Ga naar inhoud

Cccgg : 18 februari 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

  • Reacties 325
  • Created
  • Laatste Reactie

Diana is een tussenpersoon. Je gaat bij haar op consult, kunt vragen stellen, passen enz., zij zal je dan aan de hand van jouw wensen doorsturen naar een pc.

De één vindt het fijn om het via haar te doen (goedkoper, zowel bij haar als bij pc op consult), de ander vindt het rechtstreeks via een kliniek fijner.

Dr Straten opereert ook via Diana, maar toch heb ik ervoor gekozen om 500 euro meer te betalen maar rechtstreeks bij Dr Straten geopereerd te worden.

Oke ja bij haar is t 2600 geloof ik dus wel voordeliger inderdaad maar het gaat om t beste vind ik ook! Zoals al iemand op dit forum zei sommige zijn duur maar toch net zo goed of beter als n goedkopere

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ja bij haar is t 2600 geloof ik dus wel voordeliger inderdaad maar het gaat om t beste vind ik ook! Zoals al iemand op dit forum zei sommige zijn duur maar toch net zo goed of beter als n goedkopere

ik ben via diana gabriels gegaan en geopereerd door schiettecatte 450 cc voor de spier maar ga voor een wissel en ga waarschinlijk naar plovier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het slaz is idd een ziekenhuis. Kosten voor een bv in het slaz zijn 3100 euro. Ongeacht het aantal cc. Sommige andere klinieken vragen een meerprijs boven 500cc.

Mijn ervaring met Nio zijn tot nu toe erg prettig. Moet nog geopereerd worden maar heb alle vertrouwen in hem.

Mijn ervaring met Diana gabriels was iets minder prettig. De een zweert erbij en de ander totaal niet... Het is maar net wat jij prettig vind. Dat is namelijk wel belangrijk, dat jij er een goed gevoel bij hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Het hangt er ook vanaf vanwaar je bent?

Belgie of nederland, en of je een voorkeur hebt of dat het niet uitmaakt.

De prijs is gemiddeld rond de 3000 euro, meer betalen vind ik echt gek.

Zoek vooral ook naar voorbeeldplaatjes, je kan niet binnen komen en zelf zeggen ik wil zoveel cc of in cupmaat is het ook moeilijk uit te drukken.

Adhv jouw voorbeelden bepaalt de chirurg zelf hoeveel cc hier voor jouw lichaam nodig heeft, ook vertrekt iedereen van een andere voorsituatie (cup,vorm, .)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga naar mc Amstelveen. ik ben de 16de van oktober pas aan de beurt. daar heb ik voor 2650,- voor betaald, rond.inclusief BH

over diana heb ik al veel slechte referenties gelezen en gehoord.

had zelf ook een afspraak met haar maar dat bleek ook in een hotel in arnhem te zijn

daar had ik al snel mn vraagtekens bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo CCCGG; ik zet hier ook maar even mn antwoord op jouw hout:

ccgg: de wachttijd bij Nio valt heel erg mee; volgens mij maakt hij het zoals je wilt; of heel natuurlijk of heel groot en rond; hij kan gewoon alles; en hersteloperaties zoals bij mij. Ze zeggen 150 cc per cupmaat; weet niet of dat altijd klopt. Het is bij hem in SLAZ niet duur (3100) bij hem in Parkkliniek 800 of zo duurder; is privé-kliniek!). Ik zou in ieder geval een consult aanvragen bij hem of bij dr. Selms, die werkt ook in SLAZ. Veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga naar mc Amstelveen. ik ben de 16de van oktober pas aan de beurt. daar heb ik voor 2650,- voor betaald, rond.inclusief BH

over diana heb ik al veel slechte referenties gelezen en gehoord.

had zelf ook een afspraak met haar maar dat bleek ook in een hotel in arnhem te zijn

daar had ik al snel mn vraagtekens bij.

Heb iemand ervaring met Amstelveen??

Iemand ervaring met mc Amstelveen????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben bij mc amstelveen op consult geweest bij beekmans. Aardige duidelijke arts. Wilde bij mij alleen niet meer dan 300cc plaatsen. Is niet wat ik wil dus is mijn keuze daar niet op gevallen. Wel een prachtig en kleinschalig ziekenhuis.

