Ga naar inhoud

Sylleke : 21 oktober 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

3 Weken? Ik ga er vanuit dat het idd genoeg zal zijn..Ik moet natuurlijk wel mijn 50e verjaardag vieren he? ik bedoel..50 jaartjes jong! Niet dat ik een hoofd heb van iemand van 50 hoor, of lichaam of of of...Nah ja....Ik zie er gewoon verdomd goed uit en ja...met de nieuwe boobies dalijk...oh my god!! Men! Be aware op de dansvloer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh positief ben ik altijd!! Ik ga zo in het leven...alles wat je kan dragen krijg je op je bordje. En ik heb al zoveel op mijn bordje gehad..dus ik kan de hele wereld ondertussen wel aan.

En als je zelf positief ben trek je ook andere erin mee en dat vind ik geweldig!!

Want, achter de wolken schijnt toch de zon? :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok....nu ben ik steeds aan het twijfelen wanneer ik een foto neem van mijn opgegeten mini boobietjes.

Paar jaartjes geleden woog ik nog 65 kilo..en ik ben 1.69 lang/kort.. wat is het nou? De 1 zegt lang en de ander zegt kort. Nah ja..ik ben dus 1.69 cm.

Nu ben ik natuurlijk nog steeds deze hoogte :P maar ik weeg nu 52 kilo.

Ik moet wel zeggen erbij, ik dans veel, ben een druk persoontje, veel energie en kan moeilijk stil zittten.

Maar..ok..de foto. Brrrrr..

Weet je, ik kijk amper in de spiegel naar mezelf. Ja mijn gezichtje, die er werkelijk fantastische uitziet :45: Dus dat zit wel goed. Elke dag in de spiegel tegen mijzelf zeggen....meisje! wat zie je er verdomd goed uit. Ik hou van je.. En weten jullie? dat werkt hoor....doe maar eens.

In het begin deed ik dat ook...Hilarische...dan sta je gekke bekken te trekken want dat ziet er toch niet uit? om dat tegen jezelf te zeggen, Nee dat is waar. maar als je dit elke dag doet..weet je hoe zelfverzekerd je dan ben? Super de puper gewoon!

Hmm..die foto he! Die moet er toch van komen.

Ok..ik ga eerst lekker tegen mezelf aan praten dat ik zo geweldig ben en dan klik...de foto!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sylleke

Is je gewicht van 52 kg wat je zelf wilt.

Ik was jaren met een lengte van 169 en 54kg te mager, nu ben ik de jaren gekrompen naar 166 en 60kg ik ben hier wel tevreden over.

Ik ben ouder als jij met 4 kleinkinderen mijn oudste steekt boven mij uit.

Maar laat je droom uitkomen meis

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi lieve Ank, nee dat weeg ik nu. Zelfs met een dieetiste kwam ik nog niet aan. Ik ben een geval apart denk ik lol

Maar nee, ik ben aan de shakes en die werken wel gelukkig. Ik heb ooit 65 kilo gewogen.

Ik ben fijn gebouwd, vol met energie, dans heel veel. En dit is wie ik ben.

Maar ik zet idd door, ook al denk ik nu soms.. ohhh waar begin ik aan!!

Maar ga het zeker weten wel doen hoor! Nu heb ik ja gezegd en ga er dan ook voor ;-)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag even mijn nageltjes laten doen. En ben toen even naar Hunkemoller gegaan. Even beha´s gaan kijken. En weet je dat je dan automatische naar de kleinere maten gaat? Ikke wel dus!

Even bij de sportbeha’s gaan kijken die ik dus wel op de website zag maar niet in de winkel. Dus dat wordt weer een bestelling via de website.

Nu nog niet hoor!! Maar later, als ik de maat ga weten.

Dat medewerkster kwam naar me toe en vroeg of ze mij kon helpen. Ja hoor.. altijd :6:

Ik vroeg dus naar die sportbeha, nee sorry, die heb ik hier niet in de winkel. Ok, dan bestel ik hem wel via de site.

Ze keek zo naar mij, naar ehh je weet wel. Ik zeg, ja, nee, nog niet voor nu hoor. Ik ga een borstvergroting doen en dan wil ik er wel 2 extra hebben. Ja dat begreep ze wel.

Maarre…zal ik je maat eens opnemen? Ja hoor doe maar, maar ik denk dat de omvang 70 gaat zijn en een A. Ik mijn lange sweater omhoog in de winkel ( er waren natuurlijk vrouwen in de winkel, ze schrokken zich rot!!) dat doe je toch niet zo? Jawel hoor, ikke wel :45:

Dus dat vrouwtje de maat nemen en het klopte. Ze vroeg met welke maat ik op uit zou komen. Ohh dat weet ik nog niet. Maar ik wil een volle B en anders een C. Ze liet mij de beha’s zien met de maat B. Oh nee, te klein!! Dus toen de C. Ok, daar kan ik denk ik wel mee leven. Ze moest wel lachen.

