Ga naar inhoud

Patricia1984 : 25 maart '10 : Dr van Dam : Medisch Centrum Leeuwarden


Aanbevolen berichten

hoi patricia

ik las toevallig dat jij alles al geregeld hebt voor je verkleining! proficiat in ieder geval dat alles zo op rolletjes loopt. het schiet dan al aardig op, 25 maart. ik zal meteen je topictitel aanpassen.

lekker aftellen, nog een kleine maand en dan is het zover!

liefs

kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste Reactie

Bij mij alles omgegooid, ik ga nu 30 maart onder het mes.

Ben ook erg zenuwachtig maar kijk er ook erg naar uit.spannend hé.

heb alles al klaar liggen!

Kijk nu al naar mooie bikini's en topjes, ga in juli op vakantie(met nieuwe boobs hoop ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik word geholpen in de bergmankliniek in heerenveen. Dr,B.van der lij opereert ook in MCL leeuwarden.

Ik zou eerst door andere kliniek worden geholpen dat heb ik zelf veranderd.

vind super spannend, ben niet bang voor de operatie maar meer voor het resultaat. Dat vind ik nogal verschillend bij veel mensen.

Heb jij dat niet.

zaterdag was ook een filmpje op tv.

Mijn vriend vond absoluut niet mooi!! Ik vond zelf wel meevallen(acceptabel) Hij dus niet.

Mijn angst is dan ook dat hij het helemaal niks vind. Hij begrijpt dat het voor mij echt nodig is i.v.m rugpijn maar echt blij is ie niet.

Hoop zo dat ze straks mooi omhoog en gelijkmatig zijn en dat de tepels recht naar voren wijzen , hahahha.

Duimen maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jantina,

Als je vriend 't niet mooi vind... Hoezo, je doet 't toch voor jezelf! jij hebt toch last van je nek/schouders, jij kan toch geen behoorlijke kleding aan zonder een maat groter te kopen voor je borsten? Jij hebt toch altijd hoofdpijn.. enz enz!

Ik snap wel dat je 't leuker zou vinden als je vriend 't leuk vind, maar jammer voor hem als hij 't niks vind!

Sterkte ermee,

Groetjes Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt helemaal gelijk en hij staat er ook wel achter.

denk dat hij er een hele blije vriendin voor terug krijgt!

Hij moet gewoon even wennen aan het idee.

Hoe denkt jullie partner er over?

denk dat als hij mij in mooie sexy bikini's en topjes zonder dikke banden en striemen ziet hij helemaal om is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

komt nu echt dichterbij, ik probeer de dagen niet te tellen dan lijkt het sneller te gaan , hahaha

voor jou nog sneller.

ben vroeger al eens geholpen door dr. knepper, was liposuctie op de buik. vind haar heel aardig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eerst naar Knepper maar is dus inmiddels Dr van Dam geworden. Ik heb haar nog niet gezien maar ik heb er wel vertrouwen in. Gisteren sprak ik met een vrouw die ik van het sporten ken en die heeft haar borstverkleining door dr Spronk laten doen maar ze vond hem niet echt aardig enzo. Eigenlijk zie ik nu pas in dat er toch best wel veel mensen een borstverkleining hebben laten doen of het overwegen of juist een borstvergroting willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja gek hé , als je het erover hebt blijken er ineens heel veel mensen het al te hebben gedaan!

Heb ook verschillende mensen er over gehoord.

veel in Mcl

schaam me er ook niet voor om het te vertellen.was vanmiddag in de stad en zag zoveel mooie dingen die ik nu niet pas maar straks hopelijk wel.

Koop nu daarom ook niks meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sonnetje

Hallo dames,

Ik zie dat er een tijdje niet geschreven is hier, maar misschien wordt het wel gelezen? Ik ga ook een borstverkleining laten doen. Ben een klein vrouwtje van 155 cm en heb cup G! Tijdens mijn zwangerschap was het zelfs cup H. Ik heb 3 weken terug mijn intake gehad in het MCL en hoorde afgelopen vrijdag dat ik deze vrijdag, de 19de maart al geopereerd kan worden. Dat is wel heel snel, maar heb wel ja gezegd, dan is het maar klaar. Dus Patricia, misschien kom ik je daar nog wel tegen. Hoewel mij gezegd is dat de opname ongeveer 4 dagen duurt. Ben nu wel een beetje zenuwachtig, ben nu ook alles over borstvekleining aan het lezen op internet, want heb naar mijn gevoel maar weinig voorbereidingstijd. En ik mag altijd graag alles weten. :) Zo ook bij dit forum gekomen. Ik ben erg benieuwd hoe het nu met jullie gaat en ik hoop dat we ook na de operatie nog ervaringen kunnen delen.

Groetjes Son

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi patricia, ik wil even reageren op het voorgaande berichtje van Sonnetje.

