Ga naar inhoud

Sylleke : 21 oktober 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek


Gast

Aanbevolen berichten

En dan word je wakker vanmorgen en dan denk je…no way dat ik die borstvergroting ga doen!! Ik ben niet gek!!

Oefff…heb ik hier nu na al die jaren uitgekeken dat ik het wel een keer wilde gaan doen.

Ik laat toch niet zomaar in mij snijden om grotere borsten? Mijn man houdt van mij zoals ik ben. Gisteren zei hij het nog. Maar, staat 100% achter mijn beslissing en gaat lijstjes maken over alles wat hij moet weten, wat hij klaar gaat zetten als we thuis zijn.

Ok…je hebt water nodig…veel water..ohh en rietjes! Is makkelijker drinken voor je. Laten we de thee ook maar eens in gaan slaan dan.. Ohh wacht, we hebben nog zo’n tafeltje van pa, die kan onder het bed geschoven worden en op jouw hoogte, kan je toch alles makkelijker weg zetten. Nachtkastje is dan toch veel te laag. Ik zorg dat er genoeg paracetamol in huis is.

Je kan lekker zittend douchen want het stoeltje van Pa hang toch nog in de douche…Hm jaa! Nog niet aan gedacht zeg!

Enne, als je naar het toilet moet om te keutelen ik veeg het af voor je….ehhh???? Ok dan!! Ja hehe het moet wel schoon zijn. (waar maak ik me druk om?)

Ohh wacht even. Toen ik bevallen was van Bianca, als ik naar het toilet was geweest, daarna de fles met water leeg gieten..zalig! Ok..lege flessen bewaren.

Ik bedoel!! Hij is overal mee bezig :123:

Als we thuis komen hebben we alles geregeld. Ik kan in ons nieuwe huis en in ons nieuw bedje rustig gaan herstellen. Mannetje heeft dan toch vakantie. Er wordt overal voor gezorgd..waar maak ik me dan toch druk om?

De pijn? Ja, een beetje, maar al weet ik dat het bij iedereen anders is. Maar ja maar ja, die olifant he? Ik ben maar een klein vrouwtje en dan die olifant…oei oei… Blijft er dan nog iets van mij over??

En dan die vrachtwagen….my gosh!! Zo verschrikkelijk die vrachtwagens….die slingeren altijd maar..

Mijn geduld, maar meer om te kunnen blijven liggen. Ik heb energie voor 10 en dan zal ik in bedwang moeten houden. Maar misschien gebeurt dat wel automatische. Met mijn ogen ook gelukt…dus dit MOET ook lukken dan.

Tv bij me, geen lappie maar mijn tablet. Is wel lichter he? Muziekje erbij. Alles wat ik nog heb op het tafeltje.

De poesjes op bed…gezellie…het zijn al zo’n lieve kroelers. Maar! Niet op mijn borsten komen slapen aub.. Vinden ze zo lekker. In je nek…ook zoiets. Ok…komt goed…komt goed…

2 vriendinnen weten het al. Ook die hebben borstvergrotingen gedaan. Jaren geleden. Ook zij hadden het over de vrachtwagens….ohhhh my gosh!!

Ok, ik stel me gewoon voor dat het een klein busje zal worden. En die olifant? Nee joh, dit wordt gewoon 1 van mijn poesjes. Nu mogen ze ook zo slapen bij me. Dus heb ik meer een gerust gevoel…

Ok, voor de spier of erachter. Nou, ik ga er nu vanuit dat het achter de spier wordt, kan er maar op ingesteld zijn. En wordt het er voor, mag ik in mijn handjes klappen.

We waren er zelfs over aan het praten of we geen overnachting zouden gaan doen in een hotel vlakbij de kliniek. Gewoon, omdat ik enorm op zie tegen de terugreis als het net gedaan is.

Met mijn ogen heb ik verschrikkelijk af gezien door de enorme hoofdpijn die ik had omdat de verdoving eerder was uitgewerkt. En gewoon vergeten para’s mee te nemen en te vragen. Dom dom van mij!! Gebeurt mij geen 2e keer meer!!. :viannen_76:

En we zaten in de file en er was toen heel veel mist. En aangezien ik altijd liever zelf achter het stuur zit…oh oh. Zou het een optie zijn? Maar, de bedden van de hotels zijn natuurlijk ook niet altijd comfi he? Ok…daar gaan we het nog even over hebben.

