Ga naar inhoud

Suus1973 : 7 november 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Gast

Aanbevolen berichten

Haha ik zou zeker voor de grootsten gaan. Achter de spier zullen ze net wat kleiner vallen dan die water ballonnen in je BH ;)

En zoals je hier al veel gelezen hebt, bh-maat zegt niks. Zo What wat er in het labeltje staat? Als je het maar mooi vindt ;)

En ik durf je te garanderen dat je die kleinere maat te klein gaat vinden.

Je bent eruit? Mooi!

Schrijf het op en kijk er niet meer naar haha. Tis wat dat betreft nog lang tot 7 november :45:

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 611
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi, daar ben ik ook weer eens in mijn topic. Het begint al op te schieten! Nog een kleine 2,5 week. Zoooo spannend!

Vannacht had ik mijn eerste nachtmerrie over de operatie. Werd huilend en roepend wakker, en toen besefte ik mijn droom. En dat het gelukkig niet waar was! Ik droomde dat de operatie net achter de rug was, en net was bijgekomen in de uitslaapkamer. Ik keek onder het laken en schrok me dood! De littekens zaten niet rondom mijn tepel, zoals afgesproken, maar onder mijn borsten. En dan niet alleen een streepje in de borstplooi, maar half rond, van links naar rechts, maanvormig! Ook zagen ze er raar uit en helemaal niet groot. Er stond een vreemde man aan mijn bed. Ik schreeuwde "hoe kan dit? Waarom is het niet via de tepel gegaan?" waarop hij zei "oh dat wist ik niet". Waarop ik vroeg "en wie bent u eigenlijk?" waarop hij antwoordde dat hij dr. De Blecourt was (die heeft toevallig de borstvergroting van mijn stiefzusje gedaan 2 jaar geleden haha, hoe ik daar nu ineens bij kom?). "Waar is dr. Nio?" vroeg ik? Waarop hij zei dat die ziek was. Ook de maat was niet goed doorgegeven, ik had 200CC gekregen. Jezus ik had het niet meer!! :102: Gelukkig werd ik wakker en was het allemaal niet waar!

BB, in mijn profiel staat dit onderwerp er trouwens niet bij bij "door mij gestarte onderwerpen". Weet jij hoe dat kan? Zo kan niemand (via mijn profiel) mijn verhaal vinden.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah nou fijne droom... Er zaten ook gewoon silliconen in zeker ;)

Ja je kunt al aftellen... Alles al voorbereid? Laag neer gezet?

Hoe ga je het doen met je kids?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een mammografie laten maken in het ziekenhuis. Ik moet wat vaker op controle vanwege het voorkomen van borstkanker in de familie aan beide zijden helaas, en de laatste keer was alweer meer dan 2 jaar geleden. Gezien de op handen zijnde borstvergroting leek mij (en de huisarts) het verstandig om nog een keer op controle te gaan voordat de implantaten erin zitten. Vandaag geweest en alles zag er prima uit gelukkig. Ik was een heel klein beetje bang dat ze iets zouden zeggen van "zou je dat nou wel doen" toen ik van de borstvergroting vertelde, maar dat gebeurde helemaal niet. De verpleegkundige zei wel dat mammo's iets lastiger waren met implantaten, dat er wat minder zichtbaar was. Maar de radiologe met wie ik naderhand een gesprek had, vond het geen enkel probleem. Ze zei dat ze dagelijks vrouwen met implantaten langs zag komen en dat ik ook gewoon op controle kon blijven komen. Ze wensten me veel succes! Toch weer leuk, en het voelt alsof er weer een hobbel is genomen. Overigens zag ik op de foto's duidelijk dat mijn linkerborst een stukje groter was dan mijn rechtse. Normaal nooit zo op gelet, maar door dit alles nu wel, en inderdaad. Scheelt wel een halve cupmaat.

Dan heb ik ook nog een gastroscopie in de week van de borstvergroting, dat is mijn laatste hobbel. Vervelend onderzoek maar moet ook even gebeuren. Heb dat met opzet vóór de BV gepland zodat ik daarna in alle rust kan herstellen en niet nog dat soort dingen erna moet krijgen. Hopelijk is die uitslag ook gewoon goed (heb maag/slokdarmklachten al een poos).

