Ga naar inhoud

Vlietje : 7 juli 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 652
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Dames,

Ik heb besloten om morgen contact op te nemen met de kliniek en een afspraak te zetten!!

Vind het allemaal best wel spannend

Denk ook niet te wachten tot december naar het verlof.

Denk dat het ook beter zou zijn moest ik de ingreep laten gebeuren tijdens de schoolperiode

zo kan ik overdag tijdens de schooluren gewoon lekker uitrusten.

en zoals jullie hier vermelden gewoon gebruik maken van het voorgeschreven briefje

Men hoeft idd niet te vertellen waarover de ingreep gaat.

wisten jullie meteen wanneer jullie terug mochten voor de operatie na de consultatie?

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje, fijn om te horen dat alles goed gaat met je!!

cupbtje jij sterkte met je dochtertje en nog een hele fijne vakantie.

BHftje ik kan niet wachten totdat ik de martelband af mag doen,, ben ook bang dat mijn boobies daardoor te laag gaan hangen. Ik vind de billing boven juist mooi haha.

Sienfje die aanbieding is echt al jaren.

Ik heb een nieuwe foto geplaatst van me boobies. Zouden jullie een reactie willen achterlaten, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt super mooie borsten Ramona!!! Ik vind ze echt perfect in verhouding met je lijf.

Mag je echt trots op zijn!!! Ik ben jaloers... haha

Ik heb gister ook nieuwe foto's geplaatst, ben ook heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden!!

De ene keer denk ik... Wat een verandering met hoe het eerst was en ben ik zo blij! Het geneest goed, heb weinig pijn, de vorm vind ik helemaal goed, dus wat heb ik te zeuren!!??

Maar het andere moment denk ik dat ik ze toch liever wat groter had gehad voor nog een mooiere verhouding met mijn lichaam...

pfff. Probeer mezelf te dwingen om het los te laten, want eigenlijk ben ik gewoon blij en verliefd, maar ja, dat loslaten lukt gewoon nog niet helemaal, die borsten zijn ook zo'n obsessie geworden! Ben helemaal verlieft op ze, maar ook kritisch.

Op de een of andere manier streef je naar perfectie, misschien juist omdat je er voor betaald hebt en zelf kon kiezen...

Herkennen jullie dit?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sientje,

Lees hier ook al een tijde mee. Het "Verdonck topic" :)
Ik ben zelf in februari door hem geopereerd.
Ben 1m60 en weeg 53 kg, kwam van 75a.
Je kan mijn foto's zien als je me toevoegt als vriend.

Ik zag dat je vragen stelde over het ziektebriefje dat hij schrijft.
Hier staat niets op over de operatie zelf, maar het wordt wel afgestempeld door de Wellnesskliniek.
Voor mijn werk kon ik dit briefje niet gebruiken, mijn huisarts heeft een ander moeten schrijven.

Groetjes

Nath

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nath,

Ik zal je sebiet toevoegen

Bedankt dat ik even mag piepen tussen je foto's

Hoeveel heb jij dan late steken en wat was jouw ervaring?

Wat het briefje betreft had jij dit eerst geprobeerd mat het briefje van dr Verdonck of ben jij meteen om eentje geweest bij je arts?

Deden ze dan niet moeilijk om het feit dat het wel een schoondheids operatie was en een een gewoon doktersbriefje binnen gaf?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sientje,

Heb je ook een privebericht gestuurd.

In verband met het ziektebriefje heb ik eerst geprobeerd met dat van verdonck.

Mijn bazin was wel op de hoogte en zij heeft gezegd dat ik voor de hoofdzetel beter een attest van mijn dokter kon gaan halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Ramonaa!!!

Hoop dat ze nog iets groter gaan worden, of zou dat niet mogelijk zijn? Denk misschien dat de spier nog wat op kan rekken en ze nog wat meer naar voren komen, of is dat valse hoop? Weet iemand dit?

Leuk nath om je ook weer voorbij te zien komen in mijn "Verdonck" topic, dat is het idd echt wel geworden :45:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ikzelf werk in de huishoudhulp dus is wel nog redelijk zwaar werk

Ik vraag me namelijk af of het dan mogelijk is om toch al een emmer op te tillen na 1week

Anders indien ik merk dat het echt niet mogelijk is kan ik mss langs de huisarts om nog een briefje.

Ik kijk er zo naar uit om het te doen maar vind het wat moeilijk met het werk om die verlof anders moet ik dan nog een jaar wachten tot opnieuw het groot verlof :( dan ben ik 3weken vrij.

Of ik het op het werk zelf zal vertellen weet ik niet maar mss wel bij enkele klanten want uiteindelijk zullen die hetzelf ook wel merken veronderstel ik

Hoi sientje, ik las je bericht,

ik werk zelf ook in de schoonmaak op een school

tillen gaat prima, maar bijv met een doekje op een tafel wrijven gaat echt niet ( na 4 wkn po nog steeds lastig)

het gaat wel maar het voelt heeeel vervelend.

