Ga naar inhoud

Barb wire : 6 november 2014 : Dr. Plovier : Be-clinic


Aanbevolen berichten

Och ... Lieve Barb ! wat erg ... Gecondoleerd .

Ik was er even een paar dagen uit , en kijk hoe snel het met jou schoon zusje is gegaan ..

Te snel .. En wat een verdriet meis ... Ik denk aan je .

Ze is nu uit haar lijden ... Maar inderdaad waarom ? Zo jong !

Heel veel sterkte ook voor je man en je gezin en familie ..pffff... Heftig zeg ..

Ik omarm je en je krijgt twee dikke kussen ...

xxx

Dankje lieve Caro...je bent een lieverd!!

Dikke kus terug...xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Oow dank jullie wel lieve schatten!!!

Het begint zo stilaan door te dringen nu hoor...bij men man ook...hij is heel erg prikkelbaar,gestrest,verdrietig,kwaad,weet met zichzelf geen blijf...hij is nu gaan groeten bij zen zus...maandag ook nog eens,dan ga ik ook mee,en dan dinsdag de begrafenis...gaat een zware dobber worden en zal veeeel volk zijn...

Haar broers gaan de kist met hun zus dragen...toen men man dit voor stelde aan hen zei de oudste"ja,dat moeten we doen,voor alle rottigheid dat we hebben uit gestoken vroeger met haar is dit het minste dat we kunnen doe,haar op handen dragen!dat verdiend ze"

Gaat een emotioneel moment zijn...'zucht'

Ja lieve Barb jullie gaan een zware periode tegemoet , het beseffen komt inderdaad na alle heftige

emoties . Steun je man maar zo goed mogelijk , zijn emoties gaan ook alle kanten op .

Heel veel sterkte !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Barb, ze is nu eindelijk verlost van haar pijn. Wat heeft ze geknokt!

Heel verdrietig voor jullie, vreselijk voor haar dochtertje...........

Ik wens je heel veel kracht en liefde toe. Maar er ondanks alle verdriet een prachtig afscheid van. Heel veel sterkte vandaag...xxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thankx...

Jep...idd word nog moeilijk,binnekort allerheiligen...kerstmis,haar verjaardag...herdenkingsmis...

Pfff in de kerk ook harde noten gekraakt hoor...mijn man getroost,mijn schoonmoeder getroost...ikzelf was ook een wrak...en dan speelden ze 'met tranen in men hart'van Dana Winner...my god...krijg er weer een krop van in men keel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb heel wat gemost geloof ik lieve Barb! Gecondoleerd met dit enorme gemis en heel veel sterkte om dit te verwerken. Het heeft tijd nodig, neem die tijd ook! Laat tranen de vrije loop wanneer nodig en haal mooie herinneringen op met elkaar.

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel lieverd...ja er zijn momenten dat ik de tranen niet kan bedwingen...kheb al een paar keer vandaag de liedjes gespeeld die gisteren op haar begrafenis gespeeld werden en dan bengelen de tranen over men wangen...haar foto die bij de kist gezet was staat nu op de schouw bij ons met twee kaarsjes erbij...

Één troost hebben we...ze is nu zonder pijn...want toen ik haar maandag de laatste groet ging brengen zag ik op haar gezicht geen vermoeidheid en geen pijn meer,ze lag vredig te slapen precies...

Deed wel raar,haar zo te zien liggen,zo stil...zo bleek...en te bedenken dat dat de laatste keer was dat ik haar echt zou zien...leek zo onwerkelijk...

Ik stond te bibberen op men benen...de hele tijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp hoe jij je nu moet voelen(ik heb 2 weken geleden mijn zwager verloren)

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Liefs xxxx

In al men verdriet en drukte vergat ik jou nog te condoleren met het verlies van je zwager...dus bij deze...innige deelneming...xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Ticker loopt achter haha...

Nog negen daagjes te gaan...tik tak tik tak tik tak

Het gaat snel he , barb .. Eindelijk , spannend ! Al kriebels ...

Hoe is het nu met je huispak afgelopen ? Heb je al iets kunnen vinden ? Het is inderdaad wel lekker om er een paar

op voorraad te hebben , had ik ook , zo heerlijk dan even een verschoning .

Ik ben nu blahh.. ziek , griep en koorts ... Brrrr.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow sweety toch...verzorg je maar goed...

Ja,heb er net een paar besteld bij esprit...

En gelijk ook nog een paar gemakkelijke schoenen...:-)

Echt mooi...

Ennuh...kriebels...jaaaaaaa...ik kan niet geloven dat het volgende week echt zover is!!!

The anticipation is killing me!!!! Nu al...pfff hahaha ik ben een echt stresskieke hoor...

Veel beterschap...xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow sweety toch...verzorg je maar goed...

Ja,heb er net een paar besteld bij esprit...

En gelijk ook nog een paar gemakkelijke schoenen...:-)

Echt mooi...

Ennuh...kriebels...jaaaaaaa...ik kan niet geloven dat het volgende week echt zover is!!!

The anticipation is killing me!!!! Nu al...pfff hahaha ik ben een echt stresskieke hoor...

Veel beterschap...xxx

Dank je lieverd !

Ohh... Mooi dus toch geslaagd en zelfs een paar mooie gemakkelijke schoenen , ha,ha had ik ook hoor tip top naar de kliniek en wel in styl hé , ha,ha . En voor thuis heerlijk in je huispak .

Ik ben ook een stress kip hoor , brrr.. Ik kan mij zelfs zo druk maken dat ik er ziek van kan worden , pas op daar voor hé !

Laat het langs je heen gaan deze gezonde stress , en wat heerlijk om te bedenken 9 daagjes en dan heb je ze ! :1boobs: Ik leef met je mee !

Ik ga nu even uitzieken , blahh..

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.