Ga naar inhoud

Suus1973 : 7 november 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Gast

Aanbevolen berichten

Yep, moet je me even een vriendschapsverzoek sturen, dan accepteer ik je straks :)

Rond van Natrelle, was dat geen optie?

Done, thanks!

En ja rond van Natrelle lag ook op tafel, maar vond ik een ronde stugge bal om eerlijk te zijn, daar hebben we het verder niet meer over gehad eigenlijk?

Oja ik heb ook nog gezegd dat ik had gelezen dat de kans op draaien van anatomische protheses minimaal zou zijn als de pocket zo zorgvuldig mogelijk gemaakt was, hoe dat dan zat? Waarop hij zei dat dat klopt en dat de kans dan dus 10-15% is. Met andere woorden, het is maar net wat je een ‘kleine kans’ vindt dus?. Ik ben benieuwd of een dr. Van der Weij hier bijvoorbeeld hetzelfde over denkt, ik denk het niet. Beetje jammer alleen dat een BV met anatomische protheses bij hem dan weer 4250 kost :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 611
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb jou even een vriendschapsverzoek gestuurd, want ik had geen verzoek staan van jou??

Als het goed is, zou je nu mijn foto's moeten kunnen zien.

Hoeveel kost het bij Nio? die anatomische?

En sorry, ben het even kwijt... was je al bij vd Weij op consult geweest in Boerhaave? Ik heb zelf ronde mentors cohesive I en ik vind ze nu echt bijna vergelijkbaar met natuurlijk aanvoelen. En ben bijna 3 maanden po.

Verder was het zo te horen een goed consult, maar hij heeft je wel een beetje aan het twijfelen gebracht he hihi.... Maarja, dat gebeurd vaker, het is ook gewoon een lastige keuze..

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat raar, ik heb wel een verzoek verstuurd, is dan niet goed gegaan. Maar ik heb inmiddels gekeken en ze zijn prachtig hoor, die van jou! Maar voor mezelf zou ik dat te groot vinden :)

Dr. van der Weij is van Esteghi en niet van Boerhaave, voor zover ik weet, toch? Ik heb inmiddels foto's gezien op zijn site, allemaal met Natrelle 410 en 510 en ik weet nu zeker dat dit toch écht wel is hoe ik ze wil hoor! Alleen dat kost daar dus vanaf 4250 euro, terwijl je in het ziekenhuis elk merk en soort kunt kiezen die je wil, maar de prijs gelijk blijft (3100). Dat is toch wel een heel groot verschil. Nu nog ervan op aan kunnen dat dr. Nio ze er net zo netjes in krijgt als dr. D'Hondt of Van der Weij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van der weij heeft ook een eigen kliniek idd, esthegi, maar ook dan vindt de operatie in boerhaave plaats. Had jij al consult bij hem gehad?

Anders is het een betere optie om ook het consult in boerhaave te doen. Hij werkt daar namelijk.

Ik ben toen bij esthegi op consult geweest en zou meer voor mijn operatie hebben moeten betalen als bij boerhaave. Uiteindelijk na een lang verhaal ben ik niet meer terug gebeld door zijn vrouw, susanne, die als directeur van esthegi claimt te functioneren haha. Jammer, want anders had ik ook voor vd weij gekozen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriendin is idd ook in Boerhaave geholpen, maar dan door dr. Roddi. Ik ga eens kijken, maar volgens mij zijn de prijzen van Boerhaave ook boven mijn budget (ook over de 4000).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijk he, al die adviezen.

Ik ben nu bij 3 pc (waaronder van der Weij en d'Hondt) geweest en 3 verschillende adviezen gekregen (qua rond/anatomisch en voor/achter spier).

En drie verschillende prijzen (ca. 2600,--, 3600,-- en 4600,--).