@ L-girl, nee ik heb nog niets hoog gezet hoor, dat komt wel. De drie dagen na mijn operatie is mijn man thuis, die kan alles voor me doen/pakken. Daarna moeten we idd wel zorgen dat ik overal bij kan, als ik alleen thuis ben overdag. Hij brengt dan de kinderen naar de opvang/school en gaat naar zijn werk. We gaan het zien

@ Ruitje, jij dus ook al nachtmerries :) Zal er wel bij horen. Ik blijf ook maar malen over de maat. En ik hoop echt zo erg dat ze mooi worden, en dat het niet mis gaat. Of dat ze scheef of ongelijk worden oid. Ik heb nu mooie borsten, redelijk gelijk en helemaal prima. Alleen klein. Dus ik hoop wel dat ze gewoon zo blijven, maar dan wat groter. En niet lelijker worden. Duim duim!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een dikke week!!! Ik vind het zo spannend. Ik ben ook een beetje bang. Of het wel mooi(er) wordt en of het al die moeite wel waard is. En of het hier thuis allemaal wel goed zal gaan. Het is enorm druk met onze drie kleine kinderen, en er komt doorgaans veel komt op mij neer. Bijvoorbeeld het ochtendritueel, ik doe dat altijd alleen met de kinderen. Aankleden, wassen, ontbijten, naar school/opvang brengen. Mijn man is dan al naar zijn werk. Maar straks zal hij daar echt bij moeten helpen (en dus wat later naar zijn werk moeten gaan) want ik kan dat dan absoluut niet alleen. Hij zegt nu dat dat geen probleem zal zijn, maar ik denk ik dat dat in de praktijk toch echt wat tegen gaat vallen! En dan 6 weken niet tillen, oef. Mijn dreumes van 1,5 loopt als een tiet, maar wel het liefst de verkeerde kant op haha. Dat tillen is soms zo makkelijk. Hij kan wel de trap op, maar nog niet de trap af. En hoe krijg ik hem straks in het autostoeltje? 12 dagen na de operatie is er een moment dat ik geen opvang heb voor mijn middelste, en dat ik eigenlijk ook nog niet mag autorijden. Hoe haal ik haar van school? De oudste kan zelf, maar denken jullie dat ik dan alweer (5 minuutjes) kan autorijden? Of ze moet op de fiets met haar grote broer, maar ze is pas 4. Vind ik wel een beetje eng.

Dus ja ik zie er wel een beetje tegenop. Ik kan het ook niet overzien heb ik het idee. Ik laat het maar over me heenkomen, maar voor een controlfreak als ik is dat best lastig. Ik zal even heel los moeten laten ben ik bang.

Ik heb ook nog veel vragen, namelijk of ik drains krijg of niet (en waarom wel, of waarom niet). Is dat iets dat ik van tevoren nog kan vragen of moet ik dat maar gewoon afwachten? En of ik verband krijg. En op welke termijn er nieuwe afspraken gemaakt moeten worden, voor controle, hechtingen etc. Lossen die hechtingen trouwens zelf op of moet de arts die verwijderen? Kan de huisarts dat evt. ook?

De Lipo BH's zijn besteld, 2 stuks maat M. Ik heb ook nog een L liggen, neem ze beide mee.

En ik vraag me ook af of ik geen blijvend krachtverlies zal overhouden aan mijn borstspieren. Ik lees nu opeens dat dat wel het geval kan zijn. Dat zou ik best erg vinden namelijk.

Anyway, ik weet niet of iemand mijn topic nog leest want het is niet te vinden via mijn profiel. Maar dan praat ik wel tegen mezelf haha, lucht ook op :-)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gelezen hoor :) ik denk dat je je niet zo druk moet maken over wat gaat komen, je kan er nu toch niks aan veranderen, gewoon wachten tot het moment daar is en als het dan niet allemaal loopt zoals je wilt, nou jammer dan, het kan niet altijd perfect gaan. Ik herken het wel want ik ben ook een controlefreak en voor mij is het natuurlijk makkelijk praten want ik heb geen kinderen maar het komt vast allemaal goed en bijna iedereen begint vlak voor zijn operatie te twijfelen maar zodra je het resultaat ziet en het gaat allemaal goed dan is (bijna) iedereen altijd heel erg blij dat ze het gedaan hebben :)

Het komt vast goed en misschien moet je je man misschien wat eerder inwerken? :P

En waarom mail je je pc niet over die vragen? Weet je dat ook gelijk ;)

Haha succes en rustig aan! :)

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De medische vragen kun je zo naar nio mailen toch? Heb je gelijk antwoord.

