Ga naar inhoud

Sylleke : 21 oktober 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha gek wijf, heerlijk!

Trouwens als je al eens borstvoeding hebt gegeven gaat het rekken van je huid volgens mij wel sneller! Omvang zal na je BV iets groter zijn door de zwelling maar neemt al snel weer zijn oude maat aan.

Ps. ik zou als je smal bent lekker rond de 300 cc blijven.

Ik heb gisteren mijn maten opgenomen en ipv een C-D kom ik op cup 70 F uit :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok..dus toch rond de 300 cc blijven? Dat gevoel had ik al inderdaad hoor. Anders wordt het snel te onnatuurlijk he! En dat wil ik dus niet hoor.

Ik ben idd maar een klein gek wijffie. :45: En dat wil ik wel graag blijvn. Ok, met iets dikkere boobies ja!!

Met rond de 300cc komt ik toch wel aan de C uit he? Please...zeg me dat het zo is!!! whahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat mijn pc wel van grote borsten houdt want wat ik nu heb is geen C cup maar wellicht 2 a 3 cupmaten groter haha

In kleding vind ik ze prachtig en helemaal niet fors of groot in bh en bikini zijn ze echter flink! Zeker nu ze gaan ploppen! Spijt heb ik niet ik vind ze prachtig maar als ik nu wist hoe groot ze letterlijk zouden worden had ik denk ik toch voor 300 of 335 gekozen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames….ik heb ze!!

Ze zijn super geweldig!!! Wowwww.

Eindelijk een droom die uit is gekomen.

Ik mocht om 09:00 uur al naar OK. Hoe ik mij voelde vroegen ze aan mij. Hoe ik mij voelde? Nou zal ik je eens vertellen hoor.

Ik ben verschrikkelijk zenuwachtig. Maak mij druk om mijn hubbie die daar zit te zitten. Ik ben bang dat ik NU in mijn broek plas van de zenuwen. Dat ik dalijk van alles uit gaat kramen tijdens mijn narcose.

Ok..duidelijk. Nu mag je wel je mond dicht houden want je gaat nu wat slapen. Slapen?? Slapen?? Nu??

Poef..en weg was ik.

En ineens was ik ook weer wakker hoor. Zo, das raar…

En? Hoe voel jij je nu?

Hoe ik me voel? Nou, dat zal ik je eens vertellen dan.

Ik voel me opgeblazen of ik wel 20 kilo bent aangekomen, dat wil ik best wel hoor, maar mijn streven is echt maar ongeveer tot 60 kilo of zo?

Ik verwacht die vrachtwagen waar ik zo een hekel aan heb, en dan is die olifant nog die daar dan weer in zit. Maar…die is er niet..thank God!!

En weg was ik weer.

Later op de kamer werd ik wakker. Mijn hubbie…..gossie..zat die dan, bezorgd over mij, terwijl ik dat eigenlijk over hem was.

Hoe voel jij je nu vraagt mijn hubbie. Nou dat zal ik je eens vertellen zei ik.

Ik wil al heel lang nieuwe borsten, en jij steunt mij overal in, ook in dit. Ik begin erover, zo uit het niets, terwijl je al weet dat dit al jaren in mijn koppie zit. Ik had gebeld kreeg ook de informatie map binnen. Jij heb het ook gelezen en je steunde mij. Prima..dan doen we dat. Echt?? Ehh ja zei mijn hubbie..

Wowwwww..ik krijg grotere borsten!

Bam…en weg was ik weer!

Ik schoot wakker..mijn hubbie..hij is er nog. Ik kreeg koffie van hem en vroeg, hoe voel jij je nu? Nou dat zal ik je eens vertellen.

Ik heb gedroomd, dat ik nieuwe borsten had, En dat jij zat te wachten. Ik heb gedroomd dat die vrachtwagen er niet was met die olifant. Huh? Wat bedoel je? Vrachtwagen?

Eh nee niks…laat maar.

Ik heb gedroomd vannacht…over mijn borsten…

Een droom die binnenkort uit gaat komen.

:45: Ik was idd ook even in de war hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok..dus toch rond de 300 cc blijven? Dat gevoel had ik al inderdaad hoor. Anders wordt het snel te onnatuurlijk he! En dat wil ik dus niet hoor.

Ik ben idd maar een klein gek wijffie. :45: En dat wil ik wel graag blijvn. Ok, met iets dikkere boobies ja!!

Met rond de 300cc komt ik toch wel aan de C uit he? Please...zeg me dat het zo is!!! whahahahaha

Ik denk D sylleke. Dus je zou nog iets minder makkelijk kunnen. Vooral omdat je niet groot en zwaar bent. 270 zou ook prima zijn. Ligt wel aan het soort prothese. En de mate van projectie. Maar als jij zo van dansen houdt wil je dat je borsten mee dansen en niet met enorme Gkrachten om je heen slingeren, hahaha ik denk in plaatjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.