Ga naar inhoud

Sylleke : 21 oktober 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi Sylleke ,

Ik heb echt heel veel gemist sinds gisteren middag ! Wat een reactie''s

Maar ten eerste gefeliciteerd met je Boobie dag ! 8 september !

Heel spannend en best snel !!

En wat ontzettend fijn voor je dat het nu zo mag zijn ,na jaren nu eindelijk je droom die uit komt .

Jou intense verhalen die je zo mooi kan omschrijven , geeft iedereen hier op dit forum positieve energie ! Echt heerlijk !

Ook ik heb het niet makkelijk gehad in mijn leventje , veel moeten over winnen , lichamelijk en geestelijke mishandeling in een relatie , ziekte .... Allemaal overwonnen . En dan om jou verhaal zo te lezen , geeft juist nog meer motivatie en kracht om er voor te gaan !! Dank je Sylleke. :116:

Ik ben nu happy en jij ook lees ik zo ! We gaan voor een doel en dat is ons geluk :33:

XXX

:53::119::57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik zie iedereen hier “klagen” over de stijfheid rond hun nek, armen.

Deze oefening is goed. Deze doen wij altijd voordat we met de dansles gaan beginnen. Het is een warming-up. Maar deze is ook goed te doen voor en na je BV.

Doe 10x je schouders (Beiden) naar achteren. Armen wel langs je zij houden

Doe 10x je schouders (Beiden) naar voren. Armen wel langs je zij houden.

Doe rechterschouder (Links laat je even rusten)10x naar achteren. Je arm los langs je zij houden

Doe dan je linkerschouder (Rechts laat je even rusten)10x naar achteren. Je arm wederom los langs je zij houden.

Doe je rechterschouder 10x naar voren. Je arm los langs je zij houden.

Dan de linkerschouder 10x naar voren. Je arm weer wederom los langs je zij houden.

Sluit af met je hoofd rond te draaien naar rechts, dan naar links.

Probeer dit elke dag 3x te doen.

Op het gemak. Niet te haastig en met beleid.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik open mijn Word en begin te schrijven. Dat doe ik eigenlijk altijd als ik hier iets neerzet. Dan vullen automatische de letters hier in World. Ik moet er niks voor doen. Ja, typen, als dat het maar is he?

Ok, what’s on my mind. Heel veel wel eigenlijk.

Heel veel dingen wil ik hier wel neerzetten, maar weet niet hoe het dan gelezen wordt. Het is namelijk niet de bedoeling dat ik iemand kwetst. Maar het is meer hoe ik sommige dingen zie/lees hier.

Als ik mensen lees heb ik heel vaak een voorstelling van die persoon en hoe diegene is. Dat komt bij mij binnen en dan denk ik, daar kan ik wel wat mee. Of meer van, die mag ik wel. Dat is zo’n type die wel bij mij past.

Ho ho ga nu niet denken..ohhhh die Sylleke. Ze valt op vrouwen! Nuhhhh niet! Sommige vrouwen vallen wel op mij, maar dan voel ik me wel speciaal hoor. Is al heel vaak gebeurd trouwens.

Maarre.. ik bedoel meer in de zin van, ohh zij is een moedertype. Offe, ohh zij is een jong meisje en wil erbij horen. Offe, ohh zij weet wat ze wilt, pittig ding, “grote’mond maar oh zo lief.

Zo dus he? Snappen jullie het nog? Ik wel!

Met bepaalde mensen heb je gelijk een klik. Zo is het gewoon. Vroeger maakte ik mij druk als iemand mij niet leuk vind. Door de jaren heen kan mij dat nu niet meer schelen, want ik vind ook niet iedereen leuk. Dat kan ook niet, want we zijn allemaal verschillende mensen.

Ze zeggen wel eens, “door schade en schande wordt men wijs” en het is echt waar!! Ook ik heb dat ondervonden. En daar is niks mis mee.

Ik zie het bij ons in het salsawereldje wel. Sommige dansen bv een jaartje, ook vaak minder en gaan dan met de neus omhoog en dansen de sterren van de hemel…denken ze! Ze maken de ene fout na de ander. Hebben altijd commentaar op andere die juist wel al jaren dansen. Maar nee, zij moeten!! presteren.

Hmm ok…Ik heb altijd geleerd dat je moet dansen met je gevoel en je hart. En dat doe ik nog steeds. Ik heb plezier in wat ik doe.

Ik heb meiden en vrouwen om mij heen die zijn jaloers…op mij, om wie ik ben. Doe ff normaal zeg!! Geef mij 1 reden waarom dat zo is dan?

