Ga naar inhoud

Barb wire : 6 november 2014 : Dr. Plovier : Be-clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Omg...heb zojuist een mailtje terug gehad en hij ziet er geen problemen in om de 1050cc te zetten bij mij!!!!!! :-)

Ik had niet gedacht eerlijk gezegd dat dat zou kunnen passen...ik mag zelf kiezen en op de dag zelf beslissen!!

Ooooh...wat te doen wat te doen...ik wil niet te big gaan maar wil Ook weer niet achteraf spijt krijgen dat ik ze niet wat groter nam...het mag duidelijk zijn dat ik ze graag groot wil,maar niet buiten proportie groot he!!

Help!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaahaha die Barb, geweldig als ik dit zo lees..

De keus zul je toch uiteindelijk zelf moeten maken, is puur wat jij mooi vind..al is het zo dat de cc's bij iedereen anders uitzien.. Op zich vind ik wat je nu hebt niet echt klein uitzien dus denk dat 925 cc al best BIG gaat worden.. Ik zit nog helemaal ingepakt maar merk wel degelijk dat ze behoorlijk groot zijn, ik denk wel tevreden te zijn met mijn 925 cctjes haha.. En nu jij nog, ben echt benieuwd.. Trouwens Guzzi heeft ook 1050 cc , zou je misschien eens kunnen spieken hihi.. XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaahaha die Barb, geweldig als ik dit zo lees..

De keus zul je toch uiteindelijk zelf moeten maken, is puur wat jij mooi vind..al is het zo dat de cc's bij iedereen anders uitzien.. Op zich vind ik wat je nu hebt niet echt klein uitzien dus denk dat 925 cc al best BIG gaat worden.. Ik zit nog helemaal ingepakt maar merk wel degelijk dat ze behoorlijk groot zijn, ik denk wel tevreden te zijn met mijn 925 cctjes haha.. En nu jij nog, ben echt benieuwd.. Trouwens Guzzi heeft ook 1050 cc , zou je misschien eens kunnen spieken hihi.. XXX

Heb je nog geen foto's van jouw 925cc?ben benieuwd....:-)

Heb je veel last of valt het goed mee?

Ja heb bij guzzi al een paar keer gaan spieken hihi:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omg...heb zojuist een mailtje terug gehad en hij ziet er geen problemen in om de 1050cc te zetten bij mij!!!!!! :-)

Ik had niet gedacht eerlijk gezegd dat dat zou kunnen passen...ik mag zelf kiezen en op de dag zelf beslissen!!

Ooooh...wat te doen wat te doen...ik wil niet te big gaan maar wil Ook weer niet achteraf spijt krijgen dat ik ze niet wat groter nam...het mag duidelijk zijn dat ik ze graag groot wil,maar niet buiten proportie groot he!!

Help!!!

Doen !! je ging al voor groot en nu voor extra erbij moet je dit niet laten gaan , zelfde prijs toch ?

Go Girl ! :1bouncingboobs: Yes !! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die twijfel had ik ook hoor, 700 of 800 cc Oef... groot ! maar nu zo gewend en tja... had ik

maar groter genomen ....

Jou keuze uiteraard , misschien even googelen naar foto's van dit voor maat ...

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je nog geen foto's van jouw 925cc?ben benieuwd....:-)

Heb je veel last of valt het goed mee?

Ja heb bij guzzi al een paar keer gaan spieken hihi:-)

Aaah ik zit nog helemaal ingepakt, mede door die 3 verdomde complicatiebloedingen..

Wat betreft pijn, alleen die rechter is nog behoorlijk gevoelig maar is meer door de bloedingen dan door de grootte.. Ik gebruik al 2 dgn geen pijnstillers meer en morgen moet ik op controle en worden de hechtingen verwijderd dus ben zelf ook heel nieuwsgierig.. We keep in touch xx

Maar als ik dit zo lees bij jou..wtf..haha ga gewoon voor de grootste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaah ik zit nog helemaal ingepakt, mede door die 3 verdomde complicatiebloedingen..

