Ga naar inhoud

Suus1973 : 7 november 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Gast

Aanbevolen berichten

Suus ik denk dat als je 70cc verschil had genomen. Dat je ene borst veel breder was geworden dan de ander, aangezien er weinig verschil zit met projectie op de hydrogel, deze gaan de breedte in , ipv de hoogte. Als je silliconen had genomen had je wrs wel het verschil weg kunnen werken , maar ja, wat heb je dan liever?

Kan me je onzekerheid voorstellen, mijn re borst is ook wat groter dansje andere, Soms zie je dit ineens... Maarja, bijna niemand heeft gelijke borsten ;)

En ook ik denk, had wel wat groter gemogen, in kleding e.d valt het niet op, behalve naakt en in ondergoed natuurlijk.. Heb een maximizers meer nodig , en je went er zooooo snel aan.... Ach , we moeten ook eens tevreden zijn toch? Nio heeft goed werk geleverd, tot nu toe geen complicaties ... Op de bobbels en hobbels na dan hahah, Maarja dat was het risico van hydrogel, heeft ie ook verteld..

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 611
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Anna, ik heb je weer toegelaten hoor.

En L-Girl, dat was idd ook mijn eigen redenatie, met die CC's. Maar ik wil het ook uit de mond van Nio horen. Want ik heb ook contact gehad met iemand anders via PB en die heeft hetzelfde verschil als ik, en bij haar heeft hij wel ong. 50-70 CC meer voorgesteld om in de kleinste borst te doen. Dan ga je wel iets breder, maar da's maar een halve cm ofzo, ik weet niet of dat heel zichtbaar zou zijn. Waarom is dat dan bij mij niet geadviseerd denk ik dan. Ik heb het zelf nog voorgesteld, maar toen schreef hij dat de andere borst dan wsl. groter zou worden dus hij adviseerde dat niet te doen. Maar als je dit verschil nu ziet, had het volgens mij toch wel gemoeten.
Anyway, ik ga het gewoon vragen, dat mag toch? En kiezen voor siliconen was geen optie, en nog steeds niet.

Ja we moeten gewoon tevreden zijn, I know, komt ook wel goed! Bobbels trouwens geen last meer van :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik denk dat het verschil voor een ander niet te zien is. @Suus1973 je bent er erg mee bezig en je wilt 100% perfectie, maar dat zit er gewoon niet in. Nooit, en bij niemand. Het ziet er nu super goed uit, en ik denk dat dit echt het hoogsthaalbare is!

@L-Girl, jij hebt ook hydrogel monobloc. Ik heb je net een vriendschapsverzoek gestuurd omdat ik erg benieuwd ben naar jouw foto's, als je dat goed vindt. Je schrijft over 'hobbels en bobbels'. Is dat echt zo erg? Want ik wil ook hydrogel monobloc, maar dat klinkt toch niet zo heel fijn. Wat jij?

Groetjes Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Verslag controle 4 maanden PO

Hoi hoi, daar ben ik ook weer eens. Ik ben van lieverlee steeds wat minder vaak hier gekomen. Dat was goed, ik moest en wilde wat afstand nemen en niet meer zo gefocust zijn op mijn boobs (en dat verschil). Dat is gelukt. Althans, het verschil is er nog steeds, en mijn gevoel daarover ook hoor, maar het is niet dat het mijn leven beheerst. Kortom, het acceptatieproces is in volle gang en afstand nemen helpt daar idd wat bij. Maar soms open ik het forum en lees ik wat, het gaat maar door natuurlijk. Telkens weer nieuwe meiden die nog aan de beurt komen, vol met vragen etc. Dus als je dan wat leest en reageert is dat ook wel weer leuk.

