Ga naar inhoud

Barb wire : 6 november 2014 : Dr. Plovier : Be-clinic


Aanbevolen berichten

Nou.. ovenschotel moet nog ff, dus hier komen de maten :)

De 925 Motiva extra high profile heeft een breedte van 14,5 cm met een projectie van 7,5 cm

De 1050 Motiva extra high profile heeft een breedte van 15,0 cm met een projectie van 7,8 cm

De 330 extra high profile van Monobloc die je nu hebt (als het tenminste de getextureerde zijn en goerdin er geen gladde in gestopt heeft...) heeft een breedte van: 11,5 cm en een projectie van 5,0 cm

Je schrijft in je handtekening dat je high profile hebt, maar die zie ik niet in de catalogus staan.. Tenzij die veranderd is in de loop der jaren.. Had jij een paspoort meegekregen destijds? misschien dat je me dan het nummer kunt doorgeven dat daar op staat.. Zou ik eens kunnen kijken..

Wat had je eigenlijk voor cupmaat vóór die 330 cc?.. Even als referentie....

xx

Oké,lijkt me zo weinig projectie he,niet?

Zijn er andere merken met veel projectie?ik wil graag van op de zijkant ook "borst"zien...you Know what i mean...

Eigenlijk wil ik ze groot,vol,breed,hoog,bol,en tegen elkaar!! :-)

Ja ik dacht toch echt wel dat ze high profiel waren,dat was me toch gezegd...maar ja,in de welness lopen wel meer dingen niet zoals zou moeten...

Zal er morgen eens naar zoeken...

Voor men eerste bv had ik een a /kleine B cup...

Thankx voor het mee denken!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Spannend, het is al bijna zo ver!

Weet nog wel dat je me pb'de en twijfelde tussen 800 en 925cc, nu toch maar een maatje groter gekozen dus haha. :4:

Ik ben erg benieuwd naar het resultaat, gaat vast heel mooi worden! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd he,en in het begin vond ik dat ook echt al groot klinken...zo zie je maar he....:-)

Ja,zes weekjes ...zal er snel gaan zijn nu...maar eerst ons syl nog he!!!

Xxx

Jaaa nog heel even!! Spannend.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie bij de tabel van Sebbin maar tot 645 cc (bij de Firm implants, dus beetje vergelijkbaar met Motiva, denk ik, qua zachtheid) Deze is 13,2 cm breed, met al een projectie van 6,9 cm... Plovier heeft in het verleden ook Sebbin gebruikt.. Misschien anders eens ff mailen naar hem, hij heeft vast wel een uitgebreidere lijst, met meer cc's..

Dan eurosilicone...

800 cc (meeste aantal dat in de tabel staat) extra high profile is 13,6 cm breed met 7,7 cm projectie.. Maar ook hier is vast meer van te krijgen.. Ook met eurosilicone heeft Plovier wel eens gewerkt, dacht ik.. Je zou hem eens kunnen mailen en vragen naar de tabellen? Zodat je wat kunt uitzoeken haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uuuuuuuuuuuuuhm.. welk merk heeft meer projectie in verhouding met de breedte...? Sebbin misschien.... Of eurosilicone zelfs misschien! FF kijken hoor.. Nu ik toch bezig ben.... :45:

BRB

Ooh sorry BB,maar jij weet er zoveel van en wil echt 100%zeker zijn dat ik voor het juiste ga..:-)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ovenschoteltje toch wel netjes leeg gegeten he?

ja was heerlijk hihi..

Verse courgette, aubergine en paprika met kip uit eigen marinade. Gisteren al gewokt, daarna in ovenschotel en toen het afgekoeld was de koelkast in. Vandaag met aluminium folie erover in een goed warme oven. En laatste 10 minuten kaas eroverheen en onder de grill.