En met de kids, ja dat zal lastig blijven . Maar gaan ze elke dag naar de opvang ook de kleinste?

Mijne is 4 en 10mnd, maar de oudste zal ik naar school moeten brengen, lopend. Is 2 min van ons huis gelukkig, dat tillen van de kleinste zal ik wel niet onderuit komen maar probeer het tot een minimum te beperken. Alles maar op de grond doen...

Kan je kleinste niet zelf al in het stoeltje klimmen? Scheelt weer tillen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks dames. Ik heb al zoveel vragen gesteld per mail, ben een beetje bang dat hij moe van me wordt haha. Al heeft hij tot nu toe altijd binnen een paar dagen keurig geantwoord, dat is wel heel fijn. Dus dan kunnen deze er ook nog wel bij denk ik. Ik kijk nog wel even, misschien schiet me de komende week nog meer te binnen.

@ L-girl, ja hij kan idd zelf in zijn Tripp Trapp klimmen, met een beetje begeleiding. In de autostoel moeten we nog even oefenen, maar da's wel een idee. Als hij meewerkt dan, tenminste ;-) Als hij zich verzet, dan heb ik wel een probleem haha. Hij is redelijk ondeugend en hij luistert af en toe voor geen meter :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Suus,

Ik zou (ik ben kinderloos, dus makkelijk praten) goed spreken met je oudste (die is inmiddels 10?) over dat je een operatie krijgt in het ziekenhuis en dat je daardoor heel veel pijn in je armen krijgt en niet mag tillen. Uitleggen dat jullie die paar weken echt moeten samenwerken zodat jij goed kan herstellen.

Misschien woont 1 van de vriendjes / ouders van je kinderen in de straat / buurt. Wellicht dat die de middelste een keertje naar huis kunnen begeleiden?

Verder zou je "de kleine de verkeerde kant op loper" tijdelijk in een tuigje kunnen hijsen? Scheelt een hoop gedoe en is tegenwoordig toch prima maatschappelijk geaccepteerd.

Eeuuhhh ja nu is mijn niet-ouderlijke fantasie op ;-)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar slaapt hij ook nog tussen de middag, hoe doekje hem in zijn bedje dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het meedenken Wonka en L-Girl :)

Ik moet het maar over me heen laten komen en (nog meer) hulp inschakelen als dat nodig blijkt, denk ik. Mijn middelste gaat elke ochtend en middag met vriendinnetje mee naar school de eerste twee weken, alleen die ene dag kan die moeder niet. Ik zal even kijken of ik idd iets anders kan regelen.

Verder heb ik bedacht dat ik een huishoudelijke hulp ga zoeken, voor de eerste periode PO. Mijn man zal zijn handen vol hebben aan de kinderen, koken, sportclubjes en de boodschappen. Hij werkt fulltime en is maar een paar dagen vrij. Het huishouden zal er wel bij inschieten ben ik bang. Ik heb me nu voorgenomen dat ik iemand wil inschakelen voor een ochtendje per week, om hier de boel schoon te maken. Badkamer soppen, overal goed stofzuigen en dweilen, wasje opvouwen en de bedden verschonen en dergelijke. De boodschappen zou ik ook een keer via Albert kunnen bestellen natuurlijk, scheelt ook weer in tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ruitje, ik ben ook bezig met het bijhouden van de was. Maar die doorloop is wel erg groot hier met 5 personen. Als ik het dit weekend glad heb, ligt er volgend weekend alweer een Mount Everest :) Die was en vouw en strijk is echt verschrikkelijk, wat een werk zit daar altijd in. Zal woensdag het laatste wegwerken en dan moeten we maar zien. Misschien dat iemand een keer wat voor me wil doen, mijn schoonmoeder ofzo. Mijn man is niet zo goed in de was haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het schiet voor jou idd nu echt op he....