Daarnaast was het ook tijd om verslag te doen van mijn laatste controle bij dr. Nio. In eerste instantie stond die eind februari ingepland, maar toen kreeg ik een bericht dat die verplaatst moest worden. Gebeld en toen kon ik 9 maart terecht, afgelopen maandag. Dus eigenlijk geen 3-maandse controle maar een 4-maandse. Maakt ook niet uit, want mijn borsten zijn m.i. niet meer veranderd sinds 8 weken PO. Ik had mijn jongste zoontje meegenomen (inmiddels 22 maanden is 'ie) en wonder boven wonder heb ik maar 20 minuten hoeven te wachten voor ik werd binnengeroepen, beter!

Dr. Nio was erg nieuwsgierig, vroeg of ik tevreden was. Ik heb alles uitgesproken, de dingen waar ik blij mee was en ook de dingen waar ik minder blij mee was, en heb die natuurlijk laten zien. Hij was op zich tevreden met het resultaat, maar kon me zeker volgen toen ik zei dat ik ze eigenlijk te klein vond. Hij zei "ik zei het toch, dat gebeurt nou altijd". Maar dat is niet zijn schuld, ik heb hierom gevraagd en gekregen wat ik wilde, en het zijn keurige natuurlijke borsten die bij mijn lichaam passen. Dus wat dat betreft heeft hij aan mijn wensen voldaan. Ook met plaatsing via de tepel heel blij, je ziet er bijna niets meer van. Heel mooi geworden.

Dan het probleem van het verschil in grootte. Hij heeft mijn voor-foto's er even bij gezocht en zei dat ik voordien al een verschil had en dat het erg lastig is om dat helemaal weg te poetsen. Geen lichaam is symmetrisch, en het mijne dus ook niet. Gezegd dat ik het er niet mooi uit vond zien bij het aanspannen van mijn borstspieren, omdat de kleinste borst dan juist nog kleiner wordt en ook nog keihard. Die linker is zachter en blijft dan ook zachter, verandert bijna niet van vorm. Hij zei dat kwam doordat mijn rechter borstspier sterker is (ik ben ook rechts) dan links. En dat rechts misschien nog wat zou zakken in de loop der maanden (ik heb er een hard hoofd in, maar goed). Een oplossing zou zijn om ze naar vóór de spier te halen. Maar omdat het Hydrogels zijn, is hij toch bang voor rimpeling in de loop der jaren. Kortom, eigenlijk is er geen goede manier. Hij begreep het probleem maar droeg geen oplossing aan. Niet dat ik er nou zo op zat te wachten om opnieuw onder het mes te gaan hoor. Maar stel nou dat het met een kleine ingreep aan te passen was, dan had ik het misschien wel gedaan. Maar dat bood hij niet aan. Hij vroeg me na een jaar nogmaals terug te komen, dan zouden we nog eens verder kijken. En dan kon ik ook groter nemen als ik wilde. "Doen we 500CC voor de spier" zei hij lachend. Ik: "ja maar dan moet ik wel weer opnieuw gaan sparen zeker?" waarop hij lachte en zei "tja, maar je leeft maar een keer toch?" Haha grapjas. Ik heb me maar aangekleed en tot over een jaar gezegd.

Ach ik zit ook helemaal niet te wachten op nog een operatie. Het is ook een prima resultaat. Alleen ik merk dat het feit dat ze achter de spier zitten en er met het aanspannen een groter verschil ontstaat én de borsten onaangenaam hard worden daardoor (met name rechts dus) een belemmering is voor mij als ik naakt ben. Bijvoorbeeld tijdens de seks. Raar praatje misschien, maar je borstspieren volledig ontspannen tijdens de seks betekent doorgaans dat je als een apatisch vogeltje moet blijven zitten/liggen en zo gaat het toch meestal niet :45: Met andere woorden, ik ben me er wel van bewust wat er gebeurt als ik een andere houding aanneem, een bedspijl vastpak of wat dan ook. En dat vind ik vervelend, hoewel mijn man er geen probleem van maakt. Die vindt ze prachtig. Maar goed, ik denk dat ik hiermee moet leven, da's nou eenmaal een gevolg van (kleinere) protheses achter de borstspier, zeker als je borstspieren vrij sterk zijn (zoals kennelijk bij mij).