Er zijn ook heel veel vrouwen die ik dus al jaren ken en die nu naar mij toe komen en zeggen, “ik wil mijn excuses aanbieden” Ehh huh? Voor wat dan? Omdat je mij toen niet leuk vindt? Of mij een bitch vond? Dan kijken ze mij aan met die grote ogen en zeggen. Ehh ja! Ik moet dan zo lachen. En dan zeg ik, ach, je bent niet de enige. Dit is dus jullie tekortkomingen hier in het salsawereldje. Iedereen heeft maar een oordeel klaar over hoe iemand is. Beetje jammer wel, hierdoor mis je zoveel leuke dingen.

En dan uiteindelijk is het ook. Dan vinden ze mij toch wel leuk, vooral geen Bitch! En juist heel erg lief. Ze hebben zich dan zo vergist. Tja, daar kan ik niks aan doen.

Ik zeg altijd, ik ben wie ik ben. Ik heb hele hoge bergen moeten verzetten, echt in diepe dalen gezeten. Daar ben ik uitgeklommen als een sterke vrouw en negatieve mensen horen daar niet meer bij.

Ik vind iedereen lief. Echt waar. En natuurlijk heb ik ook mijn voorkeuren, maar zal nooit geen neus ophalen naar iemand, want je weer nooit hoe die persoon werkelijk is en wat die allemaal mee hebt gemaakt.

Nu ben ik wel iemand die alles al doorhebt. Als ik iemand zie, dan weet ik het. Dat ben ik, dat is al sinds ik een klein meisje ben. Ik heb mij erbij neergelegd. Dit hoort dan ook bij mij. Dit is wie ik ben.

Meet Sylleke!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi en waar, herkenbaar en dat is wat ik lees tussen de regels door in jou verslagen. Puur!

Herkenbaar, mensen met slechte energie voel ik gelijk. Nep? Niet gemeend? Ik weet het direct......dicht bij jezelf blijven, jezelf vinden.....door schade en schande.....omvallen en weer opstaan en ook veranderingen doorvoeren in je leven die goed voor jou zijn, ook vriendschappen verbreken als dat moet....als dat beter is ookal doet het zeer...

Balans vinden, liefhebben, niet oordelen en geven. Het zijn mooie dingen om te leren en ja daar moet je ook eerst flink voor vallen, diepe dalen en dan omhoogklimmen. En dan de zon tegemoet laten in je leven. Je bent sterker geworden, een beter mens! Dat is het kado!

Jij weet het hè Syl! Liefs Nonky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi en waar, herkenbaar en dat is wat ik lees tussen de regels door in jou verslagen. Puur!

Herkenbaar, mensen met slechte energie voel ik gelijk. Nep? Niet gemeend? Ik weet het direct......dicht bij jezelf blijven, jezelf vinden.....door schade en schande.....omvallen en weer opstaan en ook veranderingen doorvoeren in je leven die goed voor jou zijn, ook vriendschappen verbreken als dat moet....als dat beter is ookal doet het zeer...

Balans vinden, liefhebben, niet oordelen en geven. Het zijn mooie dingen om te leren en ja daar moet je ook eerst flink voor vallen, diepe dalen en dan omhoogklimmen. En dan de zon tegemoet laten in je leven. Je bent sterker geworden, een beter mens! Dat is het kado!

Jij weet het hè Syl! Liefs Nonky

ja!! en jij ook he? Wij hebben maar een half woord nodig..en = fijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sylleke....

Je hebt daar weer mooi stukje levenservaring neer getypt....jij ziet de dingen echt zoals ze zijn dat is wat ik zo bewonder aan jou...dat is een gave hoor...dat heeft bijlange niet iedereen...

Ik kan me niet inbeelden dat iemand jou echt ooit zag als een bitch :20:

is dat echt gebeurd?nou,dat zijn dan toch mensen met oogkleppen op...

Het is idd spijtig genoeg zo dat mensen dikwijls een verkeerd oordeel klaar hebben over iemand en vaak de persoon,de mens niet echt kennen en niet naar waarde schatten...dat kan idd heel kwetsend zijn...maar gebeurd zo vaak...

Jaloezie en afgunst zijn daar de boosdoeners....

Mensen zouden beter wat verdraagzamer zijn naar elkaar toe,de wereld zou een betere plek zijn...

Juist hetzelfde met wat er zich nu weer allemaal aan het afspelen is in de wereld,denk maar aan de gaza stroom...vind het zo verschrikkelijk erg wat daar gebeurd...zoveel onschuldige mensen,kinderen zelfs die het slachtoffer worden van menselijke foute opvattingen,mensen die met geweld denken alles te kunnen oplossen...mensen die tot gruwelijk taferelen over gaan en voor niets terug deinzen...mensen....eigenlijk kan je dat geen mensen meer noemen,monsters zijn het...en het begint met die jaloezie en die afgunst...en waar eindigd het....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sylleke....

