Ga naar inhoud

Sylleke : 21 oktober 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Ooh wat spannend! En het is over 20 dagen al, dat vliegt echt voorbij. Gefeliciteerd met datum en wat lekker dat je geen martel band om hoeft!

Inderdaad erg leuk Hoe je alles opschrijft, je ziet het je bent populair hier hihi:)

Xxx suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Suusje<3

Ja die martelband!! Die hoef ik echt niet. En daarbij, niemand die bij haar wordt geopereerd. Ze heeft het in totaal bij 3 vrouwen gedaan. Maar als het wel had gemoeten, dan wel...Alles voor de boobies he? :1:

En ik heb het toch heel druk al die dagen dus die zijn zo voorbij he?

Populair..ja ik heb het in de gaten. Maar vind het superlief van jullie..voel me echt vereerd! Maar ik ben wie ik ben, en ik ben absoluut niks meer dan jullie. We willen allemaal 1 ding en dat zijn boobieeeees :63::45:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb weer met een genot alles doorgelezen. Van harte gefeliciteerd met je datum Sylleke! Ik zal aan je denken, want dan is het mijn verjaardag!!! En een week later mag mijn "martel bh" eindelijk uit. Fijn dat jij die niet hoeft te dragen. 2 weken je speciale bh en dan alleen nog 2 weken overdag! Super allemaal!!

Nou, volop genieten van de voorpret. Ik hoop dat het snel 8 september is voor je...Maar afleiding genoeg met je nieuwe huis!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Suusje<3

Ja die martelband!! Die hoef ik echt niet. En daarbij, niemand die bij haar wordt geopereerd. Ze heeft het in totaal bij 3 vrouwen gedaan. Maar als het wel had gemoeten, dan wel...Alles voor de boobies he? :1:

En ik heb het toch heel druk al die dagen dus die zijn zo voorbij he?

Populair..ja ik heb het in de gaten. Maar vind het superlief van jullie..voel me echt vereerd! Maar ik ben wie ik ben, en ik ben absoluut niks meer dan jullie. We willen allemaal 1 ding en dat zijn boobieeeees :63::45:

Xxx

Weet je sylleke, je bent gewoon echt en eerlijk. En je enthousiasme en energie geef je mee door je leuke manier van schrijven. En daar maak je mensen blij mee! Nou dat is een mooi kado hoor! En daarom is iedereen zo blij voor en met jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sylleke de wervelwind van het BF :53:.

Gefeliciteerd met je datum nog maar 3 weken meis.

Even over de mammogram als je over 2 jaar weer een oproep krijgt vraag dan zeker om een Echo.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarstraks zei iemand of we geen fanclub zouden oprichten voor jou...maar eigenlijk zijn we dat stiekem al he!!! :106:

Een fanclub??? Geweldig!! echt geweldig zijn jullie...ik weet niet wat mij overkomt. Ik kwam alleen maar voor mijn boobies hoor hahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sylleke de wervelwind van het BF :53:.

Gefeliciteerd met je datum nog maar 3 weken meis.

Even over de mammogram als je over 2 jaar weer een oproep krijgt vraag dan zeker om een Echo.

xxx

Ja super he Ank!! Gewoon al over 3 weken...Zoals ik wilde en al acht. Ik wilde na de bruiloft van mijn lieve vrienden. Dat zat in mijn hoofd en het gaat gewoon gebeuren!!

Blij blij ikke :-)

Ok dat zal ik doen over die mammogram....

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nooit, maar dan ook nooit een droom opgeven die je hebt. Hoe moeilijk het soms ook kan zijn!!

Als je maar hard genoeg droomt, kan die zomaar uitkomen.

Ook komt die nu bij mij uit. Dit zit al jaren in mijn hoofd. 20 jaar!! Een borstvergroting. Door de jaren heen natuurlijk veel aan gedacht, maar je gaat wel gewoon verder met je leven he? Er gebeurt van alles. Een scheiding. Waar je helemaal stuk mee gaat! Mensen die weg vallen bij je, zoals je 1e allergrootste liefde, mijn soulmate, waardoor je hart breekt en verschrikkelijk en lang verdriet van hebt.

Dan wordt die droom weer opzij gezet.

Je leven gaat verder, niet op dat moment, maar later, als jij je rouwperiode hebt gehad. Heel langzaam durf je weer te leven.

En daar is de zomer weer. I love de zomer. Maar oh my gosh….daar gaan we weer! Bloot! Nah ja bloot, niet echt bloot natuurlijk he? Maar wel, gewoon, beetje sexy. Oh ja en hoe ga ik dan creeren? Nou, met die push-ups he? Waar je er weet ik veel van in je lade hebt liggen.