Al met al sluit ik het hiermee af.

Ik heb zojuist foto's gemaakt en geplaatst. Ook een foto waarbij het verschil goed te zien is met het aanspannen van de borstspieren. Kijk maar eens wat er gebeurt, wat vinden jullie daar nou van? Stapt Nio hier te snel overheen? Is er misschien wel een oplossing dat jullie denken? Wat zouden jullie doen als je mij was?

Dit was mijn update! Veel succes aan iedereen die nog aan de beurt komt! Hopelijk ben ik jullie behulpzaam geweest met mijn epistels.

Lieve groetjes van Suus xxx

PS: Privé was er ook veel aan de hand, ik heb de afgelopen weken in een rollercoaster gezeten voor wat betreft werk. Na 15 jaar trouw dienstverband heb ik een paar weken geleden te horen gekregen dat er ontslag wordt aangevraagd, het gaat niet goed met het kantoor. Slecht aanbod gehad, rechtsbijstand ingeschakeld etc. en nog in afwachting van reactie, maar ondertussen maar om mij heen gaan kijken en mijn CV en LinkedIn op orde gemaakt. Geen idee hoe snel zoiets kon gaan, ik heb al zo lang niet meer hoeven solliciteren en ben ook niet meer de jongste (word 42 dit jaar). Maar toen zag ik 2 weken terug opeens een leuke vacature en ik heb op maandagochtend mijn brief en CV gemaild. Die middag belden ze al en werd ik uitgenodigd! Een week later was het gesprek (afgelopen dinsdag) en die avond kwam daar al het telefoontje dat ik het geworden ben. Binnen 2 weken en na het schrijven van één brief heb ik dus een super leuke nieuwe baan. Een uitdaging, echt iets voor mij. Wel een dag meer per week werken (van 24 naar 32 uur) maar mijn man gaat 1 dag minder werken tijdelijk. Ik begin 1 april al en as dinsdag afscheid van mijn oude werk. Dat is echt zo snel gegaan! Iets te snel ook, ik merk dat ik gevoelsmatig het een en ander moet verwerken. Gelukkig ben ik na dinsdag 2 weken vrij en heb ik nog een leuke vergoeding gekregen omdat ik uit mezelf vertrek. Anyway, heel veel gebeurd dus afgelopen weken, en ook daardoor geen tijd gehad voor de boobs en het borstenforum :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suus!!! Mag ik je allereerst even van harte feliciteren met je nieuwe baan!! Wat fijn dat je zo snel iets nieuws gevonden hebt, en ook nog iets dat een uitdaging voor je is!

De weg er naartoe, hoe het gegaan is bij je oude werkgever, is natuurlijk vreselijk lastig geweest. Zoiets gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Maar gelukkig heb je meteen actie ondernomen, en zie wat het je gebracht heeft!! :43:

Lees ik nou: een aardige vergoeding? Nou.. hup naar Nio voor die 500 cc joh ;)

Wat betreft je boobs..

In ontspannen toestand, prachtig! En het verschil valt dan volgens mij meer op op een foto, dan wanneer je in de spiegel kijkt, toch? Zo is het tenminste bij mij. Kijk ik in de spiegel, zoals ik vroeger ook alleen maar deed, toen ik nog geen vergroting gehad had, en dus geen foto's maakte van mijn borstjes ;) , dan zien ze er gewoon best goed uit. Oke, klein verschilletje, maar who cares.

En dan.. ja dan ga je opeens een foto maken, want ja, je boobs moeten toch ook weer ff geupdate worden op het forum.. En tadaaaa, daar is het verschil weer hihi.

