Ga naar inhoud

Julliete : 20 juni 2013 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

3 maanden lijkt nu lang, maar voor je het weet lig je daar, klaar op de koude operatie tafel en word je weer wakker met een D ;).

Ik weet niet hoe het bij jou lichaam gaat uitzien, maar bij mij lijken ze best groot. Het is een behoorlijk volle D cup. Kan me niet voorstellen dat het bij een anders veel kleiner kan uitvallen...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja, en het moment dat je op de tafel ligt denk je wss, kan ik hier nog ergens wegglippen :44:
Ik ben nog nooit onder verdoving geweest dus extra spannend is dat!

Het feit dat het ook 300cc zal zijn, extra high profile en dual plane geplaatst denk ik ook wel dat het bijna hetzelfde zal zijn, ik start alleen met een AA.

Benieuwd wat ik hier binnen een maand of 4, 5 zal neerpennen als exacte maat!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes toegewenst alvast! ik denk wel dat je zowiezo ze groot gaat vinden na de bv, gewoon omdat je kleiner gewoon bent en ze opeens groter zijn na de operatie.

Verdoving lijkt mij ook raar moet ik zeggen, enig idee hoe ze dat doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ook Ezyra maar heb hier al vaak gelezen dat je zeker niet voor té klein mag gaan omdat je het je ahteraf zou beklagen. Denk dat je die nieuwe cupmaat snel gewoon wordt ;-)

Dr. Visser wist mij te zeggen dat het via een infuus gaat! Slaapverdoving zou je ook minder ellendig maken na de operatie!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

De verdoving gaat inderdaad met infuus.

In mijn beleving leek het dat ik binnen 30seconde na het aanbrengen van het infuus al weg was.

Ik keek hoe de 'anathesist?' het infuus bij me inbracht... ik sloot mijn ogen even en toen ik ze openmaakte bleek ik al geopereerd te zijn...

Heel wazig, maar die verdoving vond ik echt geweldig!

Vraag me af waarom ze überhaupt nog narcoses uitvoering, aan die slaap verdoving heb ik geen aandeel aan ondervonden.

Hopelijk ga jij het ook zo ervaren, ben benieuwd.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BB als ik de minuten en seconden ook nog eens zie word ik helemaal gek ;-)

@Pebbels: ben ook blij dat het geen algehele narcose is maar slaapverdoving, heb hier al veel goeds over gehoord (niet enkel op het forum). ergens stelt me dat al wat gerust.
hoop dat ik het op dezelfde manier als jij kan meemaken en dat ik er even goed en mooi uitkom ;-)



xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum, wat leuk! Spannend hè? Het lijkt me dat je met 300 CC en omtrek 70 wel op een D moet uitkomen hoor! Heb je achter de spier? Ik word ook in juni/juli geopereerd :) 375 CC achter de spier, heb alleen iets bredere omtrek (80/85).

Leuk om hier al meer meiden te zien die ook in de zomer geopereerd worden. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Infinity, idd leuk dat er nog iemand in de zomer geopereerd wordt. Het is toch lang wachten é.
Maar zoals iedereen hier wel schrijft, het zal het wachten meer dan waard zijn.
Waar wordt jij geopereerd?

Hey BB, hoe maak je zo'n ticker???

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt op de mijne klikken, dan kom je op een site waar je er een kunt maken. Als je hem dan af hebt, dan kopieer je de BB-code (ja die heet echt zo haha, kan er niks aan doen) naar je handtekening (waar je via instellingen komt)

Hier is de handleiding, voor het geval je die nodig hebt :)

http://www.borstenforum.com/topic/2230-forumtickers/

xxx en succes ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Hey, normaal kan je een pak sneller bij haar terecht hoor.

Op 17 juni ben ik klop 6 maand gestopt met borstvoeding, vandaar het bij mij lang geduurd heeft!!
Ze willen uiteraard geen risico's nemen en nemen het tot op de dag dat je 5 maand gesopt bent ;-)

Dat het nu maar snel de 20e is!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.