Pffff weer die push-ups. Na een dag dragen staat de striemen in je huid. Waarom? Nou omdat dat beetje wat ik heb naar elkaar toe te duwen, want dat lukt nog net.En dat je denkt "als ik nu die bh lekker strak zet" bla bla..En bijvoorbeeld met dansen. Dan gaat het weer zakken he? Ken je dat? Hopla, het toilet in en die hand in die bh en duwen maar weer.

Ohhh nee die zomer!! Ik kijk er weer naar uit hoor! Nu, naar volgend jaar. Want wat gaan we stralen met onze nieuwe boobies. Bikkini’s!! Heel veel bikini’s. wowieeeeeeeee

Ohh dat dansen…daar gaan we nog extra van genieten! Ja, is toch zo? Ik hou nu eenmaal van dansen!

Ook al denk je, dit gaat mij niet gebeuren, en dan bedoel ik niet alleen de boobies. Maar met alles in je leven. Droom, droom heel hard! Elke dag, want ooit gaat die droom die voor jou belangrijk is uitkomen. Als je er maar in geloof! Want daar gaat het om. Je moet geloven! Het heeft mij al heel veel geholpen.

Ik heb veel mensen in mijn omgeving die weleens naar me kijken van…lucky girl you are.

En dan denk ik, misschien i am a lucky girl, maar daar heb ik heel wat bergen voor moeten verzetten. Mijn leventje is niet over rozen gegaan. En waren het wel rozen dan wel heel veel dorens. Of is het nou doorns? Anyway….zo is het wel gegaan. Je krijgt alleen wat je aan kan.

Hmmm ok, dan heb ik tenminste daarmee wel vooraan in de rij gestaan, ik kan veel aan…geloof mij! Normaal sta je met boobies vooraan, bij mij hebben ze het gewoon andersom gedaan. Ze hebben mij gegeven wat ik aan kon. En dat is inderdaad heel veel!! En uiteindelijk krijg ik ook mijn boobies, en niet omdat ik daarmee vooraan stond, maar omdat ik de kracht had om te geloven, omdat dit mijn droom was, omdat ik alles aan kon in mijn leven.

Dit is mijn kadootje…juist om wat ik kon incasseren in mijn leventje.

Is dat geen mooie droom dan? :57::57::57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja top weer Sylleke! Je raakt weer de juiste snaar. Positief, geloven in jezelf en in je dromen, delen, liefhebben( vooral jezelf) en knokken. Open mind en niet oordelend maar omarmen met liefde, altijd toch weer die zon opzoeken ook in moeilijke tijden.

Daarom!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja top weer Sylleke! Je raakt weer de juiste snaar. Positief, geloven in jezelf en in je dromen, delen, liefhebben( vooral jezelf) en knokken. Open mind en niet oordelend maar omarmen met liefde, altijd toch weer die zon opzoeken ook in moeilijke tijden.

Daarom!

Xxxx

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik val niet op vrouwen, maar voor jou zou ik een uitzondering maken!

Haha

Mooi geschreven!!

X

hahahaha ik voel me vereerd!!

Wist je dat ik al een paar keer wel had dat er vrouwen verliefd op mij waren? Ok, die vielen dan wel weer op vrouwen. Maar geloof me, is een apart gevoel :P

Enne thnXxx Ik kom mij dag weer door

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig Syl...zoals jij je diepste gevoelens met ons deelt...daar wordt een mens even stil van...wat een vrouw...wat een leven ook al met ups en downs...en dan nog zo positief staan...Respect!!!

"I have a dream" :116:

:53::57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sylleke ,

Ik heb echt heel veel gemist sinds gisteren middag ! Wat een reactie''s

Maar ten eerste gefeliciteerd met je Boobie dag ! 8 september !

Heel spannend en best snel !!

En wat ontzettend fijn voor je dat het nu zo mag zijn ,na jaren nu eindelijk je droom die uit komt .

Jou intense verhalen die je zo mooi kan omschrijven , geeft iedereen hier op dit forum positieve energie ! Echt heerlijk !

Ook ik heb het niet makkelijk gehad in mijn leventje , veel moeten over winnen , lichamelijk en geestelijke mishandeling in een relatie , ziekte .... Allemaal overwonnen . En dan om jou verhaal zo te lezen , geeft juist nog meer motivatie en kracht om er voor te gaan !! Dank je Sylleke. :116:

Ik ben nu happy en jij ook lees ik zo ! We gaan voor een doel en dat is ons geluk :33:

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.