Wat die drains betreft.. Volgens mij heb ik bij Nio nog nooit iemand met drains naar huis zien komen.. Kan me vergissen, maar volgens mij doet hij daar niet aan, tenzij er echt een hele goede reden voor is.....

Je krijgt bij hem geen verband.. Volgens mij moet je in het SLAZ een eigen bh meenemen en die krijg je aan, na je operatie, dus niet vergeten mee te nemen naar het ziekenhuis ;)

Wat betreft de hechtingen. Na 7-10 dagen moet je volgens mij terug voor controle bij hem. Dan worden volgens mij de knoopjes van de hechtingen geknipt, maar daar kan Sylleke je morgen meer over vertellen ;) Of bobbelein :)

En verder, adem in, adem uit ;)

Trouwens een huishoudelijke hulp lijkt me geen overbodige luxe met 5 personen in je huishouden en een fulltime werkende man... Maar red die hulp dat op een ochtendje wat je haar allemaal wil laten doen? Kweenie hoor, maar prop jij dat normaal gesproken allemaal in een ochtendje? hihi

Op een gegeven moment wil je je ramen gezeemd hebben, je was gestreken hebben, en ook nog de badkamer gedweild hebben... Ik denk dat de hulp zwetend en met klotsende oksels tegen 12 uur tegen je zegt: nou mevrouwtje, ik heb me de benen onder mijn lijf uit gelopen, maar het is me niet gelukt hoor. :45:

Succes met aftellen nog he ;) En als je vaak genoeg update, dan staat je topic weer bovenaan, dan ziet iedereen het haha. Of als ze op je naam gaan staan en dan op: vind inhoud, klikken :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je BB! Ik zal 'm lekker vaak uppen en ik heb mijn topic ook al in mijn handtekening gezet ;-)

Oh en ja ik prop heel veel in een ochtendje! En ons huisje is maar 100m2 dus valt mee. Maar ik moet misschien de lat niet zo hoog leggen. Alleen het hoognodige laten doen, en de dingen die ik echt vies vindt als ze niet gebeuren. Badkamer dus. De toiletten. En de bedden verschonen. Dweilen hoeft niet per se. Strijken ook niet. Sowieso een vreemde mijn was laten doen vind ik een beetje gek. En ramen zemen? Dat gebeurt hier 4 keer per jaar ofzo haha, doen we niet moeilijk over :)

Vandaag zijn mijn twee bestelde Lipo Elastic BH's binnengekomen, net als Sylleke een witte en een zwarte M besteld. Zat er bij jou ook zo'n chique doosje bij Sylleke, met een make up monster? En verpakt in een enórme doos haha?

BTW, ik weet dat je geen make up op mag op de dag van je operatie. Maar ik moet met het OV ernaartoe, dus bus, trein en metro. Kan ik het ook zo doen dat ik mijn make up er na aankomst weer afhaal? Want zo'n wereldreis zonder ook maar een mascaraatje op dat overleef ik niet hoor :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang je gezicht maar schoon is voor je de operatiekamer inloopt :)

Na het reinigen (weet niet of je waterproof mascara gebruikt) wel even je gezicht nawassen met water. Zeker bij het verwijderen van waterproof make-up blijft er een olielaagje van de remover achter ;) Dat moet er ook af voor je op tafel beland :)

Ooooooooooooh, dan was jij je ramen ongeveer even vaak als ik haha, alleen hoef ik het de hele winter niet te doen, dus doe ik het vier keer in 6 maanden hihi

En oke, ja ik ging idd van mijn eigen huis uit.. en dat red ik echt niet in een ochtendje hihi. 100 vierkante meter is wel te doen moet ik zeggen. Maar dan nog...

Wat betreft het raar vinden dat iemand anders je was doet.. Ik zou mijn ondergoed ook niet door iemand anders willen laten vouwen, maar een paar t'shirtjes van de kids laten strijken en broeken en zo, dat zou je wel kunnen uitbesteden toch? Maar goed, dat zie je dan wel weer ;) Komt vast wel goed.