Ze vroeg of ik nog terug kwam om het te laten zien..ik zei, ja maar natuurlijk wel. Ik moet toch nu de goeie beha’s hebben. Geen push-up meer..Pieuwww..geen push-up meer!! WOW!!

En die kakmadammetjes die verontwaardigd keken naar mij wilde wel alles horen wat zij en ik aan het bespreken was. Hilarische!!! Preutse trutten :10:

Maarre….ja, een C zou ik denk ik wel goed vinden. Voor mijn lengte en kilo’s. Niet te groot maar gewoon goed….denk ik!

Ik heb natuurlijk wel wat foto’s bekeken hier op het forum en ik zie bv 300cc en 320cc etc etc….maar is dat dan een C? Volgens mij wel he?

My gosh…Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik een snoepjeswinkel sta. Mag het een onsje meer zijn? Oh nee dat is de slager he?

Maar goed….een paar cc meer zou dus niet erg zijn….toch??

Uiteindelijk niet met een beha naar huis gegaan maar wel met 2 te leuke pyama´s. Lekker de maten te groot genomen, met de hesjes met knopen. Lekker ruim! Daar kunnen mijn nieuwe boobies dalijk wel gezellig warm in rusten en tot rust komen. Hoe zalig is dat toch!

Ohhh ik kijk er steeds meer naar uit. Maarrrr..vind het zo eng!!!

En toch, als ik al die mooie beha´s zie, en sommige foto´s hier denk ik, dit gaat het allemaal waard zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sylleke,

Wat een leuk verslag en volgens Dr.Nio is 150cc 1 cup maat.

Dat ik de aantal cc wist heb ik internet afgestruind na voor en na foto's en volgende week deze tijd weet jij ook hoeveel cc mogelijk is.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd..het is soms zo'n rekenwerk he? Stom eigenlijk dat je dat gewoon niet weet!!

Dus, als 150cc 1 cupmaat is, dan zou ik op 2 cupmaten komen...hmm..is da niet klein???

En ik hoor mijzelf weer zeggen tegen mijn hubbie....nee nee, ze gaan niet groot worden, maar wel dat ik ze kan zien....UHU!! :45:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal ook wel verschillend zijn welk merk prothese die je krijgt denk ik.

Mijn eerste BV kreeg ik 150cc onder de spier toen zat ik op een 80B nu met 300cc voor de spier op 85D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha je kan erg leuk vertellen sylleke :). Ik ben met 300cc wel meer dan 2 cupmaten omhoog gegaan, las dat je ook smal bent ik ben dan 65cm ( omtrek dan he haha ), en zit nu op een E soms zelfs een klein Fje.. Volgens mij betekenen de cc's bij iedereen weer wat anders, vooral goed naar je pc luisteren denk ik! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ThnXx meiden :48: Ja klopt Prinsesje99, het zal er inderdaad aan liggen of staan als je ze achter de borstspier doet of niet. Hmmm

En ik snap je Danielle K :3: Ik ben zelfs dus ook aan het denken zo rond de 300cc. Maar er valt idd wat weg...dus dat gaat dan toch iets meer worden, anders heb ik er nog niks aan. Nah ja, niks aan, zo bedoel ik het eigenlijk ook niet hoor...want het wordt altijd meer dan ik nu heb he? Gossie....ik krijg gewoon grotere boobies....das wel fijn zeg! Whoehoeeeeee

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok..men neme 2 diepvrieszakjes....Check

Vul dat met 300cc water...Check

Stop ze in een beha...check

De maat van de beha is 75A...check

En dan komen ze er nog bovenuit...hilarische..

En, ik ga er heel de hele dag mee lopen. Klinkt raar? nee ik denk van niet. Ik voel namelijk nu al de zwaarte, en ik weet wel, ze zitten onder of boven je spier, maar dan nog..ik voel ze wel hoor. Ik denk dat ik nu een beetje een idee heb hoe het gaat voelen. Zeker de eerst komende weken.

Ik heb ze nu een uurtje in mijn beha zitten....

Ik voel - zwaarte

Ik voel - druk op mijn borst

Ik voel - mijn schouders en bovenarmen

Ik voel - ademen iets moeilijker gaat

Ik voel - soms mijn nek

Is dit een beetje herkenbaar bij diegene die al een BV hebben gedaan?

Ik voel - Ik heb booies!! :1bouncingboobs:

Dus, voor de dames die ook nog moeten, probeer het maar. Je weet hoe het gaat voelen :5:

Voor mijzelf? Ik denk dat ik last van mijn ribben ga krijgen omdat die al gevoelig zijn door een kneuzing vorig jaar en ga ik mijn armen voelen. En mijn nek.

Maar, ik ga toch doorzetten!!!

