Ga naar inhoud

Patricia1984 : 25 maart '10 : Dr van Dam : Medisch Centrum Leeuwarden


Aanbevolen berichten

hallo patricia, en de rest natuurlijk.

heb paar keer storing gehad met op het forum komen, maar hij doet het weer!!

duurt nu niet lang meer hé.

sonnetje jij heel veel succes en hou ons op de hoogte.

zqal langzaam an mijn tas ook in gaan pakken, gelukkig hoef ik geen bh mee te nemen die meten ze daar aan na de operatie.,

ben ook begonnen met vit C.

Hoef in de bergman kliniek geen prefentiefe anti biotica te nemen.

nu nog een pyama met knoopjes vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb de tas vast ingepakt wegens te weinig tijd hebben. Moet vrijdag (vandaag) werken tot 20u (of ik ben eerder klaar) en dan naar mijn vriend... zaterdag (morgen) heb ik ook weer vanalles te doen... zondag ook een drukke dag... maandag school en sporten, daarna vriend zien... dinsdag sport en werk... woensdag werk, nintendo ds ophalen en langs mijn piercer. Dus een hoop drukte de komende dagen. Ik heb nu 2 flesjes met zo'n spuitdop erop. Ik neem ook een paar pakjes drinken mee zodat ik de 2de dag ook kan drinken wanneer ik geen thee krijg.

Vitamine C ben ik nu alweer een tijdje aan het slikken. Ik heb bruistabletten C1000.

Nog maar 6 daagjes :104:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe lang moet jij blijven dan?

ik mag de volgende dag a;l weer naar huis.

zal ook maar pakjes drinken mee nemen.

als ik ga dan ben jij al weer thuis. als ik er over na ga denken krijg ik wel de zenuwen.

ik heb de gewone tabltjes vis c , zou daar minder inzitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet 3 dagen blijven. Eerste dag is operatie, tweede is mobiliseren en derde is drains eruit en naar huis. Ik heb ook last van zenuwen hoor en volgens mij is dat ook wel merkbaar. Ik ben wat kortaf en ben wat aan het snauwen. Ik vind dit niet echt leuk voor de omgeving maar ik leg dat dan ook uit hoe en wat. Ik ben vandaag ook eerder bij mijn (beste) vriend weggegaan omdat ik niet lekker in mijn vel zit en echt dood op ben. Ik hoop eigenlijk dat het niet zo door gaat want ik wil niet mijn vriend kwijtraken. Maar ja nu heb ik wel eens sms gestuurd en ik hoop dat hij het kan begrijpen. Hoe dat zit met de vit C weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sonnetje

Hallo dames,

Ik ben inmiddels weer thuis. Alles is goed gegaan en het resultaat is prachtig! Vrijdag was een heftig dagje, erg misselijk van de narcose. Zaterdag gelukkig een en ander binnen kunnen houden en vanochtend mocht het verband eraf, drains eruit en leek allemaal keurig, dus mocht naar huis. Blij dat ik thuis ben, kan alleen de rust niet vinden hier. Daar ben je verplicht om op bed te liggen, hier lukt dat nog niet echt. Mijn kleine slaapt nu, dus als ik slim ben ga ik dan nu ook doen.

patricia, veel succes en als je nog wat weten wil, vraag maar raak.

Groetjes Son

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn sonnetje dat alles goed is gegaan en dat het resultaat prachtig is.

Welke cup heb je nu ?? En wat had je??

Heb je veel pijn??

Dat zal straks voor mij ook de moelijkste opgave zijn,om me rustig te houden,ik ben altijd bezig......

Maar probeer je rust te nemen sonnetje dat komt de genezing alleen ten goede

Link naar reactie
Delen op andere sites

hé sonnetje,

wat fijn voor je?

is het je mee gevallen? Dat rusten lijkt mij ook moeilijk, vooral omdat je op je rug moet liggen.

ga je ook foto's erop zetten?

Ik tel de dagen nu ook af.Weet je ook hoe veel ze hebben verwijderd.

nou maar lekker bij komen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

en patricia ik heb het ook hoor dat kort af zijn, het is net of ben je er niet bij met je hoofd.

ben er ook constant mee bezig. kan weinig hebben, komt voornamelijk om dat ik bang ben voor het resultaat.

Ik betrap mezelf er op dat ik let op anderen hun borsten, erg hé!! vergelijking zo van goh die heeft ook grote , hoe zou ze er uit zien met een stuk kleiner.

vorr jou komt nu steeds dichter bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia,

Nog maar 4 daagjes voor jou.

