Ga naar inhoud

Julliete : 20 juni 2013 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Nou to the point is ze inderdaad, gelukkig wel op een fijne en grappige manier. Leuk verslag heb je! Ik hoop over drie weken ook zo´n leuk en prettig verslag te kunnen schrijven:) Je eerste foto's zien er al goed gevuld uit! Ben blij voor je. Ik hoop ook dat je een goede nacht hebt en dat je verdere herstel ook goed is. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee Julliete,

Gefeliciteerd met je boobies, van wat ik heb gezien ziet het er nu al top uit!

Fijn dat het allemaal zo goed is verlopen en dat je maar weinig pijn hebt gehad.

Hopen dat het een vlot herstel word maar op dit moment gewoon lekker genieten meid ;)

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb goed geslapen vannacht. Alleen even wakker gelegen van 3u-4u maar dan van pijn in mijn onderrug.
Sowieso had ik mijn wekker gezet om 4u voor mijn paracetamol en ik heb die meer genomen voor de pijn in mijn rug dan in mijn boobs ;-)

Niet te geloven dat ik nog steeds geen pijn heb.
ik voel het natuurlijk wel als ik draai of moet rechtstaan en waar ik nog het meeste bij zweet is naar het toilet gaan, heb echt moeite om zelf men broek aan te doen.... Schakel dan hulp in ;-)

Héél erg tevreden, nog steeds...

Vandaag probeer ik ook even mijn bh af te doen... (alleen om even te piepen hoor :126: )

xx

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Juliette!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!!! Ik weet niet hoe het gebeurd is, maar ik heb je datum over het hoofd gezien :(

Fijn te lezen hoe goed je het gesteld hebt! En dat je weinig last hebt!

Ik ben heeeeeel benieuwd naar het resultaat! :)

Goed herstel! En daarna zwaar genieten!

Liefs

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey *c*,

Men boobs kan je nu niet meer over het hoofd zien ;-) ;-)

Het gaat inderdaad heel goed tot nu toe! Ook deze nacht weer goed geslapen en geen pijnstilling extra moeten nemen.

Mijn sportbh zit wel al van gisterenavond erg strak. Ik had nog één gekregen van een collega op het werk die ook een borstvergroting liet doen en dat is een 75D, die zit momenteel echt beter!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey *c*,

Men boobs kan je nu niet meer over het hoofd zien ;-) ;-)

Het gaat inderdaad heel goed tot nu toe! Ook deze nacht weer goed geslapen en geen pijnstilling extra moeten nemen.

Mijn sportbh zit wel al van gisterenavond erg strak. Ik had nog één gekregen van een collega op het werk die ook een borstvergroting liet doen en dat is een 75D, die zit momenteel echt beter!

Xx

Ho maar, een 75D! Geweldig!! Is natuurlijk belangrijk dat hij nergens knelt hé, gelukkig had je een back up bij de hand! :)

Echt super dat je zo weinig last hebt! Zo kan je nu al genieten! Top!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen ben ik al 3 dagen PO!

Ongelooflijk eigenlijk hoe goed het gaat. Ik heb zo het gevoel dat het een beetje te goed gaat waardoor het plots zou kunnen keren.... Ik doe het nog steeds heel rustig aan! Deze morgen heeft men ventje men haren gewassen en zo voel je je meteen weer lekker fris.

Heb wel het gevoel dat men gezicht constant zweet...

Vanavond zal ik nog eens een foto uploaden!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update dag 4:
Ik had eerlijk gezegd gehoopt al iets mobieler te zijn.
SInds gisterenavond toch wel steken aan de rechterborst aan de hechting, zolang ik stil lig voel ik het niet maar als ik recht kom steekt het toch wel aardig...

Ik lees hier dat sommigen na 3 dagen al wat topjes en zo kunnen passen, dit zie ik mij eigenlijk nog niet echt te doen. Ik ben nog steeds erg voorzichtig bij elke beweging die ik maak.

En misschien nog een vraagje: vanaf wanneer konden jullie echt wat meer doen? Oh ja, en de haren in een staart doen? Iemand tips hiervoor?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juliette

Heb je gevonden :)

Echt gek dat je zo weinig afziet zeker van dual plane ! Volgens mij kan jij echt wel tegen een stoot !

Ik heb dat ook een enorme vette huid heb anders er ook wel wat last van maar nu wauw... Ti's idd precies of je serieus aan het zweten bent ! En ik zweet ook bij inspanningen zoals naar toilet gaan :) topjes passen zit er bij mij ook niet in hoor.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnet bij het eten toch nog een paracetamol genomen en dat helpt toch wel!!

Blij dat ik niet de enige ben die nog in het zeteltje lig. Had er erg naar uitgekeken om eens een weekje niets te doen maar niet gedacht dat het lastig zou worden ;-)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan ook zeker nog geen topjes passen hoor!! ;) moet er niet aan denken, krijg m'n hele losse shirtje sinds gister met moeite maar zonder hulp aan..

Hebben jullie ook een gevoelloze plek in je borst? Ik namelijk wel, alleen de wond voel ik dan wel weer :( en goed ook! Pff!

Ik ga er zo ook een nieuw fotootje opzette. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Est,

voorlopig gaat het vandaag wat beter dan gisteren.
Alleen als ik van houding verander (van lig naar zit en omgekeerd) krijg ik serieuze steken onderaan in mijn borst (vooral aan de wond).

Ik heb geen gevoelloze plekken in mijn borst, maar ik heb gelezen dat dit nog voorkomt bij meiden!

Benieuwd naar je nieuwe foto!!

Vnvd worden die van mij nog eens gefotografeerd!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.