Ga naar inhoud

Eefje : 11 januari 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 495
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag nog precies 4 weekjes, zie er echt al zo naar uit! :104: Toch nog effe geduld oefenen. 'k Droom al weken van boobs en k' zie ook al weken overal boobs, op tv, op straat, ... Maarja, heb gelezen dat velen van jullie dat ook hadden. Zal wel weer over gaan zeker na de bv? :blush:

Verder nu nog geen zenuwen hoor, maar ben er toch in gedachten wel constant mee bezig hoor, zo van 'binnen vier weken omstreeks deze tijd lig ik op de operatietafel'. Laat de tijd nu maar een beetje vlug voorbij gaan (ja toch ook wel ongeduldig hoor).

Veel liefs,

Eefje, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Eefje,

ja spannend allemaal he?! achteraf is/was die tijd ook erg leuk vond ik.

en nee,dat gaat niet echt over. wel iets minder maar ik kijk nog steeds naar borsten en dan probeer ik in te schatten of ze echt zijn of betaald :38:

succes met geduldig zijn! :D

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries,

Zal wel lukken hoor met 't geduld oefenen, maar 'k ben nu toch al echt aan 't aftellen hoor, heb 't zelfs in twee gesplitst, nog 17 daagjes in 't oude jaar, nog 11 daagjes in 't nieuwe jaar, lijkt dan toch alweer iets minder lang! :38:

Hoe is 't nog met je mam? Is ze ook al aan 't aftellen? Is ze ook zo rustig als jij was voor je bv?

Aan 't aantal bv dat er zo gebeurt op een jaar, moeten er toch echt al veel vrouwen rondlopen met betaalde boobs hé!

Liefs,

Eefje, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

Morgen is 't mijn man z'n dag, om 10 u 30 gaat hij onder 't mes bij dr. De Meyere. Daarna ligt hij een dag of 10 in de lappenmand :122: , zal hem maar goed verzorgen :88: dat hij 't zelfde kan doen bij mij binnen 3 weekjes :38::3:

Veel liefs,

Eefje, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

Vandaag nog precies 2 weekjes! :43: Schiet lekker op, wordt al een beetje spannend! Zaterdag nog naar de kapster geweest, kwestie dat ’t weer wat handelbaarder is, want na de bv zal ’t vast niet meevallen om veel werk te maken van m’n haar, zal de stijltang maar een tijdje aan de wilgen hangen. Hoe ging dat bij jullie, konden jullie je haar zelf kammen en wassen? Zal best moeilijk zijn, zo je armen niet boven schouderhoogte te mogen doen, als ik zie hoeveel ik dat nu doe (ben ook maar 1,58 m), dus ja zal wel veel hulp moeten vragen.

Inmiddels zit ik ook al aan de Vit. C, ben als de dood om nu nog ziek te worden!:unsure: Mag er niet aan denken dat de operatie zou moeten worden uitgesteld. Dus extra opletten, vitamientjes slikken en gezond blijven eten, zou toch moeten lukken. Bacteriën en virussen, opgepast, ben gewapend!:89:

Mijn man is ondertussen bijna 1 weekje po en hij stelt het heel goed! Operatie is vlot verlopen en hij is echt enthousiast over het resultaat, een droom die hij al had sinds z’n 16 de is nu eindelijk uitgekomen, dankzij Bruno, :59: hij is nu ook een echte brunofan en zal ook op www.startpagina.plastischechirurgie.nl z’n ervaring delen over Dr. De Meyere (dus nog wat extra reclame voor onze dr). Wie er meer over wil weten vraagt ’t maar, wil niet zo direct alles hier der op gooien, is per slot nog altijd een borstenforum hier hé!

Veel liefs,

Eefje. :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje,

Nog maar 13 daagjes en dan ben je al aan de beurt! Wat gaat de tijd hard! Leuk om te lezen dat je man al is geweest. Dat maakt het de hele situatie voor jou nog specialer. ben je ook mee gegaan toen hij geopereerd werd?

Het haren wassen is in het begin erg lastig. Na mijn dual plane plaatsing deden mijn spieren me zo zeer, dat het me alleen niet lukte in het begin. Nu heb ik de laatste keer ook in het begin hulp gekregen, maar was meer vanwege mijn oortjes. Daar moest ik ook voorzichtig mee zijn.

Uiteindelijk lijkt het nog het meeste op je zelf een beetje aaien, met je ellebogen langs je lijf en dan je handen voorzichtig over je haar... al met al, het lukt wel, maar is in het bgin een beetje lastig.

Liefs! Ik leef met je mee! Vast hele fijne jaarwisseling!

Pat X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nina,

Zal ik dan maar zeggen wat hij heeft laten doen? :38: Hij wou al sinds z'n 16de hogere jukbeenderen, en daar heeft Bruno nu voor gezorgd d.m.v. implantaten (soort schelpjes gemaakt van koraal, materiaal dat het menselijk bot heel sterk benadert en ook door het lichaam als zodanig wordt herkend, dus geen gevaar voor afstoting). Hij is er heel blij mee!

