Ga naar inhoud

Julliete : 20 juni 2013 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

En plots gaat het snel ;-)
Morgen kan ik zeggen: 'binnen twee weken' is het mijn beurt... Als ik zo begin aan te denken, komen de zenuwen toch een beetje op hoor!

Hoeveel weken/dagen voor de operatie wordt het uur van de operatie doorgebeld bij de Wellnesskliniek??

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste Reactie

Krijgt nu toch af en toe al zenuwen voor volgende week donderdag....

Zijn er nog praktische zaken dat ik zeker moet doen/meenemen op de dag? (bv, moeten gelnagels er af, nemen jullie druivensuiker mee, preventief antibiotica, reeds om pijnstilling gaan,....)
Ik zie hier regelmatig verschijnen dat je in de Wellnesskliniek een zetpil krijgt, is dat voor de stress of ?

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke zetpil dat is, geen idee.... Maar de meesten worden er rustig van haha....

Je moet even bellen over gelnagels.. De ene kliniek wil ze er allemaal af hebben, de andere maar 1... Dus is afhankelijk van de kliniek...

Het recept voor de diclofenac zetpillen krijg je daar volgens mij op dezelfde dag..... Dus die hoef je nog niet te halen, moet je die dag gewoon halen. Je kunt wel al paracetamol of dafalgan in huis halen :)

Voor de rest, zenuwen onder controle houden ;)

Maar het komt wel lekker dichtbij nu he!! :35:

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze heb ik ook al heel wat antwoorden op mijn vragen :-)

WOEHOE, bijna is het zover!!!

Geachte Mevrouw

Uw operatie staat gepland op donderdag 20 juni 2013 bij Dr. Visser.

Wij verwachten dat u zich omstreeks 07.50u aanmeldt aan de receptie van de Wellness Kliniek.

Zorg ervoor dat er iemand bij u is op het moment dat u zich aanmeldt voor uw operatie én die u komt ophalen en naar huis begeleidt. Als u alleen komt, vragen wij u om het betalingsbewijs van een hotelkamer voorteleggen. U mag immers niet zelf naar huis rijden of alleen reizen op de dag van de ingreep. Dit geldt uiteraard niet als u een operatie ondergaat die noodzaakt dat u bij ons blijft overnachten.

Op de dag van de operatie meldt u zich nuchter aan. Als u in de voormiddag geopereerd wordt, mag u niet gegeten of gedronken hebben vanaf middernacht. Wordt u in de namiddag geopereerd, dan kan u ’s ochtends voor 08u nog licht ontbijten.

Draag geen contactlenzen. U mag een eventueel vals gebit inhouden.

Verwijder alle make-up van gezicht, ogen, lippen en hals. Verwijder evevneens nagellak op beide handen. Indien u gelnagels heeft, dient u de nagel van de rechterwijsvinger te verwijderen.

Draag geen juwelen, piercings en breng geen kostbaarheden mee.

Draag gemakkelijke kledij na de ingreep, vb. een trainingspak.

Aarzel niet om ons te contacteren, indien u bijkomende vragen heeft.

Wij staan steeds tot uw dienst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

de zenuwen vallen VOORLOPIG nog mee ;-)
Heb er wel van gedroomd deze nacht... je kant dat wel: je bent je geld vergeten, Dr. was niet op tijd, ... uiteindelijk ging ik mijn boobies krijgen en dan schiet ik wakker ;-)

Ik heb een week en half hulp dus dat komt wel goed hoop ik ! Volgende woensdag zorgen dat alle was weg is zodat ik er even tegen kan ;-)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sista333,

ik heb echt het volste vertrouwen in Dr. Visser en heb hier al heel wat mooie resultaten gezien maar natuurlijk vrees je altijd dat jij wel diegene zal zijn met complicaties..... Laat ons hopen dat alles vlot mag verlopen !!!

Ook zie ik op tegen de pijn de eerste dagen al kunnen we die niet echt inschatten natuurlijk!

