Ga naar inhoud

Julliete : 20 juni 2013 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste Reactie

Klein verslag over mijn 2de consultatie bij Dr. Visser in de Wellnesskliniek!

Na een helse rit van 3,5 uur toegekomen in de Wellnesskliniek. Gelukkig zat er maar één iemand voor waardoor we op tijd terug konden rijden naar huis.
Dr. Visser komt over alsof het vlug vlug moet gaan maar ik heb de tijd genomen om nog al mijn vragen te stellen en die heeft ze allemaal goed beantwoordt!
Ik heb echt vertrouwen in haar en zal daardoor toch iets minder zenuwachtig zijn de dag van de operatie, heb wel gevraagd om als eerste geopereerd te worden anders zullen de zenuwen me kelderen denk ik!!

Ik kreeg dus idd een sportbh om en daarin stak ze siliconen van 280cc, ik kan uitgebreid in de spiegel kijken maar haar besluit stond reeds vast, het waren de 280cc's. Ik heb toch gevraagd of ik de 300cc eens niet mocht passen en vond dit nog net iets mooier.
Ze zei dat 300cc echt het maximum is voor mij gezien ik erg mager ben! Eerst kwam ik licht ontgoocheld buiten omdat ik eigenlijk een 340 à 360cc voor ogen had maar het moet er natuurlijk uitzien! Ik zou misschien beter eens een 'voor' foto plaatsen maar loop er nu niet bepaald mee te koop.
Ze zei ook dat ze de borstplooien mooi gelijk zal krijgen :3: !!

@BB: kan je even je magische boek uithalen en even kijken op welke bh maat ik zou uitkomen? Het worden de Monobloc ® Silicone Soft One, extra high profile, dual plane geplaatst.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai Juliette,

gefeliciteerd met je opertie datum!

Ik word 31 mei ook geopereerd in de Wellnesklienk maar dan bij Dr Dame.

Ik lees dat je 2 consulten gehad heb? Ik dacht dat je er maar 1 zou krijgen. Maandag 18 maart heb ik een consult.

Wat werd er in het 1e consult allemaal besproken?

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!!
Normaal moet je idd maar 1 consult doen maar op mijn 1e consult gaf ik nog borstvoeding waardoor ze het aantal cc niet kon inschatten, vandaar mijn 2e consult (gratis).

Dr. Damen ken ik niet maar heb wel vertrouwen in het ziekenhuis en al zeker in Dr Visser!!! Ze deed me echt op men gemak voelen....

Zou ook graag wat eerder geopereerd worden maar moet minstens 6 maand wachten na borstvoeding!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Ik word deze vrijdag door Dr. Damen geopereerd :) Heb er alle vertrouwen in! Ik heb 1 consult gehad, daarbij wist ik al direct welk aantal cc goed voor mij zou zijn, en heb daarna een aanbetaling gedaan van 500euro om de operatie datum vast te leggen. Het consult moest ik nog los betalen (35euro). Je mag altijd een gratis 2e consult aanvragen voor vragen of eender wat!

XX Michelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Michelle zegt, ook ik heb 500 euro voorschot betaald en apart 35 euro voor mijn 2 consultaties.

De operatie zelf mag je ofwel per overschrijving betalen (2weken op voorhand) ofwel cash meenemen. Ik neem wel de sportbh van de Wellnesskliniek die op 49 euro komt!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai Michelle,

Spannend ben je zenuwachtig?

Ik weet ook al hoeveel cc ik wil, alleen is de vraag of 230 cc past. Ik hoop het wel hihi.

35 euro valt mee.

Is Dr Damen een man of een vrouw? Hoe ging je consult? Duurde het lang? Plaatst hij ook via de tepel?

Dank jullie wel voor al de info! En Julliette kan je op de dag van de operatie ook bepalen of je de sportbh neemt?