Je hebt daar weer mooi stukje levenservaring neer getypt....jij ziet de dingen echt zoals ze zijn dat is wat ik zo bewonder aan jou...dat is een gave hoor...dat heeft bijlange niet iedereen...

Ik kan me niet inbeelden dat iemand jou echt ooit zag als een bitch :20:

is dat echt gebeurd?nou,dat zijn dan toch mensen met oogkleppen op...

Het is idd spijtig genoeg zo dat mensen dikwijls een verkeerd oordeel klaar hebben over iemand en vaak de persoon,de mens niet echt kennen en niet naar waarde schatten...dat kan idd heel kwetsend zijn...maar gebeurd zo vaak...

Jaloezie en afgunst zijn daar de boosdoeners....

Mensen zouden beter wat verdraagzamer zijn naar elkaar toe,de wereld zou een betere plek zijn...

Juist hetzelfde met wat er zich nu weer allemaal aan het afspelen is in de wereld,denk maar aan de gaza stroom...vind het zo verschrikkelijk erg wat daar gebeurd...zoveel onschuldige mensen,kinderen zelfs die het slachtoffer worden van menselijke foute opvattingen,mensen die met geweld denken alles te kunnen oplossen...mensen die tot gruwelijk taferelen over gaan en voor niets terug deinzen...mensen....eigenlijk kan je dat geen mensen meer noemen,monsters zijn het...en het begint met die jaloezie en die afgunst...en waar eindigd het....

Geloof me lieverd, het gebeurt. Die jaloezie...die is er nu eenmaal.Iemand wil altijd wel op iemand lijken. En eigenlijk is dat heel erg, maar aan de andere kant is het ook wel weer een compliment voor jou dan. Maar, ik heb het naast mij neergelegd, Wat ik de vorige x al zei, iedereen is uniek. Er is geen 2e zoals jij en ik.

En je hebt gelijk, de wereld zou meer verdraagzaam moeten zijn naar elkaar. We zijn tenslotte allemaal mensen. We moeten er allemaal het beste van maken ook al gaat dat niet altijd even lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sylleke , Nonky en Barb wire jullie zijn geweldig !

Jullie halen de woorden uit mijn mond en o wat is het fijn om dit van jullie te lezen !

Zo waar !!!

Jaloezie heb ik ook zo meegemaakt , bah .... ik werd zelfs op kantoor getreiterd door meiden ...

Ik zag er goed uit en dit konden ze niet hebben .... Ik ben er in mijn verdriet zo in mee gegaan en dacht

ik knip wel mijn haar af ( lang krullend mega bos blond haar tot op mijn bips ) dan nemen ze me misschien wel serieus.

Dit heb ik ook toen gedaan.... Nu door de jaren heen hoef ik inderdaad iemand maar aan te kijken en ik weet welk vlees ik in de kuip heb en zij ook aan mij :15:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed zo lieve Caro!! Be who you are!! Laat de rest lekker het "Piep"!!!! krijgen.

En ik kijk ook altijd direct iemand aan in de ogen. Zo belangrijk! Want er zijn nog steeds heel veel gemene mensen in de wereld. Helaas.

Maar er is nu eenmaal goed en slecht. En dat moet ook zo zijn.

Maar wat ons betreft! Het sollen is klaar.

Blijf altijd jezelf, wat een ander ook denk en zegt over jou! Ze kennen jou niet, anders zouden ze ook nooit zo denken over jou!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Sylleke !! :119:

Je hebt gelijk 'het sollen is zeker voorbij' ! Heb ik te veel laten doen in mijn leventje !

Nu schouders naar achteren en borstjes naar voren :01:

Ik kan er wel uren over praten en schrijven zoveel meegemaakt , zoveel ellende zoveel jaloezie .

Jou verhaal , zo herkenbaar zo fijn dat je het voor mij verwoord !!!

Sylleke :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb dat hoor. Precies zoals jij. verschrikkelijk. En daarom ben ik de vrouw wie ik nu ben. Punt uit!

Heeft er iemand een probleem mee. Pech gehad he.

ik heb heel veel geduld, maar als die op is, oei oei, ga maar rennen, en dat zijn ze niet gewend van mij :45:

Maar is fijn dat we het er ook over kunnen hebben ipv alleen maar over boobies. We hebben allemaal een Boobieverleden, maar gewoon ons dagelijks leventje ook he?

Liefs mij

:53::119::57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb dat hoor. Precies zoals jij. verschrikkelijk. En daarom ben ik de vrouw wie ik nu ben. Punt uit!

