Ga naar inhoud

Suus1973 : 7 november 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Gast

Aanbevolen berichten

Ik twijfel ook tss voor de spier en dual plane. Dit vond ik interessant filmpje. Jij hebt er misschien ook iets aan:

Hey bedankt voor het filmpje. Tja Dual Plane zou ik dan al gauw zeggen idd want 'het beste van twee werelden' zoals hij dat schetst idd. Ik vraag me wel af op welke plek ze dat weefsel dan precies bekijken. Je borst zelf, of juist de huid daarboven (die is toch bij niemand 3 cm dik?). Ben heel benieuwd naar het advies als ze mij hebben gezien! Ben jij al op consult geweest? En? Verschillende adviezen gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 611
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Suus,

Ben bij De Meyere geweest. Hij zegt dat ik genoeg weefsel heb. Maak me desondanks zorgen over die huid die dunner gaat worden. Ik ben 34.

Op 10 september ga ik eens horen wat Plovier zegt. Benieuwd wat hij voorstelt.

Ik heb trouwens op youtube een filmpje gezien waar een Amerikaanse arts zei dat dual plane marketing is. Een Hollandse arts die beweerde dat pc's die zeggen dat anatomisch gevormde prothesen draaien de pc's onkundig zijn. Tja, wat moet je nog geloven, hé?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens, vergis je niet. Je huid is dik. Ik heb paar pigmentvlekken moeten laten verwijderen. Dacht dat je huid paar mmm dik was. Was erg fout gedacht. Maar in dit geval gaat het volgens mij over de ruimte die hij heeft door de grootte van je borsten.Plaats om iets te verstoppen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En, wat ga je nu doen? Bij welke kliniek, en hoeveel kost het daar? Ik vind 3400 ook nog niet zo heel duur eigenlijk.

Ja Lowlands is fantastisch. Was onze eerste keer, maar "zeker niet de laatste :101:

Ik ga het bij Artemedis doen. bij dr. Demeijere. mentor protheses en die kosten 3000,-

Dit was mijn 14e lowlands, ik zeg: op naar nummer 15 :123: Gaat nooit vervelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben bij De Meyere geweest. Hij zegt dat ik genoeg weefsel heb. Maak me desondanks zorgen over die huid die dunner gaat worden. Ik ben 34.

dat is dus bij mij een reden om niet voor de spier te gaan nou ben ik 29 maar ben de afgelopen tijd wel net iets teveel afgevallen zonder er iets aan te hebben gedaan en krijg het er moeilijk weer aan.

demeyere plaatst alleen voor de spier dus voor mij geen optie.hij zei wel dat het kan maar toen ik verder vroeg zei hij dat er wel rimpeling kan ontstaan dus daarom doe ik t niet.of met anatomisch maar dan krijg ik maar een Btje :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gebeld met het SLAZ, maar daar zou ik 22 oktober pas terecht kunnen voor een consult (zit vol) bij dr. Nio. Nu heeft hij aangeboden dat het ook 's avonds kan, dus heb ik hem een mailtje gestuurd. Hij is wel met vakantie, dus antwoord zal nog even op zich laten wachten. Maar als het kan wil ik in september een keer langs gaan.

Ik zit nou trouwens wel te denken of ik misschien niet eerder bij dr. Van Selms terecht zou kunnen, zou het nog even kunnen vragen natuurlijk.

Dan heb ik ook alvast een afspraak gepland bij dr. De Blecourt in het Vlietlandziekenhuis, op 18 september a.s. Ik ken iemand die dus naar tevredenheid is geholpen door hem, en het is redelijk bij mij in de buurt, dus ik wil daar ook graag heen. De afspraak is wel maar een kwartier, dus ik moet een gericht vragenlijstje opstellen en wil gewoon even horen wat hij te zeggen heeft over de resultaten die hij bij mij denkt te kunnen behalen, en hoe.

Wordt vervolgd :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben door de haaglanden kliniek in het MCH in Den Haag geopereerd. Ze promoten ook service van een privekliniek met de zekerheid van een ziekenhuis. Dit is mij super bevallen en had gelijk een goed gevoel bij deze vrouwelijke pc. ( Kun je verder nalezen bij mijn operatietopic) Haaglanden kliniek werkt zoiezo met Mentor want deze heb ik gisteren zelf gekregen en de prijs van de operatie is 3250 ronde prothese en anatomisch 4100.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb wat voorwerk gedaan, en heb 3 foto's van mijn huidige borsten (+ eentje van mijn hele voorkant, puur tbv de verhoudingen) geplaatst in de galerij. Ik denk dat je daar via mijn profiel wel op komt. Ik ben benieuwd naar jullie meningen, wat zouden jullie denken dat mooi is bij mij. Zoals je ziet heb ik een leeg A-cupje van mezelf, maar ben ik zelf ook niet zo groot. Mijn borsten zitten vrij hoog, mijn bovenlichaam is niet zo lang (eerder kort).