Groetjes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor Tatoo_girl: je betaald die ook de dag zelf dus ik veronderstel dat je je eigen sportbh mag meenemen. Al heb ik die van de kliniek gepast en die zat echt wel goed. Zou niet graag de verkeerde bh dragen want is toch erg belangrijk voor je herstel!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, nou:

De 280 cc heeft een breedte van 10,9 cm en een projectie van 4,7 cm

De 300 cc heeft een breedte van 11,1 cm en een projectie van 4,8 cm

Het scheelt dus helemaal niks he :)

Als je nu een 70AA hebt dan ga je naar de 70D met deze maten!! Daar kun je eigenlijk wel vanuit gaan. Het zal misschien uit gaan zien als een grote C-cup, maar ik denk dat je een 70D bh-maat, zeker goed gaat vullen. (groot genoeg? ;) )

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey juliette hoe is je consult gegaan geen last gehad van de sneeuw ik was er om 11 uur toen kwam ze net aan ze had 2 uur vertraging 1 tje was voor me daarna meteen aan de beurt wat is het bij jou geworden ik krijg 350 en 380 cc achter de spier extra high profiel monobloc soft mijn datum is 6 juniiiii ben suoer blij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

wij waren om 12u45 toegekomen en er zat ook één iemand voor.
We hebben er zo'n 3.5 uur over gereden in het door gaan en 1.45 uur in het terug keren.


Amaai, je krijgt er meer bij als ik ;-)
Ik krijg 300cc, ze kreeg er echt niet meer bij zei ze...ik hoop toch uit te komen op een mooie C. Oh ja, en ook extra high profile maar dual plane geplaatst!!

Het aftellen kan beginnen é nu!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin mij zo stilaan te realiseren dat Dr. Visser zei dat ze 300cc ging gebruiken, nu stel ik mij de vraag: Is dit voor elke borst want ik heb 2 verschillende borsten (qua grootte alsook is de borstplooi bij de één lager dan de andere).

Best opnieuw eens bellen naar de Wellnesskliniek?

En dan een bijkomende vraag: wat met scheren na borstvergroting. Aangezien ik midden de zomer geopereerd word, vroeg ik mij af of ik nog mijn eigen benen, oksels en bikinilijn zal kunnen scheren? Iemand ervaring mee? Of beter waxen voordien?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik had precies de zelfde vraag na het consult. Ik heb gebeld voor de zekerheid en ze zeiden dat ik aan beide kanten 300cc zou krijgen.

En wat dat scheren betreft: Absoluut waxen!!!!

De eerste week heb ik me niet geschoren en na 2weken heeft mijn vriendin mijn oksels geschoren. Ik had het eerst zelf op goed gevoel gedaan, maar dat is best moeilijk.

Goeie vraag dus! Ik wou dat ik die destijds had gevraagd. Dan had ik me zeker gewaxt.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dr Visser zei me tijdens het opmeten dat ze ongelijk waren en dat ze daar iets aan ging doen, zodat ze na de bv wel symmetrisch zouden zijn.

Nu valt me de ongelijkheid meer op dan voor de operatie, maar dat is ook met de weken beter aan het worden.

Ze zijn netjes bij aan het trekken en zacht aan het worden =).

Leuk dat je ook binnenkort aan de beurt zal zijn! Geloof me het is het 100% waard tot nu toe.

En over dat je voor de operatie misschien nog een andere maat wil, daar kan je maar beter ook even voor bellen.

Geen idee misschien hebben ze een voorraad ofzo?

Welke maat krijg/wil je?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, als ik de eerste keer op consultatie ging zei ze dat ze ongelijk waren maar op de tweede consultatie sprak ze alleen van de borstplooi die lager lag.
Ik krijg 300cc extra high profile, dual plane geplaatst. Ze zal er niet méér in krijgen dan 300cc zei ze.
Zou zo graag uitkomen op een kleine D!!!!

NOG 3 maanden, pfff, lijkt een eeuwigheid :-p

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.