Zolang de wc en de badkamer idd maar schoon zijn, en er af en toe even met de stofzuiger door het huis gegaan wordt door iemand, is het allemaal al wel te doen.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het meedenken Wonka en L-Girl :)

Ik moet het maar over me heen laten komen en (nog meer) hulp inschakelen als dat nodig blijkt, denk ik. Mijn middelste gaat elke ochtend en middag met vriendinnetje mee naar school de eerste twee weken, alleen die ene dag kan die moeder niet. Ik zal even kijken of ik idd iets anders kan regelen.

Verder heb ik bedacht dat ik een huishoudelijke hulp ga zoeken, voor de eerste periode PO. Mijn man zal zijn handen vol hebben aan de kinderen, koken, sportclubjes en de boodschappen. Hij werkt fulltime en is maar een paar dagen vrij. Het huishouden zal er wel bij inschieten ben ik bang. Ik heb me nu voorgenomen dat ik iemand wil inschakelen voor een ochtendje per week, om hier de boel schoon te maken. Badkamer soppen, overal goed stofzuigen en dweilen, wasje opvouwen en de bedden verschonen en dergelijke. De boodschappen zou ik ook een keer via Albert kunnen bestellen natuurlijk, scheelt ook weer in tijd.

Heeey...

Hmmm herkenbaar...haha...hier ook met zes kids en twee volwassenen...was genoeg elke dag...als ik dat niet elke dag zou bijhouden amai dan...

Poetsen net hetzelfde,doe ik elke dag anders word ik gek...echt waar...

Ik heb dus ook voor tijdens men herstel een huishoudhulp gevraagd,ik hoop enkel maar dat ze haar job tegoei doet want daar ben ik heel secuur in..alles moet verschoven worden en er moet tot in de hoekjes en kantjes gepoetst en gesopt worden met de juiste producten...:-)

Dat gaat nog wat worden...pfff

Net als jou geef ik niet graag werk uit handen en al zeker niet aan iemand vreemd..maar we zullen wel moeten he...haha...

Begint aardig te korten he nu...brrr...spannend en eng tegelijk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je BB! Ik zal 'm lekker vaak uppen en ik heb mijn topic ook al in mijn handtekening gezet ;-)

Oh en ja ik prop heel veel in een ochtendje! En ons huisje is maar 100m2 dus valt mee. Maar ik moet misschien de lat niet zo hoog leggen. Alleen het hoognodige laten doen, en de dingen die ik echt vies vindt als ze niet gebeuren. Badkamer dus. De toiletten. En de bedden verschonen. Dweilen hoeft niet per se. Strijken ook niet. Sowieso een vreemde mijn was laten doen vind ik een beetje gek. En ramen zemen? Dat gebeurt hier 4 keer per jaar ofzo haha, doen we niet moeilijk over :)

Vandaag zijn mijn twee bestelde Lipo Elastic BH's binnengekomen, net als Sylleke een witte en een zwarte M besteld. Zat er bij jou ook zo'n chique doosje bij Sylleke, met een make up monster? En verpakt in een enórme doos haha?

BTW, ik weet dat je geen make up op mag op de dag van je operatie. Maar ik moet met het OV ernaartoe, dus bus, trein en metro. Kan ik het ook zo doen dat ik mijn make up er na aankomst weer afhaal? Want zo'n wereldreis zonder ook maar een mascaraatje op dat overleef ik niet hoor :102:

ja!! Had ik ook Suus whahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft de hechtingen. Na 7-10 dagen moet je volgens mij terug voor controle bij hem. Dan worden volgens mij de knoopjes van de hechtingen geknipt, maar daar kan Sylleke je morgen meer over vertellen ;) Of bobbelein :)



Ik vertel je er morgen weer alles over hoe mijn check-up is geweest bij NioMio hoor.. Komt helemaal goed!


Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sylleke, veel succes vandaag! Ik ben heel benieuwd wat hij allemaal zegt. Ik vraag me nog wel af of ik, omdat het bij mij via de tepel gaat, een iets andere behandeling zal krijgen (mbt wanneer controles enzo). Ik ga hem zeker nog een mailtje sturen deze week met een paar vragen.