Gelukkig hebben we gewoon hele mooie boobs en mogen wij ervan genieten. Er zijn zoveel meiden die door moeten met hun kleine borsten, omdat ze niet de mogelijkheid hebben er iets aan te laten doen.. Ik prijs me met die gedachte toch steeds gelukkig. Wil het daarmee niet badineren, maar wij hebben wel het geluk gehad, dat we iets hebben kunnen laten doen aan onze borsten. :)

Bij aanspannen zie je het idd bij je, dat klopt en is niet te ontkennen... Je vraagt je af waar het volume opeens naartoe gaat.. Misschien doordat de hydrogel zo zacht is, dat het daardoor meer opvalt? Strakke spier, die dan ook nog eens een extra effect heeft, omdat je prothesen zo zacht zijn.. Ik weet het niet..

Ik heb het in ieder geval wel vaker gezien, dat 1 kant meer volume kwijt raakt tijdens aanspannen, dan de andere borst.

Houd het wel een beetje in de gaten het komende jaar.. Of het harde, niet harder gaat worden.. Het zou ook misschien zo kunnen zijn, dat je een ietsje meer kapsel gevormd hebt aan die kant (denk ik, als leek) en dat het daarom zo verschillend wordt tijdens aanspannen...

Ik hoop echter dat je echt tevreden kunt zijn met je boobs. Je hebt een prachtig lijf, en ook nog eens een stel mooie borsten erop! Hopelijk kun je het wat loslaten :)

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartstikke bedankt BB! Ja hoor ik kan het echt wel loslaten. Af en toe is het gevoel er weer even, dat ik het irritant vind, maar meestal ben ik gewoon tevreden. Ik ben nog steeds een paar kilo zwaarder dan vlak voor de BV (2 a 3) hetgeen komt door niet sporten in de winter en lekker eten, en nog niet serieus in actie gekomen om het er weer af te krijgen. Maar het boeit me ook niet zo! Ben nu gewoon iets voller overal en het staat best mooi eigenlijk. Oké dat buikje mag er wel weer af, maar hey, ik heb borsten én billen, hoe tof is dat? Ik geniet ervan om een jurkje te dragen nu! Eindelijk wat curves. Voorheen wilde ik altijd zo dun mogelijk zijn, want wel een buikje maar geen tieten, vond ik zó lelijk staan! Dan maar liefst zo plat mogelijk, overal. Maar nu is dat dus anders, voor het eerst zit ik qua figuur beter in mijn vel omdat er meer verhouding is. En dat is fijn. Voor mijn nieuwe werk moet ik flink gaan shoppen, het is een groot chique kantoor en ik kan niet meer in mijn spijkerbroek naar m'n werk, maar moet netjes gekleed. Dus ik ga volop jurkjes en jasjes kopen, nu al zin in.

Liefs allemaal! XXXX

Oh PS, BB die vergoeding daar ga ik het niet mee redden hoor ;) Bruto misschien nog net maar netto blijft er nog niet de helft van over helaas. Ik kan 'm echter wel goed gebruiken om van te shoppen. Dus daar ga ik 'm voor gebruiken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suus!!! Mag ik je allereerst even van harte feliciteren met je nieuwe baan!! Wat fijn dat je zo snel iets nieuws gevonden hebt, en ook nog iets dat een uitdaging voor je is!

De weg er naartoe, hoe het gegaan is bij je oude werkgever, is natuurlijk vreselijk lastig geweest. Zoiets gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Maar gelukkig heb je meteen actie ondernomen, en zie wat het je gebracht heeft!! :43:

Lees ik nou: een aardige vergoeding? Nou.. hup naar Nio voor die 500 cc joh ;)

Wat betreft je boobs..

In ontspannen toestand, prachtig! En het verschil valt dan volgens mij meer op op een foto, dan wanneer je in de spiegel kijkt, toch? Zo is het tenminste bij mij. Kijk ik in de spiegel, zoals ik vroeger ook alleen maar deed, toen ik nog geen vergroting gehad had, en dus geen foto's maakte van mijn borstjes ;) , dan zien ze er gewoon best goed uit. Oke, klein verschilletje, maar who cares.

