Ga naar inhoud

Patricia1984 : 25 maart '10 : Dr van Dam : Medisch Centrum Leeuwarden


Aanbevolen berichten

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey,

Wat leuk bijna een jaar later al.

En ook zo een idee dat het gelijk een dag van Gisteren is .

Want eens het gebeurt is , zal het wel vlotter gaan zeker de tijd

dan dat we wachten voor we aan de beurt komen.

Of niet ?

Nu nog veel succes , en goed dat je nog altijd tevreden bent

met het resultaat.

Prutske.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Patricia,

is er eigenlijk in de laatste 3 maanden nog wat veranderd aan je borsten?

merk je daar nog wat van?

ik vroeg me af wanneer het stabiliseert zeg maar.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hieper de Piep HOERA!!! Vandaag zijn mijn mooie tietjes 1 jaar geworden. Ik ben er echt super blij mee en vandaag voelt heel erg speciaal.. Ik ga vanmiddag even kijken bij Hunkemoller, heb nog een cadeaubon, voor een mooi lingeriesetje.. of meer. Ik ben echt zo blij met de grote stap die ik een jaar geleden heb genomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia,

Zie nu pas dat jij ook door dr. van Dam bent geopereerd.

Ik vind haar echt een vakvrouw hoor. Ook vond ik het erg fijn tijdens mijn eerste consulten dat ze een vrouw is :1: . Bij een man had ik me waarschijnlijk meer opgelaten gevoeld :66:

Super dat je zo tevreden bent met het eindresultaat. Ik ben zelf nog niet 100% tevreden, maar ik moet ook nog geduld hebben ...

Veel shop-plezier vanmiddag!

Groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aww dies kei mooi..sexy hooor :126: ...lol nou wil ook leuke setjes gaan kopen...o.o...nog ff wachten en dan kan ik :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah ja klopt het is een heel lekker gevoel als je gewoon raak kan shoppen en niet het probleem hebt dat je te grote borsten hebt. Het voordelige ervan is ook dat je bijv bij de Aldi of Lidl mooie goede bh's kan kopen die helemaal niet duur zijn. Ik heb mijn sportbh's ook bij Aldi gehaald en ben daar heel tevreden over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patricia

Heel mooi setje!!!

Ik kijk er ook naar uit om over een paar weken zo'n leuke setjes te kunnen kopen. èn ook nog eens dat ze helemaal zo duur niet zullen zijn als voorheen (kan ik er nog meer kopen) :D :D :D

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, daar kijk ik ook naar uit !

In die boekjes van Hunkemoller staan altijd supermooie dingetjes voor niet veel geld. Nu moet ik soms 70 euro geven voor een deftige BH :blink:

Ik heb het laatste anderhalf jaar geen bh meer bijgekocht :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Ik laat weer eens even wat van mij horen.. Ben hier eigenlijk nooit meer. Met mij gaat het nog steeds erg goed. Heb een vast contract van 12u per week bij een instelling voor mensen die een lichte verstandelijke beperking hebben. Mijn bvk is nu iets langer als 2 jaar geleden. De tijd gaat echt snel zeg. Moet zeggen dat ik nergens meer last van heb maar het is wel zo dat mijn borst rechts een beetje een bobbel heeft aan de onderkant maar dat komt dus omdat ik daar een ontsteking heb gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

leef jij ook nog hahah...

super dat het allemaal goed gaat. jammer van die bobbel.. zie je het goed of valt het toch nog wel mee?

super leuk dat je met verstandelijk beperkte werkt. ik werk er nu zo 4 jaar mee echt super leuk en uitdagend wat voor functie heb je als ik vragen mag?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Weer even een berichtje van mij. Had felicitatie van vlinder zodoende dat ik hier terecht kwam en dacht even een update doen. Gaat nog steeds erg goed hier. De bobbel valt wel op omdat mijn borsten er nu eigenlijk verschillend uit zien maar het is niet iets wat me dagelijks aan het bezig houden is. Oke het is wel jammer maar ik vind het belangrijkste dat mijn borsten een stuk kleiner zijn dan voorheen. Ben na de operatie wel wat aangekomen maar nu ben ik weer bezig om het eraf te krijgen dus gaat gelukkig weer de goede kant op. Mijn werk bevalt me echt nog steeds super goed. Val nu ook in op een andere locatie maar waar ik mijn vaste contract heb dat bevalt me nog het beste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Patricia,

super dat alles goed gaat. het gaat erom dat jij tevreden bent met je boobs dat is het aller belangrijkste. super man dat je baan je super bevalt!! echt dankbaar werk is het.

Liefs Silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.