Ga naar inhoud

Sylleke : 21 oktober 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo blij, zo blij was ik. En nu, met wel al even een raar gevoel over de cc’s heb ik denk ik toch het goede gevoel gehad.

Maar, zo positief als ik ben dacht ik, maak je niet druk Syl, komt goed. Zijn de spanningen, nieuwe ervaringen etc etc

Ik was mij wel al aan het ergeren vanaf dinsdag omdat ik tot nu toe nog steeds geen antwoord terug had gekregen en nog niet.

Maar..ik had de papieren vandaag ontvangen, dus hubbie en ik alles doorlezen, en vielen bij mij al enkele dingen op.

2 bh’s, nog nieteens besteld!! 100,- euro.

Het bedrag, ok duidelijk. Binnen een week beslissen! Dus, dat is aanstaande dinsdag. Hoe bedoel je “druk erop zetten”

En ik heb een hekel aan DRUK! Ik ben al druk van mezelf en dat is meer dan genoeg…geloof mij

De prothese: Natrelle 410. Geen CC vermeld, geen projectie, geen low, medium high etc..En daar ging de mail dus over. Waar ik nog steeds geen bericht van terug heb.

Terwijl ze daar echt mij vertelde afgelopen dinsdag, als je me mailt, krijg je direct een mail terug UHU!!

En! ThnXxx to Bobpi, die alles even voor mij heeft uitgezocht, bestaat er wel een 240 maar met een low toestand. Hela..maar dat is niet wat ik wilde!! Natuurijke borsten, ok, maar low????

Ok, ik hoor net dat het wel kan maar dan 240cc en dan zou ik hebben wat gelijk is aan: breedte- 11,5 cm, hoogte-9,6 en projectie 4,6

Dat zou gelijk staan met de 255 cc.

Ok….dit is iets duidelijker nu. Enne 600 verschillende Bobpi???? Wowieeeee LOL

Dus…..dit is mijn vehaal. Normaal wel wat vrolijker en zo wel maar nu even..ehhh..have no clue at the moment!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoppa , zijn ze helemaal gek geworden :93: 2 Bh's van 100 euro !!

En verder mag je het uitzoeken .... snel betalen en dan ....

Sylleke ik zou maandag of morgen ik weet niet of ze dan ook bereikbaar zijn meteen bellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, ga ik ook doen. Ik moet die dingen helemaal niet!!!! Ik wil lipoooooooo


Komt goed adem adem uit en doe en dansje

Ik heb geademd, en dat dansje is voor morgenavond hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Sylleke

Die 2 BH 100 euro zijn te gek voor woorden

Maar waar ik mij over gerust maak ben je niet te hard van stapel gegaan meis met jou BV .

In mijn ogen had je misschien meerdere consuls moeten raadplegen.

Niks ter nadelen van jouw hoor je blijft hier een lief persoon

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Sylleke

Die 2 BH 100 euro zijn te gek voor woorden

Maar waar ik mij over gerust maak ben je niet te hard van stapel gegaan meis met jou BV .

In mijn ogen had je misschien meerdere consuls moeten raadplegen.

Niks ter nadelen van jouw hoor je blijft hier een lief persoon

xxxxx

Lieve Ank,

Inderdaad, die Bh's,, belachelijk gewoon. Dat ga ik idd niet doen, dat snap je wel.

Misschien is het wel zo dat ik meerdere consult had moeten aanvragen, daar heb je ook wel een beetje gelijk in, maar waarom ik dat niet deed is, dat heen en weer rennen van de ene dokter naar de andere, daar heb ik gewoon echt geen tijd voor.

Weet je, ik kreeg dit ineens in mijn koppie, al zat het er wel al 20 jaar. Ik heb besloten om het te doen, Dat vond ik al zo'n overwinning, en omdat ik bij Bergman alleen maar goede ervaringen had ben ik ook weer voor hun gegaan. Dus de keuze was voor mij heel snel gemaakt. En ik kon snel terecht wat ook heel belangrijk voor me is.

En daarbij, het gesprek was gewoon supergoed, we kregen overal antwoord op, Ze vertelde heel veel uit haarzelf. Dus dat was gewoon positief. En, ik vond haar aardig. Ik zat voor haar en het klikte, en dat vind ik ook belangrijk. Als die klik er niet was, had ik al niks meer geregeld.