Tillen gaat wel omdat je dan je arm spieren meer gebruikt, maar druk zetten naar beneden toe ( dus ook met dwijlen etc ) gaat niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey AmberM

Bedankt voor de reactie

Had gedacht na 2 weken opnieuw het werk te kunnen hervatten

Denk dat ik ook niet veel meer zal kunnen opnemen van verlof

Gelukkig ben jij nu nog even in verlof (veronderstel ik met het poetsen van scholen)

Hoe is alles anders bij jouw verlopen en wat was je voor situatie en voor wat hebb je gekozen ?

Groetjes X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben nog niet begonnen, na de vakantie pas weer hihi

Vorige week ben ik wel weer begonnen met stofzuigen en dwijlen thuis, dat ging prima

ik ben as vrijdag 5 weken po en echt een doek ergens goed overheen halen lukt sinds vorige week enigzins gevoelloos.

Alles is goedgegaan, heb eigenlijk alleen bij het wakker worden pijn gehad, maar daar kreeg ik meteen iets voor in m n infuus.

daarna is de pijn ook nooit meer terug gekomen, alleen een vervelend gevoel en spierpijn.

Al met al, als ik morgen weer zou moeten zou ik het zo doen!!

Ik had een B van mezelf en heb 300cc achter de spier gekregen.

Gisteren op laten meten bij de Hunkemuller en zit nu op een D/E , ligt aan de vorm van de bh.

Maar vind het op een Grote C kleine D lijken.

Wanneer mag jij??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou normaal vandaag bellen om een afspraak te maken maar dit is er niet van gekomen

Morgen zal ik al m'n moed verzamelen en een afspraak plaatsen

Dus ik heb igg nog helemaal geen idee wat er bij mij zal voorgesteld worden.

Mss nog een vraagje tijdens het telefoon gesprek hebben jullie dan ook meteen vermeld dat het specifiek om een

afspraak gaat bij DR Verdonck?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou normaal vandaag bellen om een afspraak te maken maar dit is er niet van gekomen

Morgen zal ik al m'n moed verzamelen en een afspraak plaatsen

Dus ik heb igg nog helemaal geen idee wat er bij mij zal voorgesteld worden.

Mss nog een vraagje tijdens het telefoon gesprek hebben jullie dan ook meteen vermeld dat het specifiek om een

afspraak gaat bij DR Verdonck?

De 1e keer dat ik belde had ik dit forum nog niet ontdekt en kreeg ik een afspraak bij Dr. Damen.

Na dit forum en andere informatie opgezocht te hebben zag ik Dr. Damen niet meer zitten, voelde niet goed, daarom wilde ik liever een afspraak bij verdonck, las zoveel goede dingen over hem Dus heb ik mijn afspraak bij Dr. Damen geannuleerd en een nieuwe afspraak met Dr. Verdonck gemaakt, dit was geen enkel probleem.

Mijn operatie datum heb ik gelijktijdig vastgelegd, ik was zo zeker van mijn zaak! Ik zou het eindelijk gewoon gaan doen, en zsm haha,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil gewoon iets dat mooi bij me past

Voorlopig draag ik nu van die push ups maar denk als ik gewone bh zou moeten kiezen dat die maat zou uitkomen op

een AA70 ofzo.

Had eerst gedacht aan een grote B of kleine C maar ik kan mij daar echt niks bij voorstellen

Wil ook nie dat ik achteraf spijt heb dat ik bijvoorbeeld niet groter of zo ben gegaan.

Nu ik denk dat ik wel van de pc te horen zal krijgen van wat precies bij mij zou passen qua cc.

@vlietje

Had jij dan ook meteen je voorschot mee op je consultatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe bedoel je dat je niet weet wat er bij je voorgesteld zal worden?

Heb je al een idee van wat je wilt, en wat je absoluut NIET wilt??

Hoi Sientje

Zoals Amber schrijft is het idd wel belangrijk om te weten wat je zelf wilt, je moet dit ook zelf aangeven, ik zou voorbeeldfoto's meenemen van wat je mooi vind. Dan hoor je van Verdonck wel of dit kan of niet of wat hij ervan denkt. Hij komt iig niet zelf met een voorstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al even op het net gaan zien naar foto's maar vind nou echt moeilijk een foto uit te kiezen van wat ik nou echt mooi vind

Iedereen heeft een andere lichaamsbouw

Van mij hoeft het niet heel echt groot zolang ik maar een mooi handje borst heb

Maar als ik hier dan jullie ervaringen lees zijn er zovele onder jullie die zeggen had ik het geweten was ik nog een maatje meer gegaan

Vandaar ik twijfel over de grote.

Mss zal ik na het passen dan eindelijk een besluit kunnen nemen

Eenmaal je een beeld kan maken van wat het resultaat bij jouw lichaam zou zijn niet??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is belangrijk dat je fotos meeneemt ( ik heb heel mn laptop meegenomen voor het gemak haha ) van wat je ongeveer zou willen.

het hoeft niet eens de perfecte foto te zijn, als hij maar de indruk kan krijgen wat je wilt.

daarbij moet je goed nadenken wat je niet wilt, zodat hij never nooit die richting op zal gaan..(zoals een hoge bolling bovenaan )

deze vraag werd mij dan ook gesteld door verdonck..

als ik jou was zou ik me eerst wat beter gaan verdiepen wat je wilt, en dit niet vandaag of morgen beslissen..

daarna pas bellen voor een afspraak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ZIjn ook mooi!