Bij jou lees ik ook weer uitspraken van de pc die ik zelf niet gehoord heb.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suus,

Ik ben inmiddels ook bij vd weij geweest en adviseerde me net als demeyere op de spier....dus heb mijn mening bijgedraaid ;)

Vd weij adviseerde me natrelle anatomisch maar die zijn daar 4500 euro toen ik eerlijk aangaf dit (nog) niet te kunnen betalen zei hij ow dan doen we het anders en kwam hij op mentor cohesive 1 , 300 cc rond op de spier voor 3400 euro!

Kijk dat is leuker maar mijn angst zijn de randen maar hij verzekerde me dat dit echt niet t geval zou zijn....

Ik ben alleen vergeten te vragen over eventuele complicaties mochten die optreden dus ik ga nog voor een vervolg consult samen met me man :)

Zo zie je maar meer consulten kan lastig zijn maar maakt je wel wijzer!

Ben allang blij dat het op de spier kan!

Wanneer heb je nog andere consulten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou er aanstaande dinsdag nog een hebben bij Dr. De Blecourt, maar die heb ik geannuleerd. Er is namelijk iets ‘tussengekomen’ wat eerst even ‘afgehandeld’ moet worden, alvorens ik verder kan met de borstvergrotingsplannen. Ik hou jullie op de hoogte.

Van het weekend heb ik trouwens mijn stiefzusje gezien die het ook bij De Blecourt heeft laten doen een paar maanden geleden. Het resultaat was echt heel mooi! Ze heeft ronde Eurosiliconen onder de spier (of ik neem aan dual plane) gekregen want ze is heel mager, en ook lang, en het is nu keurig in verhouding. Ze had voor het eerst sinds ik me kan heugen een strak hemdje aan :) Ze heeft nu cup 70D (265CC) maar het oogt als een keurige C-cup. Precies eigenlijk zoals ik het ook zou willen, en welk effect ik altijd al bereik met push ups en maximizers met daaroverheen een strak shirt (want die draag ik nu ook wel hoor). Dus ja dat was ook veelbelovend.

Maargoed, ik moet nu toch nog even wachten. Blijf wel meelezen en jullie volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi meiden, even een update. Ik vertelde al dat er laatst "iets tussen was gekomen" en dat dat eerst "opgelost" moest worden, voordat ik verder kon met de operatie plannen. Maar zo simpel was dat allemaal niet, voor dit intermezzo was voor ons eigenlijk geen geschikte "oplossing" behalve het accepteren van de nieuwe situatie en ons instellen op de aankomende......

.......gezinsuitbreiding!!!!

Ja ja, jullie lezen het goed. Onverwacht zwanger geworden dus. Heel erg van geschrokken in het begin, was niet meer de bedoeling, en een "overtijdbehandeling" overwogen. Maar dat konden we toch allebei niet over ons hart verkrijgen. Inmiddels 12 weken en alles gaat goed, we gaan er voor.

Een eventuele borstvergroting wordt nu wel weer met een paar jaar uitgesteld, als deze er überhaupt nog wel van gaat komen (we zullen de centjes hard nodig gaan hebben, ik weet niet of het me lukt dit bedrag apart te houden...). Maar één voordeel van deze situatie: ik heb nu alsnog grotere boobs :)

Ik ga jullie dus weer verlaten voorlopig, maar zal mijn account aanhouden, wellicht voor de toekomst. Het beste allemaal! En nogmaals dank voor alle adviezen.

Groetjes Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suus

Nou, jeetje...

Ik ga je toch feliciteren met jullie zwangerschap hoor!!!

Fijn dat alles goed gaat en hoop dat je ervan kunt genieten. Die grotere borsten zit de komende tijd idd wel goed dan :)

Laat je iets weten als hij/zij geboren is? Of alles goed gegaan is en zo?

