Ga naar inhoud

Suus1973 : 7 november 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 611
  • Created
  • Laatste Reactie

oh btw.. wil je je oude topic toegevoegd hebben in dit topic? Volgt mekaar qua datum gewoon op, dus er komt niks door elkaar te staan. Laat maar ff weten :)

Zag trouwens dat je in de steek gelaten werd in je vorige topic hihi.. Ik was in die tijd ook nog wat minder online, dus heb het ook over het hoofd gezien.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB, dank je wel! Ja voeg ze maar samen, dat is een leuk ja.

Oh ik vind het zo spannend!!! Eigenlijk nog maar 6 weekjes dus aftellen geblazen. Ik heb regelmatig emailcontact met dr Nio en zie het helemaal zitten. Op 6 oktober heb ik nog een pasmoment en ga ik langs anesthesie. Ik ga ook vragen of hij het ziet zitten om het bij mij via de tepel te doen. Zal uiteindelijk op zijn advies afgaan maar ik vind het wel extra mooi via tepelhof dus als het kan dan graag.

Factuur is ook binnen! BH moet je zelf meenemen toch? Even uitzoeken wat voor maat ik mee moet nemen. Ik heb nu 75B van bh maat of 80A en ik krijg 300 CC. Zegt Nio dan welke maat ik moet kopen?

Groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg een bh van Nio hoor, dus jij ook dan. Vraag het nog voor alle zekerheid, maar weet het bijna zeker.

In parkkliniek KRIJG je een bh, volgens mij.. In SLAZ krijg je GEEN bh zover ik weet, uit de verhalen hier ;)

Oh en BB, neeeee alsjeblieft zeg! Drie is echt genoeg haha *erg druk*

oh nou, oke dan :106: haha

Hoi BB, dank je wel! Ja voeg ze maar samen, dat is een leuk ja.

Ga ik dat nu meteen ff doen :)

En qua bh maat.. beter om even met Nio te mailen wat je het best kunt nemen.. Sportbh's zijn rare dingen als het om maten gaat.. Niet echt te vergelijken vaak met beugelbh's, dus kan hierin geen gokje wagen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

TEUR

Sylleke, on 24 Sept 2014 - 19:05, said:

Ik krijg een bh van Nio hoor, dus jij ook dan. Vraag het nog voor alle zekerheid, maar weet het bijna zeker.

In parkkliniek KRIJG je een bh, volgens mij.. In SLAZ krijg je GEEN bh zover ik weet, uit de verhalen hier ;)

Ohh dat wist ik niet. Ik zie Nio en dacht dat ze er dan ook 1 automatische kreeg...sollyyyyy

Link naar reactie
Delen op andere sites

TEUR

Sylleke, on 24 Sept 2014 - 19:05, said:

Ik krijg een bh van Nio hoor, dus jij ook dan. Vraag het nog voor alle zekerheid, maar weet het bijna zeker.

In parkkliniek KRIJG je een bh, volgens mij.. In SLAZ krijg je GEEN bh zover ik weet, uit de verhalen hier ;)

Ohh dat wist ik niet. Ik zie Nio en dacht dat ze er dan ook 1 automatische kreeg...sollyyyyy

Ik denk dat dat een van de oorzaken is van het prijsverschil tussen Parkkliniek en SLAZ ;-) Geeft ook niet! Ik heb nog wat over om wat mooie BH's van te kopen straks, zo zie ik het maar. Moet wel wat verder reizen, Parkkliniek is de helft dichterbij voor mij. Maar de Hydrogels (die ik wil) kosten daar 4300 dus dat scheelt gewoon 1200!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 recente foto's geplaatst! Welke maat zal ik overhouden met 300 CC denken jullie? Zal het mooi worden dualplane? Heb iets verschil, halve tot een cupmaat. Zien jullie dat?

Ik kan mijn foto's niet Prive zetten trouwens, wil dat wel graag. Hoe doe ik dat?

Fijne avond xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze even prive voor je gezet. Als je nu op EDITEER klikt, dan zie je hoe de instellingen nu staan. Kun je ze zelf bij een volgende map ook zo zetten ;) Anders mij ff pb'en tzt :)

Mooie voorsituatie. Verschil zie ik niet goed.. Is ongeveer gelijk aan mijn verschil denk ik..

