Ga naar inhoud

Suus1973 : 7 november 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb vanavond met zakjes water in mijn BH rondgelopen. Ik heb in beide zakjes ongeveer 325 ml/cc gedaan. De eerste 4 foto's zijn zonder de zakjes, gewoon hoe ik er in het dagelijks leven bij loop dus, gewone beugelBH (geen push up).

En de tweede foto-serie is met de 325 Cc erbij. Wat vinden jullie? Mijn man vindt het heel mooi! Ik moet ff wennen, ben bang dat het te groot is? Mijn kont is niet zo groot en mijn benen zijn dun. Het moet in verhouding komen door de BV, niet opnieuw andersom uit verhouding worden getrokken maar dan dat de bovenkant groter is dan de onderkant als je begrijpt wat ik bedoel. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 611
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank je Wonka. Heb je mijn blote borsten ook gezien (in mijn profiel). Deze BH die ik hier draag is op zich wel fijn, mooie ronde vorm idd. Draag meestal pus ups/maximizers, maar niet altijd. Soms ook gewone voorgevormde "T-shirt Bh's".

Ruit, voor jou ook bijna zo ver! Spannend! Ik weet niet of ik meteen om 9.00 wordt geholpen hoor. Volgens mij gaat het er in een ziekenhuis toch wel iets anders aan toe dan in een kliniek. Maar dr. Nio zegt dat ik, als alles goed is gegaan, 3 uur na de operatie naar huis mag. Dus ik hoop dat dat dat ergens in (begin van) de middag zal zijn.

Aftellen nu! Bedankt voor jullie comments. Ik dacht al, leest iemand dit nog wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suus, ga er maar vanuit dat je niet gelijk wordt geopereerd. Ik moest me om 9.00 uur aanmelden en werd pas om 12.30 uur opgehaald. 12.45 werd ik geopereerd. en hetzelfde hoorde ik van andere dames. 17.00 uur mocht ik naar huis. de afdeling dagopname gaat om 18.00 uur dicht. dus als alles goed gaat, mag je voor 18 uur naar huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Suus,

Jep, ik heb je foto's gezien. Ik blijf het een mooie vorm vinden hoor, uberhaupt een mooi lijf (na 3 zwangerschappen nota bene). Ik snap wel dat je vollere borsten wil hoor (wat zou ik hier anders zelf doen)... maar het kan geen kwaad om soms eens stil te staan bij het feit dat de huidige situatie ook heel mooi is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suus, ga er maar vanuit dat je niet gelijk wordt geopereerd. Ik moest me om 9.00 uur aanmelden en werd pas om 12.30 uur opgehaald. 12.45 werd ik geopereerd. en hetzelfde hoorde ik van andere dames. 17.00 uur mocht ik naar huis. de afdeling dagopname gaat om 18.00 uur dicht. dus als alles goed gaat, mag je voor 18 uur naar huis.

Oh echt? Wat heb je dan tussen 9.00 en 12.45 gedaan? Moet je dan ergens op de gang wachten ofzo? Nou dan weet ik wel zeker dat ik alleen heen ga, en dat ik mijn man mij laat ophalen aan het einde van de dag. Beetje onzin van de tijd als hij dan ook de hele dag in het ziekenhuis moet wachten (en zonde van de parkeerkosten). Ik neem wel een boek mee. Ik moet om 7.00 uur de deur uit om daar om 9.00 te zijn, het is best een georganiseer allemaal. Als ik nou van tevoren zou weten dat 10.00 ook goed is, dan zou ik bijv. eerst de kinderen naar school kunnen brengen, en daarna op de trein kunnen stappen. En zou mijn man in het geheel niet eens vrij hoeven nemen die dag, maar mij aan het einde van de middag op kunnen halen. Zou het zin hebben om daar even over te bellen? Of is dat raar.