Alleen als je dat wilt hoor :)

Een fijne zwangerschap!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Hallo dames, ik zou nog even komen vertellen als onze baby geboren was. Nou dat is 'ie hoor, en ja, het is een jongetje! We hadden al een zoon en een dochter, nu dus weer een zoontje erbij. Hij is 25 mei geboren met ruim 41 weken en is inmiddels een vrolijke mollige baby van 3,5 maand oud. Moeilijke tijd achter de rug, hij bleek een huilbaby en heeft dus de eerste maanden ontzettend gehuild. Best pittig als je nog twee kinderen hebt en die waren heel makkelijk. Maar nadat hij 3 maanden was veranderde alles en werd hij ineens een vrolijke lieve baby die veel beter sliep. Fijn! Het grote genieten kon alsnog beginnen dus dat zijn we nu allemaal aan het inhalen.

Ik geef weer borstvoeding en ben weer enórm blij met mijn borsten van dit moment. Ook al heb ik er nog steeds 6 a 7 kilo teveel aan zitten voor de rest (ten opzichte van hoeveel ik voor deze zwangerschap woog), het maakt me echt niet uit met zulke borsten! Ik zal eens een foto maken voor hier, om het verschil te laten zien. En die kan ik tzt dan ook meenemen naar een PC, om te laten zien voor hoe ik deze borsten voor altijd wil laten vereeuwigen. Ik weet hoe het straks weer wordt, als ik stop, dus ik ben vastbesloten om alsnog een BV te laten doen. Ik weet alleen nog niet hoe lang ik dan nog moet of zal wachten, maar dat ik het laat doen is iig zeker.

Ik ben al heel lang niet meer hier geweest, maar tegen die tijd zal ik weer komen posten. Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Haaaai, ik ben weer terug!

Ben al een paar dagen aan het lezen weer hier, en ook op andere sites, weer op zoek naar info over borstvergroting. Ik ben vorig jaar mei bevallen van mijn derde kindje, hij is nu 14 maanden. Inmiddels alles weer op de rit, ik zit weer op mijn gewicht van voor de zwangerschap (52 kg bij 1.58) en nu ben ik erover uit dat ik toch mijn borsten wil laten vergroten. Ze zijn ook weer hetzelfde als voor de zwangerschap, echter wel iets slapper. Ik heb weer 9 maanden borstvoeding gegeven en ben gestopt in maart.

Fijn dat ik mijn topic nog heb, ik heb alles weer even doorgelezen en een hoop vragen die ik toen had, heb ik nu weer en nu lees ik daar de antwoorden weer op. Het was allemaal weer een beetje weggezakt.

Het verschil met toen is dat ik nu erg geïnteresseerd ben geraakt in zoutwaterprotheses, in het bijzonder de Monobloc Hydrogel. Daar heb ik veel over gelezen en het geeft me een heel veilig gevoel. Ik weet nu al zeker dat ik die wil. Ik lees echter ook dat ze nog niet in alle klinieken worden gebruikt, maar dat het wel (weer) in opkomst is.

Een bekende is dr. Visser bij de Arenborghoeve in Venlo, daar wil ik wel heen. Daar kost het 4000 euro, dat zou ik wel kunnen betalen. Maar ik las ook dat ze het in het SLAZ ook doen, door dr. Selms. Nu ben ik natuurlijk bij dr. Nio geweest 2 jaar terug en die heb ik al gemaild. Hij schreef dat hij ze ook plaatst, maar dat ze iets kwetsbaarder zijn volgens hem dan normale siliconen en dat ze even zacht zijn als de Eurosiliconen, waar hij graag mee werkt. De keuze is uiteraard aan mij. Hij schreef ook dat, ook al hadden wij besproken dat het bij mij op de spier kon, deze implantaten altijd dualplane worden geplaatst vanwege een hoger risico op rimpeling. Ik lees op dit forum (en ook op de websites van dr. Visser en dr. Kappel in Zwolle) dat ze wel degelijk op de spier worden geplaatst. Maargoed dat laat ik graag aan de PC zelf over.

Op deze site vond ik veel info en ook de klinieken waar ze met Monobloc werken (SLAZ staat er idd ook bij). http://www.monobloc-borstvergroting.nl/

Bij SLAZ kost het 3500 (had ik hier ergens gelezen).