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, zit weer vol hoor hihi

Ooh sorry BB,maar jij weet er zoveel van en wil echt 100%zeker zijn dat ik voor het juiste ga..:-)

Xxx

no problem ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie bij de tabel van Sebbin maar tot 645 cc (bij de Firm implants, dus beetje vergelijkbaar met Motiva, denk ik, qua zachtheid) Deze is 13,2 cm breed, met al een projectie van 6,9 cm... Plovier heeft in het verleden ook Sebbin gebruikt.. Misschien anders eens ff mailen naar hem, hij heeft vast wel een uitgebreidere lijst, met meer cc's..

Dan eurosilicone...

800 cc (meeste aantal dat in de tabel staat) extra high profile is 13,6 cm breed met 7,7 cm projectie.. Maar ook hier is vast meer van te krijgen.. Ook met eurosilicone heeft Plovier wel eens gewerkt, dacht ik.. Je zou hem eens kunnen mailen en vragen naar de tabellen? Zodat je wat kunt uitzoeken haha

Thankx BB...ga dat meteen doen se,zet ik gelijk de merken die jij aanhaalde FF mee in de mail...

Waar zoek jij die maten op?kan ik mischien ook zelf eens opzoeken...:-)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och echt!?

Jij zit dus de hele tijd zelf te zoeken voor ons allemaal of wat?

Nu schaam ik me toch wel hoor,dacht dat jij zon kant en klare tabellen en alles had....

Oké,ik ga gewoon zelf googlen...

Tgoh,jij krijgt de hele dag door alle dagen vragen van iedereen,en je beantwoord ze allemaal met geduld en steeds even vriendelijk....chapeau hoor!!!

Dat is ook niet iedereen gegeven...

Echt,respect!! :-)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eurosilicone:

http://www.goba.dk/uf/80000_89999/82422/6a1eb450e4087b0e6bf42e7133e55acb.pdf

Sebbin:

http://www.promedix.cz/soubory/Naturgel.pdf

Motiva:

http://www.motivaimplants.com/products/motiva-implant-matrix

;)

Ik heb de links gekopieerd in een bestand. Als ik iedere dag moest gaan googlen, zou ik wel blonder dan blond zijn :P

gekkie, ik doe het graag.. al kost het wel weer veeeeel meer tijd dan ik van plan was geweest vorige winter haha. Ik was van plan om het forum op een laag pitje te zetten voor mezelf. :45:

Mislukt! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ja. wat ik nog vergeet he.. Je hebt nu een 80D met hoogstwaarschijnlijk 5 cm projectie.. Dat zou wel kunnen hoor, vanaf een 80A kleine B... Dus als ik dan doorreken, zou ik met 7,5 of 7,8 cm projectie bij jou wel uitkomen op een 80F/G.... Het zal eerder G zijn, denk ik..
Het zal er echter uitzien als een aardige E/F...

Bij de omtrek 80 vind ik het altijd iets lastiger bepalen, omdat de breedte van de beugel dan heel anders valt dan bij de 70 en 75 omtrek. (ik reken zonder rekenmodel, dus dan krijg je dat :106: )

xx ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ja. wat ik nog vergeet he.. Je hebt nu een 80D met hoogstwaarschijnlijk 5 cm projectie.. Dat zou wel kunnen hoor, vanaf een 80A kleine B... Dus als ik dan doorreken, zou ik met 7,5 of 7,8 cm projectie bij jou wel uitkomen op een 80F/G.... Het zal eerder G zijn, denk ik..

Het zal er echter uitzien als een aardige E/F...

Bij de omtrek 80 vind ik het altijd iets lastiger bepalen, omdat de breedte van de beugel dan heel anders valt dan bij de 70 en 75 omtrek. (ik reken zonder rekenmodel, dus dan krijg je dat :106: )

xx ;)

Ow echt!!

Mjah das toch niet heel klein he hahaha...:-)

Als ik het zo lees denk ik jaaa dat gaat meer dan genoeg zijn!!!

Maar haal ik daarmee wat in men galerij bij men voorbeeld foto's staat?

Welke cup zou zij hebben?

En das echt het laatste dak vraag vandaag....hihi...cross my heart. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.