Ga naar inhoud

Barb wire : 6 november 2014 : Dr. Plovier : Be-clinic


Aanbevolen berichten

Dankje Lieverd....

Kheb dus gebeld....niet goed....

Ze slaapt weliswaar door de medicatie maar ze gaat achteruit...ze verzwakt nu zienderogen omdat ze geen vocht meer opneemt...

De verpleger zei...'het is aftellen nu'

De tumor heeft volledig overgenomen nu,wij kunnen niets meer doen dan hetgene wat we nu doen voor haar...

Pffff....te erg...

Sebiet om 10 uur krijgt ze de ziekenzalving van de pastoor van haar kerk....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Mijn man weet niet goed wat doen...stoppen met werken en naar zen zus gaan...of verder doen en wachten op telefoon...hij staat aan de zee vandaag...hij moet dus nog twee uren rijden voor hij thuis is om dan zijn eigen wagen te nemen en nog drie kwartier te rijden naar het ziekenhuis...dillema...

Voor hetzelfde duurt het nog wel een paar dagen,maar voor hetzelfde is het binnen de paar uren zover...pfff moeilijk dit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Barb, goeiemorgen ... het zou toch best zijn dat er iemand van jullie bij haar is in de laatste momenten, zoals Stevi zei , ze hoort alles en voelt ook ... sterkte in deze verschrikkelijke fase xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook niet dat het nog lang gaat duren, het is natuurlijk wel een jong lichaam (denk ik) dus die zijn sterk, maar als ze al dagen zonder vocht leeft, zal het niet lang duren . Ligt ze aan een morfine pomp? Dan is het zeker niet de bedoeling dat ze nog wakker zal worden!

Exht verschrikkelijk voor jullie en haar ouders, on eerlijke wereld is het!

Ik zou je man aanraden om direct te stoppen,hij kan nu nog bij haar zijn, straks nooit weer.... En lang Zla het vast niet duren hoor..

Succes en sterkte meid ook voor je Fam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, ik zou ook als ik jouw man was naar haar toe gaan. Het kan ineens heel snel gaan, juist nu ze achteruit gaat. Ik zou hier absoluut niet over gaan twijfelen en gaan.

Heel veel sterkte again voor jullie allemaal. Ik denk aan jullie

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kheb hem gebeld en gezegd dat hij moet stoppen met werken...

Hij komt dus naar huis...even wassen en de auto in...niet weten wanneer,dat vreet aan je...

Maar als hij niet gaat en er gebeurt wel iets...dan blijft hij met een schuldgevoel achter denk ik...

Hopelijk begrijpt zijn baas de situatie...

Dankjewel lieverds voor jullie steun en begrip...jullie zijn echt schatten...xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Barb,

Wat een verdrietig verhaal!

Ik denk dat het heel goed is dat je man straks naar haar toegaat, als ik het zo lees denk, als jullie dat willen, de tijd is aangebroken om bij haar te waken omdat het elk moment kan gebeuren.

Vanaf hier wil ik jou en je familie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.....en hele dikke knuffel! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje lieve spekkie...ja we willen absoluut niet dat ze alleen is als het gebeurd...mijn man wil bij haar zijn in dat moment dat ze oversteekt...

Haar mama is nu ook bij haar...maar dat is een menske van 70 jaar,zij gaat alle steun kunnen gebruiken...

Ik hoop alleen dat zij er niet aan onderdoor gaat...het is haar vierde kind dat ze moet afgeven...en haar man heeft ze ook al moeten afgeven...genoeg is genoeg he...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo erg! Mijn oma is ook maandagochtend overleden, mijn ouders en ik waren zondag nog bij haar, net alsof ze op ons gewacht heeft. Wij wonen in Limburg en zij was in en verpleeghuis in Middelburg, we konden dus ook niet snel even naar haar toe.

Ik heb echt het gevoel dat stervenden wachten op de mensen die hun dierbaar zijn..

Veel sterkte voor jou en je familie.

Liefs♡

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dank je...jij ook nog gecondoleerd...

Ik hoorde net dat haar lichaams temperatuur aan het dalen is en dat ze onregelmatig adem haalt en reutelt...

Dat zijn ook tekens aan de muur dat de dood achter het hoekje loert he...

Mijn man is bijna bij haar...hopelijk op tijd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel sterkte!

Ze vechten echt tot het laatst en wachten op hun naasten voor een laatste afscheid (heb zelf meegemaakt)

Het belangrijkste is dat ze nu mensen om zich heen heeft die om haar geven meer kunnen jullie niet doen..

Moedig zijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.