Wonka, dank je wel. Weet je, ik ben ook helemaal niet vreselijk ontevreden of ongelukkig met hoe ik er nu uit zie hoor. En met kleine borsten is heus niets mis. Maar dat ik het toch ga laten doen zie ik als een kadootje voor mezelf, niet meer niet minder. Maar wat jij nu noemt is wel de reden dat ik zo lang heb getwijfeld (en dus gewacht) om dit te laten doen. Ik vond eigenlijk dat ik te weinig reden had om het te laten doen, ik bedoel, er zitten toch risico's aan vast natuurlijk. Dus, of je zoiets wel moet doen puur uit esthetische overwegingen, om het mooier te maken, terwijl je er psychisch gezien eigenlijk verder niet mee zit dat je kleine borsten hebt. Hoop dat ik de goede beslissing maak!

PS: twijfel nu toch weer over de maat. Vriendin van me, die ietsje langer is dan ik, heeft ook een BV gehad. Ik heb haar in de sauna gezien, prachtig lijfje (tengerder dan ik) met prachtige borsten. Anatomische voor de spier. Ik weet nog dat ik die van haar echt prachtig vond. Toevallig belde zij vanavond en ik vertelde dat ik het ook ging laten doen en dat ik 300 kreeg. Ze vond dat groot!!! Zelf heeft ze 250 gehad, en daar stond ik weer van te kijken. Zo'n verhouding als bij haar lijkt mij echt mooi, maar ik denk dat het bij mij echt groter wordt idd. Nu ben ik van boven wel wat breder dan zij, zij is van boven vrij smal en met van die ranke schoudertjes. Mijn rug en schouders zijn, mijn bovenarmen dikker en ik heb wat bredere borsten. Maar nogmaals. Mijn kont en heupen zijn niet zo breed, ik heb een recht figuur. Het moet niet zo zijn dat mijn bovenkant straks groter is dan mijn onderkant (dat vind ik bij anderen namelijk ook altijd een raar gezicht). Voordeel in mijn geval van een wat grotere maat is dat mijn middel daardoor dunner lijkt. En mijn armen ook. Als ik aankom is het direct bij mijn middel, dus dan wordt mijn figuur nog rechter. Mijn benen lijken altijd dun te blijven, en zeker nu ik hardloop zijn ze gespierd en slank. Maar zoals het nu is, zijn mijn borsten te klein in verhouding tot de rest. Wat zou nou de perfecte verhouding opleveren? 260 CC? 280 misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poh moeilijk he die maten ik zit er ook mee in m'n maag!

Ik ga dit weekend es met waterballonnen proberen beeld te krijgen haha!

Oh jij gaat in een echt ziekenhuis, ja dan zal het inderdaad wat langer duren denk ik.

Ma zo lang alleen zitten met je zenuwen (en boek dan :P) ga je dat aankunnen?

Ik zou gek worden vandaar dat ik voormiddag nog ga werken hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suus, laat je man je ophalen. Heb ik ook gedaan. Echt zonde van zijn tijd en parkeerkosten. Ik ben zelf met me auto daarheen gereden en werd toen opgehaald. 10 euro parkeerkosten en toen ik wegreed stond de slagboom open pfff .

Er is tv, dus kan je tv kijken of een boek lezen. Zodra je bij de balie aanmeld, krijg je gelijk een kamer toegewezen. 2 dames op 1 kamer. Er is een kast, kluis etc. De verpleegkundige bespreek alles met jou wat er gaat gebeuren. Nio kont ook langs om af te tekenen en daarna moet je wachten totdat je wordt opgehaald. Oh en wie al eerste bij de balie meld wordt als eerste behandeld, want je kamergenoot moet ook om 9 uur melden. Mijn kamergenoot had haar man oo weggestuurd, want is echt zonde om de hele dag daar te gaan zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Suus,

Op de foto ziet de maat er mooi uit, niet te groot mijns inziens. Een mooie contour. Die monoblocs hebben op zich ook een 'beperkte' projectie voor het aantal CC's, dus volgens mij zullen ze nooit echt 'in your face' groot worden.

