Ga naar inhoud

Patricia1984 : 25 maart '10 : Dr van Dam : Medisch Centrum Leeuwarden


Aanbevolen berichten

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste Reactie

Vanmorgen ben ik voor de 2de officiele controle naar het MCL geweest. De arts assistent vond het er goed uit zien maar ik heb wel aan de rechterkant dat het in de hoek trekt. Dit komt door de infectie. Ik kan over een jaar terug komen bij de plastisch chirurg om te laten zien hoe het eruit ziet en of er eventueel nog moet worden geopereerd. Maar door goed masseren kan het al stukken minder worden. Ik heb ook gevraagd hoe het komt dat ik zo nu en dan een pukkeltje heb op mijn tepelhof. Dit komt doordat daar een hechtdraad zit en dat wat gaat irriteren maar dat gaat vanzelf over.

Er werd mij verteld dat ik nu mocht vergeten dat ik een operatie heb gehad, dus ik mag weer doen wat ik wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou das toch prima Patries, en als jij je ook goed voelt, zou ik indd lekker die hele operatie vanaf nu vergeten en lekker genieten van me mooie boobs!!!!! Heb jij inmiddels weer nieuwe foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast Meertje

Bij mij is ook bijna alles dicht! Ik heb nog 1 plekje waar nog wel wat vocht uit komt

maar verder zit alles (nog) dicht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hier weer even een update van mij. Alles gaat echt super goed en ik heb geen last meer van mijn borsten. Soms een klein steekje maar dat is het ook. Ik kan weer volop sporten en kan weer alles doen wat ik wil, echt zalig. Het is nu inmiddels bijna 5 maand geleden en eigenlijk voelt het alsof het al veel langer is geleden en eigenlijk weet ik niet eens meer zo goed hoe het was voordat ik de bvk liet doen, het voelt echt als mijn eigen. Mijn borsten hebben nu ook echt de vorm en zijn wat zachter geworden dus met sporten gaan ze wel iets op en neer maar niet storend als voor de bvk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gek hé dat het zo snel went alsof het nooit anders is geweest.

Iets goeds went denk ik altijd snel. Heb jij geen last van je littekens?

De littekens die onder mijn borsten lopen en dan het stukje naar

mijn oksles toe zijn soms nog wel gevoelig. Maar ach bij mij is

het ook nog maar iets langer dan 2 maanden geleden.

Ik ben er superblij mee en ik ben blij dat ik de stap toch heb durven nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi patricia.

Lekker hoor dat je helemaal geen last meer heb. Ik zit de dagen al af te tellen :blush: Had jij ook dat je borsten zo hard waren aan de onderkant? Ik dacht dat het door de pleisters kwam, maar nu die eraf zijn merkte ik pas dat het mijn borsten zelf waren. Ook begint het nu te jeuken als een gek en nog erger als ik onder de douche staat. Wat heb jij daaraan gedaan? Ik heb zalf van het ziekenhuis gekregen, maar dat moest besteld worden, dus morgen heb ik het pas in huis. Ook heb ik als ik loop dat mijn tepelhof klapt en dat is vreselijk irritant. Het doet niet echt pijn, maar het is net of de buitenkant los zit van de binnenkant. ( hoop dat je snap wat ik bedoel.) Gelukkig is dat scheur gevoel weg, alleen als ik buk dan trekt het heel erg en denk ik dat de hele tepelhof loslaat en met bepaalde bewegingen, maar verder is het goed te doen. Vind alleen niet zo fijn de litteken insmeren, wordt er een beetje eng van :blush: De onderkant van de verticale snee zit precies op de rand van mijn bh, dus heb er nu maar weer gaasjes tussen gedaan, want je wordt van de schuren niet vrolijk. Ik wil je bedanken voor je verhaal hier op het forum, mensen die ( net als ik ) de operatie nog moeten ondergaan of net gehad hebben, hebben heel veel aan mensen als jij want de informatie op het internet over een borstverkleining is 10x niks.

Dus bij deze :136: voor jou en alle anderen hier die hun verhaal opgeschreven hebben en een dagboek bijhouden. Ik hoop dat je antwoord kan geven op mijn vragen.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh patricia wat fijn om te horen dat het bij jou zo goed gaat !

want zoals ivon zegt mensen die alles nog moeten door maken hebben daar veel aan .

Ik kan nu na 1 week me echt niet voor stellen dat het ooit goed gaat voelen. alles gaat goed , Maar vandaag had ik een echte bad day .

Ik hoop dat het bij mij ook snel zal genezen en ik mn zoon weer op mag tillen :D

en net als jou weer fanatiek kan gaan sporten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo patricia,

jij blijft redelijk actief hé op het forum!

Ik heb nu even bij een antal gekeken , even horen hoe het gaat.

Het gaat bij jou super lees ik!! Bij mij ook hoor.

Ik had ook nooit verwacht dat het zo mooi zou worden en zo heerlijk!!!

heb een super zomer achter de rug!

En voor Smoke( Bij mij duurde het ook tijdje voor ik reacties kreeg.) De 1 leest meer en de ander kan super schrijven en daae ben ik minder goed in.Patricia kan dat heel goed.

Mijn Bvk was 30Maart, dan ben je daarna niet meer zo actief, ik niet tenminste (druk ,druk)

Af en toe zoals nu wil ik even weten hoe het met iedereen gaat van uit die tijd.

meestal moet je zelf eerst op anderen reageren voor je iets terug krijgt.

Iedereen heel veel succes, het is echt de moeite en pijn waard!!

Patricia groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Patricia. Wil even zeggen dat ik het erg lief van je vind dat je voor iedereen een lief woordje over hebt. :116: voor jou!

Ik geloof dat ik begrepen had dat je man een dinsdag jarig is, alvast van harte en een fijne dag.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patricia.

Hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad.

Wij wel.kan ook niet anders he???!!!

Ik heb vannacht heel lekker geslapen ,de eerste nacht sinds 1.5 week.Heerlijk

ik kan af gaan tellen,nog precies 3 weken.jippie...............Heb er zo veel zin in..Fijn dat het bij jou helemaal in orde is gekomen .

Nou we spreken ons nog op msn..Gr Chantal..je bent een topmeid..je hebt een luisterend oor voor iedereen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Even een update van mijn kant. Het is nu bijna een jaar geleden dat mijn operatie was. Ik moet zeggen dat ik echt super blij ben met het resultaat al heb ik door mijn complicatie wel een minder mooi litteken-vorm bij mijn rechteroksel maar het is niet mega opvallend. Mijn tepelhof daar zie je ook duidelijk littekenvorming maar ik stoor me er niet aan. Als het echt een jaar geleden is maak ik foto's en zet deze in mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.