Ik ben heel erg te spreken over de resultaten die ik zie op de foto's van de site van dr D'Hondt, ik heb er een aantal in een document gekopieerd en dat ga ik uitrpinten en meenemen op consult naar dr. Nio en dr. De Blecourt. Ik weet dat Dr' D'Hondt vooral werkt met anatomisch en dan achter de spier, maar ik wil toch eens vragen of deze PC's ook zoiets denken te kunnen bereiken bij mij, en hoe precies (want Dr. D'Hondt vind ik net iets te ver weg zitten eerlijk gezegd).

Ik ga maar eens slapen. Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben door de haaglanden kliniek in het MCH in Den Haag geopereerd. Ze promoten ook service van een privekliniek met de zekerheid van een ziekenhuis. Dit is mij super bevallen en had gelijk een goed gevoel bij deze vrouwelijke pc. ( Kun je verder nalezen bij mijn operatietopic) Haaglanden kliniek werkt zoiezo met Mentor want deze heb ik gisteren zelf gekregen en de prijs van de operatie is 3250 ronde prothese en anatomisch 4100.

Heb jouw foto's bekeken en ze zijn mooi hoor! Hoeveel CC heb je gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben echt benieuwd wat de verschillende PC's mij aanraden. Ik lig er 's nachts gewoon van te dromen. Anatomisch, rond, op de spier, onder de spier, pfff haha het maalt gewoon. Misschien moet ik ook wat foto's zoeken van hoe ik het NIET wil, is dat niet ook een idee?

En heeft iemand misschien al iets te zeggen over mijn foto's, een idee wat mooi zou zijn (rond/druppel/welk profiel) bij mijn huidige vorm en maat enzo? Ik wil het liefst een natuurlijke vorm (en kun je dat wel bereiken met rond, cohessief en op de spier, vraag ik me af?) en dat de tepel nog omhoog wijst of in elk geval naar voren, en niet dat die, door teveel bolling bovenin, ineens naar beneden gaat wijzen ofzo.

Ik roep steeds maar dat ik wel een C-cup zou willen, maar eigenlijk weet ik nog helemaal niet hoe dat er bij mij uit ziet. Eigenlijk zou ik dus bijv. een BH moeten kopen in 75C en die bijvullen met zakjes rijst (las ik hier ergens, goede tip!) en dan in mijn kleding alvast kijken hoe dat eruit komt te zien. Hebben jullie zoiets thuis ook al gedaan om de gewenste maat te bepalen, of heb je gewacht tot het pasmoment bij de PC en toen pas besloten welke maat je wilde (kon krijgen)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil ook natuurlijk resultaat. Omdat mijn borsten na twee zwangerschappen veel volheid aan de bovenkant verloren hebben, wil ik ronde prothesen. De anatomische voelen ook iets stugger. En omdat ik wil dat ze mee bewegen wil ik ze voor de spier of dual plane, niet achter de spier. Twijfel de laatste dagen vooral of ik bv wil en niet gewoon maximizers blijf dragen. Misschien is ook gewoon de zenuwen...

Je hebt trouwens mooie borsten. Klein maar wel mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suus!

Ik heb je foto's bekeken en ik vind dat jij echt een mooie basis heb ( de vorm bedoel ik ermee ).

Ik denk dat een mooie volle C jou heel erg mooi zou staan hoor! Past ook prima bij jou lichaam.

Ik heb verder geen verstand van voor of achter de spier..

Veel succes!

liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Snne en Frances, ik ben ook niet ontevreden over de vorm van mijn borsten, en ik denk idd ook dat een mooie resultaat zal kunnen worden behaald met wat meer vulling. Rechts is trouwens een stukje kleiner dan links, maar dat zie je niet op de foto’s. Gelukkig zitten ze verder wel gelijk en de tepels ook op gelijke hoogte. Maar in een BH merk ik het vaak wel, bij de rechtse heb ik dan ruimte terwijl hij links mooi aansluit, of als rechts mooi zit, is ‘ie voor links eigenlijk weer te krap. Ik zal dit ook bespreken met de PC, al twijfel ik of het met verschillende volumes van protheses echt mooier zal worden. De vorm is wel gelijk en met het huidige verschil kan ik ook leven, dus ik denk na de vergroting dan ook wel.

