Ga naar inhoud

Sylleke : 21 oktober 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

En wat zijn jullie allemaal schatten zeg!!!! Jeetje......ik wordt er echt emotioneel van!!! Gossie!!! Meen ik echt.....ik vind jullie zo super allemaal!!!!! :53::53::53::53::53:

En natuurlijk liep het uit…Duh…had het wel al verwacht hoor. Ik werd steeds relaxter hoor. Voordat ik van huis ging was ik super zenuwachtig. Vraag me niet waarom..het was toch maar passen he?

Voor ons was het al vertrouwd, en we waren zelfs in dezelfde kamer als met mijn oolidcorrectie..dus vond dat wel fijn. En ik was relaxt!!! Eggie waar hoor.

Maar jeetje, wat is Anne van Engeland een schatje. Ze weet waar ze het over hebt. Mijn hubbie heeft echt alles gevraagd, en ze gaf ook op alles antwoord. Ik kreeg de kans niet, maar ik weet dat ik dit aan hem kan overlaten hoor! Hij is een kei daarin.

Ik heb 2 maten gepast. De 210 cc en de 240 cc. En het gaat dus de 240 cc worden. Er kan absoluut niet meer in. Ik ben gewoonweg te smal!! Ronde? Out of the question…die ga je zien bij mij! Het zal anatomische worden van het merk Natrelle. Ze worden Dual plane gezet. Het zal natuurlijker zijn dan rond. En ik wil natuurlijk, want ik ben ook een natuurlijk mens whahahaha

En natuurlijk, ook al hadden we alles opgeschreven, vergeten te vragen wat: de breedte, de projectie, het profiel was. Er was nog iets..ik ben het alweer kwijt! Grrrr…Maar er is al een mail naar haar toe.

De beha, die zal ik 2 weken dag en nacht moeten dragen. Na die 2 weken moet ik de bh alleen nog maar 2 weken overdag dragen. En geen!! Ik zeg geen!! Martelband!!! Yeahhhhhhhhhhhh :59::59::59:

Nadat we alles hadden afgerond gingen we naar het 2e kamertje. Daar werd alles uitgelegd over de anasthesie..schrijf ik dat goed?? My gosh!!! Ik gebruik dat woord gewoon nooit.

Dus daar zal ik voor terug moeten gaan. Ruim uur rijden voor 20 min. gesprek..Uche uche. En dat zal zijn op dinsdag 26 augustus om 13:40 uur.

Het zal wel een volle dag worden. Je wordt geholpen. Na een uur klaar, uitslapen, daarna terug naar je kamer en na 3 uur naar huis. De pijnstiller wordt ook al middels een infuus gedaan.

En de datum gaat zijn!! TATATATATATATATATATATA: op Tatatatatatata 8 september!!!!!!!!!!!!!!1

How cool is that!!!!! :43::43:

De tijd ga ik morgen even voor bellen als ze het al hadden. Na 12 uur bellen.

Morgenochtend even bellen voor een mamogram. Die oproep krijg je als je 50 bent geworden. En dan heeft het liever nu dan dat ik het moet laten doen als ik de BV al heb. Logische, en zeker ook met haar eens.

Als het positief is hoef ik niks te laten weten haar. Geen nieuws is goed nieuws he?

De volgende dag inderdaad al lekker douchen.

Ehhh nog meer??

Oh my gosh!!!!!!! Ik ga het gewoon doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!! :45::63::4:

Nog vragen aan mij? Advies? Stel/geef ze maar!!

Ohh enne....ook ik ga stoppen met roken. Als mijn retjes op zijn stop ik er ook direct mee. Alles voor mijn BV :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piep!!!

Hebben wij zitten wachten zeg....pffffiieeeeeuw.....

Maar het was het waard...weer zo'n kei tof plezant cool leuk fantastisch ongelooflijk mega grappig verhaaltje van ....jaja...SYLLEKE!!!!!!

Wat goed he dat je zo'n kundige pc hebt die weet met wat ze bezig is...240cc,dat gaat prachtig worden...exact wat je wou!!!

Een mooie C....

En al helemaal super van je datum he 8 september al...das al bijna!!!

Aftellen!!!!!

Dan ben je zeker zo goed als herstelt tegen je verjaardag feest!!dan kan je gaan Showen met je nieuwe aanwinsten!!!

Echt geweldig goed van je dat je ervoor gaat.....gaat echt gebeuren nu he!!!!!

spannend!!!!!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh!!!!!!

We waren thuis gekomen..koffie gezet, kleine kiddy's naar beneden gedaan. Nog nagepraat...en toen verslagje schrijven, nog even snel een mail gedaan. En toen hier eerst alles zitten lezen!

My gosh, ik was zooooo overdonderd door al jullie lieve en grappige berichtjes. Ik kon zo en traantje laten....echt waar!! Dit raak me echt. Zo lief!!

En Jaaaa...jeee...gossie....poeh!! Ik krijg ze gewoon....niet voor te stellen toch!!!!!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het is wel relaxed die datum hoor!!

