Ga naar inhoud

Barb wire : 6 november 2014 : Dr. Plovier : Be-clinic


Aanbevolen berichten

Het is echt echt echt waar wat jullie zeiden...ze wachten op de mensen die ze het liefst zien...haar mama,dochter en mijn man(jongste broer)zijn bij haar...de rest was er niet...

Ze is zojuist overleden...om 20 na 3....

Men man belde net,in tranen....ik zit hier nu ook te snotteren...

My god...waarom toch....waarom...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Veel sterkte de komende tijd lieverd! Weet dat ze nu geen pijn meer heeft, niet meer hoeft te vechten. Ze zal altijd over jullie blijven waken.
XXX


En over je berichtje van gister, ik ben er heel zeker van dat ze jullie heeft gehoord en gevoeld, zeker weten! En nu nog als je tegen haar zal praten zal ze je horen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gecondoleerd voor jou en je Fam! Verschrikkelijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel lieve meiden...ja ik geloof het nu ook dat ze alles nog heeft gehoord en gevoeld...het lijkt wel alsof ze heeft gewacht op haar dierbaarste personen...

Blijft iets mysterieus...

Ze hebben haar juist gewassen en mooie kleren aan gegeven..

De familie is er nu aan het toe komen...

Kheb echt een zwaar gevoel nu op men borstkast...en de tranen prikken achter men ogen...maar moet wachten tot straks,als men kinderen slapen,om eraan toe te geven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje lieve Spekkie...ik heb men kinderen daarjuist verteld dat hun tante overleden is...en dat ze nu geen pijn meer heeft en niet meer ziek is...ze begonnen te huilen...en kon men tranen toen zelf ook niet meer binnen houden...

Ik hoor steeds haar stem nu...en haar laatste woorden naar mij toe,en haar gebaar dat ze deed toen ik daar stond met een grote bos bloemen voor haar...

Ik kan niet geloven dat ik haar niet meer ga zien...en dat ik niet meer de telefoon kan op pakken en haar bellen...en dat men dochtertje haar meme niet meer gaat kunnen knuffelen...

Het is toch verdomd snel gegaan...veel te snel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte meid!

Laat je emoties ook zien tov je kinderen, waarom zou je er tegen vechten?!

Achteraf gezien gaat het altijd snel he.... Al was de situatie er ook niet meer naar dat het langzamer had moeten gaan, toch?

Fijn dat diegenen bij haar waren die haar lief hebben.

Doe rustig aan en neem de tijd om te rouwen en te verwerken.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje BB...ja klopt,het was genoeg geweest voor haar...genoeg af gezien...

Voor haar is het goed...maar voor de achterblijvers wat minder...

Straks naar de begrafenis ondernemer...

En alles regelen voor na de uitvaart...ook haar dochter zo goed mogelijk opvangen...dat kind krijgt het nog moeilijk,ze was enig kind en haar vader is jaaaaren geleden al overleden...en nu haar mams...ocharme...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees net je verhaal, gecondoleerd en heel veel sterkte met het regelen en iedereen opvangen, vooral ook je nichtje en schoonmoeder. Heel heftig om een dierbare te verliezen. De mooiste mensen gaan als eerst. Geef haar een waardig afscheid en troost je met de gedachte dat ze uit haar lijden is verlost. Het is en blijft een vreselijke ziekte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje vlinder32...

Wel...we konden niet veel gaan regelen bij de begrafenis ondernemer...

Schoonzusje had alles zelf al geregeld...van haar kist tot de bloemen en de muziek...alles...'slik'...

Ze wil gecremeerd en uitgestrooid worden...

Het word een kerkelijke begrafenis...met een kist die haar broers zullen dragen...daarna word ze dan gecremeerd...

Aan alles heeft ze gedacht...dat moet toch hard geweest zijn he,je eigen begrafenis regelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp hoe jij je nu moet voelen(ik heb 2 weken geleden mijn zwager verloren)

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Liefs xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och ... Lieve Barb ! wat erg ... Gecondoleerd .

Ik was er even een paar dagen uit , en kijk hoe snel het met jou schoon zusje is gegaan ..

Te snel .. En wat een verdriet meis ... Ik denk aan je .

Ze is nu uit haar lijden ... Maar inderdaad waarom ? Zo jong !

Heel veel sterkte ook voor je man en je gezin en familie ..pffff... Heftig zeg ..

Ik omarm je en je krijgt twee dikke kussen ...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat naar zeg. Gecondoleerd en heel erg veel sterkte. Ik heb twee weken terug een dierbare verloren. Brand nog vaak een kaarsje voor haar. Gelukkig zijn de mooie herinneringen en de liefde voor elkaar er voor altijd ♡

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Barb,

Ik lees nu pas je verhaal en zit met tranen in mijn ogen..

Pfff de laatste 2 jaar ook veel te veel jonge mensen moeten wegbrengen:(

Het blijft vreselijk!

Godzijdank heeft zij nu haar rust gevonden, maar dat maakt het voor jullie er niet makkelijker op.

Heeeel veel sterkte

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oow dank jullie wel lieve schatten!!!

Het begint zo stilaan door te dringen nu hoor...bij men man ook...hij is heel erg prikkelbaar,gestrest,verdrietig,kwaad,weet met zichzelf geen blijf...hij is nu gaan groeten bij zen zus...maandag ook nog eens,dan ga ik ook mee,en dan dinsdag de begrafenis...gaat een zware dobber worden en zal veeeel volk zijn...

Haar broers gaan de kist met hun zus dragen...toen men man dit voor stelde aan hen zei de oudste"ja,dat moeten we doen,voor alle rottigheid dat we hebben uit gestoken vroeger met haar is dit het minste dat we kunnen doe,haar op handen dragen!dat verdiend ze"

Gaat een emotioneel moment zijn...'zucht'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.