Wat mij zo aanspreekt aan deze implantaten is wat er gebeurt als ze gaan lekken/scheuren. Dan loopt hij gewoon leeg (of zwelt je borst iets op) en weet je dat het tijd is voor een wissel, terwijl er geen schadelijke stoffen in je lichaam lopen. Als dat niet gebeurt kun je ze zonder problemen laten zitten, controles zijn niet meer nodig. En ze zijn beter röntgen doorlaatbaar dan siliconen, ook een voordeel voor mij persoonlijk.

Maar wederom spreken PC's elkaar tegen. Nio zegt dat de scheurkans (zeker na die eerste 10 jaar) groter is dan bij normale siliconen en dr. Visser claimt juist van niet. dr. Visser heeft heel veel ervaring met het plaatsen van deze protheses, terwijl Van Selms er net mee is begonnen. Nio wordt op die site uberhaupt niet genoemd, maar zegt dus wel ze te kunnen plaatsen. Ik durf eigenlijk niet te vragen of het speciale expertise vereist om deze te kunnen plaatsen, maw of dat anders gaat dan de normale siliconenimplantaten. De incisie kan bijvoorbeeld kleiner worden gemaakt.

En ook het garantieverhaal speelt mee. Ze hebben een garantie van 10 jaar, en als er binnen die tijd eentje lek gaat, dan krijg je een nieuwe, die onder plaatselijke verdoving of narcose kan worden ingebracht. Bij de kliniek van dr. Visser kost dat 150 euro (bij narcose 500 euro). Maar Nio schreef dat, mocht er eentje lek gaan, je dan weer hetzelfde bedrag moet betalen als voor de borstvergroting zelf! Dat is nogal een verschil. Ik heb nog teruggemaild met de vraag of dat echt zo was, en een linkje van die site meegestuurd. Want eigenlijk moet dat toch anders gaan lijkt me. Maar misschien zijn de richtlijnen in een ziekenhuis anders.

Kortom, wat zal ik nu doen. Venlo is 143 km met de auto, Zwolle (dr. Kappel) nog verder. En Amsterdam ook niet naast de deur maar 100 km, toch weer iets dichterbij, en de operatie is goedkoper. Ik had al een goed gevoel bij Nio, maar omdat alleen dr. Selms staat vermeld als behandelend arts voor die Monobloc, én ik de indruk kreeg dat Nio er persoonlijk geen grotere voordelen aan toeschreef (eerder nadelen) twijfel ik of ik het wel door hem zou moeten laten doen. Maar om nou toch zijn directe collega te benaderen, zou dat niet raar zijn? En dan dat garantieverhaal dus. Stel dat het gebeurt, binnen die 10 jaar, dan heeft de Arenborghoeve natuurlijk een mooie regeling, die echter alleen geldt als je ze daar ook hebt laten plaatsen. Maar de operatie is wel weer duurder. Zou ik daar gewoon een keer op consult gaan? Maargoed die afstand vind ik wel bezwaarlijk. Je moet erheen voor een consult, dan de operatie, en dan nog een nacontrole.

Ik weet niet of iemand dit nog leest, of dat ik een nieuw topic moet starten? Maar ik zou graag willen dat jullie met me meedenken ;-) Alvast bedankt!

Operatie wil ik plannen voor de kerstvakantie, als dat lukt. Dan is mijn man 2 weken vrij en dan kan ik ook wel een weekje opnemen denk ik.

Groetjes van Suus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat iemand nog in mijn topic gaat lezen :-(


Dus zal ik een nieuw topic aanmaken? Of aansluiting zoeken in andermans topics en dan mijn vraag stellen? Mod?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaai, ik ben weer terug! Ik had dit al gepost in mijn eigen topic, die ik 2 jaar geleden had gestart, maar daar leest niemand meer in volgens mij. Geen reacties iig. Dus dan even een nieuw topic als dat mag.