Dankjewel voor je reactie!

Oke wat was daar de reden van als ik vragen mag en van welke cup naar welke wil je ongeveer!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor!

Ik heb een lege b/c cup en ik wil graag een flinke e cup. Daar ga ik met 300cc niet komen. Ik had het idee dat 300cc mn lege borst niet zou opvullen zoals ik dat zou willen. Ik heb verder geen borsten gezien van beekmans dus daar kan ik niet over oordelen. Volgens mij gaan ze bij mc amstelveen wel een beetje voor de veilige weg door geen grote protheses te plaatsen.

Ik heb nu mn keuze laten vallen op nio. 600cc dual plane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben via Diana Gabriels geopereerd en heb dit als zeer prettig ervaren. Ik ben geopereerd door Dr. Koeijers in kliniek Amstelveen, 12 dagen geleden.

Ik heb €3200 betaald voor anatomische prothesen, 350 cc medium profile links en 430 cc high profile rechts. Weet nog niet welke maat ik nu heb, ik had 75B (links, rechts kleiner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga zelf 23 nov naar dr. Straten; Kliniek Heyendael, ronde protheses(425 of 450 cc HP, mentor) met 1 jr nazorg en borstband: 2970 euro.

Ik ga naar dr Straten omdat ik een fijn gevoel bij deze arts krijg en zeer veel positieve verhalen hier over hem lees.

Ik heb gekozen om direct via zijn kliniek te gaan en wat meer te betalen dan bijv. via Diana Gabriels, omdat je toch meer persoonlijke aandacht en zorg krijgt dan. En je krijgt een eigen kamer i.p.v. op zaal. En voelde gewoon beter op de een of andere manier, en ik volg graag mn gevoel... ;-)

Ik woon er ook vrij dicht in de buurt, en hoef ik dus dan ook niet ver te rijden voor de nacontroles (die anders in Barendrecht zijn via DG)

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben zelf ook door dr nio geholpen en ben net als heeeel veel meiden op dit forum echt fan van hem , hij is echt een top pc .

Ik denk de beste pc in Nederland hahaha ;)

En je moet het echt niet van de prijs af laten hangen hoor daar kun je heel veel spijt van krijgen, je moet een pc uitzoeken waarbij jij je goed voelt en je goed inlezen op dit forum enz dan weet je een beetje wat je van welke pc kunt verwachten .

Ik heb mij mijn eerste bv 3900 euro betaalt en die bv was totaal mislukt , als ik me toen beter had ingelezen had ik nooit voor deze arts gekozen dus zo zie je maar prijs zegt niks.

Waar ben je de eerste keer geopereerd dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment is er een actie die loopt tot eind okt. bij ACCZ klinieken. Borstvergroting vanaf 1900euro tot eind oktober.

Ook veel positieve verhalen over gehoord van meiden die ik zelf ken die daar geopereerd zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ben je de eerste keer geopereerd dan?

Mijn eerste bv is gedaan door dr de boer bij mediconsult.

Dr de boer is inmiddels met pensioen (gelukkig)

En mijn advies aan iedereen is ook om je bv niet via mediconsult te laten doen , want als er iets mis gaat negeren ze je totaal ( ben zeker niet de enige op dit forum met heel slechte ervaring) ik kan er nog boos om worden,maar ja heb nu mooie boobs en daar gaat het om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment is er een actie die loopt tot eind okt. bij ACCZ klinieken. Borstvergroting vanaf 1900euro tot eind oktober.

Ook veel positieve verhalen over gehoord van meiden die ik zelf ken die daar geopereerd zijn...

Ik zou nog even rond lezen op het forum , volgens mij heb ik al een paar keer gelezen dat de nazorg vreselijk is bij accz , zolang je geen klachten hebt niks aan de hand maar als er wel iets is doen ze erg moeilijk volgens mij , zoek maar eens op accz .
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou nog even rond lezen op het forum , volgens mij heb ik al een paar keer gelezen dat de nazorg vreselijk is bij accz , zolang je geen klachten hebt niks aan de hand maar als er wel iets is doen ze erg moeilijk volgens mij , zoek maar eens op accz .

Dat weet ik niet.. de meiden die ik sprak hadden iid geen klachten of complicaties ..

Maar ik ben vooral n Straten fan haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.