Spannend!!!!!

Ben wel benieuwd naar je foto's hoor, wil

je mij dan een pbtje met je ww doen?

Jullie hebben het straks allemaal

achter de rug en dan moet ik nog

En dat op andere borsten letten doe ik ook :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi patricia, ik denk ook steeds aan jou, gek hé zit ook met jou dagen mee te tellen.

hou je nog wat vol? komt nu zo dicht bij.

bekeek net mijn kaartje van wanneer ik me moet melden , staat daar 30- 4 op!!! schrik!!

meten gebeld ,was een fout van hun! Zal je maar gebeuren dat ze dan ook verkeerde datum gepland hebben voor de operatie, nog een maand wachten!!

dan had ik echt gebaald!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi jantina,

Hier een berichtje van Patricia als zombie. Ik heb dus de afgelopen nacht maar 3 uurtjes geslapen. Ik werd iets voor 3u wakker en kon dus niet meer in slaap komen. Was ook echt klaarwakker. Waarschijnlijk spanningen voor de operatie.

Het komt nu echt dichtbij de operatie. Vandaag mijn voorlopig laatste schooldag gehad. Ik heb nog wat 2 docenten ingelicht over mijn afwezigheid, een gesprek gehad met mijn coach, naar administratie geweest en gevraagd bij wie ik terecht kan in onze werkgroepje. Ik merk bij mezelf dat ik heel bewust dingen aan het afsluiten ben. Nu heb ik bijv voor de laatste keer gesport in de fitnesszaal. Morgen heb ik nog wel spinning dus dat is ook weer iets wat ik ga afsluiten want sommige personen van de sportschool weten er ook van met wie ik in de spinning-groep zit.

Wat schrikken dat je een andere datum op je kaartje had staan. Gelukkig was het hun fout. Ben jij ook bezig met dagen aftellen? Voor je het weet is het zover hoor.

Groeten Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 2 daagjes en dan is de grote dag. Het is echt een raar idee dat het nu zo dichtbij gaat komen. Vandaag heb ik mijn voorlopig laatste keer sporten gehad en de personen die ervan wisten hebben me heel veel succes toegewenst. Het was echt een heel raar idee en het lijkt alsof je dan een periode in je leven afsluiten. Het idee dat je bijv een diploma uitreiking hebt. Zo voelde het dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou een mooi diploma krijg je dan straks.

En je sluit ook best wel een periode af in je leven.

Mij heeft het in iedergeval wel vaak mijn leven beheerst.

De klachten, de twijfel van zal ik wel zal ik niet.

Het is gewoon al een opluchting dat ik beslissing

genomen heb. Voor de rest ligt het in handen van andere

mensen, de pc en de zorgverzekeraar en kan ik er niets meer aan

doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je het is toch wel zo dat je straks met kleinere borsten gaat wakker worden. En mensen zien je dan de ene dag met grote borsten en dan straks met kleinere. Het komt gewoon bizar dichtbij. Ik heb eigenlijk nooit getwijfeld of ik het wel of niet ging doen. Oke toen ik op een gegeven moment 100kg woog stonden ze wel mooi bij mijn lijf. Maar nu met mijn 70kg staan ze echt niet bij mijn lijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap jou on rustigheid, slaap ook slecht, wat dat betreft denk ik oh straks even helemaal niks moeten maar bij komen. ben nu alleen maar aan het vliegen en regelen. onrustig!!

moet mijn tas nog pakken! heb vanavond nog cursus , moet nog veel dingen doen voor dinsdag, voor mij nu nog precies een week.

Ik zal aan je denken patricia!

voor mijn gevoel sluit ik ook een deel van mij leven af en komt er een nieuw begin!

Maakt me ook wel weer heel blij, ondanks de zenuwen.

heel veel succes en ik hoop je snel weer te zien op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen bedankt. Ik ga denken aan mooie bikini's en bh's wanneer ik de narcose krijg. Ik kijk er erg naar uit maar nu beginnen de zenuwen toch wel te komen hoor. Ik begin me er steeds meer bewust van te worden. Het is heel raar maar ik denk steeds straks bellen ze dat het niet door gaat, straks klopt de datum niet enz enz. Echt heel stom maar ja. En stel dat ik iets boven de 70kg ben straks willen ze mij niet meer opereren. Straks naar piercingshop om piercings om te laten wisselen en vanavond nog even de Nintendo ophalen en laatste dingetjes in de tas doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.