En die twijfel, die heb ik ook. Ik herken het zo! Ik heb een mooi slank lijf (al zeg ik het zelf hihi)... En mijn borstjes zijn best prima 'kneedbaar' (ik weet even niet hoe dat ik beter kan omschrijven)... Mijn lijf is nu gezonder dan ooit. Ik ben ook zeker niet ongelukkig dus met de huidige situatie. En ik heb altijd een soort principiele 'tegens' gehad tegen borstvergroting... "Als we ons allemaal conformeren aan het maatschappelijk ideale beeld, dan zien we er allemaal hetzelfde uit, en dat is ook niks" "Je moet gewoon accepteren hoe je eruit ziet, anders ben je nooit tevreden... er is altijd wel iets" Bla bla bla. Afgelopen zomer heb ik me daar overheen gezet: Ik moet het mezelf gewoon gunnen! Het heeft geen zin om in je eentje aan je principes vast te houden als ik ook de enige ben die daar vervolgens last van heeft.... Dus, gun het jezelf! Zo gaat dat dus in mijn hoofd. En ik ga nu op consult en ik heb het bijna alle belangrijke mensen vertelt dat ik ga. En iedereen reageert begripvol en positief. :-).

Twijfel niet meer over de maat... deze maat staat je prachtig. Enkele CC's meer of minder.... gaan echt geen verschil maken. Heb je je genoeg laten informeren? Heb je goed gepast? Heb je veel voorbeelden bekeken? Zijn je verwachtingen realistisch? Dan is er niets meer wat je nog kan doen.... en kan je jezelf achteraf niets kwalijk nemen... want je hebt alle info die je nodig hebt en op basis daarvan heb je je beslissing genomen. Daarna is er niets anders meer dan de ervaring en kunde van je PC (en aangezien je hier op een Nio fan-forum zit ;-))........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cup sizes are arbitrary. In other words, what you picture in your mind as a D cup, for example, may not be what another person thinks of when they think of a D cup. This also applies to the fake look and natural look. It's all in the eye of the beholder, just like beauty.

The information on this page is not meant to push you towards a certain size of implant, or a certain type of look.

Lifestyle - Are you a runner? Do you golf? If so, you should take this into consideration. Being physically active doesn't prevent you from getting larger breasts, but some women find that they can "get in the way", while others are not bothered by them. It depends on the individual. However, if you are very athletic, and have an athletic build and want to retain that "look", a large cup size may not be for you. Large breasts and the athletic look don't (typically) go hand in hand.

Are you active in your child's school? Church? Are you concerned about what your coworkers will think? If so, this should be taken into consideration. For example, if you like to wear cute little sundresses with fitted tops, people will likely notice the change in size after your surgery if you continue to wear those same dresses. If you wear fitted clothing prior to breast augmentation, and you want to continue to wear them afterwards, people will likely notice the size change, although if it is not drastic, they may just chalk it up to a good padded bra!

It's easy to say, "Who cares what people think!?" Unfortunately, it is just not that simple for some women. While it is true that many women are very open about their surgery, and don't care who knows about it, others want to keep it under wraps. There is nothing wrong with either scenario. Once again, it is simply a matter of preference.

What other people want - This is very important. Everyone has an opinion - family, friends, significant others, etc. While you can take their opinions into consideration, it is very important NOT to get the size they want you to get unless you want the same thing. Breast implants permanently change your body. Sure, you can get the implants removed in the future, but your breasts will never be the exact same as they were prior to surgery. Get what you want. If you don't, you may be very unhappy. This can result in resentment, thus leading to problems in your relationship(s).

Clothing - Think about how you would like to look in various types of clothing. For example, how large do you want to appear in a cotton/spandex spaghetti strap tank top? If you wear things like that, you need to take it into consideration. Breast implants are kind of funny. They can be "dressed up" or "dressed down. Anything form-fitting is going to accentuate the size of your breasts. On the other hand, your implants may very well get lost in looser-fitted clothing. A good rule of thumb is to try on various types of clothing using temporary sizers.

