Ga naar inhoud

Sylleke : 21 oktober 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi hoi...

Ik ben Sylleke. Een mama, een oma en een liefhebbende echtgenote :36:

We hebben Smokey. Onze pittige poes. We hadden Teutje, een kater van 14 jaar die helaas is overleden afgelopen mei. :102:

En we hebben 2 mooie kittens. Scarlett een dame en zij is een Brits korthaar en een lieve jongen Sherlock genaamd en hij is een Highland Fold met het Old Eye gen. Het zijn 3 doerakken bij elkaar!

Na jaren wikken en wegen ( Ben tenslotte een Weegschaaltje :6: ) Heb ik besloten om toch een borstvergroting te gaan doen. Met mijn kleine A wil ik toch iets groter. Ik weet echt niet welke size ik nu wil. Echt niet! Ik vind dit al een geweldige beslissing van mij. Ik heb natuurlijk wel wat ingelezen, maar het kan niet genoeg zijn toch?

Ik zie inderdaad wel de CC's staan, maar wat zijn dan nog de maten vraag ik me af?

In december 2013 heb ik een ooglidcorrectie laten doen op medische advies. En ik ben daarvoor naar Bergman clinics in Bilthoven geweest. Daar is het is mij zo goed bevallen. Maar dan ook echt alles erom heen. Nu ben toen geopereerd door dr. Roland Luijendijk . een fantastische man. Plezier mee gehad, weet wat hij doet. Compleet ontspannen.

Dus, mijn plekje waar ik mijn borstvergroting wil laten doen is dus ook bij Bergman clinics in Bilthoven. Ik wilde heel graag bij dr.Luijendijk. Maar helaas, die man had pas plek voor de intake in oktober. te laat voor mij. Ik wil dit echt voor oktober gedaan hebben. Ik wordt 50 in oktober en ga dat dan ook uitgebreid vieren en dus dan wil ik al "geheeld" zijn. We hebben nog een verhuizing in september, dus ik kan in ons nieuwe huis mooi herstellen. Dus ik kreeg een advies over drs. Anneke van Engeland. Een vrouw, ook wel fijn.

Mijn intakegesprek zal zijn op dinsdag 19 augustus 2014. Spannend!!!

Ik moet mijn lijstje natuurlijk nog maken met vragen.

En dit forum zal mij ook denk ik wel verder helpen. Super dan ik hier ook in mee kan gaan.

Ik wil jullie met mijn avontuur natuurlijk mee nemen. Ik weet dat het voor iedereen anders is. De 1 heeft veel pijn, de ander niet. Wel of geen sportbeha etc etc.

Zoveel vragen en zoveel antwoorden.

Ik ga mij nu alvast even inburgeren hier.

Liefs,

Sylleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi :48:

Nou nee...Ik weet echt de maat niet. Is ook wel dom eigenlijk he? Ik zie dus idd de CC's staan, maar weet echt niet welke maten dat zijn.

Ik neem wel de dual plane :6: En de beste methode ( als dat gaat lukken bij mij) waarbij de borstprothese half onder en half boven de borstspier wordt geplaatst. Het resultaat is dan wel onzichtbare randen en een natuurlijke beweging.

Volgens Bergman Clinics zal het ook binnen de 6 weken gebeuren. Dat hoop ik dan ook. Niet dat ik nog maanden moet wachten. Dus ik vraag het gewoon als ik er ben. Ik weet niet wat normaal is met de wachttijden?

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al wat rond gekeken op Google...I love Google :42: En de CC is mij nu wat meer duidelijker. Ik zal het toch meer gaan zien en horen op het consult. Dat alleen al vind ik spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het aantal cc's valt bij niemand het zelfde, ik en een vriendin hebben beide 300cc ik ben ontzettend smal zij ieeetsje aan de bredere kant, ik ben uitgekomen op een 70e/65f en zij daarintegen maar een c cup soms een kleine D. Bedoel je de wachttijden voor het eerste consult of de operatie zelf?! Ik kon binnen 2 weken op consult en een anderhalve maand later lag ik al klaar op het tafeltje :)! En het passen zelf is inderdaad al leuk een hele beleving was zelfs daar al zenuwachtig voor haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja!! Dat passen, daar kijk ik ook naar uit hoor :44: En ik bedoelde inderdaad de operatie. Ik ben ook maar een smal dametje hoor. En heb idd gelezen dat het beter is rond de 300cc.. voor ons dan. Oh jee..ik vind het zo spannend.