Nu baal ik dus inderdaad dat ik nog geen mail terug heb gekregen, dus maandag zit ik al heel vroeg aan de telefoon en dan wil ik mijn antwoorden hebben. krijg ik ze niet, dan helaas, zal ik die datum voor de bv voorbij moeten laten gaan.

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je met de arts wel goed klikt... Die administratieve handelingen daar staat zij buiten.....ik begrijp wel dat je vertrouwen hierdoor is beschadigd......

Ja liefie, het is allemaal,wat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja juist. Ik ben al rustiger hoor. Ik heb er niet minder om geslapen :1:

Ik laat het nu voor wat het is want ik kan toch niks doen, En maandag bel ik, en dan zal ik vast de antwoorden wel horen. zo niet, dan stop ik ermee bij hun. Wedden dat ik dan antwoorden zal krijgen.

Nee, maar ze zijn goed daar in wat ze doen, alleen diegene niet die de mail moet verzorgen, dat blijkt! Maar is het laatste woordje nog niet over gesproken hoor

Ik heb een goede uitleg gisterenavond nog gekregen en de tekeningen van Bobpi en het is mij nu meer duidelijker en ik weet me wat te doen wat en hoeveel ik moet hebben.

Komt goed..het komt goed...

En dat het wat is, dat is zeker lieve Nonky. Poeheee

Maar, we laten ons niet uit het veld slaan!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super! Waar ga je heen? Toch nu twijfels ? Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Parkkliniek in Rotterdam. En ja, ik heb nog steeds geen antwoorden gekregen, wacht dalijk een week. Dus als er al geen reactie's gegeven kan worden op mijn vragen, terwijl ik al 3x een mail had gestuurd, is het voor mij klaar. Dan vertrouw ik het niet meer. Ik vind het jammer! Meen ik echt, maar ik heb geen zin om nog meer dagen in de zenuwen te zitten.


Doe je goed Sylleke, het oude vertrouwde is altijd een veilige keuze.

Maar soms toch niet de juiste!

Ben benieuwd wat er uit dit consult gaat komen:) :)

Juist lieve flow, daar ben ik nu dus ook achter. Komt wel goed allemaal. Dat vertrouwen hou ik wel hoor :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Las ergens iets over low height, low projection.. Hm.. Dat was niet wat je wilde... En denk ook niet dat je dat moet doen.... Maar dan moet je het wel zeker weten natuurlijk.. Maarja, wat ik uit je verhaal begrijp is dat ze niets laten horen op je email... Balen zeg!!

En ik vind het een goede keuze dat je nog ff verder kijkt. Ik ben bij mijn eerste bv ook alleen uitgegaan van het verhaal van 1 PC en helaas was dat niet zo handig van me...

Weet je wat het is? Dan maar je bv ná je feest.... Als je dan het volste vertrouwen in hebt, dan is het een mooi cadeau aan jezelf toch?

Als je vier weken po bent, dan mag je best wel een avond dansen, al lijkt het mij dat je dan toch nog niet helemaal los kunt gaan... Ik, in mijn geval, kon en wilde dat toen in ieder geval nog niet...

Trek een mega maximizer aan tijdens je feest, ga een paar keer naar de wc om je borsten weer recht in je BH te proppen en maak er een goed feest van.

Daarna lekker je borsten laten vergroten en goed herstellen ;)

Maar ik snap ook wel... Als we eenmaal iets in ons hoofd hebben ;)

Succes met denken en wanneer heb je nou dat consult bij Nio? Of heb ik daar overheen gelezen?

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Las ergens iets over low height, low projection.. Hm.. Dat was niet wat je wilde... En denk ook niet dat je dat moet doen.... Maar dan moet je het wel zeker weten natuurlijk.. Maarja, wat ik uit je verhaal begrijp is dat ze niets laten horen op je email... Balen zeg!!

En ik vind het een goede keuze dat je nog ff verder kijkt. Ik ben bij mijn eerste bv ook alleen uitgegaan van het verhaal van 1 PC en helaas was dat niet zo handig van me...

Weet je wat het is? Dan maar je bv ná je feest.... Als je dan het volste vertrouwen in hebt, dan is het een mooi cadeau aan jezelf toch?