Frances, wat je schrijft herken ik ook, dat je toch weer aan het twijfelen gaat. Heb ik dus ook, dat ik me afvraag of ik niet gewoon genoegen moet nemen met mijn (ok kleine, maar verder prima) borsten en gewoon altijd maximizers en pushups zal dragen. Wat als het mis gaat, dan krijg je toch spijt als haren op je hoofd. Dus ja ik herken die gedachten en die heb ik ook al jaren! Maar de wens is er ook al jaren, anderen doen het ook gewoon, en waarschijnlijk gaat het gewoon goed en valt het allemaal mee en ben ik er achteraf super blij mee (en zijn dit slechts de zenuwen?).

Ik heb trouwens ook 2 zwangerschappen achter de rug en 2 x langere tijd BV gegeven, waardoor mijn borsten wel wat slapper zijn geworden ja (al zijn ze te klein om echt te gaan hangen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update. Ik ben gisteren bij dr. Nio geweest in het SLAZ. Was een heel fijn gesprek, super aardige man die er goed de tijd voor nam. Ik heb foto's laten zien van de site van dr. D'Hondt en hij begreep nu goed wat ik mooie borsten vond.

Hij kwam met een aantal protheses, waaronder idd de Natrelle druppelvorm, maar ook, en dat had hij aan de telefoon al gezegd, met de zachte (80% afgevulde) ronde Eurosiliconen. Ik had echt genoeg weefsel om ze op de spier te plaatsen zei hij, en met deze zachte protheses (die, als je ze omhoog tilde, vanzelf ook al een druppelvorm aannemen omdat ze niet helemaal vol zijn) zou hij hetzelfde effect krijgen. Maar ik mocht ook kiezen voor anatomisch, net wat ik wilde. Als ik de Natrelle zou nemen, dan zou hij ze wel dual-plane plaatsen, dit ivm de randen aan de bovenkant van de (toch wel wat stuggere) prothese. Hij zei dat anatomische altijd onder de spier of dual-plane geplaatst worden om die reden. Ik weet dat dat niet zo is, een vriendin van mij (die het bij Boerhave heeft laten doen 2 jaar terug) heeft anatomische op de spier gekregen. Maar volgens hem is dat een 'beroepsfout'! Oei wel een gedurfde uitspraak vond ik. Misschien zijn de technieken/protheses veranderd dat het wel kan? Anyway, als er ook maar een risico is op randen, dan zou ik sowieso graag onder de spier willen, dus ik ben er verder niet op door gegaan.

Als nadelen van anatomisch noemde hij de kans op draaien. Zelfs bij zorgvuldig en goed geplaatste anatomische protheses is de kans op draaien 10-15%. Dat vond ik best veel. En als dat gebeurt, is dat eigen risico, herstel voor eigen rekening dus. Hij zei ook dat, bij een plaatsing onder de spier als je al een eigen borst hebt van jezelf, je later als je ouder wordt meer kans hebt dat het lelijker wordt, omdat je natuurlijke borst dan gaat hangen en de siliconen op zijn plek blijven, dus OP TERMIJN meer kans hebt op een dubble bubble. Bij plaatsing op de spier zakt de prothese gewoon mee met je borst en zul je dat probleem niet krijgen.

Hij was er zeker van dat met het plaatsen van de ronde zachte Eurosiliconen je geen randen zou gaan zien, en dat mijn huid daar dik genoeg was, en ook zal blijven. Volgens hem verandert dat niet (tenzij ik heel erg zou vermageren) totdat je in de menopauze terecht komt, want door hormonen zal je huid dan wel veranderen en (helaas) overal wat meer gaan hangen. Maar dat duurt nog ff hoop ik hahaha (mijn moeder was laat (55) dus hopelijk is dat bij mij ook zo).

Over het merk Eurosilicone was hij erg positief, volgens hem was het net zo goed als de protheses van Allergan. Sterker nog, de man die voorheen eigenaar was van McGhan, is dat nu van Eurosilicone. Hij is al 10 jaar chirurg en heeft nog nooit problemen gezien bij deze protheses (ook niet bij mensen die voor een wissel kwamen en ze al langer hadden), dus volgens hem zijn ze zeer veilig.