Ik heb hier al over bed slapen gelezen etc etc. Wij hebben gelukkig een super geweldig bedje :connie_39: Alles is verstelbaar. Met 5 motoren, dus ik kan heel mijn bed zo stellen en lichaam zo neer leggen, zodat het voor mij perfect ligt. Ook voor mijn rug zal het ideaal zijn.

Met mijn ooglidcorrectie moest ik op mijn rug slapen. Zalig..want je ligt niet helemaal plat. Dus dat is mijn zorg al niet gelukkig.

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi...



Ik ben Sylleke. Een mama, een oma en een liefhebbende echtgenote :36:


We hebben Smokey. Onze pittige poes. We hadden Teutje, een kater van 14 jaar die helaas is overleden afgelopen mei. :102:


En we hebben 2 mooie kittens. Scarlett een dame en zij is een Brits korthaar en een lieve jongen Sherlock genaamd en hij is een Highland Fold met het Old Eye gen. Het zijn 3 doerakken bij elkaar!



Na jaren wikken en wegen ( Ben tenslotte een Weegschaaltje :6: ) Heb ik besloten om toch een borstvergroting te gaan doen. Met mijn kleine A wil ik toch iets groter. Ik weet echt niet welke size ik nu wil. Echt niet! Ik vind dit al een geweldige beslissing van mij. Ik heb natuurlijk wel wat ingelezen, maar het kan niet genoeg zijn toch?


Ik zie inderdaad wel de CC's staan, maar wat zijn dan nog de maten vraag ik me af?



In december 2013 heb ik een ooglidcorrectie laten doen op medische advies. En ik ben daarvoor naar Bergman clinics in Bilthoven geweest. Daar is het is mij zo goed bevallen. Maar dan ook echt alles erom heen. Nu ben toen geopereerd door dr. Roland Luijendijk . een fantastische man. Plezier mee gehad, weet wat hij doet. Compleet ontspannen.



Dus, mijn plekje waar ik mijn borstvergroting wil laten doen is dus ook bij Bergman clinics in Bilthoven. Ik wilde heel graag bij dr.Luijendijk. Maar helaas, die man had pas plek voor de intake in oktober. te laat voor mij. Ik wil dit echt voor oktober gedaan hebben. Ik wordt 50 in oktober en ga dat dan ook uitgebreid vieren en dus dan wil ik al "geheeld" zijn. We hebben nog een verhuizing in september, dus ik kan in ons nieuwe huis mooi herstellen. Dus ik kreeg een advies over drs. Anneke van Engeland. Een vrouw, ook wel fijn.



Mijn intakegesprek zal zijn op dinsdag 19 augustus 2014. Spannend!!!



Ik moet mijn lijstje natuurlijk nog maken met vragen.


En dit forum zal mij ook denk ik wel verder helpen. Super dan ik hier ook in mee kan gaan.



Ik wil jullie met mijn avontuur natuurlijk mee nemen. Ik weet dat het voor iedereen anders is. De 1 heeft veel pijn, de ander niet. Wel of geen sportbeha etc etc.



Zoveel vragen en zoveel antwoorden.



Ik ga mij nu alvast even inburgeren hier.




Liefs,


Sylleke


Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik mij nu afvraag he? Moet ik nu zelf een Bh mee nemen? Ja ik heb er wel 1 aan tuuk :-) Maar ik bedoel echt een sportbeha. En is die band inderdaad een goed idee? Die je boven je sportbeha doet? Ik heb er al veel over gelezen en volgens mij lijkt het mij wel verstandig..toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk en spannend allemaal he!