Omdat je hydrogel wilt, zou ik zeker dual plane nemen.. Ik denk, maar dat is puur op basis van foto's en niet op basis van onderzoek, dat je anders wel voor de spier zou kunnen.. (met siliconen)

SJa.. welke cupmaat.. Het wordt monobloc he?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Monobloc. Jij bent toch heel goed op de hoogte van maten en projectie enzo BB? Heb je ook zo'n tabel van Monoblocs toevallig? Ik las in een ander topic dat iemand schreef ik krijg 250 cc Natrelle Style 510 en jij kon toen precies vertellen hoe groot ze gingen worden. Vond ik erg indrukwekkend :) Kun je dat bij mij ook zeggen ongeveer?

Oh en bedankt voor het op prive zetten! :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, hier moest ik ook nog zijn vanavond... Boh het is weer bijna net zo erg als een jaar geleden :45: Zo een verslaving hakt er in haha..

Ik pak ff catalogus erbij....

300 cc extra high profile is 11,1 cm breed met een projectie van 4,8 cm.

Hm heb ik er nou overheen gelezen? Wat is je huidige cupmaat? 75A/B ?

Denk dat je ongeveer gaat uitkomen op een 75 D/E qua bh maat.. Het zal er gaan uitzien als een hele mooie volle C, kleine D :)

Als je omtrek 80 hebt, zul je op een D uitkomen

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt BB, dat zou echt perfect zijn! Al schrik ik wel van 75D/E van BH maat haha. Maar het toont dan wel kleiner en daar gaat het om. Ik heb idd 80A of 75B. Ik koop liever 75 want een 80 moet al meteen op het laatste haakje en na een aantal keer wassen is 'ie dan te ruim. Zit ertussen in denk ik. Van cupmaat zit bij 75 een B het mooist, al is 'ie dan meestal (zeker rechts) niet mooi opgevuld. Maar met die voorgevormde cups maakt dat niet zo uit. Een 75A is te krap, ik heb "brede borsten" en bij een 75A zijn de cups te smal. 80A gaat wel, qua cups, maar zoals gezegd is die omtrek dan weer aan de ruime kant. Ben zo benieuwd!

Maar extra high profile moet ik dus nemen? Goed dat je het zegt, kan ik dat doorgeven ;-)

Ook voor PO BH's zit ik al te kijken. Ik lees er hier veel over, maar mijn vraag is, welke maat moet ik hebben. Een M is bij omtrek 72-79 dacht ik en vanaf 80 is het een L. Maar ik zit nu denk ik op rond de 78. Na de operatie ben je daar misschien wat breder, logisch, zou ik dan een L moeten nemen, of is dat verschil al ingecalculeerd? Wat denken jullie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Even een update!

Ik ben vandaag naar het SLAZ geweest voor een 2e (en laatste) consult bij dr. Nio en aansluitend een bezoekje aan de anesthesie. Hele dag mee zoet geweest, want ruim een uur reistijd met de auto en bij beide poli's ruim een uur zitten wachten. Maar goed, had alles geregeld met de kinderen en opvang en kon dus rustig zitten wachten, een tijdschriftje lezen enzo.

We hebben opnieuw gepast. Bij het vorige consult waren we uitgekomen op 280 cc voor de spier, maar nu ik dus die Hydrogels wil gaat hij ze dualplane zetten. Ik weer gepast maar ik vind die pasdingen zo'n vertekenend beeld geven zeg! Van die enorme punttieten krijg je dan. Ik vind het lastig om daar doorheen te kijken. Zo wil ze iig niet haha :98: Daarna heb ik gepast met zo'n implantaat, dat ging iets beter. Maar ook daarbij had ik het gevoel dat het beeld dat het gaf, niet echt waarheidsgetrouw was, dus niet te vergelijken met als ik straks echt borsten zou hebben van die maat. Dus in die zin heb ik nog steeds niet echt het idee hoe het écht zal worden met het gekozen aantal cc's en had ik het gevoel dat ik een beetje aan het gokken was. Maar da's ook wel weer spannend haha! Ik ben bij mijn voornemen gebleven: 300 cc. Wat ik al in mijn hoofd had dus, en hij bevestigde dat ik daar, met mijn gewicht en lengte en figuur, een mooi natuurlijk resultaat mee zou verkrijgen. Maar van Monobloc Hydrogel is er geen 300 cc, wel 295 en 305. Hij schreef 305 op.

