Ga naar inhoud

Patricia1984 : 25 maart '10 : Dr van Dam : Medisch Centrum Leeuwarden


Aanbevolen berichten

Hier een bericht van mij. Eigenlijk voel ik me kiplekker en heb geen tot weinig pijn.

Ik moest me om 9.30 melden. Om 11.45 was ik aan de beurt. Ik had gelukkig niet last van zenuwen dus dat scheelt een hoop.

Ik werd dus om 11.45 naar de operatiecentrum gebracht. Daar krijg je je infuusnaald in en worden de hartstickers opgeplakt. Er werd gezegd dat de infuusnaald pijnlijk kon zijn maar heb eigenlijk amper last gehad ervan.

Iets later ben ik naar de OK gebracht. Daar stond een heel ontvangstcommité te wachten. Ik heb eerst een borreltje gekregen door mijn infuus en een kapje op. De anesthesioloog was vergeleken met de keer van de intake super aardig. Hij vroeg mij nog of ik iets merkte, voelde me dus wat vaag en alles leek opeens heel leeg en groot. Daarna werd gezegd dat ik de narcose ging krijgen. Ik moest dus aan iets moois gaan denken, volgens mij heb ik alleen maar gedacht bh hema en weg was ik. Het is best vaag dat je dan op de uitslaapkamer wakker word en eigenlijk voelde het heel plots, van het 1 na het ander. Ik ben dus volgens die mensen van de uitslaapkamer heel snel bijgekomen en iets later mocht ik ook naar de afdeling.

Het was wel een lastige operatie en er is vooral gelift. Er is dus ook niet veel vanaf gegaan, 110 gr en 94gr. Maar toch ben ik van 85F naar 80C gegaan.

Eerste dag (dag van de operatie) was ik vooral dood op en misselijk. Ik heb niet overgegeven gelukkig en heb ook niet veel pijn gehad. Alleen de eerste keer naar de wc was geen succes. Ben mega duizelig geworden en ben met een rolstoel naar mijn bed gebracht. Die nacht nog een keer naar de wc geweest wat dus stukken beter ging.

De tweede dag ging heel goed en ook weer amper pijn gehad.

Vandaag dus het verband eraf wat echt een bloedbad leek :unsure: en de drains eruit, nou daarvan kan ik zeggen dat het behoorlijk pijnlijk kan zijn. De eerste drain daarbij spoot het bloed eruit (excuus voor de vele details) en de andere drain was vooral pijnlijk omdat er nog vacuum in zat. Ik heb dus behoorlijk gehuild omdat ik zo blij was, het was echt een opluchting. Na de tijd mocht ik douchen en een bh aan doen. Ik moest nog heel lang wachten op de arts assistent dus ben ik ondertussen maar gaan slapen.

Nu ben ik dus lekker thuis en voel me heel erg goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Daantje87

Hoi Patricia!

Lekker dat het achter de rug is! Er is idd wel weinig afgehaald! Maar dan toch een groot verschil, super!

Sterkte met je herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is best vreemd. Op het ene moment denk je ik kan de hele wereld aan en op het andere moment denk je damn ik ben moe ik moet rusten. Het slapen ging goed en was wel even een tijdje wakker maar later kon ik gewoon verder gaan slapen. Maar het gaat wel goed. Het verzorgen van de wonden gaat ook wel goed, mijn moeder helpt me, maar die kan er niet altijd even goed over. Maar ze doet het wel en dat vind ik echt dapper van haar. Tijdens het grote moment is mijn moeder even ergens anders gaan zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia,

Wat fijn dat het zo goed is gegaan! Neem je rust, ook al voel je je nog zo'n 'hele meid', is heel belangrijk.

Ben erg benieuwd naar het resultaat, mag ik je ww?

Feli met je nieuwe boobs, geniet ervan!!

Grtjs,

Daphne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is best vreemd. Op het ene moment denk je ik kan de hele wereld aan en op het andere moment denk je damn ik ben moe ik moet rusten. Het slapen ging goed en was wel even een tijdje wakker maar later kon ik gewoon verder gaan slapen. Maar het gaat wel goed. Het verzorgen van de wonden gaat ook wel goed, mijn moeder helpt me, maar die kan er niet altijd even goed over. Maar ze doet het wel en dat vind ik echt dapper van haar. Tijdens het grote moment is mijn moeder even ergens anders gaan zitten.

Wat lief van je moeder, ik ben zelf een watje dus

zie best tegen de wondverzorging op. Gelukkig heb ik

een man die er wel tegen kan dus dat komt wel

goed. Als ik dit zo terug lees ga ik er dus al helemaal

vanuit dat het doorgaat, wat zal het een teleurstelling

zijn als de zorgverzekering niet akkoord gaat.