@ Barb Wire, wow heb jij ZES kinderen joh! :106: Respect! Ook nog van die kleintjes erbij? En werk jij nog? Hoe ga je dat doen? Ik heb nu al het idee dat ik als mama eigenlijk absoluut niet "uit kan vallen". Vannacht een enorme brakke nacht, jongste zowat elk uur wakker. Huilen en piepen. Helemaal verstopt. Paracetamolletje hielp niet en doorgesneden ui op de kamer ook niet (normaal helpt dat heel goed). Heb uiteindelijk half rechtop in mijn bed gezeten met hem (ook half rechtop) tegen me aan en toen hebben we nog een paar uurtjes geslapen denk ik. Veel te kort, voor mijn gevoel ging de wekker vlak daarna. Zo gaat het al bijna een week. Kijk zo ga ik natuurlijk niet uitgerust mijn operatie in he?! Er waren allerlei virusjes rond thuis, en de middelste klaagde vanmorgen ook over hoofdpijn en oorpijn. En had iets verhoging. Toch naar school met een paracetamolletje, maar ik zit niet echt op mijn gemak hier op mijn werk. Heb het gevoel dat ik vandaag weleens gebeld kan worden. Arme kindjes maar ook arme ik.

Ik hoop dat dit volgende week wel allemaal voor bij is hoor! Dat IK dan even "ongestoord" mag bijkomen en zonder schuldgevoelens kan herstellen en we dan niet elke nacht zieke kinderen en gebroken nachten en gedoe zullen hebben. Want als het zo zou gaan als nu, dan zouden we mijn herstel daar eigenlijk absoluut niet bij kunnen hebben. Voel me daar best (heel erg) bezwaard over op dit moment, dat mogen jullie gerust weten. Stel je voor, zieke kinderen, gebroken nachten en dan een mama die niets mag doen :102:

@ L-Girl, hoe krijg ik 'm in z'n bed als ik alleen thuis ben met de jongste, da's een goede vraag. Ik denk dat ik hem gewoon op mijn knie zet, mijn been optil en hem een zetje geef, dan vliegt hij zo zijn ledikantje in :101: Nee hoor grapje. Beetje helpen met klimmen denk ik, en anders de buurvrouw even bellen? Zou ook nog kunnen. Komt goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sylleke, veel succes vandaag! Ik ben heel benieuwd wat hij allemaal zegt. Ik vraag me nog wel af of ik, omdat het bij mij via de tepel gaat, een iets andere behandeling zal krijgen (mbt wanneer controles enzo). Ik ga hem zeker nog een mailtje sturen deze week met een paar vragen.

@ Barb Wire, wow heb jij ZES kinderen joh! :106: Respect! Ook nog van die kleintjes erbij? En werk jij nog? Hoe ga je dat doen? Ik heb nu al het idee dat ik als mama eigenlijk absoluut niet "uit kan vallen". Vannacht een enorme brakke nacht, jongste zowat elk uur wakker. Huilen en piepen. Helemaal verstopt. Paracetamolletje hielp niet en doorgesneden ui op de kamer ook niet (normaal helpt dat heel goed). Heb uiteindelijk half rechtop in mijn bed gezeten met hem (ook half rechtop) tegen me aan en toen hebben we nog een paar uurtjes geslapen denk ik. Veel te kort, voor mijn gevoel ging de wekker vlak daarna. Zo gaat het al bijna een week. Kijk zo ga ik natuurlijk niet uitgerust mijn operatie in he?! Er waren allerlei virusjes rond thuis, en de middelste klaagde vanmorgen ook over hoofdpijn en oorpijn. En had iets verhoging. Toch naar school met een paracetamolletje, maar ik zit niet echt op mijn gemak hier op mijn werk. Heb het gevoel dat ik vandaag weleens gebeld kan worden. Arme kindjes maar ook arme ik.