Want, dan zitten we net in de nieuwe woning. Dan ben ik getuige en hebben we Zaterdag 6 september het trouwfeest. Zondag is mijn zus jarig en hebben we nog een hele dag/avond dansuhhhhhhhhh....dan ga ik me toch uit mijn dak!!!

En de volgende dag gewoon nieuwe boobies!!! Tralalalala

En dan de 11e oktober mijn verjaardag.....ohhh wat fijn toch allemaal he? @FeelingBlessed


Super! En de operatiedatum begint al op te schieten! Beetje rustiger nu in dat koppie haha :P?

Ja!! Ik heb er gewoon nu ff hoofdpijn van hoor...jeetje hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi het is zo sept als jij voor je 2e gesprek ga lig ik op de operatie tafel, nou meis laat alles even bezinken komt vanzelf goed,

Ik krijg geen 2e gesprek hoor hahahaha ik ga gewoon onder het mes op de 8e september :45::52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!!

En je kunt gewoon je verjaardag vieren de 11de oktober? Groen licht gekregen? :35:

Nou.. Dan nu het officiële gedeelte! Ik ga je titel aanpassen en zorgen dat je alvast tussen de operatie verslagen staat. Dan ben je er echt helemaal klaar voor!

Kun je lekker dit topic blijven gebruiken en staat alles bij elkaar :)

Heel veel plezier met aftellen!!!

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga je volgen vindje net als de rest hier zo leuk mens.

Ik zelf word ook door drs engeland geholpen op 13 nov duurt ff maar okt is een hele drukke maand voor ons ,dus dat ging niet

lukken

Moet 9sept trg komen voor extra consult ook bij mij was 240cc gezegt maar denk toch egt dat te weinig is hoor ben 1,74 en weeg 54. mams van 2 kids dus alles is goed uitgerekt gweest wil ook graag een volle c heb nu 75aa .

Voel me daar zo naar onder dat ik me zo schaam voor mezelf en voelde me toen ik zwanger wa s me een echte vrouw .en dat gevoel wil ik trg dat ik gewoon mezelf durf aan te kijken in de spiegel en zegge ik mag er ook zijn.

Mijn mams en man hebbe mij over te streep geholpen.

Vandaag geld overgemaakt dus staat vast!!! Jeah wel spannend hoor pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus daar zal ik voor terug moeten gaan. Ruim uur rijden voor 20 min. gesprek..Uche uche. En dat zal zijn op dinsdag 26 augustus om 13:40 uur. dit begreep ik uit 2e gesprek

Oh nee....dat is de afspraak voor de narcose toestanden hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!!

En je kunt gewoon je verjaardag vieren de 11de oktober? Groen licht gekregen? :35:

Nou.. Dan nu het officiële gedeelte! Ik ga je titel aanpassen en zorgen dat je alvast tussen de operatie verslagen staat. Dan ben je er echt helemaal klaar voor!

Kun je lekker dit topic blijven gebruiken en staat alles bij elkaar :)

Heel veel plezier met aftellen!!!

Xxx BB

ThnXxx lieve BB...superblij mee.

En mijn verjaardag kan ik vieren, hetzij rustig maar idd groen licht!! Zo blij mee met alles....wow!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga je volgen vindje net als de rest hier zo leuk mens.

Ik zelf word ook door drs engeland geholpen op 13 nov duurt ff maar okt is een hele drukke maand voor ons ,dus dat ging niet

lukken

Moet 9sept trg komen voor extra consult ook bij mij was 240cc gezegt maar denk toch egt dat te weinig is hoor ben 1,74 en weeg 54. mams van 2 kids dus alles is goed uitgerekt gweest wil ook graag een volle c heb nu 75aa daar zo naar onder dat ik me zo schaam voor mezelf en voelde me toen ik zwanger wa s me een echte vrouw .en dat gevoel wil ik trg dat ik gewoon mezelf durf aan te kijken in de spiegel en zegge ik mag er ook zijn.

Mijn mams en man hebbe mij over te streep geholpen.

Vandaag geld overgemaakt dus staat vast!!! Jeah wel spannend hoor pfff

Ohh super dat je ook bij Anneke van Engeland wordt geholpen!! Ze is lief..weet waar ze het over hebt...Ook een hele goeie keus van je hoor ;-)

Ja en ik heb voor de 8e september druk en in oktober ook, dus ik wilde...Nee! moest gewoon begin september..en het is me gelukt!!!

Liefs mij

Gefeliciteerd met je datum kunnen we samen zenuwpezen haha

ben heel blij voor je :D

ThnXxx 400cc!!!

Geweldig he!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!! Snel geregeld allemaal ;)

Aftellen kan beginnen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

BTW...stel he? Gebeurt niet..maar stel he?

Als mijn boobies gaan draaien, dan moet ik direct terug komen, en dan zullen ze deze anatomische vervangen voor ronde protheses. Op hun kosten! Kost mij niks...dusse....tja...what can i say!

Maarree...gebeurt niet hoor...maar stel he?

Dat ik het even weet ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.