. moet je dus eigenlijk lekker zelf weten... je kan nu ook al vast op consult gaan hoor dat is niet gekWel erg leuk!

Dankje! Jaa zeker leuk heb je ook echt n idee en iets waar je naar uit

Kijk nu zo moeilijk want ik moet verwachten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh ja haha dat weet ik niet ik hoor idd dat autoritjes niet zo fijn zijn haha...

Consulten vond ik super leuk en hebben me ook wel lekker gemaakt hoor ... de dagen kruipen echt voorbij... het lijkt echt eeuwig te duren haha... kan niet wachten tot ik EINDELIJK aan de beurt ben haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh ja haha dat weet ik niet ik hoor idd dat autoritjes niet zo fijn zijn haha...

Consulten vond ik super leuk en hebben me ook wel lekker gemaakt hoor ... de dagen kruipen echt voorbij... het lijkt echt eeuwig te duren haha... kan niet wachten tot ik EINDELIJK aan de beurt ben haha

Haha jaa heb t er wel voor over 1,5 uur rijden heb een mailtje gestuurd naar SLAZ voor informatie! Snel afspraak maken voor gesprek en dan januari bijvoorbeeld operatie! Is ook alweer zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet precies hoe je je voelt haha! Ik denk alle meiden hier wel! Waarom lijkt de tijd altijd zo langzaam voorbij te gaan als je je ergens op verheugd he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of een E Sabry haha moet denk ik toch met boterhammen zakjes met water gaan staan vanavond haha

Ik weet precies hoe je je voelt haha! Ik denk alle meiden hier wel! Waarom lijkt de tijd altijd zo langzaam voorbij te gaan als je je ergens op verheugd he?

Jaaaa zit helaas met me werk pff baal ik echt van ga begin december pas erheen voor een gesprek want kan echt pas in januari vrij krijgen dus allemaal moeilijk.

Neem ook maar 2:3 weken hopelijk genoeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat voor een werk je doet? Ik ben ggz verpleegkundige en ik moet na 3weken weet aan het werk.. een oud collega van mij kreeg ook ziektewet uren voor de bv maar elke werkgever is hier anders in (de wet stelt dat de baas ziekte moet doorbetalen als de werknemer niet opzettelijk ziek geworden is) de ene werkgever zegt een operatie die niet medisch noodzakelijk is valt onder ' opzettelijk ziek worden' en andere werkgever zegt ja je doel is niet ziek worden maar wat veranderen en krijgen wel een week of 2 weken ziektewet ( die je kan aanvullen met vakantie) ik kreeg t helaas niet.. maarja..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ik heb de datum vast gesteld bij de kliniek nadat ik akkoord kreeg van mn baas voor vrije dagen/vakantie (3wk) en toen heb ik de datum doorgegeven aan de roosteraar en die heeft het geregeld. Toen ik mn rooster had heb ik aanbetaald en nu wachten...tiktak...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ik heb de datum vast gesteld bij de kliniek nadat ik akkoord kreeg van mn baas voor vrije dagen/vakantie (3wk) en toen heb ik de datum doorgegeven aan de roosteraar en die heeft het geregeld. Toen ik mn rooster had heb ik aanbetaald en nu wachten...tiktak...

Administratie dus moet zeker lukken naar 2,5 week ongeveer ze weten er hier niks van af ze zien t vanzelf wel haha

Nou tik tak ik geloof je helemaal als je de afspraak heb gemaakt haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga naar mc Amstelveen. ik ben de 16de van oktober pas aan de beurt. daar heb ik voor 2650,- voor betaald, rond.inclusief BH

over diana heb ik al veel slechte referenties gelezen en gehoord.

had zelf ook een afspraak met haar maar dat bleek ook in een hotel in arnhem te zijn

daar had ik al snel mn vraagtekens bij.