Ik heb een fantastische hubbie die mij overal mee gaat helpen. Ik heb een man uit duizenden!! En dat mag ook gezegd worden. Verdiend hij :57:

Ik moet mij nergens zorgen over maken..dat doe je wel een beetje, maar meer voor jezelf hoe je er uit gaat zien en hoe het allemaal voelt.

Dus...als het kan..300cc please! Een onsje meer of minder mag..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent een heerlijk mens Sylleke ! Jou verhaal doet mij niet alleen goed maar ook anderen lees ik , leuk !

Ga zo door :3: daar word ik ieder geval blij van .

Even over het passen met zakjes .. Ik kwam op consult bij Frans Straten en daar kreeg ik een bh om met de prothese er in gestopt om een idee te krijgen hoe het er nou uit zou gaan zien , ik kwam voor 700 cc ( F cup ) dus met meerdere prothese kwamen we uiteindelijk op het aantal CC uit . Nou ik voelde meteen mijn schouders en nek :wacko: Echt niet leuk .... ohhhh... dacht ik achteraf na het consult , waar begin ik aan ...

Ik heb veel navraag gedaan bij vrouwen hier op dit forum met de zelfde aantal CC .. En iedereen was positief

en hadden verder geen last, zelfs niet na enkele jaren daarna.

Daar van uit gegaan ben ik er voor gegaan ! En nu bijna 3 maanden PO , heb ik totaal geen spijt en ook totaal geen nek , schouder of dergelijke klachten , dus met zakjes ( prothese ) passen voelt echt wel anders hoor dan in wekelijkheid .

Succes en ga er voor ! :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh das wel fijn om te horen dan. Ik moet wel zeggen, ik heb ze nog steeds zitten hoor, alleen het gekraak van die zakjes irriteren mij :45: . maar zal het niet dragen als ik naar buiten ga, dat snap je wel he?

Zie je de mensen al omkijken? Ken je die mensen die krakende schoenen hebben? Dan kijken ze niet naar mijn schoenen maar naar mijn Boobies whahahaha..

Maarre...wat ik wilde zeggen. Ik voel het bijna niet meer. Ja als ik buk..hehe...dan vallen die zakjes er bijna uit :3:

Maar ik ga dit gewoon puur voor mijzelf elke dag doen zolang ik niet de deur uit hoeft. En ja, het zal idd wel anders in het eggie voelen. Maar voor mezelf? Ik heb meer het idee hoe het gaat voelen.

Ok, het zal anders zijn...ach...ik hou mezelf graag voor de "gek"

Maar zeker weten dat ik ervoor gaat hoor!! Ik heb 20 jaar erover kunnen denken, en nu denk ik er niet meer over. Period!!

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh enne btw Ik heb ook een stepper besteld :45:

Ik heb hier al een stepper die automatische gaat, en ik heb nog een crosstrainer.De crosstrainer zal dan ook even niet gaan, maar alleen de stepper wel.

Ik moet natuurlijk wel mijn energie kwijt kunnen dalijk he?

En 1 2 3 en here we go! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben natuurlijk wat gaan googlen hoe te meten van je borsten. Volgende week zal ik het natuurlijk allemaal beter horen en zien, maar wilde het nu ff weten voor mezelf. En iedereen weet...meten = weten...

Ik hoop dat ik het goed hebt gedaan. Ik heb netjes de regeltjes gelezen en gemeten.

Dus niet lachen als ik het fout staat :45:

Hilarische waar ik mee bezig ben….oh oh oh

De breedte van je eigen borstimplant – Ik kwam uit op 15 cm

De afstand van je tepel naar de borstplooi – ik kwam uit op links 8,5 cm en rechts 9 cm

De afstand van je tepel naar de bovenkant van je borstbeen ( is toch naar boven toe meten?) – ik kwam uit op links 5 cm en rechts 4 cm

De afstand tussen je borsten op (Is die spleet toch he? Die afstand?) Ohh my!!!

Maar ik kwam uit op 4 cm.

Ik had echt niet kunnen denken dat ik hier nu al echt elke dag mee bezig ben. Wat een ommekeer in mijn al druk leventje zeg...poeh poeh

Maarre....als ik verkeerd had gemeten...geef het even door, begin ik gewoon weer ff overnieuw.. :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet niet gewichtjes bij de stepper te gebruiken , werkt zo goed voor de buikspieren :35:

Ik heb ze van 1 kg .

Maar goed die kan je na je borstvergroting even niet gebruiken ,maar daarna natuurlijk wel !

Succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja!! de gewichtjes heb ik al. Dus die laat ik na de BV wel even veilig liggen. Ik ga alle rust nemen die ik kan pakken en dat is veel gelukkig.

Maar morgen heb ik hem en dan ga ik alvast beginnen. Salsa muziek op en go!! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.