Ga naar inhoud

Julliete : 20 juni 2013 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja het jeukt he om ni naar de solden te gaan !

Voor mij ook meid.. Maar doe liever nu ni te gek.. Misschien is het weg gesmeten geld Waarmee je dan nog een ander leuk bh'tje kon kopen ;) we proberen het samen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juliette als BB zegt dat je op D uitkomt, dan ga je op D uitkomen. BB is de waarzegster van het forum. BB zei me van te voren dat ik met mijn 345cc high op een 75E zou uitkomen. Mijn sport bh net na de bv was 80c. Die werd steeds strakker en strakker na verloop van tijd. Vorige week laten omvang laten opgemeten in die was dus 73 dus altijd te wijde bh's aan gehad. Cup heeft ze geschat terwijl ik zwarte bh aanhad. Ik de winkel uit met 75D sport bh. Hij zit me aan de cups toch te strak dus vandaag terug gegaan en beide maten laten opmeten en het is dus: 75E :-)

Meerdere bh's gepast en de E zit echt het beste. BB heeft dus echt gelijk en niet alleen bij mij weet ik want ik lees het overal terug.

Jouw omvang is een 70 en jij hebt extra high dus die 280cc gaat dan zeker op een D moeten uitkomen.

In mijn kleding valt het ook echt niet zo erg op dat mijn borsten nu zoooooveel groter zijn. Maar schijn bedriegt: je went zo snel aan de grote van je eigen borsten. Let maar eens op de borsten van vrouwen in je omgeving waarvan je altijd vond dat ze grote borsten hadden ;-)

Het komt goed meis, geduld geduld geduld. Wat een rotwoord in ene he ;-)

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden!

Allereerst gefeliciteerd met jullie Boobs en las al dat het goed gaat met jullie!

Ik las ook dat jullie nu al heel graag willen shoppen in de sale/solden, dat kunnen jullie best doen toch, bij bijvoorbeeld de hunkemoller mag je het binnen 30 dagen ruilen en geloof me sommige bh's zijn 70% korting, serieus de moeite waard!

Een goed herstel nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@juwel: het gaat echt heel goed hoor met mij! Heb echt niet kunnen klagen van de pijn al vanaf het begin! Ben echt tevreden over dr. Visser! Zou het zo opnieuw doen!

Hoe is het met jou? Is de narcose ondertussen volledig verleden tijd? Geen last meer?

@moeks7:

Ik ben morgen 2 weken po en denk als ik nu bh's zal kopen die mij mss nog niet 100% zullen passen omdat ze toch nog moeten zakken. Ik denk niet dat ik nu al mijn juiste maat zal weten.. Midden of eind juli zal ik wss nog een paar laatste dolden meepikken al zal het meeste tegen dan natuurlijk al weg zijn!!

Maar sowieso komen er veel nieuwe bh's in de kast!! Aan soldenprijs of niet ;-)

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juliette

Das gesproken aan solden of niet !!!

Ik ga straks hopelijk met men zus even langs de inno om te kijken. Ik zit nu in de kliniek voor men ventje zen operatie en ik durf nog niet rijden dus ik zit hier vast :) tot me zus komt om mij naar de sollicitatie te voeren... En dan ff shopke doen wat eten en dan om kwart na 8 deze avond naar demeyere voor de draadjes... Auwie !!

En owja ik zou de operatie ook zo opnieuw doen maar met meer aantal cc :) !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey meiden,

even een tussentijdse update :D

Ondertussen 7 weken en 3 dagen PO.
Ik ben nog steeds tevreden over mijn boobs al zie ik nog steeds een klein verschil tussen links en rechts. Rechts blijft iets hoger zitten. Ik geef het nog 3 maand de tijd voor ik mijn eindconclusie maak !
Dan de grootte, soms denk ik dat het iets meer mocht qua projectie maar meer aantal cc zou misschien geen goed idee geweest zijn omdat ze anders té breed gingen zijn voor mij.

Mijn 2 weekjes verlof zitten er ook op. Mijn vriend heeft in die twee weken het meest de kindjes opgehoffen en dan was het ambetante gevoel dat ik soms heb in mijn rechterborst helemaal weg. Ondertussen weer een weekje aan het werk en nu voel ik het opnieuw :-( maar dan denk ik, het is eigenlijk nog maar 7 weken dus dat kan best zijn.
Normaal had ik nu dinsdag een nacontrole maar doordat ik geen verlof kan nemen op kantoor heb ik deze moeten verplaatsen naar 17 september.
Zal blij zijn als ik Dr. Visser haar mening eens hoor.

Ik hou jullie verder op de hoogte :-D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Juliette,

Goed on te horen dat t goed gaat met je!

Heb je inmiddels bh's geshopt?? Denk eerlijk gezegd dat je echt wel op een D uitkomt, zeker als Bb dit voorspelt heeft ;-).

Ik ben gister bh's gaan shoppen en bij hunkemuller laten opmeten.

Ik heb 330cc optisch vind ik ze niet super groot ogen, maar heb bh maat 75E na meting. Schrok er zelf wel van, maar was ook t gene wat bb voorspelde hihi.

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, wat goed zeg 75E , je zal wel blij zijn :-)

Heb ook nieuwe foto's geplaatst waaronder één met BH. Ik kom uit op een 70D. Ook ik ben hier blij mee!!! Zoals ik reeds zei, breder mochten ze bij zeker niet zijn en ik weet dat wanneer je bij Monobloc meer aantalcc neemt dit meestal breder wordt ipv meer projectie dus happy me!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij lijken ze ook een mooie C. Het ene truitje/topje zien ze er groter uit dan het andere. Ik probeer ze dus uit te kiezen ;-)

Waar ik ook wel op moet letten is dat ik met mijn schouders naar achter loop want ben al jaren gewoon om met schouders naar voor te lopen.. Wat wil je als je niets had om mee vooruit te lopen :-D

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ruim zeven weken alweer, wat gaat het snel he!

Wat bedoel je precies met dat gevoel in je borst(en)? Een soort van zeurderig/stekend gevoel? Dat heb ik sinds een dag of twee aan mijn rechterborst. Maar niet over de hele borst een gedeelte maar. Beetje moeilijk te omschrijven. Herken je dat?

Mooie maat heb je hoor :D

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.