Ga naar inhoud

Kimmetje91 : 17 januari 2013 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Na veel getwijfel, onzekerheid en stressen heb ook ik besloten om een borstvergroting te laten doen.

Ik heb een maand geleden mijn eerste consult gehad bij de wellness kliniek in Genk met dr Visser en word in januarie geopereerd.

Toen ik weer thuis was van het consult kwamen pas de échte zenuwen...

Ik ging opzoek naar informatie over de wellness kliniek en borstvergrotingen in het algemeen en kwam uit op deze site.

Dit forum gedoe is ook allemaal nieuw voor mij dus als ik iets plaats op een plek waar het niet hoort, mijn excuses alvast.

Ik hoop door deze site wat minder zenuwen te krijgen voor de operatie en misschien nog wat handige info en/of tips te kunnen krijgen.

Verder over mij, ik ben 22 jaar woon in limburg heb cup A en een dikke kont. Vandaar de borstvergroting, omdat mijn lichaam gewoon niet de juiste verhouding heeft en ik me er erg ongemakkelijk en onzeker door voel.

Kleine borsten kunnen ook heel mooi zijn, maar niet als de verhouding klopt (vind ik)...

Nou dan ga ik meer eens het forum verkennen en uitzoeken hoe het precies werkt hiero.

Voor de genen die dit lezen, misschien spreken we ons nog =).

Groetjes, Pebbels

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Pebbles!

Welkom op het forum!!

Je verhaaltje staat precies op de goede plek! :D Dus no worries ;)

en je hebt de knoop doorgehakt! :35:

Eindelijk borsten die bij je kont horen hihi.

Als je ons vertelt wanneer je precies geopereerd wordt in januari, dan kan ik meteen je titel aanpassen en je topic verhuizen naar de operatieverslagen. Er zullen nog meer mensen komen die in jouw periode geopereerd gaan worden en het is erg leuk om mekaar te steunen!

Voor vragen, stel ze gerust in je eigen topic (hier dus ;) )

Er is altijd wel iemand die de moeite neemt je vragen te beantwoorden (als we de antwoorden weten :) )

Heel veel lees- en forumplezier!!

Oh ja, rechtsboven in het scherm is een zoekvenster. Daar kun je zoeken op trefwoorden, zoals plastisch chirurg, kliniek enz...

De groetjes aan Wilma en Fred :38:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

Bedankt voor je antwoord!

Wanneer de operatie precies zal zijn is nog niet bekend, eigelijk had ik een aspraak voor 20december maar die had ik afgezegd. Nu moet ik eerst wachten op de planning van mijn werk, omdat ik nog niet weet wanneer ik vrij krijg.

Zodra ik de datum weet zal ik het meteen laten weten!

Bedankt voor de tips!

En groetjes terug hahaha :P xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

In januarie krijg ik mijn bv ,in de wellness kliniek genk, door dr Visser, 300cc.

De exacte datum is niet bekend, omdat ik nog niet weet wanneer ik precies vrij krijg van mijn werk.

Wel heb ik 500euro aanbetaald, omdat ik anders bang was dat ik achteraf afzeg.

Het consult ging heel snel en ik was zo zenuwachtig dat ik geen enkele vraag heb durven stellen, vandaar dat ik het hier vraag.

- Er is niet besproken of het voor of achter de borstspier komt, kan ik op dr Visser vertrouwen dat ze uit zich zelf de goede beslissing maakt, want ik heb ook geen idee wat beter of slechter is voor mij.

- Is 300cc een goede maat, ik heb nu cup A ik weeg 62kilo en ben 1.62lang.

- Het zijn monobloc implantaten, lijken en voelen ze natuurlijk? Ik ben bang als ik bijv. in mijn bikini loop dat ze misschien onnatuurlijk uitzien of blijven staan als ik lig?

- Ik ben fulltime verpleegster en krijg 10vrije dagen, is dat wel realistisch? Natuurlijk ga ik de komende 6weken proberen om zo min mogelijk zwaar werk te doen.

- Ik lees hier veel over kapselvorming, is dat te voorkomen of is het een kwestie van geluk hebben als je het gewoon niet krijgt?

- Ze werken daar met slaapverdoving in plaats van narcose wat zijn de ervaringen daarmee?

Hopelijk word ik hier wat wijzer en alvast bedankt.

Groetjes Pebbels xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje, als ik alleen 10 vrije dagen al bekijk, lijkt me heeeeeeeeeeeeeel weinig. verder ga ik je niet bang maken maar met slaapverdoven kan je gerust wakker worden tijdens de ingreep. volgens mij is er hier een topic over. ik zoek even voor je.