En dan.. ja dan ga je opeens een foto maken, want ja, je boobs moeten toch ook weer ff geupdate worden op het forum.. En tadaaaa, daar is het verschil weer hihi.

Gelukkig hebben we gewoon hele mooie boobs en mogen wij ervan genieten. Er zijn zoveel meiden die door moeten met hun kleine borsten, omdat ze niet de mogelijkheid hebben er iets aan te laten doen.. Ik prijs me met die gedachte toch steeds gelukkig. Wil het daarmee niet badineren, maar wij hebben wel het geluk gehad, dat we iets hebben kunnen laten doen aan onze borsten. :)

Bij aanspannen zie je het idd bij je, dat klopt en is niet te ontkennen... Je vraagt je af waar het volume opeens naartoe gaat.. Misschien doordat de hydrogel zo zacht is, dat het daardoor meer opvalt? Strakke spier, die dan ook nog eens een extra effect heeft, omdat je prothesen zo zacht zijn.. Ik weet het niet..

Ik heb het in ieder geval wel vaker gezien, dat 1 kant meer volume kwijt raakt tijdens aanspannen, dan de andere borst.

Houd het wel een beetje in de gaten het komende jaar.. Of het harde, niet harder gaat worden.. Het zou ook misschien zo kunnen zijn, dat je een ietsje meer kapsel gevormd hebt aan die kant (denk ik, als leek) en dat het daarom zo verschillend wordt tijdens aanspannen...

Ik hoop echter dat je echt tevreden kunt zijn met je boobs. Je hebt een prachtig lijf, en ook nog eens een stel mooie borsten erop! Hopelijk kun je het wat loslaten :)

Liefs, BB

Nog even een reactie hierop BB. Je vraagt je af waar dat volume naartoe gaat bij het aanspannen. Nou dat gaat omhoog en naar rechts, richting mijn oksel. Op de foto zie je dat niet, want die is van voren genomen. Maar het volume gaat natuurlijk wel ergens heen. Al is het wel heel duidelijk dat alles onder die spier zit, dus het is allemaal hard. De hele borst is dan hard, van boven tot onder en van links naar rechts. Bij mijn linkerborst is bij het aanspannen alleen de buitenkant wat harder, en de rest blijft zacht. Ik wou dat beide borsten zo voelden als links. Dan is het niet erg dat het dual plane zit. Maar die rechter, tja dat vind ik echt niet mooi zoals die vervormt en wegtrekt. Ik twijfel of ik die foto's nog eens naar Nio zal mailen, met de vraag of daar nou niet toch een oplossing voor is (op termijn). En waarom rechts nou meer onder die spier zit dan links (want zo voelt het wel echt). En of rechts dus echt niet meer gelijk te krijgen is aan links als ik dat echt zou willen (en het geen kwestie van geld zou zijn). Niet dat ik dat dan ook meteen zou doen, maar ik ben wel benieuwd.

En ja, ik prijs mezelf ook gelukkig hoor dat ik uberhaupt de mogelijkheid had (de centjes) om er iets aan te veranderen. Eindelijk borsten, dat is toch heerlijk! In het grotere geheel zie ik dit ook echt wel zo hoor! Alleen als we dan gaan muggenziften dan ja, krijg je dit soort dingetjes. Maar ach, life isn't always perfect, neither are boobs ;)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi, ik noem het ook geen muggenziften :P En natuurlijk mag je op micro-niveau blijven kijken. Je hebt er ook hard voor gewerkt en dan wil je ze ook zo goed als perfect hebben.

