Ga naar inhoud

Barb wire : 6 november 2014 : Dr. Plovier : Be-clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Spannenddddd!!!

Ik geloof graag dat het nog onrealistisch is!!!

Ik heb het zelfde gevoel ahhaha!

Hou je goed in de gaten, ben benieuwd naar je eerste reactie als je wakker wordt:P:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannenddddd!!!

Ik geloof graag dat het nog onrealistisch is!!!

Ik heb het zelfde gevoel ahhaha!

Hou je goed in de gaten, ben benieuwd naar je eerste reactie als je wakker wordt:P:P

Ja,raar he dat gevoel...je weet dat het staat te gebeuren maar toch geloof je het nog niet...

Hahaha,jaaa ik ook hoor,ben heeeeeel benieuwd naar mijn eerste reactie als ik wakker wordt...gaat zoiets zijn in de trand van'Holy Shit' hahaha....:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi barb, voor je weet is het zover... ik heb gister mijn 800cc gehad. Toen ik wakker werd en keek dacht ik.. een mooi bescheiden maatje, ha ha .. niet zo groot als ik dacht. Maar toen ik ze later op mijn kamer uitpakte... wow, super. Die van jou worden vast prachtig. Aftellen maar! !!! Succes alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi barb, voor je weet is het zover... ik heb gister mijn 800cc gehad. Toen ik wakker werd en keek dacht ik.. een mooi bescheiden maatje, ha ha .. niet zo groot als ik dacht. Maar toen ik ze later op mijn kamer uitpakte... wow, super. Die van jou worden vast prachtig. Aftellen maar! !!! Succes alvast.

Thankx...hahaha,een bescheiden maatje...:-)

Jaaaa nu wordt het echt he...aftellen idd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooow maandag al...das nog sneller...tgoh jij zal wel suuuuuper zenuwachtig zijn nu...hoeveel cc krijg jij...en bij wie?

Jaa vind het super enge! Ben heel bang coor de narcose.

Ik krijg 370 cc dual plane bij dokter Laura Mooijen in de velthuiskliniek in Hilversum!

Is me eerst bv. en heb nu een A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.