Hopelijk gaat de tijd voor jou ook snel vooruit!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, ja klopt maar gelukkig hebben ze het vermeld want zou men lenzen mogen uithalen en achteraf heel de tijd niets meer zien... Ik zal men lenzen meenemen en achteraf toch proberen in te steken hoor!!! Ben anders zo blind als een mol :-)

Gelukkig is een vals gebit nog niet nodig :-p

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat opschieten voor je Juliette. Ik heb die mail ook gekregen, twee keer al en binnenkort voor de derde keer haha. Eigenlijk helemaal niet grappig dat het iedere keer verzet moet worden maar er over zeuren heeft totaal geen zin. Ook ik heb de volste vertrouwen in dokter Visser. En al een paar erg mooie borsten voorbij zien komen door haar gemaakt:) Aan de hand van die foto's heb ik haar uitgekozen. Ik kende nog geen enkele PC en heb hier op het forum foto's verzameld en de mooiste waren heel toevallig iedere keer van dokter Visser. Ik wist nog helemaal niets van op de spier, achter en dual plane. Grappig als je daaraan terugdenkt, wat een kennis ik heb gekregen door dit forum. Ben ook erg benieuwd naar jouw resultaat! Maar komt helemaal goed, zeker weten.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Julliette, pssstttt.... wakker worden, je bent bijna aan de beurt meis.

Toch wel lekker dat het nu bijna zo ver is. Lijkt inmiddels wel een eeuwigheid geleden dat we grapjes zaten te maken dat we niet konden wachten als ongeduldige meiden die nu nu nu onze bv wilden en dat we gewoon tot aan onze bv zouden gaan slapen. Jij bent nu bijna aan de beurt en ik ben inmiddels bijna 3 weken po.

Ben je er helemaal klaar voor? Spannend he :-)

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB: ja, ik heb hier ook wel een bril maar deze dateert ondertussen van een aantal jaren ver ;-)
De sterkte is niet meer wat het moet zijn maar in nood ben ik altijd wel een beetje geholpen er mee!!

Hey Juwel: ik ben klaarwakker hoor als het over donderdag gaat ;-)
Inderdaad niet te geloven dat het voor mij er nu zo snel zal zijn en jij al mooi aan het herstellen bent en het ergste achter de rug hebt!
Ik heb niet echt schrik voor de operatie zelf maar voor de pijn nadien! Hoop echt dat het wat zal meevallen ....

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou je hoeft niet zelf te rijden juliette... dus lekker die bril op ;)

Kun je tenminste nog IETS zien... want vlak na de operatie.. ik had echt geen zin om mijn lenzen in te gaan doen, was erg blij dat ik mijn bril naast me had liggen en dat ik weer wat kon zien.. Niks rotters dan alleen maar waas voor de ogen ;)

Ik heb min 7,5 in beide glazen/lenzen.. dus ja.. wel echt iets nodig om door te kijken ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merci Birdy!!!

Heeft iedereen zo'n 2 dagen voor de operatie het gevoel dat je liever alles afzegt en denkt, misschien kan ik wel perfect leven met mijn kleine cupje, is dit echt wel nodig, moet ik dit eigenlijk doen....

Hoewel ik weet ik dit al de helft van mijn leven wil, begint de twijfel echt wel toe te slaan....

Hoop zo dat alles goed mag verlopen donderdag!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh nou ik kan je zeggen: dat had ik ook!!! Echt wel. Ik begon hem echt te knijpen en vroeg mij af of ik er wel goed aan deed.

Maaaaaar: nu ben ik zoooooooo blij.

Hier moet je gewoon ff doorheen. Dit is zijn gewoon de spanningen.

"Komt goed schatje" ;-)

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Juliette,

Ik kan t mij levendig voorstellen, de gedachtes die je hebt. Ik ga over 2 weken onder t mes, en herken t wel.

Hou je vast aan de gedachte dat je dit al jaren wilt en wat je er voor terug krijgt!!

Ben benieuwd naar je ervaring do!! Laat je iets weten!!

Heel veel succes alvast do!!

Liefs sista

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik ben dus niet de enige!!

Ondertussen ligt bijna alles klaar voor morgen.

We vertrekken om 5u15 zodat we zeker tegen 7u50 ter plaatse zijn!!

Het zal dus waarschijnlijk een hele korte nacht worden...

Vandaag proberen om de hele dag door wat te eten zodat ik morgen weer niet ben afgevallen en ik wat reserve heb voor morgen ochtend want mijn kennende zal ik weer grote honger hebben ;-)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook morgen aan de beurt (in de bergman kliniek bilthoven) en ik heb precies hetzelfde als jij..

hmz is het wel echt nodig etc?!
erg he.. zenuwen.. pff maar het is het vast waard!!!

ik doe trouwens ook mn lenzen uit en bril op( heb -7 & -7,5 dus bril is nodig!! ;) )

Heeeeel veel succes morgen!

groetjes , est

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.