Proportion - If you are 5'8", 135lbs, a set of 700cc breast implants will likely look much more proportional on you than they would on someone 5'0", 95lbs. This certainly does not mean that 700cc can't look good on a petite person. Again, it's all in the eye of the beholder. This is just an example of how proportion plays a role in your final look. Some women aren't into proportion. They may be very petite and want very large breasts. There is absolutely nothing wrong with that. The point here is that if proportion is important to you, it should be strongly considered when finalizing your decision on breast implant size.

The best thing you can do is look at a lot of before and after photos. Do not simply tell a surgeon you want a D cup, for example. Remember, your idea of a D cup and his or her idea of a D cup may be two different things. Photos don't lie. Even if your surgeon tells you that you don't have to bring in photos (yes, surgeons do tell this to patients), it's best to do it anyway. Photos give the surgeon a visual idea of the size you want, leaving no room for error. Sometimes surgeons recommend against bringing in photos because they don't want their patient to think that they will look exactly like the person in the photo. It is important to tell your surgeon that you realize you won't look exactly like the person in the photo, and that the photo is simply a reference to the size you want to be. This also applies to fake and natural looks.

Print photos at home of the following:

  • Perfect size
  • Too small
  • Too large
  • Too natural-looking
  • Too fake-looking

Label each of these photos and show them to your surgeon. The surgeon may keep the copies, but just in case, you can always bring another set of copies of the labeled photos in on your surgery day. While this may seem like overkill, breast augmentation is expensive, and you need to do whatever you can to make sure that you are communicating your desired result to your surgeon. Nothing does this better than photos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Suus,

Op de foto ziet de maat er mooi uit, niet te groot mijns inziens. Een mooie contour. Die monoblocs hebben op zich ook een 'beperkte' projectie voor het aantal CC's, dus volgens mij zullen ze nooit echt 'in your face' groot worden.

En die twijfel, die heb ik ook. Ik herken het zo! Ik heb een mooi slank lijf (al zeg ik het zelf hihi)... En mijn borstjes zijn best prima 'kneedbaar' (ik weet even niet hoe dat ik beter kan omschrijven)... Mijn lijf is nu gezonder dan ooit. Ik ben ook zeker niet ongelukkig dus met de huidige situatie. En ik heb altijd een soort principiele 'tegens' gehad tegen borstvergroting... "Als we ons allemaal conformeren aan het maatschappelijk ideale beeld, dan zien we er allemaal hetzelfde uit, en dat is ook niks" "Je moet gewoon accepteren hoe je eruit ziet, anders ben je nooit tevreden... er is altijd wel iets" Bla bla bla. Afgelopen zomer heb ik me daar overheen gezet: Ik moet het mezelf gewoon gunnen! Het heeft geen zin om in je eentje aan je principes vast te houden als ik ook de enige ben die daar vervolgens last van heeft.... Dus, gun het jezelf! Zo gaat dat dus in mijn hoofd. En ik ga nu op consult en ik heb het bijna alle belangrijke mensen vertelt dat ik ga. En iedereen reageert begripvol en positief. :-).

Twijfel niet meer over de maat... deze maat staat je prachtig. Enkele CC's meer of minder.... gaan echt geen verschil maken. Heb je je genoeg laten informeren? Heb je goed gepast? Heb je veel voorbeelden bekeken? Zijn je verwachtingen realistisch? Dan is er niets meer wat je nog kan doen.... en kan je jezelf achteraf niets kwalijk nemen... want je hebt alle info die je nodig hebt en op basis daarvan heb je je beslissing genomen. Daarna is er niets anders meer dan de ervaring en kunde van je PC (en aangezien je hier op een Nio fan-forum zit ;-))........

Dank je Wonka, ook veel herkenning in jouw post.