Sonnetje, je kunt je eigen topic openen, alleen is de website momenteel niet helemaal in orde, waarschijnlijk kun je het morgen probleemloos doen, en anders wil ik je ook graag helpen. dan kun je voor en na je bvk alles van je afschrijven, er zijn hier genoeg geinteresseerden en ervaringsdeskundigen. ik heb zelf 20 jaar terug ook een verkleining ondergaan, een maand geleden een vergroting, dus ben van alle markten thuis!

bij jou is het zeker snel gegaan. ik hoop dat je het je lukt om je mentaal goed voor te bereiden. belangrijkste waar je je op moet voorbereiden is dat je verzekerd bent van goede hulp thuis voor na je verkleining. ik zou de termijn van 6 weken heel erg serieus nemen, daarna kun je weer rustig aan je oude leventje oppakken. beter geen complicaties, want anders ben je uiteindelijk nog langer uit de running.

hoi patricia (nog een keer)

ik kwam even een groet brengen, het begint voor jou ook al lekker op te schieten. ach ja, en geen zorgen over de vriendjes, die reactie kreeg ik vroeger ook toen ik de borsten wilde verkleinen, en ook toen ik ze wilde vergroten. mannen accepteren ons toch gewoon om wie we zijn, in al onze (im)perfectie, dat doen we omgekeerd ook. na de operatie draaien ze allemaal weer bij, en zeker ook omdat je er een hoop zelfvertrouwen door terugkrijgt (en sexy bikinis)

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sonnetje jij bent snel aan de beurt zeg! Wel mooi dat het zo snel gaat hoor. Naar welke chirurg ga je? Ik ga dus bij Dr van Dam. Maar heb je dan al de goedkeuring van de zorgverzekeraar binnen? Want daar lees ik niks over? En naar welke cup ga je? Zelf ga ik dus van een F naar een C. Nou alvast heel veel succes. Denk dat we elkaar opvolgens haha. Ik heb 3 dagen door gekregen dat ik daar lig dus zaterdags hoop ik weer naar huis te gaan. Jij bent daar dus van vrijdag tot zondag? Dan lig jij al lekker thuis uit te rusten. Of je moet complicaties krijgen en langer moeten blijven maar dat wens ik je niet toe hoor :126: . En wie weet kunnen we eens samen bh's enz gaan shoppen haha.

@ Kaat: Thanks voor je berichtje. Ja het gaat echt snel en ik blijf maar aftellen. Nog maar 9 daagjes en dan is het zover. Zenuwen heb ik wel iets maar niet heel erg. Volgens mij is mijn (beste) vriend inmiddels wel gek van mij geworden want ik heb het er heel vaak over. Hij is echt mijn steun en toeverlaat. Ik kijk er nu al naar uit om bikini's en bh's te gaan shoppen. En ik kijk ook regelmatig in de spiegel en ik zie gewoon dat het aan de zijkanten echt verschrikkelijk is en de voorkant is ook niet echt geweldig. Als ik ze dan mooi optil dan ziet het er stukken beter uit haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sonnetje

He patricia,

Is idd snel gegaan, heb dan ook de verzekering flink achter de broek aangezeten afgelopen dagen. Heb net te horen gekregen dat ie werd goedgekeurd. Gelukkig maar...

Ik heb cup C gevraagd, maar hij (duitse dokter,Hochtritt ofzoiets..)gaf aan dat een D misschien mooier bij mij zou passen. Dus maar afwachten.

En aangezien ik ook in Sneek woon, komt dat BH's shoppen vast wel goed.

@Kaat,

Ik ben een ander forum gewend waar je ervaringen deelt onder 1 topic. Sorry, ik zal misschien na de operatie een topic aanmaken. Voor die tijd ben ik druk met werken e.d.

Patricia, als ik je niet meer spreek, veel succes volgende week.

Groetjes Son

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het gaat nu toch echt wel spannend worden. Ik werd vanochtend wakker met de gedachte alle dagen van de week tot de operatie maak ik nog maar 1x mee, 1x vrijdag, 1x zaterdag enz. Alleen de donderdag maak ik 2x mee maar dat is dan toch de dag van de operatie. Ik kijk er echt naar uit maar het is ook weer spannend allemaal. Ik ga de woensdags wel gewoon werken en er wordt van mij verwacht dat ik volledig aanwezig ben. Dus dan heb ik genoeg afleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tas is nu zo goed als ingepakt. Moeten nog wel wat dingetjes in maar dat kan ik pas volgende week doen. Het weekend heb ik er niet echt de tijd voor omdat ik dan allemaal andere dingen moet doen. Door de weeks ook amper/geen tijd omdat ik dan sport en werk heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sonnetje

He Patricia,

Voor jou schiet het ook al aardig op. Ben je nu al aan't tas pakken? Ik heb net een tasje ingepakt, heb toiletartikelen, 2 payma's, genoeg schone onderbroeken, een boek, een handoek en 2 sportbeha's in 75C en 75D mee. Weet niet of je dit nog leest vanavond, maar misschien ben ik iets vergeten? Dat alles voor het laatst doen herken ik heel goed. Ik was vandeweek ook heel bewust met mijn zoontje van net 1 jaar bezig. Vanavond heb ik hem voor het laatst op bedje gedaan, voor ik dat weer kan doen zijn we denk ik een dikke week verder. Dat en dat ik hem voorlopig even niet mag tillen en zelf verzorgen maakt mij wel erg verdrietig. Maar daarna ben ik waarschijnlijk een nog betere moeder.:)

Als het me lukt kom ik je woensdag nog even succes wensen.

Groetjes Son

PS, bedankt voor je berichtje, ik heb nog niet helemaal door hoe alles hier werkt, dus ik klap alles hier nog even gewoon neer. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem een flesje met bidon dop mee, kan je makkelijk zelf drinken..Maar wat zijn jullie vroeg met inpakken van de tas hahaha..

Sonnetje voor jou de dag morgen dan? Succes ermee.. En met je herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.