Hm, maar wat er gebeurt met die prothese, dat is idd toch wel gek.. Ik heb er geen verklaring voor, en heb ook nog nooit ergens een oplossing gelezen, voor een soortgelijk probleem.. De enige die ik me kan bedenken (als je ooit eens zin hebt in een second opinion) is misschien Plovier.. Die gaat vaker net iets verder dan de meeste pc's (de laatste jaren neemt ook hij niet zoveel risico meer) en hij heeft wel vaker iets meer spier los gesneden dan een andere pc misschien deed.. Dus misschien dat hij je een oordeel zou kunnen geven.. Of misschien een consult bij de Meyere als hij in Naarden zijn spreekuur houdt.. Maar weet ook niet hoe ver dit van jou vandaan is.. Ik zit alleen maar ff hardop te denken..

Je probleem wordt daarmee misschien niet opgelost, maar als je een second opinion gedaan hebt voordat je over een jaar terug naar Nio gaat, dan weet je wel wat meer, en hoef je niet meer zo onzeker te zijn over het antwoord dat Nio je gaf... Ik denk dat ik daar namelijk ook onzeker over zou zijn, zeker omdat die andere borst niet zo reageert op de spier....

Misschien een gekke gedachte.. Maar zou het helpen, om consequent, die spier te gaan rekken.. Eerst zonder gewichten, en later mét gewichten? Zou die spier dan ietsje meer rek krijgen waardoor hij minder erg verkrampt bij het spannen? Wederom zit ik hardop te denken.. maar mijn bilspier wil nogal eens vervelend doen, langere perioden.. Via een fysio heb ik rek oefeningen gekregen die ik consequent moet doen. Na een week of twee merk ik echt resultaat.. maar helaas, verslapt daarna mijn motivatie om die oefeningen te doen weer haha, dus komt het weer terug.. Maar vandaar dat ik erop kwam...

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ben heel blij dat je meedenkt hoor BB! Totaal niet aan gedacht zelf, het oprekken van die spier. Ga eens wat oefeningetjes opzoeken.

En idd, misschien wel een goed idee om eens een second opinion in te plannen. Ik wist niet dat Demeyere ook in Naarden spreekuur houdt. Daar ga ik eens achteraan. Plovier... de grote borstenman haha! Ja zou ook kunnen. Wat je zegt, ik ben idd een beetje onzeker over de "verklaring" van Nio. Als je het mij zou vragen, dan zou ik zeggen als leek "als je die rechter nou iets meer naar binnen en naar beneden had geplaatst, dan had hij toch net zo gezeten als links?" maar ik ben natuurlijk geen chirurg, weet ik veel hoe dat zit met die spieren van binnen en hoe dat nou precies gaat. Wat mij echter duidelijk is is dat het implantaat gewoon ietsje hoger zit (en/of niet zo goed is gezakt) dan links. Bij rechts zit de bolling nog wat meer aan de bovenkant, bij links is die volledig naar beneden gezakt (zoals het hoort in mijn ogen). Mijn linkerborst valt als een anatomische, met het volume onderin en een glijbaantje bovenop, met een iets naar boven wijzende tepel. Rechts valt als een wat meer nep-ogende borst, met wat meer bolling bovenop en een naar voren wijzende tepel. Als rechts nou iets lager en iets meer naar links was geplaatst, of de pocket rechts iets groter was gemaakt aan de onderkant, had dat misschien net het verschil opgeleverd? Ik zeg maar wat hoor. Maar zoals het nu zit kan hij volgens mij niet eens meer verder zakken. Hij zit vast aan mijn borstspier en dat blijft gewoon zo. In ontspannen toestand zijn ze allebei super zacht trouwens, dus of sprake is van meer kapsel, dat denk ik eigenlijk niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zit vast aan mijn borstspier en dat blijft gewoon zo. In ontspannen toestand zijn ze allebei super zacht trouwens, dus of sprake is van meer kapsel, dat denk ik eigenlijk niet.

Nee idd, dan zal het geen kapsel zijn...

Ik snap je beredenering. Zo beredeneer ik ook, maar ook ik ben een leek :P Daarom dat een second opinion misschien iets kan verklaren voor je tzt :)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.