Hey Pat,

Ja, ben ook meegeweest want ik was natuurlijk de chauffeur van dienst hé. Was ook wel spannend afwachten in de wachtzaal, heeft ongeveer anderhalf uur geduurd onder volledige narcose, want de anesthesist zei dat hij een tube in de keel moest steken aangezien de operatie via de mond gebeurde. Vandaar dat het niet ging met enkel een roesje.

De tijd schiet nu wel aardig op ja, nog maar 13 nachtjes slapen, joepie! Zal blij zijn als 't eindelijk zo ver is. Ben nog niet zenuwachtig nu hoor, maar zal vast wel komen zo de avond ervoor.

En met het haren wassen en zo, ja, m'n man zal me wel meehelpen in het begin, zal alleen wel wennen zijn als je zo voor alles hulp moet gaan inroepen, maarja, dat hoort er nu eenmaal bij en hij zal 't met veel plezier doen dus zal wel meevallen.

Vind het echt tof dat jullie zo meeleven, is toch wel speciaal dat je zo alles kunt delen op dit forum, echt een unieke ervaring. Wel jammer dat ik thuis geen internet heb, want de bib is in de vakantie maar beperkt open en na m'n operatie zal ik ook wel niet zo spoedig weer naar de bib geraken, ga gewoonlijk met de fiets en dus zal 't dan wel te voet moeten en weet niet hoe snel ik na de bv er zal geraken. Maar in noodgevallen stuur ik m'n man wel, dan kan hij m'n tekst die 'k thuis gemaakt heb hier komen posten en jullie reacties meebrengen via usb zodat we toch een beetje op de hoogte kunnen blijven.

Veel liefs,

Eefje, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nina,

Zal ik dan maar zeggen wat hij heeft laten doen? :38: Hij wou al sinds z'n 16de hogere jukbeenderen, en daar heeft Bruno nu voor gezorgd d.m.v. implantaten (soort schelpjes gemaakt van koraal, materiaal dat het menselijk bot heel sterk benadert en ook door het lichaam als zodanig wordt herkend, dus geen gevaar voor afstoting). Hij is er heel blij mee!

Aha! Jee, dat hoor je niet vaak! En is het mooi geworden, wat hij ervan had gehoopt?

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nina,

't Heeft zelfs z'n stoutste verwachtingen overtroffen eigenlijk! Hij is er supertevreden mee! En 't resultaat is nu natuurlijk nog niet volledig wat het zou moeten zijn, want zoals ook bij de bv heeft het tijd nodig om te helen natuurlijk. Z'n gezicht was heel erg gezwollen de eerste week, zo ongeveer van z'n bovenlip tot onder z'n ogen, en ook wat blauw onder de ogen. Dat blauw is bijna volledig weg, en de zwelling begint ook te beteren nu, hij begint weer op m'n man te lijken gelukkig. Dag 2 na z'n operatie moesten we terug bij dr. De Meyere op controle, en de verpleegster die kwam opendoen schrok ook zichtbaar van de aanblik. Dr. De Meyere zei tegen m'n man dat hij natuurlijk nu niet moest gaan boksen, want die schelpjes moeten nog vergroeien met z'n bot zodat ze helemaal vast komen te zitten. 'k Zei: "Hij ziet er anders wel uit of ie is wezen boksen" toen moest hij hartelijk lachen. De dr. vroeg me of ik het nog zag zitten nu en dat ik niet zo erg gezwollen zou zijn na de bv. En of ik het nog zie zitten, laat maar komen die bv.

Nog 12 daagjes!!! :101::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Eeefje!!!

whaaa weer een paar weken verder en jij bent alweer bijna aan de beurt!! nog twaalf daagjes!!

Spannend. ben erg benieuwd hoe het wordt!!

zal je dan volgen!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey eefje!

Wat vervelend dat je geen internet thuis hebt en dat je steeds naar de bieb moet. Dat is wel jammer want het lijkt me erg prettig om lekker met mensen te kletsen en advies te vragen als het eenmaal zover is en we thuis een beetje niks zitten te doen :P

Maar whaaaaa wat spannend voor je, nog 6 daagjes!!!!

Heb je alles al goed voorbereidt?

Wat jammer dat er niet meer cc in kan maar op deze manier krijg je wel het mooiste natuurlijkste effect. Ook heb je waarschijnlijk een ander merk silicone dan ik heb, het kan best zijn dat die van jou groter uitvalt dan die van mij hoor en dat het verschil dan niet eens zo groot is. Het moet in ieder geval al een heerlijk zijn dat je straks borsten hebt ook al had je ze liever iets groter gehad.