En anders veel para’s in mijn keeltje duwen en slapen in de auto…proberen toch.

Mijn zus zal ook wel mee willen. Met mijn ogen ook, dus die is er dan ook bij en kan ondertussen als ik even weg ben samen bij mijn hubbie zijn, anders is hij ook zo alleen.

Heb ik nog meer? Hmm…nee nu ff niet…denk ik….ja, er is wel genoeg hoor waar ik over moet nadenken…maar one step at the time….

Nah ja, als ik nu even mijn verhaaltje terug lees ga ik al meerdere stappen vooruit in mijn hoofdje.

Een stoere meid is op haar boobies voorbereid :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja! dat heb ik dus ook. En! Je wordt maar 1x 50 jaartjes jong he? Dus wel zo fijn als je die mee kan maken. Ik hoef echt niet swingend daar te gaan staan...niet constant zeg maar, maar dit was ook al afgesproken vorig jaar. En het is bij ons in het salsawereldje traditie als er iemand jarig is, dat je dan met alle mannen dans in dat ene liedje. Ja, ik kan het dan niet maken dat ik er niet ben, op mijn eigen verjaardag hahahahaha

Maar ik wil het echt voor de feestdagen ook gedaan hebben, en mijn hubbie is lekker 3 weken thuis. Dus alle hulp is dan ook wel fijn he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou lieve Barb wire....dat hebben er idd al heel veel mensen gezegd tegen mij. En ik ben dat idd van plan om te gaan doen. Want ik vind schrijven zalig en als ik iets mee hebt gemaakt dan kan ik alles zo in de details neerzetten zodat iedereen denkt huh?? Ik zit er gewoon bij.

Weet je dat ik vroeger zelfs een bobbel had gekregen op mijn hand omdat ik zoveel schreef!! En toen mocht ik niet meer schrijven voor een tijdje en dan zit je op school!! Zo..dat was ff raar zeg en een pijn dat ik had.

Maar het was hersteld en ik ging weer hoor hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, als je eenmaal je keuze hebt gemaakt....Na lang wikken en wegen....Dan mag het ineens ook zover zijn, dan je onder narcose gaat ook...

Het tijdsbestek van de knoop doorhakken en de OK heeft bij mij zo'n 6 weken geduurd....Ik kon heel snel op intake en heel snel onder het mes. Het was mijn enige optie (1 plekje nog vrij...) en heb zo 3 weken tijd in mijn vakantie om te herstellen. Ben nu op week 2...Dansen op K3 met mijn dochtertje gaat nog een beetje moeizaam, maar de pijn is al bijna geheel weg!!!

Geen pijnmedicatie meer!! Dus wie weet hoe ik over een week kan dansen op K3 met mijn dochtertje...Zal vast weer stukken beter gaan.

Je bent hoe dan ook euforisch door je nieuwe look en het kan niet meer stuk. Dat geeft ook al een flinke boost, ook al ben je nog niet geheel hersteld! Het geeft je wel een zeer goed gevoel en is zeker een feestje waard!

Beloof jezelf in ieder geval om in die 3 weken voor het feest echt goed tijd te nemen om te herstellen!!

Nou, ik hoop voor je dat je snel terecht kunt voor de OK straks!

Veel succes met alle voorpret!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap helemaal wat je bedoel Tweede jeugd! Het gaat erom hoe je je daarna voelt. Want uiteindelijk wil je dit al zo lang..en dan moeten we dus echt wel de ongemakken erbij nemen. Hoe vervelend ook.

In die 3 weken is mijn hubbie thuis!! Zo zalig!! En hij houdt mij wel tegen hoor....daar ben ik niet bang voor hahahaha

Ik ga echt echt rustig aan doen...

Dinsdag vraag ik direct hoe snel ik kan.

Me is exciting!!

Thnxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Sylleke, jij bent zo grappig! Natuurlijk krijg je twijfels! Over de maat, wel of niet doen....dat is normaal hoor!

