Ga naar inhoud

Barb wire : 6 november 2014 : Dr. Plovier : Be-clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Volgens mij was dat een beetje een testje van je hahaha!!:-)

haha je kent me best al goed :P

Wat ik bedoel is, dat je voorbeeldfoto's van die griet bij die vensterbank, dat dat Saline overfilled implantaten zijn. Die worden als het ware meer een 'balvorm' omdat de achterkant niet plat is zoals bij een siliconengevuld implantaat, maar gewoon verder door gevuld wordt, waardoor de achterkant ook bol gaat staan. Dan komt het breedste stuk van de prothese dus niet tegen je borstkas aan te liggen, maar ergens op 1/3 van je borstkas af.

Bij een implantaat van siliconen, is de kant die tegen je borstkas aan zit, het breedste stuk van de prothese

Als je het niet snapt, no problem, gewoon vragen haha. (nee serieus, vind ik niet erg)

Liever dat je een goede keuze maakt, dan dat je dadelijk denkt: shit had ik maar....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja.. die saline kan lekken.. Dat is water, zeg maar haha.. Het zijn gewoon gladde dingen die gevuld worden met zoutwater. Het is dan wel lichaamseigen, dus als het ploft, dan zwelt je borst op en is er verder niks aan de hand (terwijl dat opzwellen me ook pijnlijk lijkt)

Maar.. het is dan wel een glad 'ballonnetje' (correct me if I'm wrong) en die zijn volgens mij gevoeliger voor te veel aanmaak van kapsel... Maar ben niet zo heel goed thuis in de saline, dus zou me kunnen vergissen..

Dat 'damn' sloeg op: shit alweer een vraag.. Of op: shit, je maakt het wel lastig zeg

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja.. die saline kan lekken.. Dat is water, zeg maar haha.. Het zijn gewoon gladde dingen die gevuld worden met zoutwater. Het is dan wel lichaamseigen, dus als het ploft, dan zwelt je borst op en is er verder niks aan de hand (terwijl dat opzwellen me ook pijnlijk lijkt)

Maar.. het is dan wel een glad 'ballonnetje' (correct me if I'm wrong) en die zijn volgens mij gevoeliger voor te veel aanmaak van kapsel... Maar ben niet zo heel goed thuis in de saline, dus zou me kunnen vergissen..

Dat 'damn' sloeg op: shit alweer een vraag.. Of op: shit, je maakt het wel lastig zeg

?

Haha,ja idd...het is toch verdorie moeilijker dan ik dacht om het resultaat te krijgen dat je echt wil...ik dacht...gewoon een groot rond breed bol implant erin en klaar....

Silly me....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi, je hebt nog ff tijd om na te denken..

Of om met plovier een afspraak te maken en nog eens te bespreken? Hij zal vast nog een keer tijd hebben voor 6 november... En je woont in de buurt toch?

Ik zou nog eens langs gaan en nog eens goed bespreken wat je wilt en hoe dat het beste haalbaar is.. en met welk merk implantaten.. :)

Hij kan jóuw situatie beoordelen, ikke niet :)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

beter! ik had vanochtend om 9 uur gebeld, waarschijnlijk kan mijn consult van de 29e niet doorgaan, eerste mogelijkheid was voor mij 24 november... huil huil :102: gelukkig kan jij lekker vroeg terecht hihi :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het word de achtste oktober...dan ga ik nog even voor een tweede consult om Te bespreken welke merk van implant het beste gaat zijn om het resultaat te bereiken wat ik wil...ik wil namelijk veel projectie ook en dat ga ik denk ik niet halen met de motiva uhp 1050cc...

Ik hou jullie op de hoogte...:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.