Veel meiden geven aan dat je het best voorbeelden kan zoeken van borsten die je mooi vind en deze da mee kan nemen op je consult. Daar zal je in overleg met je PC en door middel van het passen op het aantal CC uitkomen wat hopelijk mooi bij je staat. Zo'n bed is wel heel fijn. Bh verschilt per kliniek/ziekenhuis of je er zelf 1 mee moet nemen of ze er 1 vanuit de kliniek om doen. De band verschilt ook per PC maar dat zal ze je vast uitleggen. Je zal hier naar mate het lezen van de topics er wel achter komen dat iedere arts dingen anders wil en doet. Ga bij het kiezen van je arts op je gevoel af, en neem als het mogelijk is en je het fijn vind iemand mee, 2 horen meer als 1 ;)

Succes in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Studente :-)

Jaja mijn man gaat mee dus dat komt wel goed. Wat je al zei, 2 horen meer dan 1 he?

Ik heb inderdaad al gezien dat elke kliniek het anders doen ja. Vind ik wel apart eigenlijk. Je zou toch verwachten dat het toch overeen zal komen he? maar niet dus...

En dat het spannend en leuk is? Dat is helemaal waar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ga ik misschien een rare vraag stellen hoor! Nu heb ik gelezen dat vrouwen die net bevallen zijn koolbladeren in hun beha doen om de stuwing tegen te gaan (gaat niet helemaal maar verminderd) en om het vocht af te drijven en dat moet super werken. Zou dat ook werken na een borstvergroting?

Just asking..

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja!! Maar eigenlijk is het toch niet raar he? En kool is ook vitamine's. Geweldig! Ga gewoon kool inslaan. Of maandverband. Moet ik dan wel kopen, want heb dat al heeeel lang niet meer nodig @ feeling blessed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet even iets kwijt :45:

Ik lees het forum natuurlijk. Bij sommige verhalen duizel ik gewoon. Ik zie zoveel voorbij komen dat ik soms denk..ehh? Ohh!! Ja?? nee toch?? Jeetje…pfffff..gossie!! En nu??

En dit bedoel ik niet negatief hoor!!

Maar ik zie de maten voorbij komen. Weten jullie dat ik daar nog nieteens over nagedacht had? En als ik eerlijk ben nog steeds niet.

De namen van de vergrotingen die erin gaan. De CC, oh ja, zijn dat nu de maten of niet? LOL

Oh ja, en jullie afkortingen. Hilarische!!! Dan zit ik al te bedenken wat het zou kunnen zijn :4:

En dan zie ik daarbij nog eens die verandering. Dan worden ze ineens groter? Ok dan!

Ehhh…heb ik nog wat? Ja! De martelband..uche uche…oeffff

De sportbeha natuurlijk.

Enne, wanneer wordt er nu echt beslist of het voor de spier of er achter wordt geplaats? Dat zien ze direct met het consult?

Oh ja, en de medicijnen.. ook weer een oeff…Ik slik al helemaal niks. Ja trouw mijn vitamientjes. that’s it.

Enne? Die vrachtwagen he? Is die werkelijk over je heen gereden als het achter je borstspier is geplaatst? Of is dat niet bij iedereen zo?

My gosh!!!

Ik heb soms wat Youtube filmpjes zitten kijken hoe het allemaal gaat. Bij het zien gaat mijn maag al om! Meen ik echt. En dan denk ik…nuhhhh toch maar niet he?

Maarre..dan zegt dat kleine stemmetje weer…Hey Sylleke! Natuurlijk wel. Dit wil je al meer dan 20 jaar..doe ff gewoon!! Ok ok…ik stel me aan…zeker? Pffffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahaha! Jij bent grappig! En het is zo herkenbaar! Ikzelf zit nu in mijn hoofd bij de alinea vrachtwagen..hahaha morgen weet ik of het waar is!

Sommige dingen moet je echt loslaten, heb zelf ook echt met de maat getwijfeld, moet het niet groter? Maar aan het advies vd arts gehouden. Ben geen 20 meer dus zo hoeven ze ook niet te tonen! Ik ga voor the natural look.....

En de afkorting PO past operation had ik ook laat door....

En geen filmpjes meer kijken hoor, je wordt toch gek als je dat ziet! Whaaaaaa!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok..de vrachtwagen. Ik vind ze al eng als ik er langs moet rijden, laat staan dat ze over mij heen zijn gegaan na de operatie. Maat goed, ik ga jou volgen en lezen natuurlijk he ;-)

De maat? Ja is ook zo he? Die zal ik wel horen dan. Gossie, net of je bij Jamin ben om een zak snoep te vullen. Nee.. ok nog 1 dan. Nahh 2 kan ook nog wel.