Over het advies van een wissel over een X-aantal jaar zei hij, dat je uiteraard welkom bent na 10 a 15 jaar, als je het zelf tijd vind voor een wissel, maar dat het volgens hem persoonlijk niet nodig was. Het zou plat gezegd eerder een verkooppraatje zijn, want zo zien ze elke patient toch wel een paar keer terug, maar puur voor de prothese zou het niet uitmaken als hij er langer in zit (en hij is nog in tact natuurlijk, dat kun je af en toe laten checken). Hij doet regelmatig wissels maar haalt daar dan nog puntgave protheses uit, dat is eigenlijk dus best zonde (van je centen haha).

Ik heb veel vragen gesteld, maar ben er ook een aantal vergeten, waaronder enkele belangrijke. Ik ga hem dan ook nog een mailtje sturen. Nadeel vind ik toch ook wel de afstand, bij nader inzien. Ik was nu vrij lang onderweg (met de trein en metro want het was in de spits) en het idee dat ik straks nog een keer terug moet voor de anesthesieafspraak, de operatie, paar dagen later om de drains te laten verwijderen en dan kort daarop weer voor controle, en een week of 6 nog eens etc. etc. dat lijkt me qua planning en logistiek een enorm gedoe, zeker als ik niet alleen kan en mijn man mee moet (en we dus steeds oppas moeten zoeken etc.). Plus dat mochten er onverhoopt complicaties optreden na de operatie, ik dan niet zo 123 terug ben natuurlijk. Dus dat maakt me wel een beetje aan het twijfelen. Ik denk daar nog even verder over na.

Toen kwam het pasmoment. Ik had gezegd dat ik graag een C-cup wilde, maar hij zei al dat een aantal foto's die ik had meegenomen, eerder een D-cup waren :) Hij gaf me pasprotheses (wat een punttieten krijg je dan zeg!!) en toen ik die in de BH deed en hij keek, zei hij "oh ja, prima, mooi" en schreef meteen wat op. En dat terwijl ik op dat moment dacht: OMG dit is echt HUGE!!! Jemig ehmmm. Dit was 300CC. Oke, maatje kleiner dan? Toen kreeg ik 260CC, en dat vond ik eigenlijk mooier. Maar toen zei hij dat ik eigenlijk wel minstens 280 moest doen, want anders zou ik misschien spijt krijgen. Ik heb van mezelf 75A/B (volgens hem kon ik ook 80 aan, dat zal dan wel 80A zijn, wat op zich klopt want ik heb brede borsten, dus qua cup zit dat prima. Alleen een omvang van 80 moet bij mij meteen op het laatste haakje en is binnen een paar maanden uitgelubberd, dus ik neem meestal 75, daar doe ik langer mee). Met 300CC (het advies dus, of iig op zijn minst 280) zou ik 2 cupmaten erbij krijgen, dus een volle C. Met 260 zou dat anderhalve maat zijn. Hij zei dat hij een te grootte-garantie gaf. Bij te groot zou hij ze gratis vervangen voor kleinere. Dit heeft hij echter nog nooit meegemaakt (volgens mij maakte hij een grapje met dit garantieverhaal trouwens haha). Wel dat vrouwen achteraf spijt hadden dat ze niet wat groter waren gegaan. Afijn dat lees ik hier ook met regelmaat, dus dat houd ik in mijn achterhoofd. Maar 300CC erbij, op een grote A-cup, is dat niet veel voor een vrouwtje van maar 1.58??? Het moet ook niet te groot worden, maar gewoon mooi en in verhouding. En ook niet te klein, je mag wel zien dat er wat gedaan is haha ;-)

Wat het advies met de anatomische was (qua CC's) daar hebben we het niet over gehad, maar ik denk dat hij dan wel weet wat hij erin moet doen om hetzelfde resultaat te krijgen.

Tevreden ging ik naar huis, met het beeld van mezelf met de grote boobs nog op mijn netvlies. Ik werd daar eigenlijk toch wel heel erg opgewonden en blij van! Meteen leek mijn buikje ook en stuk dunner haha. Dus dat ik het ga doen is zeker, maar nu moet ik dus nog kiezen tussen zijn twee adviezen, als ik tenminste bij hem ga.