Ben al een paar dagen aan het lezen weer hier, en ook op andere sites, weer op zoek naar info over borstvergroting. Ik ben vorig jaar mei bevallen van mijn derde kindje, hij is nu 14 maanden. Inmiddels alles weer op de rit, ik zit weer op mijn gewicht van voor de zwangerschap (52 kg bij 1.58) en nu ben ik erover uit dat ik toch mijn borsten wil laten vergroten. Ze zijn ook weer hetzelfde als voor de zwangerschap, echter wel iets slapper. Ik heb weer 9 maanden borstvoeding gegeven en ben gestopt in maart.



Fijn dat ik mijn topic nog heb, ik heb alles weer even doorgelezen en een hoop vragen die ik toen had, heb ik nu weer en nu lees ik daar de antwoorden weer op. Het was allemaal weer een beetje weggezakt.



Het verschil met toen is dat ik nu erg geïnteresseerd ben geraakt in zoutwaterprotheses, in het bijzonder de Monobloc Hydrogel. Daar heb ik veel over gelezen en het geeft me een heel veilig gevoel. Ik weet nu al zeker dat ik die wil. Ik lees echter ook dat ze nog niet in alle klinieken worden gebruikt, maar dat het wel (weer) in opkomst is.



Een bekende is dr. Visser bij de Arenborghoeve in Venlo, daar wil ik wel heen. Daar kost het 4000 euro, dat zou ik wel kunnen betalen. Maar ik las ook dat ze het in het SLAZ ook doen, door dr. Selms. Nu ben ik natuurlijk bij dr. Nio geweest 2 jaar terug en die heb ik al gemaild. Hij schreef dat hij ze ook plaatst, maar dat ze iets kwetsbaarder zijn volgens hem dan normale siliconen en dat ze even zacht zijn als de Eurosiliconen, waar hij graag mee werkt. De keuze is uiteraard aan mij. Hij schreef ook dat, ook al hadden wij besproken dat het bij mij op de spier kon, deze implantaten altijd dualplane worden geplaatst vanwege een hoger risico op rimpeling. Ik lees op dit forum (en ook op de websites van dr. Visser en dr. Kappel in Zwolle) dat ze wel degelijk op de spier worden geplaatst. Maargoed dat laat ik graag aan de PC zelf over.



Op deze site vond ik veel info en ook de klinieken waar ze met Monobloc werken (SLAZ staat er idd ook bij). http://www.monobloc-...tvergroting.nl/


Bij SLAZ kost het 3500 (had ik hier ergens gelezen).



Wat mij zo aanspreekt aan deze implantaten is wat er gebeurt als ze gaan lekken/scheuren. Dan loopt hij gewoon leeg (of zwelt je borst iets op) en weet je dat het tijd is voor een wissel, terwijl er geen schadelijke stoffen in je lichaam lopen. Als dat niet gebeurt kun je ze zonder problemen laten zitten, controles zijn niet meer nodig. En ze zijn beter röntgen doorlaatbaar dan siliconen, ook een voordeel voor mij persoonlijk.



Maar wederom spreken PC's elkaar tegen. Nio zegt dat de scheurkans (zeker na die eerste 10 jaar) groter is dan bij normale siliconen en dr. Visser claimt juist van niet. dr. Visser heeft heel veel ervaring met het plaatsen van deze protheses, terwijl Van Selms er net mee is begonnen. Nio wordt op die site uberhaupt niet genoemd, maar zegt dus wel ze te kunnen plaatsen. Ik durf eigenlijk niet te vragen of het speciale expertise vereist om deze te kunnen plaatsen, maw of dat anders gaat dan de normale siliconenimplantaten. De incisie kan bijvoorbeeld kleiner worden gemaakt.