En als het zover is dat je voor een tweede operatie moet, kan je zowies meer cc krijgen maar daar heb je nu naruurlijk niets aan.

ik zal je zo mijn ww mailen via pb, dan zal je bij mij ook zien dat het bij mij ook echt nodig is. Bij mij scheelt het dat ik vrij breder schouders heb en niet een an de dunste ben maar ik ben wel erg klein.

Jah ik heb echt geluk dat mijn vriend de helft mee betaald, dat betekend wel dat er volgend jaar een nieuwe auto moet komen haha... ben ook erg blij met mijn lieverd.

Ben je er al helemaal klaar voor? en ben je zenuwachtig?

Heb je hulp in huis als je thuis komt? Laat je iig maar lekker verwennen en doe voorral heel rustig aan.

Weet je al hoelaat je aan de beurt bent?

nou meis, als je dit leest, hoef je waarschijnlijk nog maar een paasr daagjes te wachten! Het is zo zover. Spannend....

ik blijf je volgen!!!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Minime,

Ja, spannend nog 6 daagjes :104: . Voor jou zal het ook best snel gaan hoor! Heb alles al goed voorbereid hoor, juist nog wat kleine dingen doen thuis.

Ben wel tevreden hoor met de CC die ik ga krijgen, leek eerst wat weinig, maar denk wel dat ik op de maat zal uitkomen die ik wou. Zal zeker blij zijn dat ik ze eindelijk heb hoor.

Ben er zeker klaar voor en tot nu toe nog steeds niet zenuwachtig. Mijn man zal zeker de eerste 2 weekjes bij mij thuis zijn dus dat komt wel goed. Zal wel niet makkelijk zijn om alles aan hem over te laten, hij doet alles net iets anders dan ik, maar zal het moeten loslaten en proberen te genieten van het niets doen. Ik moet er maandag zijn om 15 u 30.

Nu moet ik al weer afsluiten, jammer maar helaas, tot later.

Liefs,

Eefje, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje!

nog 4 daagjes!!!! whaaaaa

Wat fijn dat je man lekker twee weken thuis is, dan hoef je je nergens druk om te maken en kan je je lekker laten verwennen. Hoe moeilijk het ook is, toch moet je de touwtjes even uit handen geven voor je eigen bestwil haha. En manlief heeft er de beste bedoelingen mee dus jah.. even lostlaten haha.

Wel balen dat je maandag zo laat pas aan de beurt bent.. of vind je dat niet zo erg? Dan is het wachte nog zo lang die dag.

Fijn dat je toch tevreden bent met het aantal cc... ik denk dat gezien je borsten, je uiteindelijk op een mooie cup uitkomt en dat je vast heel blij bent.

nog even wachten....

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog3 nachtjes slapenen de kipfilets kunnen in de vuilbak! :104:

Hey Minime,

Wat gaat het lekker vlug nu, vandaag nog telefoon gehad van Bruno's vrouw om nog wat laaste aanbevelingen te doen en de operatie van maandag te bevestigen. Ik zit er niet mee dat ik pas in de namiddag mag, kan ik 's morgens nog eens uitgebreid baden en mag ook nog ontbijten. En nog wat kleine dingen aan kant doen thuis, ik vul die tijd wel op.

Zal ook Patries kunnen ontmoeten want haar mam wordt juist voor mij geopereerd.

En ja, na de operatie alles loslaten en manlief is dan de baas in huis en keuken, ik trek me volledig terug (althans dat is toch de bedoeling, zal me vast erg moeten inhouden) :108::106:

Denk ook dat ik heel blij zal zijn met het resultaat, denk vast achteraf, waarom heb ik dat niet al vroeger laten doen! Voor jou gaat het ook best vooruit hé, nog maar 10 daagjes! Ben blij dat het voor jou ook mogelijk is voor de spier, scheelt toch voor het herstel.

Veel liefs,

Eefje :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net nogmaals telefoon gehad van Bruno's vrouw, operatie 1 uurtje verlaat, dus om 16 u 30. Tja, nog een extra uurtje zoet te maken. Niets aan te doen, gelukkig gaat het toch door, dacht even 't zal toch niet waar zijn... :104:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

Jullie merken het al aan het late uur, ik zit thuis en niet in de bib, ja, m'n man :148: heeft me thuis internet geregeld voor een periode, dus zal live verslag kunnen doen van m'n vorderingen! Leuk hé! :126:

Veel liefs allemaal,

Eefje, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Eeefje!!!!

whaaaaa... nog één nachtje slapen!!! SPANNEND. Morgen gaat het eindelijk voor je gebeuren!!

Wel balen dat je morgen nog een uur later aan de beurt bent!! pfff lang wachten morgen zeg!

Nou ik wens je heel veel succes en ik denk aan je morgen!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Eefje,

Vandaag is je dag! Weet niet hoelaat je moet, wie weet lig je allang weer bij te komen en ben je al de trotse bezitster van twee prachtige nieuwe borsten!

Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.