Ik hoop dat dit volgende week wel allemaal voor bij is hoor! Dat ik dan "ongestoord" echt even mag bijkomen en we geen zieke kinderen en gebroken nachten zullen hebben (althans niet elke dag en elke nacht). Want als het zo zou gaan als nu, dan zouden we mijn herstel daar eigenlijk absoluut niet bij kunnen hebben. Voel me daar best (heel erg) bezwaard over op dit moment, dat mogen jullie gerust weten. Stel je voor, zieke kinderen, gebroken nachten en dan een mama die niets mag doen :102:

@ L-Girl, hoe krijg ik 'm in z'n bed als ik alleen thuis ben met de jongste, da's een goede vraag. Ik denk dat ik hem gewoon op mijn knie zet, mijn been optil en hem een zetje geef, dan vliegt hij zo zijn ledikantje in :101: Nee hoor grapje. Beetje helpen met klimmen denk ik, en anders de buurvrouw even bellen? Zou ook nog kunnen. Komt goed.

Heeey...

Ja,zes kids idd...met nog drie kleintjes, één van bijna vier,één van twee en ééntje van zeven maanden...de oudsten zijn acht,elf en dertien...

Ja,hoe ik het allemaal ga doen...hahaha vraag ik me dus ook af...

Kheb wel een huishoudhulp aangevraagd voor enkele huishoudelijke klusjes,men man is de eerste week thuis,en men oudste dochter gaat me flink helpen met de jongsten te verzorgen...heb weken in de weer geweest om stoofvlees en goulash,vol au vent,soepen bolognesesaus,hesp en kaas saus enz op voorhand vers te maken en in te vriezen...dus daar komen we even mee toe...gelukkig...

Voor de moment heeft men jongste het weer op zen longetjes,is hij heel gevoelig aan heeft op zen twee weekjes al in het ziekenhuis gelegen met RSV...en sindsdien bijna onaf gebroken aan de aérosol met pulmicort en ventolin...nu dus ook weer om de vier uren...dus ik weet ook niet goed hoe ik men herstel ga door geraken...

Ik geef ook niet graag werk uit handen dus hoe dat gaat aflopen...

Vraag me af hoe ik men allerkleinsten uit hun bedje ga hijsen na die eerste week...dan sta ik er door de dag weer alleen voor...

Ach...we zullen het zien...als mama moet je inventief zijn he...:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik een goede tip vond van hier mbt slapen van je kleine is een campingbedje met rits aan de zijkant zodat ze kleine dezelfde in en uit kan, van koelstra.. deze kun je evt ook als box gebruiken in de kamer, ideaal;)

Wat een typ fouten.. Moet ff snel haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja L-Girl, dat heb ik idd ook gelezen. Maar zijn kamertje is 2 x 3 meter zo'n beetje, dus dat past er niet eens in. Zou evt. op onze slaapkamer kunnen, maar om nou voor een paar weken zo'n bedje aan te schaffen vind ik eigenlijk een beetje overdreven. Maar goed het kan altijd nog, als het echt niet gaat. Ik zie ze op MP wel staan idd, het is een optie!

@ Barb Wire, dan ben jij al beter voorbereid dan ik, met al die maaltijden. Er zal hier wel gewoon gekookt worden hoor, door manlief, maar daarnaast denk ik dat ook de Chinees, de frietboer en de Pizzaboer blij zijn zullen met mijn borstvergroting :101: Ach doen we normaal bijna nooit dus nu mag het wel een paar keer. Net als de boodschappen laten bezorgen, ook nog nooit gedaan, maar nu wel een goede oplossing al zeg ik het zelf. Ik zou me ook aan kunnen melden bij Hello Fresh, dan krijg je menu's aangeleverd met afgepaste ingrediënten en dat voor 3 of 5 dagen. Hoef je het alleen nog maar klaar te maken. Ook wel handig lijkt me! Iemand bekend met Hello Fresh toevallig?

De oudste(n) kan/kunnen idd wel goed helpen. Mijn zoon is 10 en dan heb ik nog een dochter van 4. Zij kunnen zichzelf iig goed aankleden en mijn zoon kan de jongste goed tillen. Ik moet hem nog wel leren hoe hij hem verschoont, dat heeft hij nog nooit gedaan en zou wel handig zijn als hij dat zou kunnen. Ja we moeten heel inventief zijn denk ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.