Ga naar inhoud

Sylleke : 21 oktober 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Jij hebt anatomisch he, nonky :)

Die hebben meer projectie dan de e ronde met gelijk aantal cc :)

Bedoel ik niet verkeerd, maar laat je goed voorlichten sylleke. Misschien heeft nonky met haar anatomische wel meer projectie dan ik met mijn ronde. Ligt aan profile en vorm :)

Dat is de reden waarom minder soms meer is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en dat probeer ik ook steeds meer te begrijpen. De anatomische en de projectie en profile. Ik snap het wel. maar de verhouding ben ik nog niet helemaal uit

Ik ga ff vriendjes met je worden best_boobie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slipje? Tanga? Van die grote tenten broeken, die naadloze..ohh die zitten zooooo lekker?

Gossie, wat zal ik nu eens aantrekken? Ik zie me al lopen met mijn blote kont(je)

Maar wat raar dat je niks aan mag! Je komt toch voor je boobies??

Daar heb ik al weer nachtmerries van he? Ik slaap he?? Enne…ik weet niet wat ze doen, want ik slaap.

Ik wil gewoon iets aan. Ja! dat wil ik…ik wil iets aan. Lig je daar nog te verrekken van de kou! Nou, dat gaat hem niet worden he!! Geloof dat maar niet.

Ohh en dan hebben we nog sokken. Ik heb die overknees..in alle kleuren. Kan toch wel? Ik heb snel koude voeten… nou! Ik ga het gewoon zeggen. Ik wil ze gewoon aan. Punt uit! Oh nee….aan!!

En dan die make-up. Ach, dat maakt mij toch niet uit. Ik zie er toch al als een jonge godin uit dus kan mij die make-up schelen.

Maar!!! Maar, mijn lipgloss!! En mijn parfum!! Al is het die maar van Zwitsal. Ik heb de lijn ervan….mag dat?Please!! Ik wil wel lekker ruiken he! En neeee…ik stink niehieeet….

Maar ik ben anders zo kaal…Net als met mijn lipgloss…Die moet ik op mijn lippen hebben.

Daar maak ik me wel druk om. Zonder parfum en lipgloss ben ik nergens…Oh my!!!

Oh ja, en ik draag lenzen. Maar dat is niet zo erg als ik die niet in kan hebben. Ik neem mijn collectie brillen wel mee.

Een bril om binnen te komen. Een bril met mijn netje in mijn haar om naar de OK te gaan. En een bril als ik in mijn kamer ben om bij te komen. En dan ga ik met mijn bril waar ik mee binnen kwam wel weer weg. Dat is niet erg. Is wel een hippe bril…een blauwe.

Waar maak ik me druk om eigenlijk? Ik krijg boobies!! Nieuwe boobies…

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slipje? Tanga? Van die grote tenten broeken, die naadloze..ohh die zitten zooooo lekker?

Gossie, wat zal ik nu eens aantrekken? Ik zie me al lopen met mijn blote kont(je)

Maar wat raar dat je niks aan mag! Je komt toch voor je boobies??

Daar heb ik al weer nachtmerries van he? Ik slaap he?? Enne…ik weet niet wat ze doen, want ik slaap.

Ik wil gewoon iets aan. Ja! dat wil ik…ik wil iets aan. Lig je daar nog te verrekken van de kou! Nou, dat gaat hem niet worden he!! Geloof dat maar niet.

Ohh en dan hebben we nog sokken. Ik heb die overknees..in alle kleuren. Kan toch wel? Ik heb snel koude voeten… nou! Ik ga het gewoon zeggen. Ik wil ze gewoon aan. Punt uit! Oh nee….aan!!

En dan die make-up. Ach, dat maakt mij toch niet uit. Ik zie er toch al als een jonge godin uit dus kan mij die make-up schelen. Maar!!! Maar, mijn lipgloss!! En mijn parfum!! Al is het die maar van Zwitsal. Ik heb de lijn ervan….mag dat?Please!! Ik wil wel lekker ruiken he! En neeee…ik stink niehieeet….

Maar ik ben anders zo kaal…Net als met mijn lipgloss…Die moet ik op mijn lippen hebben.

Daar maak ik me wel druk om. Zonder parfum en lipgloss ben ik nergens…Oh my!!!

Oh ja, en ik draag lenzen. Maar dat is niet zo erg als ik die niet in kan hebben. Ik neem mijn collectie brillen wel mee.

Een bril om binnen te komen. Een bril met mijn netje in mijn haar om naar de OK te gaan. En een bril als ik in mijn kamer ben om bij te komen. En dan ga ik met mijn bril waar ik mee binnen kwam wel weer weg. Dat is niet erg. Is wel een hippe bril…een blauwe.

Waar maak ik me druk om eigenlijk? Ik krijg boobies!! Nieuwe boobies…

Ik was daar ook zo mee bezig , wat moet ik aan ,welke slip , wat voor sokken ,

hoe zonder make-up , blah, blah..

welke jogging pak zal ik meenemen , zit mijn haar dan nog wel .... wahhhh..

