Ga naar inhoud

Patricia1984 : 25 maart '10 : Dr van Dam : Medisch Centrum Leeuwarden


Aanbevolen berichten

Ik ben vanochtend naar het MCL geweest en dat ging wel goed. Het ziet er allemaal rustig uit en ik moet nog wel met de catheter spoelen maar ze verwacht dat het snel dicht gaat. Ik had al een afspraak staan voor 25 mei dus dan moet ik weer terug komen. Ze gaan dan ook kijken of ze het litteken mooi moeten maken omdat een litteken wel eens niet mooi wil worden door een ontsteking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi patricia,

tegen mij zeiden ze dat ze dan een of ander goedje hadden die dan het litteken kan samentrekken.

ik ben ook bang dat bij mij litteken ook minder mooi word, maar bij berg man zeiden ze dat dat meestal wel meevalt.

Ik zou me niet te druk maken als ik jou was, komt allemaal wel goed.

gelukkig gaat weerde goed kant uit toch.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohh wat leuk!! ik ga binnen kort naar de toppers, echt zin in, meteen een weekendje samen met mijn vriend in een hotel.

bij mij word het lekken ook al minder maar gat is nog lang niet dicht aan beide kanten. ben benieuwd naar jou gaten!!! hahahahha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe is het met jou gevoel in de tepels?

Bij mij rechts goed en links nog geen gevoel in.maar er om hen des te meer, gek van de gevoeligheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij hebben ze niet alleen me tepelhof verkleind maar ook mijn tepels. de pc had al gezegd dat de kans dan groot zou zijn als mijn gevoel helemaal weg zou gaan, maar volgens mij heb ik er wel gevoel in.

meidens weten jullie wat je kan doen tegen die jeuk? ik word er gek van, help!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet mega erge jeuk gelukkig. Maar volgens mij kan je daar niet echt veel aan doen. Ik vind dat de douchestraal erop wel vaak iets verlicht.

Vanochtend ben ik even langs de sportschool geweest om even een bakje thee te doen met de club waar ik altijd mee sport. Ze vonden het super leuk dat ik er was en sommige personen herkenden mij niet eens haha. Had nog even overleg met de sportinstructrise (zij heeft ook een bvk laten doen), ze gaf aan dat ik wel moet luisteren naar het advies wat ik krijg en dus nog 2 weekjes rust ga nemen voordat ik weer ga sporten.

Ik heb ook mijn stage/werk gebeld en overlegt wat ik ging doen voor aankomende week. Het is echt super hoe meelevend mijn teamleidster is. Ik ben begeleidster van mensen met een verstandelijke beperking en mochten ze boos worden dan ben ik waarschijnlijk de dupe dus mijn teamleidster heeft aangegeven dat ik de eerste week op kantoor ga werken. Ze gaf ook aan dat ik het per dag ga bekijken hoe het met mij gaat. Waarschijnlijk ga ik aankomende week 2 dagen werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben blij voor je dat alles zo goed geregeld voor je is en terecht!!!!

tis niet niks wat je bent ondergaan, dus meis, lekker rustig aan beginnen,

Link naar reactie
Delen op andere sites

he patries, heb ze gezien , dat ziet er ook al super uit, wat een verschil hé!!

gaat toch best snel hé dat de littekens al minder worden, kunnen we zo lekker de zomer in, kom maar op met die zon!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die littekens wallen niet echt op. Ik heb alleen rond de tepels dat het rood is en ik heb geen idee of het zo hoort. Ik heb ook wel eens iets gehoord over hechtingen en irritaties maar ik heb niet het idee dat dat bij mij het geval is. Maar misschien hoort het wel zo en trekt het vanzelf weg. Mijn 3-landenpunt rechts gaat al behoorlijk dicht. Gaat dat bij jou al dicht Jantina? En woonde jij nou ook in Sneek of heb ik dat mis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik woon in ryptsjerk, vlak bij leeuwarden.

Bij mij is dat ook nog rood en gevoelig maar dat komt met de tijd wel goed volgens mij.

Bij mij ios nog behoorlijk gat drielanden punt. Hbe ik ook op een foto staan, die van jou is dan vast kleiner.

dit gaat weken duren bij mij, andere kant is wel bijna dicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht niet zo lekker geslapen. Het zijn vooral de zenuwen die ik heb voor straks. Na 4 weken vrij te hebben gehad moet ik vandaag weer naar school. Ik vind het heel erg spannend hoe mijn klas gaat reageren. Ik heb gisteren mijn tas ingepakt voor school en niet eens de schoolboeken erin gedaan maar ik vind mijn tas toch behoorlijk zwaar, nog maar even kijken dus wat ik er uit kan halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

he patricia, snap ik , inderdaad spannend.

En ja kijken wat je niet mee hoeft te nemen, zwaar tillen is toch nog niet bevorderlijk.

Langzaam aan doe ik ook al steeds meer, ik voel het wel als het te veel is.

merk wel dat de ene bh beter is als de ander, wissel het soms af (wassen)dan gaat het wel wat meer pijn doen, zo'n gevoel van even vasthouden, denk dat die bh niet strak genoeg is.

Kwam zonet paar bekenden tegen, goh wat ben jij afgevallen!! dat vroeg mijn zus ook al zei ze die was mij ook tegen gekomen. maar ik ben helemaal niet afgevallen zei ik, huuuuuuuu hoe kan dat dan , je lijkt veel slanker!!Ik dus uitleggen dat dat door de Bvk komt, dat hadden ze dus niet door, hahhhha

gek hé , ze zien wel iets aan je maar niet datgene tot je het zegt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Patries,

spannend meid, ben erg benieuwd hoe t is gegaan op school. Van hoelaat tot hoelaat moest je? Ik zag je al niet online vandaag.

Nou meis, hoop dat t een leuke, niet al te vermoeiende, ervaring was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is goed gegaan allemaal op school, ik heb niet extra pijn gehad, alleen merk ik dat ik wel wat vermoeid was. Ik moest vandaag van 8.45 tot 15.15 naar school. Moet zeggen dat het wel wennen is nu na zoveel vrije dagen. Het was wel leuk hoe de klas reageerde. Ze vroegen dan hoe het ging terwijl ze naar mijn borsten keken. Eigenlijk vroegen ze dus hoe het met mijn borsten ging. Was 1 oud klasgenoot die zei dat er steeds meer vanaf ging. Toen maar even uitgelegd dat ik een borstverkleining heb laten doen. Daarna was hij wat stilletjes en keek vooral naar mijn borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, sommige mensen reageren heel apart!!

ik kan me voorstellen dat je moe bent hoor, lekker op tijd naar bed, ik merk het zelf ook!

! voor deel ik slaap ook beter.

Nu moet je eerst weer wennen aan het naar school gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.