En ook het garantieverhaal speelt mee. Ze hebben een garantie van 10 jaar, en als er binnen die tijd eentje lek gaat, dan krijg je een nieuwe, die onder plaatselijke verdoving of narcose kan worden ingebracht. Bij de kliniek van dr. Visser kost dat 150 euro (bij narcose 500 euro). Maar Nio schreef dat, mocht er eentje lek gaan, je dan weer hetzelfde bedrag moet betalen als voor de borstvergroting zelf! Dat is nogal een verschil. Ik heb nog teruggemaild met de vraag of dat echt zo was, en een linkje van die site meegestuurd. Want eigenlijk moet dat toch anders gaan lijkt me. Maar misschien zijn de richtlijnen in een ziekenhuis anders.



Kortom, wat zal ik nu doen. Venlo is 143 km met de auto, Zwolle (dr. Kappel) nog verder. En Amsterdam ook niet naast de deur maar 100 km, toch weer iets dichterbij, en de operatie is goedkoper. Ik had al een goed gevoel bij Nio, maar omdat alleen dr. Selms staat vermeld als behandelend arts voor die Monobloc, én ik de indruk kreeg dat Nio er persoonlijk geen grotere voordelen aan toeschreef (eerder nadelen) twijfel ik of ik het wel door hem zou moeten laten doen. Maar om nou toch zijn directe collega te benaderen, zou dat niet raar zijn? En dan dat garantieverhaal dus. Stel dat het gebeurt, binnen die 10 jaar, dan heeft de Arenborghoeve natuurlijk een mooie regeling, die echter alleen geldt als je ze daar ook hebt laten plaatsen. Maar de operatie is wel weer duurder. Zou ik daar gewoon een keer op consult gaan? Maargoed die afstand vind ik wel bezwaarlijk. Je moet erheen voor een consult, dan de operatie, en dan nog een nacontrole.



Maar ik zou graag willen dat jullie met me meedenken ;-) Alvast bedankt!



Operatie wil ik plannen voor de kerstvakantie, als dat lukt. Dan is mijn man 2 weken vrij en dan kan ik ook wel een weekje opnemen denk ik.



Groetjes van Suus :)



Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond kreeg ik trouwens nog een reactie van Nio op mijn laatste mail, over die garantie. Ik vind het echt heel fijn dat hij steeds zo uitgebreid antwoord geeft op mijn vragen. Hij zei heel eerlijk dat hij wel degelijk achter deze implanten staat als arts, en dat hij ook genoeg ervaring heeft (hij plaatst ze al 10 jaar dus ik hoefde niet bang te zijn om dat ik 'een proefkonijn was' om hem te citeren (hij heeft wel humor die man), maar dat hij ook de nadelen wilde aanstippen. Nu vraag ik me af of de grotere lekkans bij deze implantaten die hij noemt, reëel is. Ik heb er eigenlijk alle vertrouwen in dat dat wel goed zit.

Hij bevestigde voorts dat er 10 jaar garantie op zit en dat als er binnen die termijn een lek gaat, je gratis een nieuwe krijgt. Maar de plaatsing gaat wel weer onder narcose op de OK (en niet onder plaatselijke verdoving op de polikliniek) en zo ben je maar iets minder kwijt dan voor je oorspronkelijke operatie. Dat is dus het verhaal van het SLAZ. Toch wel een verschil met Arenborghoeve.

Nu is de vraag, hoe groot is die kans dat het mis gaat. Niet zo heel groot denk ik, of je moet een ongeluk krijgen ofzo? Die dingen zijn toch super sterk. Zal ik dat risico nemen?

En zou ik, stel dat ik voor Nio kies, nog een keer op consult moeten? Ik ben al geweest en de maat enzo zijn toen al besproken. Lijkt me een beetje overbodig om nog een keer te gaan, of ik zou het idd moeten combineren met de anesthesie afspraak (las ik hier ook dat iemand dat deed), da's nog wel een idee.

Oh ik heb er nu al zo'n zin in! Over een week met vakantie, hopelijk voor de laatste keer zonder borsten ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.