Wat betreft pijn, alleen die rechter is nog behoorlijk gevoelig maar is meer door de bloedingen dan door de grootte.. Ik gebruik al 2 dgn geen pijnstillers meer en morgen moet ik op controle en worden de hechtingen verwijderd dus ben zelf ook heel nieuwsgierig.. We keep in touch xx

Maar als ik dit zo lees bij jou..wtf..haha ga gewoon voor de grootste!

Ja die bloedingen,had ik al wat van op gevangen...hoop dat alles goed is nu...

Ja,zoiezo blijven we in touch he,wil zeker jou resultaat zien...zit ik al lang op te wachten!!

Ow je hebt ze dus zelf ook nog niet kunnen zien dan?wordt een mooie verassing morgen als je kadootjes uit gepakt worden. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha,wat houdt je tegen?

Jij gaat binnen een weekje he op consult?

Wat wil je graag?

Klopt maar waarschijnlijk kan die datum al niet meer want stond al weken vast dat ik daar heen zou gaan maar krijg waarschijnlijk ineens geen vrij meer van het werk :( zit te twijfelen tussen 590-650 en 650-700 uhp (heb verschil in borsten dus) eerst maar eens zorgen dat ik nog een keer op consult kan :(
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja in jou geval zou ik die extra cc's maar doen. Je wil fors, het kan......dus.....

Ik vind 900 ook mega maargoed...het is jou wens meis! Xx

Hahaha,ja erg he...groot,groter,grootst!!!

Maar ik wil echt al men halve leven grote borsten...en wil nu niet weer teleurgesteld worden na men operatie...:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omg...heb zojuist een mailtje terug gehad en hij ziet er geen problemen in om de 1050cc te zetten bij mij!!!!!! :-)

Ik had niet gedacht eerlijk gezegd dat dat zou kunnen passen...ik mag zelf kiezen en op de dag zelf beslissen!!

Ooooh...wat te doen wat te doen...ik wil niet te big gaan maar wil Ook weer niet achteraf spijt krijgen dat ik ze niet wat groter nam...het mag duidelijk zijn dat ik ze graag groot wil,maar niet buiten proportie groot he!!

Help!!!

Ohhh girl! Ik weet het niet als ik eerlijk ben. Ik ben al blij met mijn 400cc hahahaha

Maar je wilde groot he ? Dus ik zeg,...doen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.. ovenschotel moet nog ff, dus hier komen de maten :)

De 925 Motiva extra high profile heeft een breedte van 14,5 cm met een projectie van 7,5 cm

De 1050 Motiva extra high profile heeft een breedte van 15,0 cm met een projectie van 7,8 cm

De 330 extra high profile van Monobloc die je nu hebt (als het tenminste de getextureerde zijn en goerdin er geen gladde in gestopt heeft...) heeft een breedte van: 11,5 cm en een projectie van 5,0 cm

Je schrijft in je handtekening dat je high profile hebt, maar die zie ik niet in de catalogus staan.. Tenzij die veranderd is in de loop der jaren.. Had jij een paspoort meegekregen destijds? misschien dat je me dan het nummer kunt doorgeven dat daar op staat.. Zou ik eens kunnen kijken..

Wat had je eigenlijk voor cupmaat vóór die 330 cc?.. Even als referentie....

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh girl! Ik weet het niet als ik eerlijk ben. Ik ben al blij met mijn 400cc hahahaha

Maar je wilde groot he ? Dus ik zeg,...doen!!!

Ja syl,ik wil wel hoor...het lastige is dat je niet weet hoe het zal gaan worden he,voor hetzelfde geld ziet dat er belachelijk uit bij mij en zou de 925cc perfect zijn...maar voort zelfde geld is die 1050cc perfect....pfff moeilijk...maar BB zal me hopelijk wat meer duidelijkheid kunnen brengen...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.