Ga naar inhoud

Patricia1984 : 25 maart '10 : Dr van Dam : Medisch Centrum Leeuwarden


Aanbevolen berichten

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben vanochtend naar mijn stage geweest. Het ging erg goed en ik heb alleen maar kantoorwerk gedaan. Ik zag als eerste mijn collega die ook een bvk heeft laten doen wat ik wel als heel fijn heb ervaren toen ik met haar kon praten hierover. Later nog met andere collega's gesproken over de bvk en ze reageerden heel leuk. 's Middags heb ik nog mijn teamleidster gezien. Toen ik aangaf dat ik nog niet wist hoelaat ik ging stoppen gaf ze aan dat zij het wel wist. Ik ben dus gewoon door haar naar huis gestuurd. Ik vind het echt super dat ze zo om mij denkt. Morgen ga ik stage lopen van 8.30 - 12.30u, meer uren mag ik niet maken. Ik moet goed om mezelf denken zegt ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief van dr. en fijn dat er zo meegedacht word, want zelf ben je altijd geneigd meer te doen dan goed voor je is.

fijne dag morgen patries!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jantina

hoi patricia , fijn dat zo goed gaat, alles gaat steeds beter hé.

ben vrijdag op stap geweest en eigenlijk niet eens meer aan mijn boobs gedacht zo van oppassen dat niemand mij aanstoot!!

Gaat echt lekker zo.Zie mijn borsten nog steeds veranderen heb jij vast ook.Ben benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden na zo'n 3 maanden.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het gaat hier erg goed inderdaad. Ik ben een stuk minder voorzichtig nu en doe ook wel meer dingen. Mijn borsten beginnen naar mijn idee inderdaad wat te zakken. Ik heb rechts wel onder mijn borst bobbels. Ik heb zo'n vermoeden dat het littekenweefsel is maar dat moet ik de 25ste maar even navragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou volgens mij gaat het op den duur geen geld meer besparen als we tientallen bh´s gaan shoppen, mij kennende. Volgens mij gaat er een bh-tick komen. Ik had bijv gezien op tv dat ze bij de Hema bh's in de aanbieding hebben voor 9,- dus daar moet ik ook nog even kijken.

Gisteren heb ik van 15.00-19.45 gewerkt. Het ging erg goed en had ook geen pijn ofzo. Mijn teamleidster en stagebegeleidster zijn gelukkig heel erg meelevend en ze vragen ook dan hoe het met mij gaat en hoe ik me voel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag dus inderdaad naar de Hema geweest. Ze hadden bh's voor 1,- en daar kon je ook nog bijpassende strings o.i.d. bij doen. Ik heb dus 2 setjes gekocht voor 2,-. Ik had ook al op tv gezien dat ze -t shirt bh's in de aanbieding hadden voor 9,- dus daar heb ik een roze van gehaald en nog een string erbij gedaan en ik heb nog een zalmkleurige bh erbij gedaan. Echt een heel verschil met voorheen. Toen was ik meer geld kwijt voor een bh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej lekker al wezen shoppen!! Dat zal een lekkere boots geven zeg! Plaats je ook een foto met een nieuwe bh? :1bouncingboobs: hihi

Wel een mooie maat heb je nu!

Ik ben benieuwd wat mijn uiteindelijk maar gaat worden!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker aan t shoppen gegaan patries? goedzo meid, fijn is dat he, als je mooie dingen voor jezelf kan kopen!!!

want zeg nou eerlijk, echt mooie bh's in maat F of G vind je nergens!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jantina

HEERLIJK HE???? ZOVEEL MOOIE LINGERIE EN ZOOOOOOOOO VEEL GOEDKOPER EN LEUKER.

SHOPPEN IS NU ZO LEUK!!

BLOUSJES , JASJES ALLES PAST WEER!!!

iK SNAP HELEMAAL JE GEVOEL, GEWOON BIJNA VLINDERS IN JE BUIK, HAHAHA

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier weer eens een post van mij. Alles gaat goed en voel me heerlijk. Ik heb nu inmiddels 10 nieuwe bh's. Kreeg te horen dat er -t shirt bh's in de aanbieding waren bij de Kruidvat (2 stuks voor 4,99) en omdat het toch wel erg goedkoop was heb ik direct 4 bh's gekocht dus koste mij 9.98. Het is echt een heel verschil qua kosten en volgens mij ben ik al een behoorlijke verslaving aan het ontwikkelen. Ik heb geen idee of ik eerder ooit zoveel bh's heb gehad haha. Met het werken enzo gaat het eigenlijk heel erg goed. Ik doe alles weer en heb geen pijn. Gisteren heb ik 30min op de hometrainer gezeten hier thuis en 5x30 buikspieroefeningen gedaan met de Ab-Roller. Vandaag ben ik ook gaan sporten, 15min ligfiets, 15min fiets, 5 min wandelen en 10min hardlopen, daar had ik niet eens pijn bij. Ik heb me wel vermaakt bij het sporten en heb heerlijk bijgekletst met 2 dames (sportinstructrise, iemand die in het MCl werkt en ook bij de operaties is en iemand die er sport) zij hebben beide een bvk laten doen. Wel leuk om met zijn 4tjes om de tafel te zitten en te gaan kletsen over de borstverkleining die je hebt laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij ben ik bezig om een bh-tick te ontwikkelen. Ik heb dus gisteren 2stuks bij de Lidl gekocht (foto's staan in mijn album). Gisteren heb ik foto's geupload.

Vanochtend weer voor het eerst spinning gedaan. Het ging allemaal wel goed behalve de runnings/attacks die gingen niet helemaal lekker maar dat lag vooral aan mijn benen. Ik heb heel goed naar mijn lichaam geluisterd. Vrijdag ga ik weer spinning doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker dat je alweer kan sporten Patricia.

Heerlijk spinning en dat dan je borsten niet

meer in de weg zitten lijkt me nog fijner.

Ha, ha een bh tik, ik ben bang dat ik straks

gewoon niets kan kopen omdat ik niet weet waar ik

moet beginnen :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op school gaat het heel goed. Ik ben inmiddels gewoon weer aanwezig op school en stage. Op maandag heb ik school op dinsdag, woensdag en vrijdag heb ik stage. Het gaat allemaal goed en heb geen pijn. Hoe gaat t bij jou? Wanneer spreek ik je weer eens :blush: ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooh dus spinning gaat goed? Dan ga ik volgende week ook beginnen haha nee ik zal maar rustig met werken beginnen anders ben ik straks weer KO. Maar het gaat zo goed, ongelooflijk hoe snel je (ik) geneest! hihi

Heb net nog je foto's gekeken! Heb een reactie erbij geplaatst! Staan goed die BH's!

Heerlijk he, ik kon vanmiddag ook niet kiezen, er was zoveel te zien! :1bouncingboobs:

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.