Nu ga ik over 2 weken nog naar Dr. De Blecourt en wil ik zijn advies nog horen. Misschien dat ik toch ook nog naar dr. Stook ga, in het ASZ in mijn woonplaats. Jammer dat die weer een stuk duurder is alleen... maar qua afstand is het toch wel heel aantrekkelijk.

Iemand nog iets te zeggen over de adviezen en mijn keuze? Ik weet het nu niet zo goed nog. Op zich denk ik, als ik die vorm van die foto's zo mooi vind, dat ik dan moet vragen om dezelfde methode, namelijk anatomisch onder/tussen de spier, da's vrij logisch toch? Plus dat je dan op zeker hele goede en veilige Natrelle protheses hebt. Maar aan de andere kant vind ik de kans op draaien toch best groot en schrikt me dat weer af. Plus een plaatsing onder de spier betekent meer pijn en langer herstel.

Een vergroting met die zachte ronde Eurosiliconen spreken me ook aan, als het maar hetzelfde effect geeft, maar daarin heb ik hem denk ik gewoon te vertrouwen. Hij heeft er verstand van dus als hij het zegt, dan zal het toch wel? Ik zal dr. Nio trouwens ook nog even mailen over welke hij het dan precies had, want ik heb even op de site van Eurosilicone gekeken en daar staan tientallen verschillende. Over profielen hebben we het sowieso niet gehad. Ik ben wel nieuwsgierig welke hij dan bedoelt.

Nou ik ben weer een stapje verder. Welterusten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zachte ronde spreken me op zich ook prima aan, als ze maar hetzelfde effect geven. Ik zal dr. Nio nog even mailen over welke hij het dan precies had, want ik heb even op de site van Eurosilicone gekeken en daar staan er tientallen. Over profielen hebben we het sowieso niet gehad. Ik ben wel nieuwsgierig welke hij dan bedoelt.

Ik heb wel vaker gehoord dat deze sneller rimpelvorming kunnen geven, omdat ze niet volledig gevuld zijn..... Als je voldoende eigen weefsel hebt, hoeft dit geen probleem te zijn, maar ik zou voorzichtig zijn met de 85% filled van Eurosilicone. De kans op rimpelvorming is mijns inziens groter dan bij 100% filled

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

En over die beroepsfout.... hm gewaagde uitspraak idd

Ik weet wel dat er van Natrelle ook een type 510 bestaat en dat die nog dunnere randen hebben, dus dat deze vaker gebruikt worden om voor de spier te plaatsen als er toch minder weefsel van jezelf aanwezig is. Ben er nog geen problemen mee tegen gekomen eigenlijk....

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind, uitgaande van je verhaal, dat je een duidelijk en goed consult gehad hebt :35:

Zijn redenaties klinken aannemelijk, en goed uitgedacht en gericht op jou lichaam. Ja... een goede kanshebber voor je operatie ;):136:

Daarnaast vind ik nog het meest grappige, deze uitspraken van je :

zei hij "oh ja, prima, mooi" en schreef meteen wat op. En dat terwijl ik op dat moment dacht: OMG dit is echt HUGE!!! Jemig ehmmm. Dit was 300CC. Oke, maatje kleiner dan? Toen kreeg ik 260CC, en dat vond ik eigenlijk mooier.

Tevreden ging ik naar huis, met het beeld van mezelf met de grote boobs nog op mijn netvlies. Ik werd daar eigenlijk toch wel heel erg opgewonden en blij van! Meteen leek mijn buikje ook en stuk dunner haha.

Jawelllllll het boobvirus heeft toegeslagen!!! :45:

Geweldig hahahaahaha :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel vaker gehoord dat deze sneller rimpelvorming kunnen geven, omdat ze niet volledig gevuld zijn..... Als je voldoende eigen weefsel hebt, hoeft dit geen probleem te zijn, maar ik zou voorzichtig zijn met de 85% filled van Eurosilicone. De kans op rimpelvorming is mijns inziens groter dan bij 100% filled

xx BB

Aha, ja dat vind ik eigenlijk ook heel logisch dat dat kan gebeuren bij die protheses, want de bovenkant was idd niet strak maar met plooien, als je hem rechtop houd. Maar dat willen we natuurlijk niet! Goeie, ik ga dat in mijn mailtje opnemen, kijken wat hij daarover zegt.

Dan lijkt het er op dat ik moet kiezen tussen twee risicofactoren: of anatomische met het risico van draaien, of deze ronde met het risico van rimpelvorming. Hmm, ik ga er nog maar eens goed op googlen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.