Ga naar inhoud

Suus1973 : 7 november 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 611
  • Created
  • Laatste Reactie

Bij mij valt de strijk idd wel mee met 2 persoontjes dus ik mag niet klagen maar ik ga toch de grote stukken zoals lakens enzo wegwerken..

Voor het poetsen heb ik altijd al hulp 1x per week dus moest het zijn kan ze ook wel iets strijken want strijk geef ik ook niet graag aan mijn vriend haha ik wil alles nog heel hebben erna! Dat hij dan maar wat dweilt hahahaha!

Over die make up maak ik me ook nog zorgen. Haha wat zijn we toch ijdel allemaal he :D

Ik ga ervoor nog werken dus zonder mascara en potloodje ga ik de deur echt niet uit!

Moet al met 2 valse nagels af gaan - stel je voor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij valt de strijk idd wel mee met 2 persoontjes dus ik mag niet klagen maar ik ga toch de grote stukken zoals lakens enzo wegwerken..

Voor het poetsen heb ik altijd al hulp 1x per week dus moest het zijn kan ze ook wel iets strijken want strijk geef ik ook niet graag aan mijn vriend haha ik wil alles nog heel hebben erna! Dat hij dan maar wat dweilt hahahaha!

Over die make up maak ik me ook nog zorgen. Haha wat zijn we toch ijdel allemaal he :D

Ik ga ervoor nog werken dus zonder mascara en potloodje ga ik de deur echt niet uit!

Moet al met 2 valse nagels af gaan - stel je voor!!

Hahahaha...trek met ons wat ten oorlog zeg...make up,nageltjes,stijltang,boobies en star bucks...ze zien ons komen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Up up up! Over 2 dagen heb ik ze!

Vandaag alle bedden verschoond en beddengoed gewassen en gedroogd. Vanavond alle was wegvouwen/strijken. Morgen werken en morgenavond de badkamer nog soppen en dan is het wel klaar.

Vrijdagochtend heel vroeg weg (7.00) en met het OV naar het SLAZ. Mijn man komt me eind Vd dag ophalen. Kids zijn op de opvang en worden door een vriendin gehaald, waar ze ook blijven eten. Ik kan bij thuiskomst meteen mijn bed in.

Zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Up up up! Over 2 dagen heb ik ze!

Vandaag alle bedden verschoond en beddengoed gewassen en gedroogd. Vanavond alle was wegvouwen/strijken. Morgen werken en morgenavond de badkamer nog soppen en dan is het wel klaar.

Vrijdagochtend heel vroeg weg (7.00) en met het OV naar het SLAZ. Mijn man komt me eind Vd dag ophalen. Kids zijn op de opvang en worden door een vriendin gehaald, waar ze ook blijven eten. Ik kan bij thuiskomst meteen mijn bed in.

Zin in!

Jaaa...bijna he...je hebt ze bijna!!!!

Gaat echt vlug...:-)

Jij bent er ook klaar voor zo te lezen...super!!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes meid!!! Ben erg benieuwd naar het resultaat !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Suus, het is bijna zover! Nog 1 nachtje slapen en dan,.....ga ook jij zo ontzettend blij zijn! Hou je hoofd koel, relaxt zijn onderweg (je gaat toch met OV daarheen?), muziekje op je oren en boekje bij de hand. Niet de fout in gaan om langs de Starbucks te lopen hoor...Ga lekker genieten, lekker slapen en morgen gezond weer op!

Heel veel succes en tot daarna XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.