Ga naar inhoud

Lesilla: 10 dec. 2010 borstlift : Dokter erwin lemmens klina


lesilla

Aanbevolen berichten

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja hihi, dacht echt dat ik langer moest blijven.

Maar goed om zes uur opgestaan (geeuw) me gaan aanmelden bij de balie, en dan direct naar boven. Werd ik alvast meteen in gereedheid gebracht, wat ik niet erg vond want dan was ik een beetje stress af. Was nog maar half klaar en ze kwamen me al halen, dus werd het vervoer even uitgesteld. Lekker sexy sokjes aan en een mooie schort en ik was er klaar voor.

Toen naar beneden gebracht, heb ik wel even moeten wachten want de chirurg was er niet. Maar kon lekker radio luisteren en ze kwamen vaak naar me was ook niet eens zo lang wachten. Dan eindelijk het moment, lekker fotoshootje en beklad mocht ik op tafel gaan liggen. Spuitje en in dromenland was ik.

Uurtje en beetje denk ik later werd ik naar de recovery gebracht, en werd zacht wakker. Wat een pijn had ik daar pfff nooit gehad, dus ze hadden gebeld of ik extra pijnstilling mocht en dat mocht. Werd gelukkig snel minder.

Hihi natuurlijk kijk je onder het laken, nou ik zag bergen inplaats van vlaaien. Dus ben echt benieuwd wat er onder die bh zit.

Ze hebben ontzettend veel vel weggesneden vertelde hij, en dat zie je ook wel. Heb nu 75 C aan die wel redelijk strak strak zit.

Woensdag mag ik ze voor het eerst zien, nou ben ontzettend benieuwd.

Ben in ieder geval al tevreden nu, het lijken gewoon borsten. En als ik aan de open bh kant duw dan voel ik niet meer hobbel bobbel plastiek. Maar gewoon borst

Zal straks foto plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de foto's ziet het er groot uit hoor in je sportbh :1bouncingboobs: .

Met nog een charmante streepje op je borstbeen :) .

Fijn dat je lekker weer thuis bent en je eigen ding

kan doen,je hebt toch wel hulp in huis?

Zal wel een paar daagjes even doorbijten zijn maar we weten

het he allemaal voor een goed doel ja!

Zo te lezen ook geen last gehad van je narcose,fijn.

Nou hou je bh maar goed strak om je lijf aan dan kan het

proces zich goed voltooien.

Hoop dat je vanacht een goede nachtrust hebt.

Liefs Angela :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wooow Lesilla ! Wat ziet dat er al veel belovend uit meid ! Ik vroeg me eigenlijk net af of je met zo'n lift ook zo'n strakke sportbh aan moet? Lijkt me lastiger nu dan na een gewone bv?

Ik hoop dat de pijn snel wegtrekt en dat je kan genieten van je super mooi lichaam !

dikke x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder prothese normaal niet, maar omdat door de operatie de prothese weer los zit moet er goede druk op uitgeoefend worden.

Hi Lesilla !

Wonderful that you are already at home ! :35:

Pitty that it was painful . :mellow:

Very nice borst ! :101:

Have you done a lipo or something in your buik ?

I hope you have some help at home .

I wish you a calm night and a nice recovery :rolleyes:

Greetings :48:

Carlotta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lesilla,

Gefeliciteerd met je borstlift! :64: Ziet er in ieder geval al veelbelovend uit op je foto's! Kan me voorstellen dat het niet makkelijk is om al niet even te piepen hihi, hoop dat de pijn snel beter wordt en wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn mooie foto,s met mooie boobie,s en ziet er al strak uit zeg,sta verstelt ervan,en je onderste foto idd enorm lijken ze daar

geloof dat je ook staat te trappelen tot woensdag,erg spannend moment ook he

ga hopen dat de nacht meevalt en neem lekker optijd wat in he,doet wonderen,beterschap :71::71::71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks! I didn't have lipo (i wish hihi) but i had a tummy tuck in the past.

I live with my mother, so she is really spoiling me at the moment.

I'm so curious it's really hard not to take a peep hihi

When are you gonna have your operation?

Greets

Hi Lesilla,

OK. I thought that 'buikwandcorrectie' in your topic header was a tummy tuck, and didnt know that you already had one.

Great to have your mother pampering you after such an operation.

My operation was last Friday, everything went well, so I'm at home recovering. :rolleyes:

Greetings,

Carlotta.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lesila,

Gefeliciteerd! Het is weer achter de rug, de foto's zien er goed uit!

Sterkte met je herstel, nu aftellen tot woe.

Groetjes Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje!

Ben ook al super blij dat als ik men hand onder de bh steek ik borst voel en niet de prothese.

In het begin door de huid enz voelde ik ook constant rimpeling en een plastiek gevoel. Nu is het gewoon één stevig deel.

Geen onwennig/vies gevoel meer als ik mijn borsten aanraak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lesilla,

Bedankt voor het delen van je eerste picje! Ziet er echt al supermooi uit! :123: Wat een verschil met eerst! Mag je heel trots op zijn! :136: Geniet van je mooie boobies, en hoop dat je spoedig weer pijnvrij zult zijn!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik had al prive gereageerd maar wil hier ook ff zeggen dat het er echt al hartstikke mooi uitziet, echt lekker stevig he!! Raar gevoel he, dat alles mooi strak is en je geen vellen meer kunt vastpakken, ik zit er ook steeds aan, en kijk graag in de spiegel hihi.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad echt herkenbaar, ik zit er constant aan. Echt vreemd om stevigheid te hebben.

Vast een raar zicht om iemand in het openbaar haar borsten te zien vastpakken, maar het trots :1bouncingboobs:

Verder na uren lukt het me om op mijn rug in slaap te vallen, maar ik word altijd half zijdelings wakker :unsure:

Kan dit echt super veel kwaad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik toch nog veel pijn had, en de pijnstillers en mijn maag een beetje ruzie hadden was ik naar de ha gegaan.

En hij wou toch even zien of ze ok waren kwa (bloedingen enz).

dus op tafel even bh uit, ze staan echt recht naar de hemel gericht.

Wat raar om te zien! Het is zo anders dan ik jaren gewoon ben :1bouncingboobs: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** hey Lesilla,

Hoe gaat ie nu meid, nog zoveel pijn? Ik hoop van niet! Weet je al wanneer je pleisters eraf mogen zodat je je borsten helemaal kan bewonderen? Ik weet nog wel dat ik het zo geweldig vond om zelf mijn tepels te kunnen zien :2:

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.