Ga naar inhoud

Butterfly : 6 juli 2010 & 5 april 2011 (xtra lift) : Dr De Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

  • Reacties 517
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb al een lift gehad zie je niks van!

Er zijn inderdaad slagersborsten maar de lift van een goede chirurg is vrij vaak onzichtbaar.

Vind spijtig dat er zo een schrik rond liften hangt. Want soms is het gewoon nodig en zijn vrouwen zo bang dat ze te lang uitstellen.

Zal eens foto nemen van het litteken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou moet ik wel zeggen mijn littekens genezen langzaam en bleven wel 2 jaar lang blauw en breed.

Maar nu moet het toch echt maar eens gebeuren.

Ik heb al een lift gehad zie je niks van!

Er zijn inderdaad slagersborsten maar de lift van een goede chirurg is vrij vaak onzichtbaar.

Vind spijtig dat er zo een schrik rond liften hangt. Want soms is het gewoon nodig en zijn vrouwen zo bang dat ze te lang uitstellen.

Zal eens foto nemen van het litteken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap je schrik meer, vind ontzettend sterk dat je er iets aan gaat laten doen!

foto_op_28-05-2010_om_22.47.jpg

En dit litteken heeft 64 kilo meer meegemaakt en is dus helaas uitgerekt en lelijker geworden. Maar voorheen kan je dus voorstellen dat het gewoon niet zichtbaar was. Nu ook eigenlijk want de foto maakt het zichtbaarder dan het is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dat valt mee zeg!

Maar bij mij aan de onderkant is t nooit zo een wit dun lijntje geworden.

Dan zal dat nu ook niet gebeuren denk ik?

Snap je schrik meer, vind ontzettend sterk dat je er iets aan gaat laten doen!

foto_op_28-05-2010_om_22.47.jpg

En dit litteken heeft 64 kilo meer meegemaakt en is dus helaas uitgerekt en lelijker geworden. Maar voorheen kan je dus voorstellen dat het gewoon niet zichtbaar was. Nu ook eigenlijk want de foto maakt het zichtbaarder dan het is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Butterfly,

Pff wat een verhaal zeg! Ik hoop voor je dat het dit keer helemaal goed gaat komen en dat je eindelijk tevreden kunt zijn met je borsten.

Ik snap je twijfels met betrekking tot een lift helemaal. Ikzelf ben pas 22 jaar oud, en heb nu 70D, maar mn borsten hangen nu al :(

Echt vreselijk en ik schaam me er ontzettend voor. Door een borstvergroting wat soms ook een liftend effect kan hebben hoopte ik een mooie cup te krijgen. Vorige week heb ik echter foto's gemaakt en dat was ontzettend confronterend. Van 'een kleine bvk zal wel genoeg zijn..' denk ik nu dat ik toch wel een lift nodig heb maar veel voor-en nafotos, en met name de littekens schrikken me ontzettend af :( Ik heb iig maandag een consult dus dan weet ik meer..

Ik ben benieuwd hoe het jou vergaat en volg je topic op de voet. Heel veel sterkte toegewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de fotos schrikken mij ook altijd af.

Maar ja als je een D cup gaat vergroten hangen ze straks mischien helemaal na een aantal jaar en eventuele kinderen later.

Andere kant straks ga je nu liften en krijg je kinderen en zwellen ze weer op..en slinken weer.

Zou je met de chirurg moeten overleggen.

Die kan zien of een verslapping niet te erg is en het zo kan oplossen met een prothese.

groetjes

Maandag weten we beide meer ;)

Heey Butterfly,

Pff wat een verhaal zeg! Ik hoop voor je dat het dit keer helemaal goed gaat komen en dat je eindelijk tevreden kunt zijn met je borsten.

Ik snap je twijfels met betrekking tot een lift helemaal. Ikzelf ben pas 22 jaar oud, en heb nu 70D, maar mn borsten hangen nu al :(

Echt vreselijk en ik schaam me er ontzettend voor. Door een borstvergroting wat soms ook een liftend effect kan hebben hoopte ik een mooie cup te krijgen. Vorige week heb ik echter foto's gemaakt en dat was ontzettend confronterend. Van 'een kleine bvk zal wel genoeg zijn..' denk ik nu dat ik toch wel een lift nodig heb maar veel voor-en nafotos, en met name de littekens schrikken me ontzettend af :( Ik heb iig maandag een consult dus dan weet ik meer..

Ik ben benieuwd hoe het jou vergaat en volg je topic op de voet. Heel veel sterkte toegewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik duim voor jullie!

Tnx :)

Jouw littekens zijn idd SUPERmooi genezen zeg, bijna niets meer van te zien.

Zou je mij je ww willen sturen? ben erg benieuwd naar je foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op consult geweest bij Dr de Boer

Aardige man :)

Het wordt de Mcghan Inspira Soft Touch (cohesieve ronde prothese) met lift.

Zal rond de 310 of 345 cc worden.

Hij werkt met pas protheses dus dat kan hij beter bepalen tijdens de operatie, ook waarschijnlijk low profile.

Waarschijnlijk dual plane of mischien achter de spier dat bekijkt hij ook dan.

Van mijn eigen heb ik nog een kleine cup B over.

Ik heb een erg dunne huid en geen vetweefsel, aan dat punt kan hij weinig doen.

Dat je een beetje die ribben aan de bovenkant ziet zeg maar.

Verder zal het heel mooi worden.

Hij vond het ook triest hoe het eruit zag, en het zal alleen maar beter worden.

Straks zijn die pijnlijke lelijke randen weg en de rare vorm.

Ook geen draaiende prothese meer :)

Nu zwemmen ze echt zeg maar zei hij er zit een laagje vocht omheen, dat haalt hij ook meteen weg.

De tepel verplaatst hij mischien niet die vind hij eigenlijk wel goed op hoogte zitten.

Wel worden ze zoiezo kleiner gemaakt.

De operatie zal ongeveer 2/2.5 uur gaan duren.

Wel ga ik waarschijnlijk 2 weken behoorlijke napijn krijgen. :18:

Zware ingreep: kapselverwijdering, liften, dual plane met nieuwe prothese

Operatiedatum: op 6 Juli!!!!!!!!!!!!!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Butterfly,

Fijn dat je een goed consult hebt gehad, al bij al toch goed nieuws hé! Zal gelukkig allemaal nog heel mooi kunnen worden! Was vast wel een pak van je hart! Best lang natuurlijk 2 weken napijn, maar zal het ook wel dubbel en dik waard zijn, en je bent dat toch zo vlug weer vergeten achteraf! Op naar 6 juli!!! :1bouncingboobs:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vanmorgen werd ik gebeld om half 8 moet ik aanwezig zijn en 8 uur is de operatie!!!

Zo zenuwachtig nu, maakt het zo echt.

Wel onmogelijke tijd met files richting Amstelveen, vertek dan ook maar half 7 denk ik?

Normaal is het half uur rijden, maar ja file en dan nog zoeken.. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Butterfly,

Voor jou is het aftellen! Ben erg benieuwd hoe het je vergaat volgende week..kan me voorstellen dat je ernaar uitkijkt ( al zal je ook zenuwen hebben) Ik hoop dat de arts er weer wat moois van maakt,maar komt ongetwijfeld goed!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hoi Butterfly,

Ik vertrek morgen op vakantie, maar wil jou heeeeeeel veel succes wensen met je lift en wissel!!!! Reken er maar op dat het hartstikke mooi gaat worden!! Wel spannend he. Als ik thuis kom wil ik wel foto's zien he ;):3:

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.