Ga naar inhoud

Julliete : 20 juni 2013 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi ik ben nu 4 weken po en heb aan de onderkant van mijn borsten ook nog gevoelloze stukken, dat is veel voorkomend. Heeft te maken met het uitrekken van de zenuwen. Moet vanzelf weer goed komen als de huid zich aan het volume van de prothese heeft aangepast.

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meiden

Ikzelf heb weinig last van De sneetjes... Enkel steken af en toe. Heb veel meer last links omgeving oksel...

Fijn dat het allemaal toch redelijk vlot met iedereen... Beetje geduld hebben zeker.

Gevoel in de borsten en tepels komen dan terug na 4 tal weken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, durf ik nog niet. Het zou inderdaad mogen maar ben veel te bang dat ik een onverwachtse handeling moet doen en dan aan het stuur moet trekken. Ik doe eigenlijk vrij weinig. Ik wil er echt alles aan doen om geen complicaties te krijgen, die heb ik al genoeg gehad ;-)

Ik weet dat je niet alles zelf kan voorkomen maar doe toch echt wel mijn best. Ik werk wel weer maar doe daar ook echt rustig aan.

Gevoel in mijn tepels kwam na ongeveer 1,5 week terug. Tepels zijn sindsdien erg gevoelig. Onderkant van borsten is wel nog ongevoelig.

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook totaal overgevoelige tepels! Auwie!

Ja grappig om te lezen dat sommige dingen zo overeenkomen en dat we sommige dingen totaal anders voelen!

Wondjes beginnen ook beetje te jeuken, zalwel genezen denk ik..

Ze zijn alleen nog zoooo ontzettend hard op m'n foto van vandaag kan je dat heel goed zien! Haha mooi is anders en ook echt een rot gevoel!

Oja ik heb ook met houding verwisselen veel steken hoor!

Iedereen een fijn en voorspoedig herstel gewenst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat ik niet anders zal kunnen dan volgende week al eens met de auto te rijden. Mijn collega komt me sowieso halen om naar het werk te gaan maar een mens heeft zo snel eens zijn wagen nodig é... Zeker op de boere buiten ;-)

Vandaag heb ik echt een goeie dag. Daar men ventje zijn congé gedaan is om voor me te zorgen, sprong men mama bij vandaag. We hebben samen een paar boodschappen gedaan, ze heeft men haren gewassen, recht getrokken, eten klaargemaakt enzo...

Blij dat ik even buiten geweest ben!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou en je had ook onverwachts lekker weer, althans hier in Rotterdam was het echt heerlijk weer. Daar knapt een mens van op:)

Ik denk dat ik ook niet zou durven autorijden hoor, ik zou bang zijn dat je een onverwachtse beweging maakt. Daar ben ik sowieso bang voor, maar dat zal iedereen wel hebben denk ik.

Gezellig toch samen met mama:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu, Lotjelot, je voelt echt wel wat je mag en niet mag vind ik. Je moet natuurlijk blijven in je achterhoofd houden dat je bij iedere beweging moet nadenken maar voorlopig gaat dit bij mij van zelf!

En idd, een zalig weertje vandaag, ook hier in België ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 6:
daarnet werd ik opgebeld door de Wellnesskliniek om te vragen hoe het met mij gaat!
Ik ben hierdoor wel aangenaam verrast, toch een vorm van service denk ik dan...

Hen verteld dat ik op zich weinig pijn heb gehad en alles goed verloopt.
Wel laten weten dat rechts nog hoger zit en net iets meer pijn doet dan links (vooral dan in verandering van houding!)

Ze zei dat ik steeds contact mocht opnemen met hen mocht ik nog vragen hebben. Ze liet telefonisch wel blijken dat ze het werk van Dr. Visser wel vertrouwde ;-)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen 1.5 week PO!

Ik ben wat ontgoocheld in de reacties van mijn omgeving en vraag me af of ik dan toch niet te klein genomen heb?
De meesten zeggen: 'oh ja, valt best mee é, ik had ze veel groter verwacht'. Nu denk ik: 'joch, wat had je dan verwacht, dat je eerst men tieten ging zien en pas 10 min. later mij???'

Nu vraag ik me wel af, heb ik niet te weinig cc gekregen?
Panikeer ik te snel, wacht ik best nog af? Mag ik verwachten dat ze nog een beetje zouden gaan groeien?
Ik werk pal in het centrum en over de middag gaan we altijd even de winkelstraat in en nu zeker met de solden natuurlijk. Velen zouden zin hebben om al stiekem een BH te gaan passen en ik durf niet, ik hoop zo uit te komen op een D cup maar vrees dat ik daar niet zal aankomen en daardoor wil ik nog geen BH passen :-(

Kan iemand mij (eerlijke) hoop geven?

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik had aan BB gevraagd waar ik op zou uitkomen.

Dat zou grote C kleine D zijn met 320 cc heb nu 330 cc maar als ik geluk heb dan kan ik een Dtje aan :-( . Jij hebt 280 cc :-( ik denk dat dat een c is.vraag anders aan BB die is goed met maten:-) .Wil je niet ongerust maken.

Maar Dr visser is niet z'n fan van big Boobs :-(

Heb je wel zelf gekozen voor die 280 cc of zij ze dat er niet meer in kon?

Liefs Manonie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al eens bij BB gepolst hoor en zij zegt dat ik zeker op een D zou uitkomen en hoop het zoooooooooooooo erg maar durf nog niet te gaan passen. (omtrek is 70 bij mij)
Ze zijn ook helemaal nog niet zoals ze moeten zijn hé, ze moeten nog erg indalen en hopelijk laat ook de spier nog iets losser.

300cc was het maximum dat ze er zou in krijgen en ze zei dat die 300cc al redelijk bol zou staan!
Vandaar ik toen toch voor de 280cc ben gegaan...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké ja ik wou volle D nou dan hoop ik dat ik dat krijg maar ik weet nog niet hoe ver ze nog naar voren komen?

Omdat ik die band om heb gehad daarna veranderd het ook nog +het herstel aaaa wat is dat toch moeilijk.

Hoop voor jou dat jij ook een D krijgt.

Is ook moeilijk te zeggen iedereen heeft andere bouw dan kan het ook anders uit vallen.Ik heb trouwens sport BH C75 .

X x

Link naar reactie
Delen op andere sites

De sportbh van de Wellnesskliniek is bij mij 70C maar die spant echt te veel!!!
Draag nu één van een collega van het werk en dat is een 70D maar toch lijkt het echt wel nog geen D hoor mijn boobies!!

Blijven afwachten en na 4 weken zal ik zien op wat ik ga uitkomen!!

Duimen jullie mee ;-)

Hihi, ja MissesD, dat raden is zoooooo moeilijk é. Vertrouw BB haar ervaring meer als een beetje maar toch é,.... grrrrrrrrrrrrrr, daar gaan we weer GEDULD!!!!!!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.