Voor wat betreft die laatste alinea, dat is 't hem nou juist. Ik heb wel veel gelezen maar ben maar naar 1 plastisch chirurg geweest. Ik had geen zin en tijd om naar meerderen te gaan en heb er het volste vertrouwen in dat Nio het mooi kan maken, dus dat is het niet. Maar ik heb niet het gevoel dat ik het zeker weet, die maat dan. Ik twijfel echt nog, gewoon omdat ik niet weet hoe het gaat worden. Dat met die zakjes water in je BH, benadert dat nou de werkelijkheid precies? Want dan kan ik daar van op aan. Stel dat het toch kleiner wordt in werkelijkheid dan het er met die zakjes uit ziet (wat perfect zou zijn dus, aangezien ik dit net iets te groot vind), dan zou dat in dit geval goed uitkomen. Maar stel dat het wel hetzelfde wordt als met die zakjes, of groter nog, dan zou ik dat denk ik toch echt te groot vinden. Hoe mooi het ook staat. Het is dan niet in verhouding. Mijn bovenwijdte is dan groter dan mijn heupwijdte en dat is toch niet mooi?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ff niet meer bij gelezen, en nu alleen ff op telefoon. Zit in spanje met supertrage wifi..

Denk dat je niet kleiner moet gaan. Tis wat wonka al zegt, de hydrofel heeft veperkte projectie...

Doe wat Nio je aanraadt, te groot wordt het niet gauw...

Kan ff die website-link van jou niet openen.... Maar wat is de projectie volgens die tabel?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh lekker in Spanje BB! Geniet ervan :)

De projectie is 4.0 bij de grootste (320) en 3.9 bij de kleinste (305). Het is high profile.

Ik ben net weer eindeloos aan het passen geweest. Had nu 2 zakjes met 275 erin en dan dus die 2 zakjes met 325 erin. Verschillende kledingstukken aangedaan. Foto's gemaakt. Pfff ik weet het gewoon niet haha! Het is allebei mooi. Wat ik al zei, met die 275 is het een mooie beschaafde volle C-cup schat ik. Met die 325 is het net iets groter, ik denk wel een D. Die neigen dan wat meer naar 'sow dikke tietuh' haha, terwijl met die 275 het heel normaal blijft. Met een keurig bloesje zie je geen verschil (allebei heel mooi). Alleen met en strakke top, of strak jurkje, zie je wel wat verschil. Ik vind het allebei mooi, maar de vraag is, wat past er meer bij mij. Gewoon keurige borsten of een beetje richting 'stout'. Snap je wat ik bedoel? Ik ben maar een klein vrouwtje immers.

Trouwens nog even gemeten met een centimeter, en met beide maten kreeg ik een omvang van 91/92, da's net zo groot als mijn heupomvang. Dus dat is mooi!

Maar misschien ben ik wel aan het mierenneuken hoor. Ik ben me er gewoon zo bewust van dat dit niet een paar laarzen is dat je terug brengt omdat ze toch niet naar je zin zijn. Ik wil het echt echt echt zeker weten en ik kan niet uitstaan dat ik hier niet uit kom. Het is ook zo dat ik de ene keer denk, "ja ik doe die grote" maar de andere keer weer "nee, toch iets kleiner". Het gaat alle kanten op! Herkenbaar?

Het enige dat ik gelukkig WEL heel zeker weet, is dat ik dit hoe dan ook wil. Pffff dat is ook weleens anders geweest, toen kwam ik er na al dat twijfelen over voor of ander de spier, welke implantaten, welke maat... uiteindelijk ook regelmatig op uit dat ik twijfelde of ik het uberhaupt wel wilde. Dat stadium ben ik nu gepasseerd gelukkig. Alleen nu zijn deze twijfels er nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tussen de waterzakjes zat 50 cc he ;-)

Heb net de foto's bekeken en op de foto's zien ze er kleiner uit dan in het echt. Ik denk idd dat ik het er gewoon bij laat. 320 x 305 CC dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.