300cc is volgens mij wel een normale grootte, wordt het rond of anatomisch?

Volgens mij (maar ik ben geen arts) is enige kapselvorming zelfs nodig om de borsten op de plaatst te houden maar ik weet het fijne er niet precies van.

ik zou als ik jou was gewoon nóg een consult aanvragen, al je vragen opschrijven en dan alsnog laten beantwoorden. de eerste keer overvalt alles je. en het is geen brood wat je bij de bakker koopt.

Succes!!

Succes, en je moet doen wat goed voelt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pebbels,

Welkom op het forum!

Leuk dat je ook naar de wellnesskliniek gaat, ikzelf ook en ook bij dr. visser.

Ben heel tevreden over haar werk! :D

Je kan in mn gallerij kijken naar de foto's. Zou wel even bellen om te vragen of je voor of tussen of achter de spier krijgt. Als je genoeg eigen weefsel hebt kan het voor de spier. Ik heb monoblock 380cc ronde voor de spier. Mn borsten voelen steeds natuurlijker aan! Maak je niet druk over de slaapverdoving volgens mij komt het nu bijna niet meer voor dat je tijdens de operatie wakker wordt. :)

Ik werd wakker op mn eigen kamer. Ben alleen misselijk geweest van de verdoving, verder zo goed als geen pijn gehad, ben nu 5 weken po. Dus ik kon na 10/11 dagen echt wel aan t werk, maar iedereen heeft zn eigen herstel....

Als je meer vragen hebt mag me me altijd een bericht sturen!

Liefs Stessje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja idd!

dr Visser sloeg me meteen al op me kont en zei, dit heb je vast van je familie geërfd...

En ja zijn allemaal Limburgers dus er zal wel wat in zitten :124:.

Nou Stessje, als wij maar geen nichtjes dan, zijn want ik doe me operatie in het geheim :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja idd!

dr Visser sloeg me meteen al op me kont en zei, dit heb je vast van je familie geërfd...

En ja zijn allemaal Limburgers dus er zal wel wat in zitten :124:.

Nou Stessje, als wij maar geen nichtjes dan, zijn want ik doe me operatie in het geheim :44:

Hahahaha Pebbels is maar goed dat ik hier geen nichtjes heb wonen dus your secret is safe! Hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nadaatje, jah ik denk idd dat een tweede consult wel een goed idee is.. Je vraagt me rond of anatomisch, maar eerlijk gezegd weet ik dat niet eens. Dr visser gaf me maar 1paar siliconen en ze zei duw die eens in je bh en doe je trui aan... en ik zei ja dat lijkt me wel wat en toen ging ze al zitten en schreef ze 300cc op en stelde me een paar vragen of ik rookte en gezond was enzo en dat was het... De enige vraag die ik stelde ging over geld, waarop ze antwoorde, dat moet je dalijk bij de bali vragen... Tnx voor je antwoord je hebt helemaal gelijk!

@stessje, waauw je foto's zien echt super goed uit!! Ik werd heel onzeker door dat dr Visser een beetje deed als het nix is terwijl ik het tog best een big deal vind, maar als ik zie hoe goed jouwne uit zien dan voel ik me wel al een stuk beter! Tnx en nice boobs :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nadaatje, jah ik denk idd dat een tweede consult wel een goed idee is.. Je vraagt me rond of anatomisch, maar eerlijk gezegd weet ik dat niet eens. Dr visser gaf me maar 1paar siliconen en ze zei duw die eens in je bh en doe je trui aan... en ik zei ja dat lijkt me wel wat en toen ging ze al zitten en schreef ze 300cc op en stelde me een paar vragen of ik rookte en gezond was enzo en dat was het... De enige vraag die ik stelde ging over geld, waarop ze antwoorde, dat moet je dalijk bij de bali vragen... Tnx voor je antwoord je hebt helemaal gelijk!

@stessje, waauw je foto's zien echt super goed uit!! Ik werd heel onzeker door dat dr Visser een beetje deed als het nix is terwijl ik het tog best een big deal vind, maar als ik zie hoe goed jouwne uit zien dan voel ik me wel al een stuk beter! Tnx en nice boobs :D

Thnx Pebbels! Blij dat je je een stuk beter voelt! :) dr visser kan beetje stug overkomen idd... Maar je bent in goede handen hoor!

Ps worden ronde prothesen die je krijgt 99% zeker :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi..nou is wel een beetje weinig 10 dagen.zeker als je in de verpleging werkt.Ik had 11 dagen vrij en doe geen zwaar werk maar merkte het toch wel hoor.