Als je vier weken po bent, dan mag je best wel een avond dansen, al lijkt het mij dat je dan toch nog niet helemaal los kunt gaan... Ik, in mijn geval, kon en wilde dat toen in ieder geval nog niet...

Trek een mega maximizer aan tijdens je feest, ga een paar keer naar de wc om je borsten weer recht in je BH te proppen en maak er een goed feest van.

Daarna lekker je borsten laten vergroten en goed herstellen ;)

Maar ik snap ook wel... Als we eenmaal iets in ons hoofd hebben ;)

Succes met denken en wanneer heb je nou dat consult bij Nio? Of heb ik daar overheen gelezen?

Xxxx

Dat is een goed advies! Wilde het ook al aanhalen...even de afspraak met jezelf resetten ( oeps moeilijk!) en dan op naar vele jaren plezier met super borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meis,

Goed dat je toch verder gaat kijken en op consult gaat bij Dr.Nio ik ben zelf noch steeds tevreden met het resultaat zijn na 10 jaar wel wat gaan hangen.

Mijn dochter heeft ook haar BV laten doen door Dr.Nio. in 2012 en vond hem ook een vakman met meerdere dames hier op het forum..

Maar als je bij hem geen goed gevoel hebt zoek dan ook verder.

Liefs xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Las ergens iets over low height, low projection.. Hm.. Dat was niet wat je wilde... En denk ook niet dat je dat moet doen.... Maar dan moet je het wel zeker weten natuurlijk.. Maarja, wat ik uit je verhaal begrijp is dat ze niets laten horen op je email... Balen zeg!!

En ik vind het een goede keuze dat je nog ff verder kijkt. Ik ben bij mijn eerste bv ook alleen uitgegaan van het verhaal van 1 PC en helaas was dat niet zo handig van me...

Weet je wat het is? Dan maar je bv ná je feest.... Als je dan het volste vertrouwen in hebt, dan is het een mooi cadeau aan jezelf toch?

Als je vier weken po bent, dan mag je best wel een avond dansen, al lijkt het mij dat je dan toch nog niet helemaal los kunt gaan... Ik, in mijn geval, kon en wilde dat toen in ieder geval nog niet...

Trek een mega maximizer aan tijdens je feest, ga een paar keer naar de wc om je borsten weer recht in je BH te proppen en maak er een goed feest van.

Daarna lekker je borsten laten vergroten en goed herstellen ;)

Maar ik snap ook wel... Als we eenmaal iets in ons hoofd hebben ;)

Succes met denken en wanneer heb je nou dat consult bij Nio? Of heb ik daar overheen gelezen?

Xxxx

Inderdaad BB. hier ik dus de vragen over via de mail. Ik heb dus 3x een mail gestuurd en nog steeds geen antwoord. Ik had alle papieren binnen.

De rekening betalen dinsdag, de 2 beha's die ik niet had besteld..100,- euro.

Ik wilde dus alleen maar weten welke hoogte breedte en projectie. Is niet moeilijk om die te beantwoorden?

En idd wat je zegt, over mijn feest, etc etc..als het echt niet eerder kan dan maar later. Ik laat ze doen! Ik laat me niet uit het veld slaan. Maar het is jammer. Ik had er echt een goed gevoel bij.

Maar als ik dinsdag middag al een mail stuur ivm die breedte etc, en daar tot nu toe geen mail op heb, dan heb ik al zoiets van, als je al geen mail terug kan sturen. Ik heb het en naar mijn arts gestuurd en naar die assistente!

1 van hun kunnen toch wel terug mailen? Of ben ik teveel eisend? Nee toch zeker he?

En dat je het bedrag moet betalen, ben ik het helemaal mee eens, maar ga er geen 2 bh's bij zetten die ik niet had besteld. Dan ben ik er dus al klaar mee he?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een goed advies! Wilde het ook al aanhalen...even de afspraak met jezelf resetten ( oeps moeilijk!) en dan op naar vele jaren plezier met super borsten!

Ja idd Nonky..dit is raar nu hoor. Het staat vast, je weet wat je wilt en je hoort er maar niks over. Weird

En op dat moment dat ik het wilde gaan cancelen in mijn hoofd en morgen voor real, dacht ik..ohhh shit geen BV!!! Maar dat is natuurlijk bullshit he? Maar op dat moment..jeetje zeg!!

