Ga naar inhoud

Barb wire : 6 november 2014 : Dr. Plovier : Be-clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Wauw caro die van jou zijn gewoon dé mooiste die ik hier al gezien heb!!!

Echt zo mooi,ik hoop dat die van mij ook zo mogen worden...

Ze passen prachtig bij je afgetrainde lijfie!!Nice!!

Dank je !!! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb 8 maanden geleden een bv gehad van 625 cc , echter nu dus kantelende protheses, beiden kanten ook nog.. raar maar waar het komt niet zo heel vaak voor alleen ik heb de pech dus wel.

Vanmorgen op consult geweest en pc was het eens dat de pockets te groot zijn en de enige oplossing grotere protheses zijn.. Nu vind ik dat natuurlijk helemaal niet erg omdat ik ze van het begin ook al te klein vond...hahaha ben alleen eens benieuwd welke maat het gaat worden, heb nu 80 G dus ga me maar laten verrassen :)

Maar goed, hij wil/kan geen 1050 cc plaatsen dus ben nu aan het twijfelen of ik voor 825 cc of 925 cc moet gaan.. En ja inderdaad heel weinig voorbeelden hiervan te vinden hihi.. De planning is voor begin september dus ik volg dit onderwerp even mee ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeey...

Wat erg voor je dat je zo snel al terug onder het mes moet...langs de andere kant als je zelf al vond dat ze te klein waren is het een geluk bij een ongeluk!! ;)

Wat spannend allemaal he....

Ik kan je wel zeggen dat iedereen me zei om voor de grootste maat te gaan die ik in gedachten had...voor mij dus de 925cc...

Begin september zei je dat je al aan de beurt bent...das al snel...ben ik best wel wat jaloers op hahahahaha...

Ik hoop dat je er snel uit bent wat het nou gaat worden en dat het dit keer zonder complicaties mag zijn...daar zit toch echt niemand op te wachten he...

Ik ga je ook volgen ben is benieuwd!!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ja jennifer is heb de jouwe derjuist ook bekeken en vindt ze al heel erg mooi!!!

Echt goed van je dat je je eigen zin toch hebt door gezet!!

Dankje, heb gisteren wel een zenuwinzinking gehad hahaha.. Voelde me zo alleen zonder mijn ex.. Maar dat kwam denk ik omdat ik zo ziek was van de medicijnen, hahaha.. Kan niet wachten tot ze gaan zakken.. Iemand enig idee hoelang zoiets duurt?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje, heb gisteren wel een zenuwinzinking gehad hahaha.. Voelde me zo alleen zonder mijn ex.. Maar dat kwam denk ik omdat ik zo ziek was van de medicijnen, hahaha.. Kan niet wachten tot ze gaan zakken.. Iemand enig idee hoelang zoiets duurt?

Bij mij waren ze met 2 weken al wel iets gezakt en dat hele hoekige was er toen ook wel af. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haihai.

Hier nog eentje.

Heb denk ik beetje vergelijkbare situatie als jou...

Ook ik een horde kinderen ;-)

en helaas ook cc vretende borsten.

Heb nu 380 hp en ze lijken erwtjes..

Ik ga in januari onder het mes.

Zoals het nu lijkt ook de 800 maar ben onderhand al aan het twijfelen voor 10 over de maat..

Ik kon namelijk nog een maatje erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Dames, ik word er eng van, van al die cc's haha.. Helemaal als ik me bedenk hoeveel last ik nu al heb en hoe groot ik ze vind!! Ik stond net voor de spiegel en ik dacht, shit hey!! Ik heb gewoon fucking dikke tieten lol..

Btw, hoe gaan jullie om met jaloezie van andere meiden? Dus meiden die geen implantaten hebben en je daarom maar "nep" noemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Bij mij waren ze met 2 weken al wel iets gezakt en dat hele hoekige was er toen ook wel af. :)

Jah, die van jou vind ik echt prachtig. Ik heb ook zo'n last van die sportbh. Zit zo strak. Heb het gevoel dat dat het zakken ook tegen houdt. Maar zonder sportbh is gewoon niet te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

hahahaha...daar lig ik niet wakker van hoor...uiteindelijk zeggen ze dat enkel maar uit pure jaloezie...en heb ik zoiets van Jaloerse krengen...,hup boobies vooruit,rechte rug en laat ze maar zeggen hahaha!!!

Jah dat is ook, en zelf nog met die maximizers slepen of met boobs tot op de knieen whehe.. Hebben wij gelukkig geen last meer van dan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila!!!Z'on krengen zou je eigelijk lik op stuk moeten geven,zo van..."Zal ik je anders het nummer van men pc geven,mischien dat hij bij jou mits een klein wonder van hierboven ook nog wel eruit kan laten zien als een vrouw ipv een dragqueen"!!!hahahahahaha....of gaat dat nou wat te ver?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Voila!!!Z'on krengen zou je eigelijk lik op stuk moeten geven,zo van..."Zal ik je anders het nummer van men pc geven,mischien dat hij bij jou mits een klein wonder van hierboven ook nog wel eruit kan laten zien als een vrouw ipv een dragqueen"!!!hahahahahaha....of gaat dat nou wat te ver?

Oh my.. Hahaha.. Dragqueen is het juiste woord inderdaad.. Je slaat de spijker op zn kop woman!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

:37: hahahahaha!!!Am i evil???

:37: hahahahaha!!!Am i evil???

En terecht dacht ik zo!! Manwijven hebben we niets aan.. Ik heb btw mn eerste serenade aanbod al gehad.. Wat grote tieten toch een verschil maken he. Mannen, simpele zielen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 800 cc en ben 2,5jaar PO nu en nog steeds super blij mee.

Dr.Plovier was ook mijn pc, ben erg tevreden over zijn werk,

heb zooooooo'n mooi decolleté gehad, welke ik hiervoor nooit had.

Als je mij foto's wilt bekijken voeg mij even als vriend toe .

Ohja ik ben 183 cm en 63 kilo en had hiervoor een Atje.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tijgertje...

Jouw foto's had ik al eens eerder gezien,echt prachtig gedaan he door Plovier!!

Ik ben zo benieuwd naar hoe hij het bij mij gaat doen!!!!

Heb jij tips voor mij of dingen waar ik rekening mee moet houden na de BV?

Heb je complicaties gehad door de vele cc's?hoelang was je herstel?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jij tips voor mij of dingen waar ik rekening mee moet houden na de BV?

Heb je complicaties gehad door de vele cc's?hoelang was je herstel?

Hoi meis,

Dr.Plovier heeft gouden handen waarmee hij een erg mooie decolletés kan maken ;p

Tips? Nou ik zou wel 2weken vrij nemen van het werk en als je man/vriend dit ook kan doen voor iig de eerste week dat zou erg fijn zijn. Zodat je lekker rustig kan genezen en je niet onbewust dingen ga doen ;)

Ik heb geen complicaties gehad

maar het herstel was zwaar de eerste 4weken, in een keer 800cc in m'n borsten viel m'n lichaam zwaar. Heb heel rustig aangedaan en m'n vriend heeft verder alles gedaan; koken, schoonmaken, drinken voor me pakken alles. Aangezien je nu al implantaten heb zal het waarschijnlijk minder zwaar zijn.

En nu ben ik al 2,5jaar PO en nog steeds super blij :)

Een goede ondersteunende bh is wel nodig met hogere aantal CC dus geen simpel ding van de Hunkemöller / Hema / V&D etc. ;)

Zelf koop ik m'n bh's bij www.Lace-lingerie.nl

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.