Die PO vergeet ik ook niet meer whahaha Maar, Sylleke zou Sylleke niet zijn als ze een ander woord voor zou grbruiken en een afkorting. Hier kom ik nog op terug! Hahahah

En filmpjes kijken doe ik niet meer. Ook al weet ik dat het zo gaat maar nee..brrr krijg het te benauwd van hoor.

Ohh en Nonky, zo spannend voor jou! Ik ga zo aan je denken!!

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben jullie dat nou ook?

Het zin in je hoofd. En zou willen dat het consult vorige week al was en morgen de vergroting?

Hmm…ik niet :126:

Waarom niet?

Ik kan me nu rustig voorbereiden om wat komen gaat. Natuurlijk kijk ik naar alles uit. Maar alles moet wel op zijn plek vallen he?

Ik heb nog zoveel aan mijn hoofd. Al is het wel dat ik het in september gedaan wilt hebben. Moet bijna wel.

Per 1 september ongeveer zullen wij gaan verhuizen naar mijn man zijn ouderlijke huis. Mijn schoonvader ligt in een verzorgingstehuis en zal niet meer terug thuis komen. Op aandringen van hem, wilde hij dat wij het gingen opknappen en dan er zelf gaan wonen. Die man heeft het huis al meer dan 32 jaar. Dan kan je toch geen nee zeggen?

Dus we zijn al in februari begonnen en nu is het wachten op de matrassen etc etc. en dan..klaar..yeah!!!

Dus per 1 september verhuizen..kan ook 2 september zijn hoor. Pin me er niet aan vast he? Ik heb al zoveel dingen aan mijn hoofd.

Ik ben in oktober jarig en wordt dan 50 jaartjes jong. En, dat moet gevierd worden en dat doe ik dan met 2 andere lieve vrienden van mij van het danswereldje die dan ook 50 worden. Dus, het zal een groot feest worden. En, er wordt gedanst..Natuurlijk…met een dansschool moet dat wel he? ;-)

Er zitten dus 8 weken tussen het consult en mijn verjaardag. Ok…8 weken. Nu hanteren ze in de Bergman kliniek 6 weken aan voor de borstvergroting. Maar, de assistente heeft mij gezegd, dat ik zeker weten moeten vragen of het eerder kan en dat er altijd rekening wordt mee gehouden.

Dus…stel: 19 augustus 1e consult. Ik zou dan 6 weken moeten wachten, dan is het al 30 september…No way!! Dat ga ik dus echt niet redden met alles.

Dus…stel: 4 weken..dan zit ik op 16 september. Dan heb ik 3 weken om te herstellen voor de Big party!! Ehhh..gaat hem niet worden dan he? Denk ik.

Ik moet wel zeggen dat ik altiijd snel herstel als ik iets zou hebben. Dat is altijd al zo geweest. En ok, dit is wel ff iets anders maar toch. Als ik kijk naar mijn ooglidcorrectie. Totaal niet blauw geweest. Alleen boven mijn oogleden net na de operatie. Heeft er misschien een klein weekje gezeten. En rond de ogen een beetje geel…en dat was weg op 2 weken. Totaal geen pijn gehad.

Dus, ik zit wel wat beperkt met mijn tijd. Ok, ik zou het daarna toch kunnen doen? Dus na de big party? Ja kan..maar dat is nu net niet wat ik wil!!

Hebben jullie dat nou ook?

Het zit in je hoofd. En zou willen dat het consult vorige week al was en morgen de vergroting?

Ja, ik eigenlijk ook wel :45::45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar!

Ik moet nog veel sparen en ben daarom ook nog niet op consult geweest.

Sinds ik heb besloten dat ik het wel, gaat het niet meer uit m'n hoofd....ik zou er bijna geld voor willen lenen, maar heb een verstandige man aan mijn zijde....die constant zegt, t komt echt wel, t komt echt wel.

Maar ik dus liever ook gisteren dan vandaag! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, het komt ook wel. Als je dat voor ogen hou dan komt dat ook inderdaad wel goed. En je kan je ook al heel veel gaan inlezen wat wel en niet. De ervaringen lezen.

En het is ook inderdaad zo, als er iets in ons koppie zit gaat het er ook niet meer uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.