Maar je wilt het al zo lang,dus is het menes... En nu ga je ineens voor t eggie....whaaaa dat komt eng dichtbij!

Ik zeg je, het gaat goedkomen! Je wilt het en je verdient het ook! Girlpowerrrrr!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je dat ik nu al met de gedachte wakker aan het worden bent met hoe ik op moet gaan staan? Of, omhoog moet komen uit bed? Dat is toch belachelijk zeg? Ik moet mijn consult nog hebben!

Maar goed…het zit dus al in mijn hoofdje. Ik ben er idd wel steeds mee bezig hoor. Ben de ervaringen aan het lezen. En eigenlijk moet je dat niet doen.

Waarom niet zou je zeggen? Omdat iedereen ergens ander wordt geholpen dan ik. Dus dan gaat het wel anders. Bij iedereen is het herstel anders. Iedereen heeft een ander lichaam.

Alleen Suusje<3 is geholpen bij Bergman Clinics, waar ik dus ook ga. (Waar ik van weet) En ik ken haar verhaal, en dat is dan echt totaal weer anders dan wat ik hier allemaal lees. Alleen al het douchen!! Whaaaaa :4: dat is toch zalig! Of niet dan? Dat je direct de volgende dag mag douchen? Alleen dat is al te gek.

Ik ken de clinic, ik ken de mensen, ik weet hoe ze zijn en dat is dan alweer een geruststelling voor mij. Spannend bijft het toch, bij wie je ook zal gaan. Maar voor mij? Ik vind het fijn om naar een vertrouwde plek te gaan.

Iedereen heeft vaak meerdere consulten gehad. Ik heb er nooit over nagedacht. Ik dacht alleen maar..ik neem een BV and that’s it. Maar wat ik nu lees wat er allemaal bij komt kijken?

Ik heb me nog steeds voorgenomen om mijn consult te gaan doen a.s. dinsdag en mijn operatie vast te laten zetten. Ik kan altijd zien na het consult wat het zal gaan worden.

Maar voor mezelf? Ik ga altijd uit van mijn gevoel en wat mijn stemmetje zegt, en dit? Dit voelt nog steeds goed, omdat dit in mijn hoofdje zit vanaf de dag dat ik ging bellen voor de afspraak.

En eerlijk? Ik heb ook helemaal geen tijd om stad en land af te gaan voor meerdere consulten. Ik heb het daar gewoon te druk voor. Ik weet hoe mijn arts werkt, ik vind haar goed, en hoe zij de borsten plaats? Kan ik me wel in vinden.

Natuurlijk moet je wel overeen komen met wat ik wil. Maar dat gaan we dus a.s. dinsdag zien.

Dus me druk gaan maken? Laat ik dat nog maar ff niet doen denk ik.

A big girl is op haar boobies voorbereid…

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik had over de vrachtwagens gehoord...waar ik een enorme hekel aan hebt..juist omdat ze altijd maar slingeren. En die olifant? Poehee.

Maar goed, die zit dus in de vrachtwagen he? Maar ik zag ineens een tramhuisje voorbij komen vandaag.

Dus, als ik mij nu even gaan inleven hoe het dalijk voelt als ik geholpen ben..met..die vrachtwagen en die olifant in de vrachtwagen maar die rijdt wel over het tramhuisje heen.

Ok ok...ik hou me voor dat zo gaat voelen. Kan het alleen maar meevallen toch? :45::45::45:

En oh ja! Ik heb een fotografische geheugen..Ik zie alles dus ook voor mij....Oh my!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames….ik heb ze!!

Ze zijn super geweldig!!! Wowwww.

Eindelijk een droom die uit is gekomen.

Ik mocht om 09:00 uur al naar OK. Hoe ik mij voelde vroegen ze aan mij. Hoe ik mij voelde? Nou zal ik je eens vertellen hoor.

Ik ben verschrikkelijk zenuwachtig. Maak mij druk om mijn hubbie die daar zit te zitten. Ik ben bang dat ik NU in mijn broek plas van de zenuwen. Dat ik dalijk van alles uit gaat kramen tijdens mijn narcose.