Heeft er iemand een probleem mee. Pech gehad he.

ik heb heel veel geduld, maar als die op is, oei oei, ga maar rennen, en dat zijn ze niet gewend van mij :45:

Maar is fijn dat we het er ook over kunnen hebben ipv alleen maar over boobies. We hebben allemaal een Boobieverleden, maar gewoon ons dagelijks leventje ook he?

Liefs mij

:53::119::57:

Wahhhhhh..... ga maar rennen ... :3: Ik ben net zo .. Veel geduld tot dat :91: ... Heerlijk om te lezen.

Yip vind ik ook even iets anders dan alleen Boobies ... Mag best , hoort er zeker ook bij !

:147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sylleke , Nonky en Barb wire jullie zijn geweldig !

Jullie halen de woorden uit mijn mond en o wat is het fijn om dit van jullie te lezen !

Zo waar !!!

Jaloezie heb ik ook zo meegemaakt , bah .... ik werd zelfs op kantoor getreiterd door meiden ...

Ik zag er goed uit en dit konden ze niet hebben .... Ik ben er in mijn verdriet zo in mee gegaan en dacht

ik knip wel mijn haar af ( lang krullend mega bos blond haar tot op mijn bips ) dan nemen ze me misschien wel serieus.

Dit heb ik ook toen gedaan.... Nu door de jaren heen hoef ik inderdaad iemand maar aan te kijken en ik weet welk vlees ik in de kuip heb en zij ook aan mij :15:

Oh Caro dat meen je niet...had jij echt jouw mooie haren afgeknipt voor dat stelletje verdriet?

Mag je nooit never nimmer doen he...en zeker niet je een minderwaardigheids gevoel laten aanpraten hoor...

zo verschrikkelijk soms he..vrouwen onder elkaar...kunnen zo gemeen zijn...

Ik ben zo blij met dit forum en dat je hier over alles,maar dan ook over alles kan vertellen...hier is niks taboo...zalig is dat!!

Ik was verslaafd vanaf het eerste moment...

En nooit gedacht dat ik hier zulke mooie,lieve,sterke, wijze, toffe,grappige dames zou leren kennen...

Love ya... :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sylleke , Nonky en Barb wire jullie zijn geweldig !

Jullie halen de woorden uit mijn mond en o wat is het fijn om dit van jullie te lezen !

Zo waar !!!

Jaloezie heb ik ook zo meegemaakt , bah .... ik werd zelfs op kantoor getreiterd door meiden ...

Ik zag er goed uit en dit konden ze niet hebben .... Ik ben er in mijn verdriet zo in mee gegaan en dacht

ik knip wel mijn haar af ( lang krullend mega bos blond haar tot op mijn bips ) dan nemen ze me misschien wel serieus.

Dit heb ik ook toen gedaan.... Nu door de jaren heen hoef ik inderdaad iemand maar aan te kijken en ik weet welk vlees ik in de kuip heb en zij ook aan mij :15:

Ja het is ongelooflijk wat een mens doet om geaccepteerd te worden.....je weg vinden in het leven en voor jezelf staan gaat niet vanzelf.......maar als je m dan ingeslagen bent hè! .....vasthouden en nooit meer terug naar jezelf verloochenen! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Caro dat meen je niet...had jij echt jouw mooie haren afgeknipt voor dat stelletje verdriet?

Mag je nooit never nimmer doen he...en zeker niet je een minderwaardigheids gevoel laten aanpraten hoor...

zo verschrikkelijk soms he..vrouwen onder elkaar...kunnen zo gemeen zijn...

Ik ben zo blij met dit forum en dat je hier over alles,maar dan ook over alles kan vertellen...hier is niks taboo...zalig is dat!!

Ik was verslaafd vanaf het eerste moment...

En nooit gedacht dat ik hier zulke mooie,lieve,sterke, wijze, toffe,grappige dames zou leren kennen...

Love ya... :53:

Ja erg he ! Van mijn haar ... Maar ook triest hoor . Het is ook wel een hele tijd geleden , maar ik was al onzeker en toen door die twee meiden op kantoor waar ik van maandag t/m vrijdag mee werkte werd ik nog onzekerder.

Ze maakte er ook heerlijk gebruik van ... Geen dag ging voor bij of ik was het haasje .... Ja een hele nare tijd en verdrietige tijd , ik was jong , mooi , naïef en te aardig , goeie prooi toch ?

Nee ik ben nu wie ik ben :91: wahhh pas maar op . Soms denk ik nog wel eens ik zou ze graag nog wel een keertje willen ontmoeten , ik lust ze rauw :32:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tranen in mijn ogen, en dat lukken niet veel mensen.. Dankjewel Sylleke en de andere dames die mij laten zien wat sterk zijn is en doorzetten, soms denk je dat je de enige bent, dankzij jullie niet meer:). Thanks!!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.