Ga naar inhoud

Barb wire : 6 november 2014 : Dr. Plovier : Be-clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh meiden...vandaag heb ik een paar keer echt gewenst dat ik op een eiland zat...ben er in gedachten ook heen gevlucht...

Schoonzusje gaan bezoeken en oh oh oh...tranen in men ogen,krop in men keel...sterk moeten houden voor men kids,men man en schoonmoeder,

Schoonzusje is al drie jaar terminaal,longkanker die volledig is uitgezaaid..gestopt met chemo,ze woog altijd rond de 100kg...schiet niets meer van over,amper 40 kg nu nog...heel de tijd slapen,niets kunnen eten,overgeven,slap,uitgeput...erg

Haar dochter van 17 verzorgd haar zo goed ze kan...arme meid...

Ze voelt ook het einde naderen,ze pakt haar dochter steeds vast alsof het de laatste keer is...aangrijpend...men keel werd telkens dicht gesnoerd...

Pffff...zoveel verdriet gezien vandaag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje meiden...ja ik hoop het voor haar ook...dit is geen menswaardig leven zo...je ziet haar echt aftakelen...zienderogen...ik verschoot echt toen ik haar zag daarstraks,zo verschrikkelijk mager,en afgeleefd..grellig...en je begint het ook te ruiken,mensen die heel erg ziek zijn en bijna op het einde zijn,krijgen zo'n vreemde specifieke geur he...

En dat op twee weken ineens zo'n verschil...had haar toen nog gezien en had niet gedacht dat het zo snel allemaal zou gaan...ik nam afscheid met een gevoel dat ik haar niet weer zou zien,dat het echt de allerlaatste keer was dat ik haar levend zou meemaken...zo triestig...:-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffff Barb,wat een ongelooflijk triest verhaal,als iemand zo ziek is en het leven letterlijk door de handen glipt,en je zelf ook niets kunt beginnen voel je je enorm machteloos en verdrietig,1 ding is zeker,ze wil nu alleen nog maar dat t zo snel mogelijk voorbij is,want zo leven is een hel , ik wens jou en je familie alle sterkte toe, ik denk dat t binnen een paar dagen bekeken zal zijn,dat t zo zo snel kan gaan weet ik alles van, ik heb mijn mama verloren een jaar geleden.

Kort ervoor lachte ze nog naar me en omhelde me etc..en toch...

In 2 weken was het bekeken............

STERKTE xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffff Barb,wat een ongelooflijk triest verhaal,als iemand zo ziek is en het leven letterlijk door de handen glipt,en je zelf ook niets kunt beginnen voel je je enorm machteloos en verdrietig,1 ding is zeker,ze wil nu alleen nog maar dat t zo snel mogelijk voorbij is,want zo leven is een hel , ik wens jou en je familie alle sterkte toe, ik denk dat t binnen een paar dagen bekeken zal zijn,dat t zo zo snel kan gaan weet ik alles van, ik heb mijn mama verloren een jaar geleden.

Kort ervoor lachte ze nog naar me en omhelde me etc..en toch...

In 2 weken was het bekeken............

STERKTE xx

Dankje vlinder...ja het gaat heel snel...te snel ineens,we weten wel waar we voor staan maar toch...

Jij ook nog men oprechte deelneming,je mams verliezen...Tgoh ik mag er niet aan denken...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist gehoord dat schoonzusje opgenomen wordt...is weer heel erg achteruit gegaan...

Nu is het echt het laatste volgens mij...heb tegen men man gezegd dat hij er nog langs moet gaan...stilletjes afscheid moet gaan nemen van zen zus...nog zeggen wat hij graag wil zeggen...

Ook naar men schoonmoeder gebeld,alles uitgelegd...arm menske begon te huilen aan de telefoon...zo'n intens verdriet...is haar vierde kind dat ze moet gaan afgeven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach wat spijtig!

Verschrikkelijk!

Haar 4e kind...oooow wat erg,

toch een grote nachtmerrie?

Heel veel sterkte Barb,

dikke knuffel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dankje moeder....

Idd,haar vierde kind al...de anderen waren ofwel pas geboren en eentje was 1 jaar oud...

Maar dan nu haar enige dochter te moeten afgeven...ze heeft wel nog zonen nu...

Maar ze vraagt zich heel hard af nu wat ze toch zoo verkeerd heeft gedaan in haar leven dat ze zo gestraft moet worden...

Ik zou zoiets niet overleven...daar ben ik zeker van...tgoh,mag er niet aan denken!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch maar besloten dat ik niet op tweede consult ga...:-)

Ik heb voldoende info van BB en LB gekregen over de projectie van de motiva en de cc's...ik ga het gewoon aan Plovier over laten en er deze laatste maand niet teveel meer over nadenken...het komt wel goed!

Ik denk dat ik ruim tevreden ga zijn met de 1050 cc...dusssss...voor nu,gene stress ennnnn aftellen geblazen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch maar besloten dat ik niet op tweede consult ga...:-)

Ik heb voldoende info van BB en LB gekregen over de projectie van de motiva en de cc's...ik ga het gewoon aan Plovier over laten en er deze laatste maand niet teveel meer over nadenken...het komt wel goed!

Ik denk dat ik ruim tevreden ga zijn met de 1050 cc...dusssss...voor nu,gene stress ennnnn aftellen geblazen!!!

Je hebt gelijk , weer zoveel informatie om dan weer over na te denken, het is goed zo met voldoende

info die je al hier hebt gekregen weet je eigenlijk al genoeg .

En even rust in je hoofdje , nu precies nog 4 weken ! En wat een mooi aantal cc ga je krijgen !

Nee.. niet aftellen gewoon er naar uit kijken ! :43:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff...weet niet goed hoe te beginnen...schoonzusje is er echt heel slecht aan toe nu...ze ligt op de palliatieve zorg en gaat enorm achteruit...ze is heel onrustig,halucineerd,word heel kwaad met momenten,braakt de hele tijd(pikzwart is hetgene dat eruit komt)ze is nog afgevallen,denk dat ze geen 40 kg meer weegt nu...

Slapen slapen en nog eens slapen,soms is ze weer even 'helder'om dan vijf seconden later weer heel verward te zijn,ze kan haar behoefte niet meer ophouden en ligt dus met een pamper,als ze wakker is staart ze naar één punt zonder knipperen,praten gaat nog heel moeizaam,bijna alsof ze terug drie jaar is...

Ze is al twee nachten na elkaar uit bed gevallen...

Ik ben er zondag naartoe geweest,ik wist met mezelf geen blijf...zo eng vond ik het...

Ze ligt daar zo onherkenbaar,mager,bleek,angstig...brrr

Ik vind het zo hartverscheurend...en het niet weten waneer haar moment van overlijden er zal zijn maakt het er niet makkelijker op... Iedereen is op van de zenuwen...

Wat doe je in zo'n situatie? Ik weet het niet meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.