Maar het is nu klaar. ik ga nu voor Nio en ik zie wel...leuk? nee absoluut niet,maar wil wel waar voor mijn geld. Dus ik kan dat overal wel kwijt he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hy lieve syll, gisteren lekker uit je dak gegaan?

Wacht maandag af. Misschien is het toch de Low height Full projection en die komt erg in de richting van de medium height Full projection. Eis wel duidelijk, anders geen BV voor nu bij parkkliniek. (In het geval dat het toch de Low Height Low projection is natuurlijk sowieso niet)

Stel dat ze je maandag nog in het ongewisse laten via mail en telefoon dan kan je altijd nog opnieuw beginnen. Ik denk dat in dit geval het grootste probleem is de assistente die gewoon bagger haar mails afwerkt! Morgen je onvrede lekker op haar botvieren en door de telefoon trekken. Zou zomaar kunnen dat er morgen ineens een heleboel duidelijk wordt en alle puzzelstukjes positief in elkaar vallen :)

Want dat de assistente haar werkt niet goed doet zegt natuurlijk niets over je pc, daar had je namelijk wel een goed gevoel bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hy lieve syll, gisteren lekker uit je dak gegaan?

Wacht maandag af. Misschien is het toch de Low height Full projection en die komt erg in de richting van de medium height Full projection. Eis wel duidelijk, anders geen BV voor nu bij parkkliniek. (In het geval dat het toch de Low Height Low projection is natuurlijk sowieso niet)

Stel dat ze je maandag nog in het ongewisse laten via mail en telefoon dan kan je altijd nog opnieuw beginnen. Ik denk dat in dit geval het grootste probleem is de assistente die gewoon bagger haar mails afwerkt! Morgen je onvrede lekker op haar botvieren en door de telefoon trekken. Zou zomaar kunnen dat er morgen ineens een heleboel duidelijk wordt en alle puzzelstukjes positief in elkaar vallen :)

Want dat de assistente haar werkt niet goed doet zegt natuurlijk niets over je pc, daar had je namelijk wel een goed gevoel bij.

Dat klopt idd lieve Bobpi....over haar had ik niks te klagen. Ze was met alles duidelijk. Hubbie heeft alles op haar afgevuurd )de vragen dan he? ) Dus dat voelde ook wel goed.

Ik ga morgen bellen en kijken wat ze mij te vertellen hebben. Maar wat ik van de week al raar vond, ik kreeg iemand aan de telefoon die mij belde voor de afspraak bij de anesthesie or whatever..en ik heb dus gevraagd over de breedte etc...en ze zij, daar gaan we geen antwoord op geven door de telefoon. Ik zeg, maar dat hoor ik toch te weten? Ja, dan moet je mailen en dan krijg je antwoord. Dus ik zeg..niet dus! Dat heb ik al gedaan. Dus ik zei, ok, ik stuur weer een mail. Dus nu 3 in totaal en nog niks...Ik vind dat stuk zo raar.

Maar ik wacht morgen af en we gaat het zien, maar voor nu het moment? Ben ik wel klaar mee als ik eerlijk ben. Ik vind het fijn als ze eerlijk zijn, en open, het zijn mijn boobies en mijn geld. En het is niet niks dat bedrag.

Maar we gaan het zien morgen :-)

Enne...ik ben helemaal uit mijn dak gegaan hoor. Mijn 2 lieve vrienden die ook mijn dansleraren zijn en die gaan trouwen die waren er ook, die kwamen workshops geven en het was super weer. Ik heb de hele avond en nacht gedanst. Dan moest ik wel af en toe denken..oh oh oh dat kan ik dalijk ff niet hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah je als dat er allemaal aan vooraf gegaan is dan snap ik je geel goed.

Het is graag of niet natuurlijk. Wat een stelletje takken! Maar goed, positieve in dit verhaal is dan wel dat je op je verjaardag gewoon lekker los kan gaan (inclusief je kipfilets) en daarna volledig kan richten op je bV en je herstel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en je kipfilets kun je als je de stoffen variant neemt gewoon met textiel lijm in je bh plakken! Dat scheelt weer hijsen. Of de sportbh van de Hema met vulling. Die is dubbel gestikt en daar kun je de kipfilet tussen doen en deze valt er nooit never uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.