Als je je niet zeker bent en nog vragen hebt enzo denk ik dat je gewoon even moet opbellen naar de kliniek

en misschien nog een afspraak maken .Schrijf je gewoon alles op zodat je het niet vergeet,.de maat is toch heel belangrijk en daar kan alleen je pc een duidelij kadvies over geven.Zoek anders een paar fotos van wat je ingedachte hebt en laat die zien.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

In januarie krijg ik mijn bv ,in de wellness kliniek genk, door dr Visser, 300cc.

De exacte datum is niet bekend, omdat ik nog niet weet wanneer ik precies vrij krijg van mijn werk.

Wel heb ik 500euro aanbetaald, omdat ik anders bang was dat ik achteraf afzeg.

Het consult ging heel snel en ik was zo zenuwachtig dat ik geen enkele vraag heb durven stellen, vandaar dat ik het hier vraag.

- Er is niet besproken of het voor of achter de borstspier komt, kan ik op dr Visser vertrouwen dat ze uit zich zelf de goede beslissing maakt, want ik heb ook geen idee wat beter of slechter is voor mij.

Hm..... Die Visser is echt kort door de bocht aan het worden :45: Ze was al niet van de lange consulten, maar dat je niet weet of je voor of achter de spier gaat krijgen, dat is wel jammer.... Je zou dit zeker in een tweede consult moeten vragen... Scheelt namelijk ook voor de tijd die je vrij moet nemen van je werk. Bij achter de spier mag je veel minder dan als je ze voor de spier krijgt. En als je ze achter de spier krijgt, mag je 6 weken niet tillen, dus dat betekent dat je 6 weken niets mag doen dat zwaarder is dan een kg of 5 (de meningen verschillen over het aantal kg)

- Is 300cc een goede maat, ik heb nu cup A ik weeg 62kilo en ben 1.62lang.

Eerst moet je weten of je rond of anatomisch krijgt, want aan 300 cc als antwoord heb je niks... Het gaat om de vorm en om het profiel.... Ook hier moet je gewoon naar kunnen vragen bij het consult. Je hebt recht op een goede voorlichting :)

- Het zijn monobloc implantaten, lijken en voelen ze natuurlijk? Ik ben bang als ik bijv. in mijn bikini loop dat ze misschien onnatuurlijk uitzien of blijven staan als ik lig?

Het verschil in hardheid zit vooral tussen ronde en anatomisch. De anatomische zijn vaak wat stugger omdat ze meer vormvast zijn (omdat ze anders geen druppelvorm kunnen hebben ;) )

Of ze blijven rechtop staan of dat ze mee naar op zij zakken, heeft vooral met de plaatsing te maken. Bij voor de spier zakken ze meer natuurlijk opzij als je ligt en bij achter de spier, blijven ze meer rechtop staan.

Hoe je ze geplaatst krijgt, ligt aan de dikte van je eigen huid. Ik heb gezien (verhalen) dat zij zowel achter als voor de spier plaatst, maar dit is dus volledig afhankelijk van of je zelf genoeg weefsel/ huid hebt. Als je te weinig eigen weefsel hebt en ze voor de spier krijgt, dan kun je veel meer rimpelvorming krijgen, dus daarom wordt dan vaak gekozen voor achter de spier. De spier bedekt dan een groter gebied van de prothese en zal de rimpels bedekken, zodat ze niet zichtbaar zijn.

De chirurg beslist hier vaak zelf over, misschien zelfs tijdens operatie als het een twijfelgeval is :)

- Ik ben fulltime verpleegster en krijg 10vrije dagen, is dat wel realistisch? Natuurlijk ga ik de komende 6weken proberen om zo min mogelijk zwaar werk te doen.

10 dagen is ECHT VEEEEEEL te kort!!! Ik zou ervan uitgaan, dat je een week of 4 vakantie zou moeten nemen en dat je nog 2 weken daarna heel rustig aan doet. Ik ben zelf verpleegkundige, dus weet wat het werk inhoudt.... Ook al krijg je aangepaste werkzaamheden, dan is het nog zo dat als er een noodsituatie is of iets anders waarin je snel moet reageren, dat je je dan toch genoodzaakt voelt om mee te doen.... wat echt slecht voor je herstel kan zijn.

- Ik lees hier veel over kapselvorming, is dat te voorkomen of is het een kwestie van geluk hebben als je het gewoon niet krijgt?