Ok..duidelijk. Nu mag je wel je mond dicht houden want je gaat nu wat slapen. Slapen?? Slapen?? Nu??

Poef..en weg was ik.

En ineens was ik ook weer wakker hoor. Zo, das raar…

En? Hoe voel jij je nu?

Hoe ik me voel? Nou, dat zal ik je eens vertellen dan.

Ik voel me opgeblazen of ik wel 20 kilo bent aangekomen, dat wil ik best wel hoor, maar mijn streven is echt maar ongeveer tot 60 kilo of zo?

Ik verwacht die vrachtwagen waar ik zo een hekel aan heb, en dan is die olifant nog die daar dan weer in zit. Maar…die is er niet..thank God!!

En weg was ik weer.

Later op de kamer werd ik wakker. Mijn hubbie…..gossie..zat die dan, bezorgd over mij, terwijl ik dat eigenlijk over hem was.

Hoe voel jij je nu vraagt mijn hubbie. Nou dat zal ik je eens vertellen zei ik.

Ik wil al heel lang nieuwe borsten, en jij steunt mij overal in, ook in dit. Ik begin erover, zo uit het niets, terwijl je al weet dat dit al jaren in mijn koppie zit. Ik had gebeld kreeg ook de informatie map binnen. Jij heb het ook gelezen en je steunde mij. Prima..dan doen we dat. Echt?? Ehh ja zei mijn hubbie..

Wowwwww..ik krijg grotere borsten!

Bam…en weg was ik weer!

Ik schoot wakker..mijn hubbie..hij is er nog. Ik kreeg koffie van hem en vroeg, hoe voel jij je nu? Nou dat zal ik je eens vertellen.

Ik heb gedroomd, dat ik nieuwe borsten had, En dat jij zat te wachten. Ik heb gedroomd dat die vrachtwagen er niet was met die olifant. Huh? Wat bedoel je? Vrachtwagen?

Eh nee niks…laat maar.

Ik heb gedroomd vannacht…over mijn borsten…

Een droom die binnenkort uit gaat komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een rare vraag hoor. Maar toen ik bevallen was van mijn dochter had ik maat beha 80-85. Door de borstvoeding is het natuurlijk allemaal weg gegaan.

Zou dat ook meehelpen met je weefsel? En hoeveel cc erin gaat?

Ik weet het eigenlijk niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren het vrijgezellefeest gehad van onze lieve Cubaanse Salsa vrienden. Diegene die ons leerde dansen. Diegene waar wij Cubaans salsa festivals mee organiseren en waar ik mee les geef. Waarbij ik getuige ben! Sooo proud!!

Gisteren had ik groen aan. Ik vind groen niet eens mooi, maar deze groen wel. Een lang tuniek, gesmokt. Rond mijn middel en ook bovenaan. I love gesmokt….wist je dat je dan “grotere” bortsen heb?

Ok.. zou ik geen bh aan hebben dan is het gewoon plat. Dus ik dacht weet je wat, ik pak een grotere push-up, steek daar die kipfilets in, dan lijkt het nog wat. In het begin zitten ze wel lekker. Ze gaan naar je huid vormen, zeker als het warm is.

En dan ga je lekker dansen..jippie, nog even van genieten want dalijk kan het voorlopig niet. Zo’n straf! Meen ik echt. Maar ja, alles voor mijn little/big boobies he?

Nadat de dag/avond vorderde werd het best wel warm. Zeker als je aan het dansen bent. Dan voel je ze al wat glijden. Terwijl ze er echt goed inzitten. Ja, je weet toch dat ze zich aan je huid aanpassen? Ja!! dat weet ik wel!

En dan ga ik weer naar het toilet, want moet ik ze weer omhoog doen. En dan plakken ze vies.. bleah!!! Gatverdamme zeg!! Ok, alles weer op zijn plek, dan kunnen we weer.

En zo gaat dat dus als ik die dingen een keer in mijn bh hebt..

En dat alleen maar omdat ik mijn groene tuniek die zo leuk gesmokt is, zo leuk vindt.

En ik vind groen niet eens mooi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.