Alles goed voorbereid naar de kliniek ,met uiteindelijk een zwart basic slipje en zwarte sokken , het moet toch wel combineren ha, ha .

Bij aankomst krijg je z'n mooi ziekenhuis kleedje om , zo charmant ... en laat je haar maar zitten met z'n mooie muts op zie je er heel mooi uit ! not.....

En o, ja zonder make-up werd ik zelfs door de zusters jonger geschat .... :4: ijdelheid waar heb ik mij druk om gemaakt .. wah,wah...

En zelfs zonder brilletje kon ik na de operatie zien hoe groot ze waren , big !!!

Komt goed , laat alles op je afkomen en geniet .

Succes morgen op consult .

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,uiteindelijk is het wel zo he...waar maken we ons druk over?

Een klein uurtje en we liggen al terug uit de narcose te komen...

Ik lig er ook al weken aan te denken,wat zal ik aan doen tijdens de operatie,zal ik make up aan doen,sokken aan of uit?hahahaha....

Als je het zo van een afstandje bekijkt is het best wel grappig...de dingen waar we mee in ons hoofdje zitten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sylleke

Wat ben jij een heerlijke opgewekte vrolijke meid!!

Ik zit jouw berichtjes te lezen met een smile op mijn gezicht, het zou zonde zijn om niks met jouw schrijftalent

te doen!!

Ik wil je alvast succes toewensen voor het consult morgen.

Ik zelf wordt 22 september geopereerd in Kliniek Heyendaal in Groesbeek

Ik ga 400cc krijgen, draag nu de maat 85A...leeg van boven..

Liefs,Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super lief van je!! :53:

Ik ga morgen ook mijn datum vast laten zetten. En het moet ook zeker in september worden want ik ben een druk persoontje. Moet daarna nog zoveel doen. En dan moet ik mijn boobies gewoon hebben he :45:

Tis allemaal wel spannend he!! Ik hoor morgen wat ik allemaal ken hebben. De maat dan he? Want ik kan alles wel hebben :45:

Spannenddddddddddddddddd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet even wat kwijt…. :27:

Toen ik hier kwam wist ik totaal niet wat ik moet verwacten. Ik vind het al een MAD idee dat ik het toch ging doen….mijn borstvergroting. Oh my gosh!!! Ga ik het echt doen dan???

Ja!! Girl…je gaat het echt doen.. tralalalalala :20:

Na heel veel te lezen hier en te koekeloeren naar de foto’s voel ik mij echt een vieze gluurster. Ik heb van mijn leven nog niet zoveel borsten gezien als deze dagen.

Op een gegeven moment ging ik me hier thuis voelen. Elk dag even spieken of er iets nieuws bij was gekomen. En door alle verhalen werd ik nog meer gefocust dat ik het gaat doen.

Ik heb echt wel mijn momenten dat ik denk…kom op joh! Bijna 50 jaar en dan nog een BV. Je bent gek!

Dat klopt ook. Ik ben gek!! Maar wel op een positieve manier. Ik moet dit doen, voor mezelf. Voor mijn hubbie hoeft het niet, hij houdt van mij zoals ik ben. Maar als ik het wil…staat hij 1000% achter mij.

En dan leer ik 1 voor 1 jullie kennen. Met sommige heb ik een “aparte” band. Daar heb ik iets mee.

En ja, dan mijn verhalen. Zo ben ik. Ik word wakker en ik weet al iets te schrijven en dan doet het mij supergoed dat jullie ervan kunnen genieten. Alles wat ik schrijf komt uit mijn hart. Met liefde geschreven. En ik betrek jullie bij mij, en dat is fijn. Want zo pikken jullie het ook weer op.

Hoe fijn is het niet om een glimlach op iemand’s mond te toveren, zeker als je pijn hebt, ongemakken met iets wat we allemaal moeten doorstaan.

Dus lieve boobies van me, alles voor jullie.

Gewoon..omdat ik jullie lief vindt :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

OOOOh.....je bent toch echt zo'n schatje!!!

zo iemand die je er door sleept als het moeilijk is,je doet lachen als het huilen je nader staat ,er is met raad en daad als het nodig is en altijd,maar dan ook altijd even positief is!!

Echt zoals jij de dingen relativeert is een voorbeeld voor ons allen hier!!

Love ya!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Love ya!! tooooo :53:

En zo hoort het ook! Dit moet ik gewoon doen. Voor mij is dit normaal. En ik ben dol op blije gezichtjes!


Je bent een lieverd Sylleke, echt een verrijking voor dit forum!! :53:

:53: dank je wel lieve Vlietje.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

En sylleke...jij bent echt een Wonder Woman!!!!

Jouw energie steekt echt aan...hahahaha....ik ben alweer benieuwd naar je volgende verhaal!! :rolleyes:

Haha ja Sylleke, good fibes, laughter and energie baby! Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.