Daar ben ik idd geweest. Is mij alles meegevallen. Het zijn tussenpersonen die je doorsturen naar een goede arts aan de hand van jouw voorkeuren. Daarna ga je met die PO in gesprek en behalve met het betalen aan Diana Gabriels heb je niet meer met hen van doen... Dus als je zoekende bent welke PO geschikt zou zijn voor jouw wens kan Diana wel iets voor je betekenen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik idd geweest. Is mij alles meegevallen. Het zijn tussenpersonen die je doorsturen naar een goede arts aan de hand van jouw voorkeuren. Daarna ga je met die PO in gesprek en behalve met het betalen aan Diana Gabriels heb je niet meer met hen van doen... Dus als je zoekende bent welke PO geschikt zou zijn voor jouw wens kan Diana wel iets voor je betekenen!

2600 wat een verschil met begin de 3000!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Volgens mij is er ergens een soortgelijk topic, maar ik weet ook even niet welk trefwoord het juiste is, om het te vinden via de zoekbalk.

De reactie van mijn ouders toen ik het vertelde?

Mijn vader; g#dverdomme

Mijn moeder; *zucht* weet je dat wel zeker??

De reactie van diezelfde ouders ná de operatie?

Mijn vader; flink geworden hè, gna gna

Mijn moeder; Is tóch wel mooi geworden..

Het zijn er twee van weinig woorden :45:

Mijn vader heb ik na zijn opmerking, ná de operatie gevraagd of ie koffie wilde of liever een pilsje :45:

Mensen vinden altijd iets van wat jij (of wie dan ook) doet. Het is echter jouw leven meid. Wat anderen 'vinden' mogen ze wat mij betreft 'houden' ;)

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha BB!koffie of een pilsje!

Ik heb dat ook meegemaakt en op een gegeven moment werd ik lola genoemd. Toen had ik nog geen operatie gehad. Dit deed me erg pijn. Toen de operatie achter de rug was zeiden de mensen Goh het is eigenlijk heel natuurlijk! Veel mensen hebben een verkeerd beeld van een bv. Ik zou zeggen probeer het je niet aan te trekken. Makkelijker gezegd dan gedaan.... I know. Jij moet zelf keuzes maken in je leven en niet je laten beïnvloeden door wat andere mensen zeggen of denken. En denk maar zo je bent 1 maand het gesprek van de dag en na een maand is iemand anders weer een hot item. Tenminste zo heb ik het ervaren x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ouders waren het er absoluut niet mee eens maarja, als je 26 bent hebben ze niet zoveel meer te zeggen....

Veel andere zeiden van "nou dat heb jij toch helemaal niet nodig waarom moet dat nou nog groter?!" Terwijl ik cup A/AA had, maar alles door push up altijd wist te verhullen...

Reacties blijven lastig maar je moet het meeste maar gewoon selectief negeren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn moeder reageerde eigenlijk wel positief.
Mijn vader daarentegen....Ik heb het niet nodig en ik moet eerst maar eens op gewicht komen en ik ben mooi zoals ik ben.

Met mijn vader heb ik het er ook niet meer over en als ik daar heen ga(mijn ouders zijn gescheiden) draag ik maximizers , zodat het straks niet opvalt als ik geopereerd ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ik ken het!

Mijn moeder begreep het meteen, mijn vader zei, dat heb je toch niet nodig? tot ik mijn BH (Maximizer) onder mijn truitje uittrok.... ohja!

op vakantie zelfs samen met mijn ouders (Ben al 27 maar ga met mijn man en ouders altijd samen op vakantie) naar vrouwen gekeken met flinke Jetsers, oohh zou je zoiets krijgen? ohh die maat is wel mooi! haha

heel veel mensen in mijn omgeving reageren lelijk, dat heb je toch niet nodig? je gaat toch niet bewust in een gezond lichaam snijden? je bent toch goed zoals je bent? neem je ze niet te groot? het worden toch niet van die enorme Lola Ferrari memmen he?

uhm, als ik enorme memmen neem beslis ik dat toch zelf? het is toch mijn lichaam, waar bemoei je je mee?

ik kan me er echt niet druk om maken hoor, vond het zelfs wel vermakelijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.