Maar geeft niet zo'n goed beeld omdat deze zo te zien heel erg naar mekaar gedrukt zijn door de soort bh.

foto's van blote borsten is duidelijker voor jezelf.

Hier op het forum genoeg te vinden haha.

Ik had ook foto's uitgeprint vd wellness kliniek site zelf.. zoals onderstaande foto

En als je op google borstvergroting invult en bij afbeeldingen zoekt komt er ook heel veel tevoorschijn..

Probeer echt alvast een beeld te vormen, dat maakt het makkelijker en voorkomt denk ik dat je nog een keer terug moet omdat je daarna nog steeds niet echt weet...

Met passen wordt er sowieso nog meer duidelijk, en zeker wat betreft de combinatie met je eigen lichaamsbouw, maar ook dan vooral foto's maken! Ik had alleen een foto van wat ik mooi vond op dat moment, achteraf had ik ook van grotere en evt kleinere maten nog een foto willen hebben, dan kun je de verschillen beter vergelijken, en even laten bezinken, en weer opnieuw bekijken enz.

En mocht je uiteindelijk 2 maten over houden waar je over blijft twijfelen dan zou ik voor de grootste gaan.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, Amber : jij hebt serieuze borsten :) door Verdonck gedaan?

Ik heb veel foto's op IPad staan van dit forum en die laat ik zien. Ik weet wat ik wil :) alleen snap ik nog niet wat low profiel en derest inhoud ? Bolling wil ik maar hoe en wat kan ik mij daarbij voorstellen? Iedereen is ook anders is echt moeilijk .. Soms hoop ik,echt dat ze mooi worden. Vlietje : de jouwe zijn mooi echt hoor! Maar 380cc valt persies kleiner uit bij jou.. Pas op ze zijn prachtig begrijp me ni verkeerd maar ik,zie,er hier met zelfde aantal cc en die lijken persies groter. Oké tis een foto hangt ook af hoe je hem neemt.. Maar ze zijn echt waar prachtig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, Amber : jij hebt serieuze borsten :) door Verdonck gedaan?

Ik heb veel foto's op IPad staan van dit forum en die laat ik zien. Ik weet wat ik wil :) alleen snap ik nog niet wat low profiel en derest inhoud ? Bolling wil ik maar hoe en wat kan ik mij daarbij voorstellen? Iedereen is ook anders is echt moeilijk .. Soms hoop ik,echt dat ze mooi worden. Vlietje : de jouwe zijn mooi echt hoor! Maar 380cc valt persies kleiner uit bij jou.. Pas op ze zijn prachtig begrijp me ni verkeerd maar ik,zie,er hier met zelfde aantal cc en die lijken persies groter. Oké tis een foto hangt ook af hoe je hem neemt.. Maar ze zijn echt waar prachtig!!

Ja, klopt CupAtje, dat vind ik ook... Zag ook bij anderen dat ze veel groter hadden met hetzelfde aantal cc's en ook een mini voor situatie..

Daarom was ik juist ook zo bang om zelfs voor 380 cc te kiezen ipv de 350cc die ik eerst afgesproken had. Ik was zo bang dat het dan veel te groot zou worden! Ben wel blij dat ik iig nog wel voor die 380cc gekozen heb, Verdonck zei wel dat het dan groot zou worden, dat maakte me toen ook een beetje bang, maar was dus echt niet nodig!!!

Dus Dames die nog moeten houd er rekening mee dat Verdonck erg voorzichtig is en het volgens mij al snel groot vind, iets om in je achterhoofd te houden, of hij heeft het zelf ook niet goed ingeschat, dat kan natuurlijk ook nog..

Helaas nu balen achteraf dat ik 425cc niet overwogen heb, was denk ik mooier geweest.

Ik denk zelf nu dat het verschil komt omdat de omvang onder mijn borst 83cm is, De meeste hier zijn een stuk smaller, ik denk hoe breder hoe kleiner de cc's uitpakken en hoe smaller hoe groter hetzelfde aantal cc's wordt.

Helaas wijsheid die ik naderhand pas doorheb :-(

Ik probeer maar te denken het is zoveel beter als dat ik had, daar moet ik maar blij mee zijn.

Als ik dit van nature gehad zou hebben zou ik geen bv overwogen hebben, maar ja als je dat dan wel gedaan hebt of gaat doen dan wil je voor perfectie gaan hè?!

Ik hoop stiekem dat de spier nog wat naar voren moet komen en dat het nog wat groter gaat ogen, maar dat zal wel niet zo werken... :-(

Een her vind ik het iig niet waard met alle risico's die er zijn en het lange herstel enzo, maar mocht er ooit een wissel nodig zijn dan laat ik er wel wat meer in stoppen haha.

Verder maar proberen me erbij neer te leggen en gewoon blij te zijn...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.