Ga naar inhoud

Barb wire : 6 november 2014 : Dr. Plovier : Be-clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank jullie wel lieverds allemaal...ja het is heel hard...heel erg confronterend ook...

Mijn man is er nu weer naartoe,ik ben thuis gebleven met de kids...Afgelopen vrijdag hadden we ons dochtertje van vier nog mee genomen,het is haar meter...en ze wou niet in haar buurt komen omdat ze er echt eng uit zag,ze had er bang van...dan weet je wel hoe erg ze er aan toe is he...

Haar maag heeft het nu ook begeven en ze maakt geen witte en rode bloedcellen meer aan...

Verschrikkelijk,die aftakeling...niet menselijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit wil niemand meemaken te erg voor woorden,ik hoop dat je dochter van vier het ook kan verwerken.

Heel veel sterkte meis

Liefs xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thankx lady's...

En BB...vergeet ik jou nog te bedanken voor het verplaatsen van men berichten...dus bij deze...thankx!!!

Heb juist gebeld naar de palliatieve...ze hebben de morfine opgedreven gisteravond,ze heeft de hele nacht geslapen zonder wakker worden en slaapt nu nog steeds...ik vermoed dat ze zo zachtjes telkens meer medicatie zullen geven om haar stilletjes weg te laten slippen in een eeuwig durende slaap...ik hoop het voor haar,dit kan zo niet langer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Fijn dat ze haar in slaap gaan houden. Het zal hooguit enkele dagen duren nu, afhankelijk van de voedingstoestand. Als ze geen vocht meer binnen krijgt, kan het redelijk snel en rustig gaan. Alleen het 'uitdrogen' ( wat rot klinkt maar het in deze situatie eigenlijk niet is... ) zorgt ook al voor minder binnen krijgen van prikkels. Ook pijn wordt dan minder gevoeld.

Heel veel sterkte. Dit zijn de laatste loodjes.

Liefs BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil je een hele dikke knuffel en kus geven, Ik lees dit nu pas! *Schaam schaam*

:53::53:

Heel veel sterkte lieverd, voor je man en kindertjes.

En het zal idd snel gaan nu. Ik heb het nu al 3x mogen/moeten mee maken in dit geval, dus het gaat dan nog om uren..

Heel veel sterkte lieverd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, wat erg zeg... pff, het leven is soms zo oneerlijk!
Ik zie het zovaak bij ons op de afdeling, ik werk op oncologie, helaas ook veelvuldig dit soort intens trieste gebeurtenissen.

Het is fijn dat ze haar in slaap houden, zo heeft ze geen pijn meer. Gewoon tegen haar blijven praten en blijven aanraken, ze zal dat zeker horen en voelen. Zo voelt ze jullie warmte en weet ze ook dat het goed is.
Het zal nu snel gaan...een paar dagen?....
Sterkte Barb voor jullie allemaal! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker weten lieve Barb dat ze alles hoort en voelt. Ze is misschien wel "ver" weg, maar ze is er nog wel. En tegen haar praten zal goed zijn. Je kan echt nog alles zeggen tegen haar, ze gaat alles horen hoor.

Een hele dikke Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.