Daarna toch nog even de aandacht gevestigd op mijn iets ongelijke borsten. Zo op het eerste gezicht valt dat niet op, maar hij kwam me even van dichtbij nader bekijken en bevoelen en idd, toch wel een aardig verschil. En bij nader inzien gaat hij dat verschil proberen kleiner te maken, door in de kleinste borst meer te stoppen (320) en in de grootste 305. Spannend!

Het laatste dat we hebben besproken is de plaatsing. Hij wil het echt het liefst via de borstplooi doen, maar ik heb hem eerlijk gevraagd of hij bij mij een plaatsing via de tepel zou zien zitten, omdat ik had gezien (hier op het forum) dat hij dat ook heel mooi kon. Hij zei dat hij dat wel kon, maar dat hij dan geen garantie gaf op een 100% perfect resultaat. Nou... ik ben ervan overtuigd dat hij evengoed zijn best zal doen als het via de tepelhof gaat, om het zo mooi mogelijk te krijgen. Toch? Of vinden jullie me eigenwijs? Ik kan natuurlijk nog switchen.

Afijn dat was dat, toen naar anesthesie. Daar vroegen ze me of ik op een ander moment terug kon komen want het was erg druk. Nou eh... nee. Dus ik heb daar ook een uur gewacht, maar voor het goede doel. Alles in orde en niets staat de operatie nu nog in de weg.

Oh ik ben zo enthousiast!!!

7 november om 9.00 moet ik me melden. Ik denk dat ik maar met de trein heen ga, zodat mijn man niet de hele dag hoeft te blijven. Hij kan dan later komen om mij op te halen. Hoe doen jullie dat eigenlijk? De anesthesist zei dat ik wel een dagje zoet was met dit alles. Het lijkt me voor mijn man niet echt leuk om zo lang te moeten wachten daar.

Dan nog een BH bestellen. Ik twijfel over de omvang, kan nu zowel 75 als 80 hebben. Mijn omvang is nu zo'n 78, precies op de grens van de Lipo M of L. Dus ik weet ff niet wat wijsheid is. Dr. Nio adviseerde trouwens een V&D sport BH (Triumph geloof ik) of die van de Hema en dan in 75 of een 80D. Maar ik lees hier dat die helemaal niet lekker zitten. Hij had er eentje liggen en die zag er ook erg slap uit. Ik ga denk ik voor die LipoElastic. Misschien moet ik 2 maten bestellen? Je kunt toch retourneren dacht ik.

Nou jullie zijn weer bijgepraat. Nog 5 weekjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens, Nio had een heel andere tabel van die Monobloc Hydrogels, BB? Daar stond niets over high profile of medium profile. Er stond wel per maat een profiel achter vermeld, volgens mij iets van 4, kan dat? Maar er stond dus niet bij "extra high profile" oid. Ik snapte er niet veel van, maar dat hoefde ook niet zei hij, het technische geneuzel moest ik vooral aan hem overlaten. Ik moest gewoon zeggen wat ik mooi vond en dan zocht hij wel uit wat daarbij hoorde, was het antwoord :)

Edit: oh kijk, hier staat het al: http://www.simplybreastimplants.com/breast_implant_sizes/arion_monobloc_hydrogel_hp.html

Projectie van 3,9 en 4 cm dus, en ze zijn allemaal high profile! Top!

Oh en deze dame is even oud, ongeveer even zwaar als ik en heeft hetzelfde aantal cc's gekregen, ook dual plane. Als het bij mij zo kan worden teken ik daarvoor! :101:http://www.simplybreastimplants.com/breast_augmentation_photos/set4.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh spannend he!

Amai 9u al binnen dan ben je misschien al geopereerd vooraleer ik moet vertrekken hihi!

Nou je moet wel lang daar zijn als hij zegt da je een dag zoet bent.

Ik moet pas om half 2 in Gent zijn en zou paar uurtjes later alweer op de stoep staan dus mijn vriend gaat gewoon mee!

Iemand moet me toch kalm houden hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.