Ga naar inhoud

Alle Nio boobs verzamelen :D


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Op 2 maart is mijn consult bij Dr. Nio in het SLAZ

Ben zo benieuwd..

Ik kijk wel op van de cc's die ik hier voorbij zie komen..

Ik heb een consult gehad bij DC kliniek Oud Zuid en kreeg 255cc rond voor de spier geadviseerd...

Dus ik snap er niks van.

Ik heb een ietwat slappe 75C overgehouden na mijn 2e zwangerschap en ik wil graag op een volle 75D uitkomen.

Groetjes Kemi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 721
  • Created
  • Laatste Reactie

hee xJojo! Jou heb ik lang niet gesproken haha

jaa ik zou wel echt voor die 85% gevulde gaan hoor, die vallen zo mooi natuurlijk.. ik denk ook echt dat we ons een beetje verkijken op het aantal cc's wij hebben al boobgreed voordat we ze hebben

Hahaha ja echt erg eigenlijk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin na jullie verhalen ook een beetje Nio-fan te worden hihi. Heb vanmiddag gebeld maar de afdeling (SLAZ) was dicht. Maandag ga ik bellen voor een consult met hem.

Doet alleen Nio de 85% eurosilicone? (of De Meyere ook?)

Fijn weekend iedereen!

Nio werkt met eurosilcicone. De meyere werkt voornamelijk met Mentor.. In het verleden werkte de Meyere ook met eurosilicone, weet niet of hij dat nog steeds doet eigenlijk. Zou je hem altijd kunnen vragen :)

Fijn weekend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Nio fans,

Ik ga 9 maart op consult in het SLAZ. Weet iemand hoe lang de wachttijd daar nu is.

Ik wil het liefste zo snel mogelijk.

Wat is het voordeel precies van 85% vulling?

Krijg je dan een soort druppelvorm? Zo ja wat is dan het verschil met anatomisch?

Ben erg benieuwd op hoeveel cc ik uit kom.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend, voor je het weet is het zo ver!

Ik was afgelopen maandag bij Nio, en toen zei hij dat hij wel aardig vol zit.

Maar hoe lang je precies moet wachten weet ik niet, ik kon zelf pas in november.

Je krijgt dan inderdaad een soort druppel, heel natuurlijk.

De anatomische vond ik net stenen, die bewegen niet mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

na al jullie positieve verhalen heb ik vanavond een consult staan bij hem ben erg benieuwd vooral omdat dr.schiettecatte niet zo positief was over wat het resultaat gaat zijn van mijn borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fleurtje, heb geen idee, maar na vanavond weet ik het :-)

@mariel142: door alle lof over Nio had ik ook een afspraak met hem gemaakt voor vanavond. Ben heel benieuwd.

Zag in de afteltopic dat Kemi en Blueblue vandaag ook een consult met hem hebben. Wordt vast een gezellige boel ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik moet om 19.00 uur misschien komen we elkaar wel allemaal tegen in de wachtkamer :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

ik ben gisterenavond bij hem geweest en ik heb een datum :))) 25 maart mag ik spannend!

Het word wel voor de spier geplaatst 325 cc euro.... hij was wel van de zelfde mening als schiettecatte dat dual plane plaatsing de kans op een double bubble groot is. Dit risico eil ik uiteraard niet lopen. Maar hij verzekerde mij wel dat het echt wel lang mooi en vol blijft in mijn borsten op den duur gaat het wel hangen maar dan had hij het pas over een jaar of 10 en voormezelf vind ik dat geen probleem tegen die tijd kijk ik wel wat er dan nodig is. Of grotere siliconen of een borstlift met nieuwe.

maar voor nu heel blij dat dat nog niet nodig is.

dus ik kan gaan aftellen nog 22 dagen :)))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond het trouwens echt een prettige man en dat geeft ook een hoop vertrouwen. Hij weet gewoon waar hij het over heeft. Ik vroeg nog stel dat er tijdens de operatie toch meer cc nodig is om het mooi te krijgen doet u dit dan? en zijn antwoord was gelijk zeker doe ik dat maar ik weet op voorhand al uit ervaring dat dit voldoende gaat zijn en super mooi word. Dat is toch erg fijn!

Zal gaan uit komen op een 75 D/E moest van hem een triumph bh meenemen is deze volgens jullie ook het prettigst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond het trouwens echt een prettige man en dat geeft ook een hoop vertrouwen. Hij weet gewoon waar hij het over heeft. Ik vroeg nog stel dat er tijdens de operatie toch meer cc nodig is om het mooi te krijgen doet u dit dan? en zijn antwoord was gelijk zeker doe ik dat maar ik weet op voorhand al uit ervaring dat dit voldoende gaat zijn en super mooi word. Dat is toch erg fijn!

Zal gaan uit komen op een 75 D/E moest van hem een triumph bh meenemen is deze volgens jullie ook het prettigst?

Ik vind hem zelf niet het lekkerst maar dat was omdat ik opgezwollen was door al het vocht. Dat gezegd, weet ik ook dat je op je vingers wordt getikt als je een andere meeneemt :P

zou iemand (in een pb) het emailadres van dr Nio naar mij kunnen sturen? Dankje!!! :)

Ik pb je even ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha linapinda, dan koop ik deze maar ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook graag op consult bij dr. Nio in het SLAZ willen, maar nu lees ik tussen de reacties dat je een verwijsbriefje van je huisarts moet hebben?? Why??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.