Guest

Sylleke : 21 oktober 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek

Recommended Posts

Guest

Hoi hoi...

Ik ben Sylleke. Een mama, een oma en een liefhebbende echtgenote :36:

We hebben Smokey. Onze pittige poes. We hadden Teutje, een kater van 14 jaar die helaas is overleden afgelopen mei. :102:

En we hebben 2 mooie kittens. Scarlett een dame en zij is een Brits korthaar en een lieve jongen Sherlock genaamd en hij is een Highland Fold met het Old Eye gen. Het zijn 3 doerakken bij elkaar!

Na jaren wikken en wegen ( Ben tenslotte een Weegschaaltje :6: ) Heb ik besloten om toch een borstvergroting te gaan doen. Met mijn kleine A wil ik toch iets groter. Ik weet echt niet welke size ik nu wil. Echt niet! Ik vind dit al een geweldige beslissing van mij. Ik heb natuurlijk wel wat ingelezen, maar het kan niet genoeg zijn toch?

Ik zie inderdaad wel de CC's staan, maar wat zijn dan nog de maten vraag ik me af?

In december 2013 heb ik een ooglidcorrectie laten doen op medische advies. En ik ben daarvoor naar Bergman clinics in Bilthoven geweest. Daar is het is mij zo goed bevallen. Maar dan ook echt alles erom heen. Nu ben toen geopereerd door dr. Roland Luijendijk . een fantastische man. Plezier mee gehad, weet wat hij doet. Compleet ontspannen.

Dus, mijn plekje waar ik mijn borstvergroting wil laten doen is dus ook bij Bergman clinics in Bilthoven. Ik wilde heel graag bij dr.Luijendijk. Maar helaas, die man had pas plek voor de intake in oktober. te laat voor mij. Ik wil dit echt voor oktober gedaan hebben. Ik wordt 50 in oktober en ga dat dan ook uitgebreid vieren en dus dan wil ik al "geheeld" zijn. We hebben nog een verhuizing in september, dus ik kan in ons nieuwe huis mooi herstellen. Dus ik kreeg een advies over drs. Anneke van Engeland. Een vrouw, ook wel fijn.

Mijn intakegesprek zal zijn op dinsdag 19 augustus 2014. Spannend!!!

Ik moet mijn lijstje natuurlijk nog maken met vragen.

En dit forum zal mij ook denk ik wel verder helpen. Super dan ik hier ook in mee kan gaan.

Ik wil jullie met mijn avontuur natuurlijk mee nemen. Ik weet dat het voor iedereen anders is. De 1 heeft veel pijn, de ander niet. Wel of geen sportbeha etc etc.

Zoveel vragen en zoveel antwoorden.

Ik ga mij nu alvast even inburgeren hier.

Liefs,

Sylleke

Welkom! En wat spannend dat het dan eindelijk gaat gebeuren

. Al enig idee op wat voor maat je uit wilt komen?!

Liefs

Guest Sylleke

Hoi hoi

Nou nee...Ik weet echt de maat niet. Is ook wel dom eigenlijk he? Ik zie dus idd de CC's staan, maar weet echt niet welke maten dat zijn.

Ik neem wel de dual plane

En de beste methode ( als dat gaat lukken bij mij) waarbij de borstprothese half onder en half boven de borstspier wordt geplaatst. Het resultaat is dan wel onzichtbare randen en een natuurlijke beweging.

Volgens Bergman Clinics zal het ook binnen de 6 weken gebeuren. Dat hoop ik dan ook. Niet dat ik nog maanden moet wachten. Dus ik vraag het gewoon als ik er ben. Ik weet niet wat normaal is met de wachttijden?

Liefs mij

Guest Sylleke

Ik heb al wat rond gekeken op Google...I love Google

En de CC is mij nu wat meer duidelijker. Ik zal het toch meer gaan zien en horen op het consult. Dat alleen al vind ik spannend.

Het aantal cc's valt bij niemand het zelfde, ik en een vriendin hebben beide 300cc ik ben ontzettend smal zij ieeetsje aan de bredere kant, ik ben uitgekomen op een 70e/65f en zij daarintegen maar een c cup soms een kleine D. Bedoel je de wachttijden voor het eerste consult of de operatie zelf?! Ik kon binnen 2 weken op consult en een anderhalve maand later lag ik al klaar op het tafeltje

! En het passen zelf is inderdaad al leuk een hele beleving was zelfs daar al zenuwachtig voor haha.

Guest Sylleke

Ja!! Dat passen, daar kijk ik ook naar uit hoor

En ik bedoelde inderdaad de operatie. Ik ben ook maar een smal dametje hoor. En heb idd gelezen dat het beter is rond de 300cc.. voor ons dan. Oh jee..ik vind het zo spannend.

Ik heb hier al over bed slapen gelezen etc etc. Wij hebben gelukkig een super geweldig bedje

Alles is verstelbaar. Met 5 motoren, dus ik kan heel mijn bed zo stellen en lichaam zo neer leggen, zodat het voor mij perfect ligt. Ook voor mijn rug zal het ideaal zijn.

Met mijn ooglidcorrectie moest ik op mijn rug slapen. Zalig..want je ligt niet helemaal plat. Dus dat is mijn zorg al niet gelukkig.

Liefs mij

Guest Sylleke

Hoi hoi...