Patrica rust maar lekker uit hoor, des te eerder

ben je er weer bovenop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx voor je ww! Wat goed dat je ook foto's hebt gemaakt in het ziekenhuis. Heb ik helemaal niet bij stilgestaan en nu ik jouw foto's zo zie denk ik: goh, wat vergeet een mens al snel een hoop. Ik zie mezelf, net zoals op jouw foto's, ook ineens weer richting plee schuifelen met mijn flessen, hahaha. Ben erg benieuwd naar de 'after'-foto's met het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik las ergens dat je maandverband als tip kreeg om er tussen te doen.. Kies dan niet voor allways enzo omdat die een plastic laagje hebben, Dat kan gaan broeien en dat wil je echt niet, dan worden je wonden week..En ben je verder van huis. Om dezelfde reden ook geen zalfgaas gebruiken omdat dat ook de wondranden week maakt.

Hier ook nog steeds lekkage trouwens. Gewoon met een gaasje. Meer niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee weet ik. Waar ik van baal is dat ik last heb van irritatie-bultjes in mijn gezicht en ook op mijn armen. Ze jeuken en branden.

Frappant... heb ik ook! Ook op mijn hoofdhuid. Ik dacht dat het aan mijn nieuwe shampoo en dagcreme lag en ben overgestapt op andere producten. Ik merk dat het nu minder wordt maar of het echt door de nieuwe shampoo en creme komt, vraag ik me nu dan wel weer af omdat jij het ook hebt. Zou het een reactie op de narcose kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia,

Wat fijn dat je operatie enzo allemaal goed is gegaan zeg!

Lijkt me zo fijn!

Veel succes nog en ik ben benieuwd naar je foto's

Zou je me je ww kunnen geven?

Groetjes Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi patricia ,

had je nog niet zo snel terug verwacht!!

Ben zo blij voor je! Kun je het al goed zien hoe het uit eindelijk gaat worden?

Ben je al tevreden? wat een gedoe dat verschonen!

die drains is dus zo'n beetje het ergste! en slapen denk ik! daar kijk ik tegen op! slaap nooit op mijn rug. Heb je nog tips voor mij wat ik zeker niet moet vergeten mee te nemen?

Doe lekker rustig aan en je hoort van me als ik je iet meer spreek na vanavond.

ik ben zeer benieuwd nar je nieuwe foto's

liefs jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jantina,

Ik moest tot zaterdag in het ziekenhuis blijven maar voel me nu ook wel goed dus ga wel zo nu en dan even hier kijken. Ik ben zeker tevreden, ze gaan uit van een 80C maar het moet ook nog wat uitzakken. Maar ik denk dat het wel een 80C blijft eigenlijk. Het verschonen gaat echt nu al stukken beter. Mocht er wat vast zitten aan de wond dan week ik het los tijdens het douchen. Ik doe nu ook gaasjes erop ipv maandverband en dat gaat volgens mij wel goed (moet vanavond nog kijken hoe het eruit ziet). Die drains zijn vooral pijnlijk als ze eruit moeten is mijn ervaring. Maar je moet vooral goed in en uit ademen. Ik vergat ze wel eens als ik naar de wc moest. Ow ja mijn flessen haha. Dat rugslapen valt me echt niks tegen. En de avond na de operatie gaat dat ook perfect. Dan ben je zo moe dat je wel wilt slapen en dan maakt het niet uit hoe. Wat ik echt nodig heb gehad in het ziekenhuis is mijn knuffeltje. Die had ik echt wel nodig tijdens het slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia,

Hoe was 't in 't ziekenhuis? Waren ze wel aardig tegen je? Wat fijn dat je nu een 80C hebt terwijl er eigenlijk niet zoveel vanaf is! Ziet er vast mooi uit :rolleyes:. Lijkt me wel eng als er wat aan de wond vast blijft zitten.... Maar zoals je al schreef; dat week je er blijkbaar onder de douche wel af :)

Sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn echt super lief voor mij geweest in het ziekenhuis. Eerste dag ging ik dus bijna van mijn stokje op de wc maar ze hebben me echt supergoed opgevangen. En de zuster die er overdag was was ook super aardig. Als je wilt mag je wel mijn foto's bekijken. Ze zijn wel eens beetje bebloed en zal mijn zus even vragen of ze de foto's van gisteren ook op de computer wil zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa, ik wil heel graag je foto's zien. Ik weet niet of jij dat ook had, maar ik wil van zoveel mogelijk mensen de foto's zien... Slaat eigenlijk nergens op omdat je nooit twee dezelfde paar borsten kan krijgen natuurlijk :blush: Dus als je mij je ww wilt sturen :graag!

Wel fijn voor je dat ze zo lief voor je waren, dat scheelt toch wel denk ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh ik heb de foto's net gezien; het ziet er echt goed uit zeg :1:. Qua figuur zijn we wel ongeveer 't zelfde, maar mijn borsten zijn iets kleiner. Wat een verschil zeg met het ervoor en erna :D. Ik ben heel erg blij voor je en ben benieuwd hoe ze er uiteindelijk weer uit gaan zien!

Groetjes Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben echt superblij met mijn jongens hihi. Ik ga ook nog als het helemaal goed met me gaat een bedankkaartje oid voor mijn ouders en zus schrijven. Ze staan toch wel voor me klaar nu. Het is inderdaad een heel verschil met voor de tijd. Maar ik merk wel dat deze borsten nu al bij mij horen en dat ik ze fantastisch vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.