Ga naar inhoud

Alle Nio boobs verzamelen :D


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 721
  • Created
  • Laatste Reactie

Gisteren geopereerd door Dr. Nio en oh wat zijn ze nu al mooi!! Wel groter geworden dan verwacht maar misschien is dat ook de zwelling. Verder weinig pijn. Dr. Nio is echt een top arts!!Zo blij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een nio fan! Ik heb ze nog niet maar 23 maart is mijn boobie day! Ik word al misselijk als ik eraan denk omdat ik bloed nerveus ben Maar ja als ik voor de spiegel blijf staan worden ze er ook niet mooier op

Link naar reactie
Delen op andere sites

:63::63: -> :1bouncingboobs::1bouncingboobs:

Gefeliciteerd met je datum!!

hahaha funny you! Thanks lief!

@Spekkie

We hebben een clubje opgericht :44: zijn jullie eigenlijk content met de 450 cc of hadden jullie toch liever de 500cc of de 400cc gehad? Ik vind het maar moeilijk zo'n maat kiezen waar geen pasprothese van is

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha funny you! Thanks lief!

@Spekkie

We hebben een clubje opgericht :44: zijn jullie eigenlijk content met de 450 cc of hadden jullie toch liever de 500cc of de 400cc gehad? Ik vind het maar moeilijk zo'n maat kiezen waar geen pasprothese van is

Dit past er nauwelijks in haha, ik ben happy met de gekozen cc's. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah toppie! Ik ben zo'n ontiegelijke twijfelkont! Eerst tussen 400 en 450 toen koos ik 450 en nu twijfel ik weer tussen 450 en 500 haha heel slecht

Ga gelijk voor de 800cc :P Ik snap het best hoor, wat die pasprothese 500 zag er natuurlijk wel heel pretty uit! :36:

Mmm, ik denk dat het bij mij niet heel veel had uitgemaakt, maar dat omdat ik gewoon best smal ben en het niet eens past. Huid heeft er nu al beste moeite mee :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha 800 :126: nee dan komen eerst me tetten om de hoek en dan ik pas;p Ja jullie zijn beide mooi smal.. mijn omvang is 80 vandaar mijn twijfel maar als ik bij jullie kijk bij de foto's denk ik wel ja dat wil ik zeg maar maar goed jullie zijn dus ook veel smaller

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah toppie! Ik ben zo'n ontiegelijke twijfelkont! Eerst tussen 400 en 450 toen koos ik 450 en nu twijfel ik weer tussen 450 en 500 haha heel slecht

Same here. Ik twijfel nu of 500cc niet te klein wordt door dp plaatsing haha. Maar als k groter ga is het niet meer 85% gevuld. En dat wil ik toch wel eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee xJojo! Jou heb ik lang niet gesproken haha

jaa ik zou wel echt voor die 85% gevulde gaan hoor, die vallen zo mooi natuurlijk.. ik denk ook echt dat we ons een beetje verkijken op het aantal cc's wij hebben al boobgreed voordat we ze hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik twijfel ook nog wel hoor omdat Ik zie dat bijvoorbeeld BB met 450cc al prachtige borsten heeft maar anoye ? met 600cc ook.

Maar vooral omdat charlotteemma met dezelfde boven maten al met 450cc 85% op 80D zou uit komen volgens Nio en ik pas met 550cc 100% op Volle D of 500CC 85% kleineD

Pfff :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Janedoe Charlotte en ik hebben nagenoeg dezelfde boven situatie qua borst uiterlijk en omvang 78.5/ 91cm

Alleen schelen we 20 jaar.

Wij verbaasden ons ook al

Dat we samen dan toch op 80D uitkomen.

Enen jouw 800cc wilde nio er ook wel inproppen maar dat dan niet zo mooi worden bij mij als bij jouw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ellie ja ik vind dat ook heel vreemd nog steeds, maar goed deze man heeft al duizenden borsten gemaakt dus ik denk dat we er gewoon op moeten vertrouwen! En misschien durft hij bij jou wat meer risico te nemen juist omdat je 20 jaar ouder bent, en denkt die bij mij ja die moet nog vaak wisselen dus ik hou het op 450cc ik weet het echt niet maar van sportbh moest ik 80D halen en het slinkt geloof ik wel dus misschien kom ik uiteindelijk wel uit op C ipv D ( hoop het niet)

Ja jane jij hebt de grootste jetsers, Jij hebt gewoon ballen dat je er zoveel in durft laten doen, ik zou echt bang zijn dat het zou worden hee tiet waar ga je met dat meisje naartoe? MaaR dit is mijn eerste bv en ik ben 20 wieweet bij een wissel durf ik het ook aan.. Kan me nu gewoon nog helemaal niet voorstellen hoe het gaat worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.