Ga naar inhoud

Barb wire : 6 november 2014 : Dr. Plovier : Be-clinic


Aanbevolen berichten

Dank je lieverd !

Ohh... Mooi dus toch geslaagd en zelfs een paar mooie gemakkelijke schoenen , ha,ha had ik ook hoor tip top naar de kliniek en wel in styl hé , ha,ha . En voor thuis heerlijk in je huispak .

Ik ben ook een stress kip hoor , brrr.. Ik kan mij zelfs zo druk maken dat ik er ziek van kan worden , pas op daar voor hé !

Laat het langs je heen gaan deze gezonde stress , en wat heerlijk om te bedenken 9 daagjes en dan heb je ze ! :1boobs: Ik leef met je mee !

Ik ga nu even uitzieken , blahh..

:48:

Groot gelijk hoor...heel veel beterschap...dikke kusssss....xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo allemaal

ik ben mell en heb in 2000 een bv ondergaan. Wil nu voor een wissel gaan. Heb op het moment 260 cc en ga voor een maatje meer.

Heb in de rechterborst een beetje kapsel. Hoorde dat een wissel met kapselvorming duurder is.......eigenlijk nooit bij stilgestaan. Ik heb een aanvraag voor vergoeding lopen voor te verwijderen, hoop het zooooooo.

xxx mell

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

ik ben mell en heb in 2000 een bv ondergaan. Wil nu voor een wissel gaan. Heb op het moment 260 cc en ga voor een maatje meer.

Heb in de rechterborst een beetje kapsel. Hoorde dat een wissel met kapselvorming duurder is.......eigenlijk nooit bij stilgestaan. Ik heb een aanvraag voor vergoeding lopen voor te verwijderen, hoop het zooooooo.

xxx mell

Hey welkom hier...:-)

Hoeveel cc ga je nu nemen denk je?

Weet je al bij welke pc?

Mischien ook wel handig dat je zelf even een topic aan maakt,das wat overzichtelijker...:-)

Succes met je zoektocht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi barb wire. Ik wil graag 500. Maar de pc in het ziekenhuis zegt dat meer als 360 cc niet past.

ik ben nieuw dus nog niet zo bekend hoe ik een topic moet openen haha.

de pc heeft een aanvraag gedaan voor vergoeding voor het verwijderen van de oude. Dus afhankelijk van het antwoord van de zorgverzekering ligt het eraan of ik in het zkh in Nederland ga of in België

zou anders eens op consult willen bij dr plovier.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja moet je zeker doen hoor,van hem krijg je zoiezo meer dan die 360 cc...

Het zou mij verbazen dat er niet meer in past zeker omdat dit voor een wissel is...

Goed inlezen en informeren hoor alvorens je te laten opereren,meerdere consults inplannen kan ook nuttig zijn.

De ene pc is al wat voorzichtiger dan de andere en sommige houden er niet van om meer cc's te plaatsen.

Maar,het is jouw lichaam en jouw wens dus jij bent baas...:-)

Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, gelijk heb je. Maar zit in twijfel ivm de eventuele vergoeding voor het verwijderen. Ik weet niet of ik dan verplicht ben in het ziekenhuis te gaan. Maar dan nog. Als anderen pc's zouden zeggen dat meer gaat passen dan haal ik dat in het ziekenhuis zeker aan. De pc had het erover dat ik een te smalle bouw heb

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, gelijk heb je. Maar zit in twijfel ivm de eventuele vergoeding voor het verwijderen. Ik weet niet of ik dan verplicht ben in het ziekenhuis te gaan.

Hoi meis, als je in NL naar een ziekenhuis dien te gaan ivm de vergoeding, dan zou ik een consult plannen bij Dr. Nio in SLAZ te Amsterdam.

Die heeft ervaring met hogere CCs.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mell misschien helpt dit je nog in je keuze:

Nio heeft 2 jaar onderzoek gedaan naar kapselvorming rond protheses. Dat gaf mij in elk geval wel een fijn gevoel toen ik dat las. Succes met alles.

@barb, sorry dat dit door jouw topic gaat! Dus misschien is het handig om zelf een topic aan te maken Mell?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mell misschien helpt dit je nog in je keuze:

Nio heeft 2 jaar onderzoek gedaan naar kapselvorming rond protheses. Dat gaf mij in elk geval wel een fijn gevoel toen ik dat las. Succes met alles.

@barb, sorry dat dit door jouw topic gaat! Dus misschien is het handig om zelf een topic aan te maken Mell?

Ze heeft er al 1 ;)

Check:

http://www.borstenforum.com/topic/11872-hello/

Dus diegene die mell iets te vertellen heeft.... Check haar topic :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.