Ik ben Sylleke. Een mama, een oma en een liefhebbende echtgenote

We hebben Smokey. Onze pittige poes. We hadden Teutje, een kater van 14 jaar die helaas is overleden afgelopen mei.

En we hebben 2 mooie kittens. Scarlett een dame en zij is een Brits korthaar en een lieve jongen Sherlock genaamd en hij is een Highland Fold met het Old Eye gen. Het zijn 3 doerakken bij elkaar!

Na jaren wikken en wegen ( Ben tenslotte een Weegschaaltje

) Heb ik besloten om toch een borstvergroting te gaan doen. Met mijn kleine A wil ik toch iets groter. Ik weet echt niet welke size ik nu wil. Echt niet! Ik vind dit al een geweldige beslissing van mij. Ik heb natuurlijk wel wat ingelezen, maar het kan niet genoeg zijn toch?

Ik zie inderdaad wel de CC's staan, maar wat zijn dan nog de maten vraag ik me af?

In december 2013 heb ik een ooglidcorrectie laten doen op medische advies. En ik ben daarvoor naar Bergman clinics in Bilthoven geweest. Daar is het is mij zo goed bevallen. Maar dan ook echt alles erom heen. Nu ben toen geopereerd door dr. Roland Luijendijk . een fantastische man. Plezier mee gehad, weet wat hij doet. Compleet ontspannen.

Dus, mijn plekje waar ik mijn borstvergroting wil laten doen is dus ook bij Bergman clinics in Bilthoven. Ik wilde heel graag bij dr.Luijendijk. Maar helaas, die man had pas plek voor de intake in oktober. te laat voor mij. Ik wil dit echt voor oktober gedaan hebben. Ik wordt 50 in oktober en ga dat dan ook uitgebreid vieren en dus dan wil ik al "geheeld" zijn. We hebben nog een verhuizing in september, dus ik kan in ons nieuwe huis mooi herstellen. Dus ik kreeg een advies over drs. Anneke van Engeland. Een vrouw, ook wel fijn.

Mijn intakegesprek zal zijn op dinsdag 19 augustus 2014. Spannend!!!

Ik moet mijn lijstje natuurlijk nog maken met vragen.

En dit forum zal mij ook denk ik wel verder helpen. Super dan ik hier ook in mee kan gaan.

Ik wil jullie met mijn avontuur natuurlijk mee nemen. Ik weet dat het voor iedereen anders is. De 1 heeft veel pijn, de ander niet. Wel of geen sportbeha etc etc.

Zoveel vragen en zoveel antwoorden.

Ik ga mij nu alvast even inburgeren hier.

Liefs,

Sylleke

oh jij had toch al een topic met deze tekst erin?

Ik zal hier een slotje op zetten, zodat er niet meer in gepost kan worden

1 topic is goed, dan blijft het overzichtelijk

xx BB

Guest Sylleke

Wat ik mij nu afvraag he? Moet ik nu zelf een Bh mee nemen? Ja ik heb er wel 1 aan tuuk :-) Maar ik bedoel echt een sportbeha. En is die band inderdaad een goed idee? Die je boven je sportbeha doet? Ik heb er al veel over gelezen en volgens mij lijkt het mij wel verstandig..toch?

Welkom Sylleke

Je PC geeft aan na de aantal cc welke sportbeha je moet meenemen.

Succes op 19 augustus

Wat leuk en spannend allemaal he!

Veel meiden geven aan dat je het best voorbeelden kan zoeken van borsten die je mooi vind en deze da mee kan nemen op je consult. Daar zal je in overleg met je PC en door middel van het passen op het aantal CC uitkomen wat hopelijk mooi bij je staat. Zo'n bed is wel heel fijn. Bh verschilt per kliniek/ziekenhuis of je er zelf 1 mee moet nemen of ze er 1 vanuit de kliniek om doen. De band verschilt ook per PC maar dat zal ze je vast uitleggen. Je zal hier naar mate het lezen van de topics er wel achter komen dat iedere arts dingen anders wil en doet. Ga bij het kiezen van je arts op je gevoel af, en neem als het mogelijk is en je het fijn vind iemand mee, 2 horen meer als 1

Succes in ieder geval!

Guest Sylleke

Dank je wel Ank. Ik dacht dat je die al gelijk moest meenemen voor te passen. Dus niet

Guest Sylleke

Hoi hoi Studente :-)

Jaja mijn man gaat mee dus dat komt wel goed. Wat je al zei, 2 horen meer dan 1 he?

Ik heb inderdaad al gezien dat elke kliniek het anders doen ja. Vind ik wel apart eigenlijk. Je zou toch verwachten dat het toch overeen zal komen he? maar niet dus...

En dat het spannend en leuk is? Dat is helemaal waar!

Guest Sylleke

Nu ga ik misschien een rare vraag stellen hoor! Nu heb ik gelezen dat vrouwen die net bevallen zijn koolbladeren in hun beha doen om de stuwing tegen te gaan (gaat niet helemaal maar verminderd) en om het vocht af te drijven en dat moet super werken. Zou dat ook werken na een borstvergroting?

Just asking..

Liefs mij

Jij hebt Nicolette van dan voorbij zien komen haha

?!

Zelf geen last gehad van mijn borsten, een vriendin van mij deed natte maandvrbandjes in de vriezer en legde ze er vervolgens tussen. Koolbladen zullen vast het zelfde werken als je ze lekker in de koelkast legt