Kapselvorming is het normale proces van het lichaam. Ieder lichaam vormt een kapsel over een niet-lichaamseigen 'iets'....Wat niet goed is, is kapselcontractie. Als je tijdens het proces van het aanmaken van kapsel door je lichaam, je niet houdt aan de adviezen en herstelregels, dan kunnen er scheurtjes ontstaan in dat kapsel dat nog heel zacht is.... Deze littekens kunnen in een later stadium gaan hypertroferen en dus ook gaan samentrekken. Door het samentrekken van deze littekens, trekken ze ook aan het kapsel. Het kapsel gaat dan strakker om je prothese zitten en zorgt er dan dus voor dat je borst harder wordt en in een verdergevorderd stadium zelfs dat de borst gaan vervormen. Dit hoeft niet bij iedereen voor te komen, maar je hebt verschillende gradaties....

- Ze werken daar met slaapverdoving in plaats van narcose wat zijn de ervaringen daarmee?

Geen ervaring met slaapverdoving, maar ik lees de laatste tijd niet meer dat de mensen in de wellnesskliniek nog wakker worden tijdens de operatie, terwijl dit vroeger veelvuldig voorkwam

Hopelijk word ik hier wat wijzer en alvast bedankt.

Hopelijk ben je hierdoor wat wijzer :)

Groetjes Pebbels x

Nog eens de groetjes terug :45:

Wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (sorry, kan het niet laten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:wacko:

Ik heb geen dikke kont :45: Oke, er zitten wat vlaaien in, maar om hem nu meteen dik te noemen.... nee :)

Wel misschien iets meer dan gemiddeld, maar ben sowieso niet echt heel erg over-slank. Gewoon normaal postuur zeg maar :) En daar hoor je ook wat spek op je kont bij te hebben :)

Klinkt alsof ik wel een dikke kont heb, als ik dit zo schrijf he :45: Zo erg mijn best doen om te zeggen dat ik GEEN dikke kont heb :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben 12 juli geopereerd door dr Visser en ben ook super tevreden!! En het ziet er echt al heel natuurlijk uit en het voelt ook echt al super zacht aan, je voelt al echt niet meer dat het geen echte borsten zijn!! Ik heb ze achter de spier, maar als ik op mijn zij lig zakken ze heel natuurlijk mee.

Ik denk ook idd dat je ronde protheses krijgt, want ze is zelf niet gek op anatomische en ze plaatst ze ook het liefst voor de spier (ik kreeg ze uiteindelijk toch erachter ivm veel afvallen) De eerste 2 weken mocht ik niks tillen en daarna mocht ik wel mijn dochtertje weer tillen die toen 6kg woog :)

De slaapverdoving vond ik heel apart.. Het lijkt net alsof je in een droom alles meemaakt wat er gebeurt.. Maar je voelt echt helemaal niks hoor!! Daar hoef je echt niet bang voor te zijn :)

Ik ben in ieder geval heel blij dat ik voor dr Visser gekozen heb!!

Liefs Melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf verpleegkundige en moest na 4 w gaan werken maar heb nog een andere medische operatie laten doen en verlof genomen waardoor ik 8 w ga thuis zijn. Ik denk dat 4 w het absolute minimum is en persoonlijk had ik echt wel 6 weken nodig.

Neem een foto mee op consultatie van datgene dat je wil en geef die aan je P.C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt voor jullie reacties en tips!!

Ik voel me al een stuk zekerder, alleen dan de 10vrije dagen die ik maar krijg maken me een beetje onzeker, maar ik meld me dan wel gewoon nog een weekje ziek.

Hebben jullie het allemaal geregeld met jullie baas? Of hebben jullie je ook gewoon ziek gemeld?

Ergens denk ik dat ik me gewoon ziek meld, ik wil niet mijn baan op het spel zetten, maar 1weekje ziek moet tog geen probleem zijn?.. Hoop ik.

En verder de datum staat vast het word 17januarie! En in december ga ik nog eens op consult voor mijn vraagjes.

Bohh egt raar dat ik dit ga doen... Een beetje onwerkelijk hadden jullie dat ook ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zult inderdaad nog wel aan het idee moeten wennen even, dat heb ik ook lang gehad (ik moet ook nog). Naarmate je langer op door forum komt en meer naar je operatie toe leeft, zal het steeds beter voelen! Je wordt steeds een beetje wijzer en weet wat je te wachten staat.

Ik werk zelf in de hulpverlening, stuk minder zwaar dan verpleging, en ik heb 6weken vrij tegen die tijd. Mijn baas wilde het voor minder ook niet doen omdat ze bang was voor complicaties (nog langere afwezigheid) en omdat ik als ik aan het werk ben en weer iets gebeurt, direct moet kunnen handelen. Ben het hier volledig mee eens en ben dan ook heel blij met haar begrip. Ik zou zelf echt niet na 10 dagen weer willen werken! Pas goed op jezelf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.